Yep. Maar ik kan blijkbaar gewoon traden tussen mijn wallets. Denk dat ik ergens in het verleden mezelf heb geverifieerd bij Betfair.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah Betfair.Je hebt aparte australian wallet ofzo nodig toch om op australian open in te zetten?
Die kans is aanwezig maar ik zal wel sterven met waardigheid daar waar jullie tot in eeuwigheid zijn bitches zullen zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof hij daar bang voor is, hij sloopt jou.
Hmmmm. oke.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Zijn er maar weinig, die zitten allemaal niet op de TU hè
en dan ondertussen jouw luier verschonen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:30 schreef tong80 het volgende:
Ik zou met Happel een pilsje kunnen drinken. Denk ik.
De meeste users in de VBL SC zou ik samen mee naar Sesamstraat kijken en een lief verhaaltje voorlezen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:32 schreef Saind het volgende:
[..]
En verder mijd ik alles en iedereen uit Eindhoven als de pest
Oké.Ik heb me tijdens de AO niet met Betfair bezig gehouden vanwege die aparte wallet.Misschien is het wel dood eenvoudig, heb me er verder niet in verdieptquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Yep. Maar ik kan blijkbaar gewoon traden tussen mijn wallets. Denk dat ik ergens in het verleden mezelf heb geverifieerd bij Betfair.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is de druppel. Tong, ik kom je opzoeken. Ik hoop voor je dat je een kettingslot voorhanden hebt.
Ik ben geboren in de winter van de elfstedentocht van Reinier Paping.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Lul niet. Ik had je vader kunnen zijn.
Apen met een grote snuit. Zeg maar Geer en Goor. Of Patty Brard.quote:
Wie is Reinier Paping?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben geboren in de winter van de elfstedentocht van Reinier Paping.
Kun je toveren Happel ?
Weet je dat nieteens? Nepsupporter!quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oss. Speelt Robin Braam daar nog altijd in de spits?
Robin Braam
Sorry. Ik heb het te druk met Feyenoordquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet je dat nieteens? Nepsupporter!
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik heb het te druk met Feyenoord
WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO. Ga je vanavond nog wat snavels instompen?
Elfstedentocht winnaar in 1963quote:
Dat was Dik Heesen.quote:
Baan de ongeslagen bondscoach in de jaren 80.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oss. Speelt Robin Braam daar nog altijd in de spits?
Robin Braam
Die hengelde altijd naar een baantje.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:41 schreef Doublepain het volgende:
Ik kom uit de tijd van Gerrit Visser, dat waren eens tijden.
niet haten op Japanquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:50 schreef Tarado het volgende:
Knut is ook lekker bezig
[ afbeelding ]
Doen ze in Denemarken ook, best nicequote:Op woensdag 22 januari 2014 12:50 schreef Tarado het volgende:
Knut is ook lekker bezig
[ afbeelding ]
Faeroer eilanden dan welquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Doen ze in Denemarken ook, best nice
Heb ik bij het schaken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:57 schreef Saind het volgende:
Ik kan alleen dubbele espresso's zetten met m'n apparaat, beetje heavy wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |