Ik ben na Happel en Kapiteintje de leider hier ja. Maar meer wil ik ook niet worden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wanneer ben je een leider hier ?
Als je het hardst schreeuwt ?
Kapi is vermistquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben na Happel en Kapiteintje de leider hier ja. Maar meer wil ik ook niet worden.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben na Happel en Kapiteintje de leider hier ja. Maar meer wil ik ook niet worden.
Nee. Soms kijk ik er als ik word geciteerd.quote:
Ik vroeg het aan die alien in je UIquote:
Dit is de druppel. Tong, ik kom je opzoeken. Ik hoop voor je dat je een kettingslot voorhanden hebt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee. Soms kijk ik er als ik word geciteerd.
Had eerst niet de vijandigheid tegen mij in de gaten. Moet er wel om lachen.
Zijn overetal snottapen.
Niks tegen apen verder. Maar ze moeten wel hun neus snuiten.
Zien al m'n vrienden, kan ik van genietenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:27 schreef RensAjacied het volgende:
Saind![]()
Dat jij dat filmpje had geliked![]()
Lul niet. Ik had je vader kunnen zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn overetal snottapen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Zien al m'n vrienden, kan ik van genieten
Ah Betfair.Je hebt aparte australian wallet ofzo nodig toch om op australian open in te zetten?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Speel inplay. Voorlopig nog op niemand. Maar net gelayed op total sets played, dus daar wat mee verdiend. Nu even kijken hoe de rest verloopt. Misschien wat op Murray straks.
Alsof hij daar bang voor is, hij sloopt jou.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is de druppel. Tong, ik kom je opzoeken. Ik hoop voor je dat je een kettingslot voorhanden hebt.
Zijn er maar weinig, die zitten allemaal niet op de TU hčquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]Al die ventjes uit Eindhoven
Mongool is het ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat moet je aan GGMM vragen, ik kan er iig niet meer tegen maar moet het wel volhouden.
Oke, maar wat zijn snottapen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn overetal snottapen.
Yep. Maar ik kan blijkbaar gewoon traden tussen mijn wallets. Denk dat ik ergens in het verleden mezelf heb geverifieerd bij Betfair.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah Betfair.Je hebt aparte australian wallet ofzo nodig toch om op australian open in te zetten?
Die kans is aanwezig maar ik zal wel sterven met waardigheid daar waar jullie tot in eeuwigheid zijn bitches zullen zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof hij daar bang voor is, hij sloopt jou.
Hmmmm. oke.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Zijn er maar weinig, die zitten allemaal niet op de TU hč
en dan ondertussen jouw luier verschonen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:30 schreef tong80 het volgende:
Ik zou met Happel een pilsje kunnen drinken. Denk ik.
De meeste users in de VBL SC zou ik samen mee naar Sesamstraat kijken en een lief verhaaltje voorlezen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:32 schreef Saind het volgende:
[..]
En verder mijd ik alles en iedereen uit Eindhoven als de pest
Oké.Ik heb me tijdens de AO niet met Betfair bezig gehouden vanwege die aparte wallet.Misschien is het wel dood eenvoudig, heb me er verder niet in verdieptquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Yep. Maar ik kan blijkbaar gewoon traden tussen mijn wallets. Denk dat ik ergens in het verleden mezelf heb geverifieerd bij Betfair.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is de druppel. Tong, ik kom je opzoeken. Ik hoop voor je dat je een kettingslot voorhanden hebt.
Ik ben geboren in de winter van de elfstedentocht van Reinier Paping.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Lul niet. Ik had je vader kunnen zijn.
Apen met een grote snuit. Zeg maar Geer en Goor. Of Patty Brard.quote:
Wie is Reinier Paping?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben geboren in de winter van de elfstedentocht van Reinier Paping.
Kun je toveren Happel ?
Weet je dat nieteens? Nepsupporter!quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oss. Speelt Robin Braam daar nog altijd in de spits?
Robin Braam
Sorry. Ik heb het te druk met Feyenoordquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet je dat nieteens? Nepsupporter!
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik heb het te druk met Feyenoord
WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO. Ga je vanavond nog wat snavels instompen?
Elfstedentocht winnaar in 1963quote:
Dat was Dik Heesen.quote:
Baan de ongeslagen bondscoach in de jaren 80.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oss. Speelt Robin Braam daar nog altijd in de spits?
Robin Braam
Die hengelde altijd naar een baantje.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:41 schreef Doublepain het volgende:
Ik kom uit de tijd van Gerrit Visser, dat waren eens tijden.
niet haten op Japanquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:50 schreef Tarado het volgende:
Knut is ook lekker bezig
[ afbeelding ]
Doen ze in Denemarken ook, best nicequote:Op woensdag 22 januari 2014 12:50 schreef Tarado het volgende:
Knut is ook lekker bezig
[ afbeelding ]
Faeroer eilanden dan welquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Doen ze in Denemarken ook, best nice
Heb ik bij het schaken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:57 schreef Saind het volgende:
Ik kan alleen dubbele espresso's zetten met m'n apparaat, beetje heavy wel
Ja ik begrijp wat je bedoelt inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:11 schreef Mansjester het volgende:
Veel users gedragen zich echt idioot vanwege de Klassieker van vanavond
Ik zat er over na te denken om een klaagbaak topic te openen, maar heb besloten het niet te doen
Nee, je was ook niet in het Ajax-topic te vinden idd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja ik begrijp wat je bedoelt inderdaad.
Persoonlijk laat ik me nooit zo meeslepen door de waan van de dag.
Maar jij bent dan ook Ronald Koeman.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:11 schreef Mansjester het volgende:
Ik zat er over na te denken om een klaagbaak topic te openen, maar heb besloten het niet te doen
Ik probeer ontzettend op een woord te komen maar het lukt nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb in het Ajax topic geprobeerd om een voetbalinhoudelijke discussie aan te zwengelen, dat klopt.
Je bent zelf een idioot.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:11 schreef Mansjester het volgende:
Niet gelezen hahahahahahquote:Fair play is a fundamental part of posting in VBL. It represents the positive benefits of playing by the rules, using common sense and respecting fellow users, mods, opponents and fans.
To give fair play more visibility, VBLcreated a programme that turned the generic notion into a simple design and an easy-to-understand code of conduct that must be recognised and respected by players and fans alike. While fair play should apply in VBL throughout the year, VBL has, since 1997, dedicated one week of its international posting calendar every year to praising and promoting the spirit of fair play. During these VBL Fair Play Days, VBL calls on its member associations to organise activities dedicated to fair play and to highlight its importance both on and off the pitch.
Fair play is also acknowledged and rewarded in every VBL topic. The Technical Study Group evaluates and rates the behaviour in topics of all participating users in a VBL competition. The VBL Fair Play Award is then conferred upon the team with the best fair play score during the year.
The Annual VBL Fair Play Award , presented at the VBL Ballon dOr gala, recognises special acts of fair play and often goes to users or groups who otherwise enjoy little share of the spotlight.
Faeröer, bazeneilandenquote:
Daar is Sepp niet blij mee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet gelezen hahahahahah
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:12 schreef GGMM het volgende:
Ik vind de reviews van http://www.youtube.com/user/theneedledrop best interessant.
Einde bericht.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:12 schreef GGMM het volgende:
Ik vind de reviews van http://www.youtube.com/user/theneedledrop best interessant.
Einde bericht.
quote:
Discobowlen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:23 schreef opperkleurder het volgende:
Iemand een idee om vanavond te gaan doen?
Ik was bij de 1908e, een enorme zaadpot tegen Twente. Maar wel met een schitterend spandoek.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:27 schreef Dven het volgende:
Feyenoord heeft in haar historie ongeveer 1940-1945 wedstrijden in de eredivisie gespeeld.
Caland vindt dit leuk
Foto?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was bij de 1908e, een enorme zaadpot tegen Twente. Maar wel met een schitterend spandoek.
Wat enorm interessant.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Foto?
Feyenoord heeft trouwens bijna een doelsaldo van 1940-1945. En al helemaal bijna 1908. Zitten nu op +1907
Het doelsaldo van Ajax is 997 hoger. Binnenkort dus weer een klein feestje. Ook kunnen we voglend jaar doelpunt nummer 5000 van Ajax verwachten. Staan nu op 4922quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Foto?
Feyenoord heeft trouwens bijna een doelsaldo van 1940-1945. En al helemaal bijna 1908. Zitten nu op +1907
leukquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt weer eens tijd dat jullie echt wat winnen, dat we are the biggest fans gedoe is ook alleen maar ter compensatie van echte prijzenquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:daantje_020 twitterde op woensdag 22-01-2014 om 14:40:03Brr als ik het zo lees zit het al vol met kakkerlakjes in onze mooie stad, gaat wat worden vanavond #AJAfey reageer retweet
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt weer eens tijd dat jullie echt wat winnen, dat we are the biggest fans gedoe is ook alleen maar ter compensatie van echte prijzen
'Onze' mooie stad. Hij komt toch uit Rotterdam?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:13 schreef Happel het volgende:
Ah nee, niks compensatie.twitter:daantje_020 twitterde op woensdag 22-01-2014 om 14:40:03Brr als ik het zo lees zit het al vol met kakkerlakjes in onze mooie stad, gaat wat worden vanavond #AJAfey reageer retweet
Dacht ik ook, ja. Snap het niet helemaal meer.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
'Onze' mooie stad. Hij komt toch uit Rotterdam?
Vanavond stap 1.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt weer eens tijd dat jullie echt wat winnen, dat we are the biggest fans gedoe is ook alleen maar ter compensatie van echte prijzen
Zo ontzettend goed spelen jullie toch ook niet? Als we winnen is dat geen grotere verrassing dan een eventueel verlies voor mij. Ik zou pas verbaasd zijn als 1 van beide teams overduidelijk beter is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet maar mocht het lukken zou het knap zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |