Heb ik bij het schaken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:57 schreef Saind het volgende:
Ik kan alleen dubbele espresso's zetten met m'n apparaat, beetje heavy wel
Ja ik begrijp wat je bedoelt inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:11 schreef Mansjester het volgende:
Veel users gedragen zich echt idioot vanwege de Klassieker van vanavond
Ik zat er over na te denken om een klaagbaak topic te openen, maar heb besloten het niet te doen
Nee, je was ook niet in het Ajax-topic te vinden idd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja ik begrijp wat je bedoelt inderdaad.
Persoonlijk laat ik me nooit zo meeslepen door de waan van de dag.
Maar jij bent dan ook Ronald Koeman.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:11 schreef Mansjester het volgende:
Ik zat er over na te denken om een klaagbaak topic te openen, maar heb besloten het niet te doen
Ik probeer ontzettend op een woord te komen maar het lukt nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb in het Ajax topic geprobeerd om een voetbalinhoudelijke discussie aan te zwengelen, dat klopt.
Je bent zelf een idioot.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:11 schreef Mansjester het volgende:
Niet gelezen hahahahahahquote:Fair play is a fundamental part of posting in VBL. It represents the positive benefits of playing by the rules, using common sense and respecting fellow users, mods, opponents and fans.
To give fair play more visibility, VBLcreated a programme that turned the generic notion into a simple design and an easy-to-understand code of conduct that must be recognised and respected by players and fans alike. While fair play should apply in VBL throughout the year, VBL has, since 1997, dedicated one week of its international posting calendar every year to praising and promoting the spirit of fair play. During these VBL Fair Play Days, VBL calls on its member associations to organise activities dedicated to fair play and to highlight its importance both on and off the pitch.
Fair play is also acknowledged and rewarded in every VBL topic. The Technical Study Group evaluates and rates the behaviour in topics of all participating users in a VBL competition. The VBL Fair Play Award is then conferred upon the team with the best fair play score during the year.
The Annual VBL Fair Play Award , presented at the VBL Ballon dOr gala, recognises special acts of fair play and often goes to users or groups who otherwise enjoy little share of the spotlight.
Faeröer, bazeneilandenquote:
Daar is Sepp niet blij mee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet gelezen hahahahahah
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:12 schreef GGMM het volgende:
Ik vind de reviews van http://www.youtube.com/user/theneedledrop best interessant.
Einde bericht.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:12 schreef GGMM het volgende:
Ik vind de reviews van http://www.youtube.com/user/theneedledrop best interessant.
Einde bericht.
quote:
Discobowlen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:23 schreef opperkleurder het volgende:
Iemand een idee om vanavond te gaan doen?
Ik was bij de 1908e, een enorme zaadpot tegen Twente. Maar wel met een schitterend spandoek.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:27 schreef Dven het volgende:
Feyenoord heeft in haar historie ongeveer 1940-1945 wedstrijden in de eredivisie gespeeld.
Caland vindt dit leuk
Foto?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was bij de 1908e, een enorme zaadpot tegen Twente. Maar wel met een schitterend spandoek.
Wat enorm interessant.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Foto?
Feyenoord heeft trouwens bijna een doelsaldo van 1940-1945. En al helemaal bijna 1908. Zitten nu op +1907
Het doelsaldo van Ajax is 997 hoger. Binnenkort dus weer een klein feestje. Ook kunnen we voglend jaar doelpunt nummer 5000 van Ajax verwachten. Staan nu op 4922quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Foto?
Feyenoord heeft trouwens bijna een doelsaldo van 1940-1945. En al helemaal bijna 1908. Zitten nu op +1907
leukquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt weer eens tijd dat jullie echt wat winnen, dat we are the biggest fans gedoe is ook alleen maar ter compensatie van echte prijzenquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:daantje_020 twitterde op woensdag 22-01-2014 om 14:40:03Brr als ik het zo lees zit het al vol met kakkerlakjes in onze mooie stad, gaat wat worden vanavond #AJAfey reageer retweet
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt weer eens tijd dat jullie echt wat winnen, dat we are the biggest fans gedoe is ook alleen maar ter compensatie van echte prijzen
'Onze' mooie stad. Hij komt toch uit Rotterdam?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:13 schreef Happel het volgende:
Ah nee, niks compensatie.twitter:daantje_020 twitterde op woensdag 22-01-2014 om 14:40:03Brr als ik het zo lees zit het al vol met kakkerlakjes in onze mooie stad, gaat wat worden vanavond #AJAfey reageer retweet
Dacht ik ook, ja. Snap het niet helemaal meer.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
'Onze' mooie stad. Hij komt toch uit Rotterdam?
Vanavond stap 1.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt weer eens tijd dat jullie echt wat winnen, dat we are the biggest fans gedoe is ook alleen maar ter compensatie van echte prijzen
Zo ontzettend goed spelen jullie toch ook niet? Als we winnen is dat geen grotere verrassing dan een eventueel verlies voor mij. Ik zou pas verbaasd zijn als 1 van beide teams overduidelijk beter is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet maar mocht het lukken zou het knap zijn
Het zal de statistiek zijn, het loopt meestal goed afquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo ontzettend goed spelen jullie toch ook niet? Als we winnen is dat geen grotere verrassing dan een eventueel verlies voor mij. Ik zou pas verbaasd zijn als 1 van beide teams overduidelijk beter is.
als je mobiel zit is het wel irritantquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
What the fuck is dit 'voordat je reageert'.
Is Sepp.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
What the fuck is dit 'voordat je reageert'.
Moet je maar niet mobiel fokkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
als je mobiel zit is het wel irritant
Doe ik ook niet, hooguit lezen maar posten gaat gewoon kut.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je maar niet mobiel fokken
Dat doe ik anders heel vaak.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je maar niet mobiel fokken
Ik denk dat 40-45% van mijn posts mobiel worden geplaatst.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, hooguit lezen maar posten gaat gewoon kut.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik denk dat 40-45% van mijn posts mobiel worden geplaatst.
FOK! is ook niet echt prettig mobiel. Al is het maar omdat het je batterij leegzuigt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:51 schreef Karina het volgende:
[..]Hooguit 0,5% denk ik heeeel soms als ik in de trein zit wil ik het nog weleens proberen, maar ik vind het gewoon helemaal niks.
De 40-45 grap begint zijn magie te verliezen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik denk dat 40-45% van mijn posts mobiel worden geplaatst.
Als jij hem niet meer leuk vindt dan stop ik ermee hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De 40-45 grap begint zijn magie te verliezen.
Komt het toch door FOK!, ik zag een topic van Elan dacht ik erover, ik heb er ook last van maar ik dacht dat het aan mijn telefoon/batterij lag (ALS ik mobiel internet kijk ik bijna alleen op FOK!).quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FOK! is ook niet echt prettig mobiel. Al is het maar omdat het je batterij leegzuigt.
Mobiele layout an sich vind ik wel goed werken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FOK! is ook niet echt prettig mobiel. Al is het maar omdat het je batterij leegzuigt.
Nee, FOK! zuipt batterij en data. Ben wel een paar keer over m'n bundel gegaan door FOK!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Komt het toch door FOK!, ik zag een topic van Elan dacht ik erover, ik heb er ook last van maar ik dacht dat het aan mijn telefoon/batterij lag (ALS ik mobiel internet kijk ik bijna alleen op FOK!).
Maar jij bent dan ook ooit nummer 1 in de dagcijfers geweest. FOK! Koning JanCeesquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee, FOK! zuipt batterij en data. Ben wel een paar keer over m'n bundel gegaan door FOK!
OK. Ik heb geen bundel, zit altijd via wifi en ALS ik onderweg mobiel internet dan zet ik *bliep aan dat is ongelimiteerd voor 50 cent per dag.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee, FOK! zuipt batterij en data. Ben wel een paar keer over m'n bundel gegaan door FOK!
Ja hè. Ik maak wel naam voor mezelf.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook ooit nummer 1 in de dagcijfers geweest. FOK! Koning JanCees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |