Zo'n TV had mijn vorige woning in de keuken zodat het wijf nog iets te kijken had als ze weer eens aan de ketting lagquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger boven een tweede TV, dat scherm was ongeveer half zo klein als mijn laptop scherm.
Ik zat ook net te kijken vanwege Cuijk alvast, idiote prijzen. Als het 2 euro was zou ik het wel doen. Nu kunnen ze de pot op, ik verzin wel wat anders.quote:
Ik noteer het. Ik voel mij net Tom Knipping momenteel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger boven een tweede TV, dat scherm was ongeveer half zo klein als mijn laptop scherm.
En toen ging ik stiekem dat programma kijken over die jongen die heel graag orange soda wil.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik noteer het. Ik voel mij net Tom Knipping momenteel.
Is dat waar?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En toen ging ik stiekem dat programma kijken over die jongen die heel graag orange soda wil.
Rustig aan Dvenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef Dven het volgende:
OMDAT MENSEN ZOALS JULLIE NIET WILLEN BETALEN VOOR VOETBAL IS DE NL COMPETITIE PAUPER. ALS WE ALLEMAAL GEWOON !))) EURO PER MAAND BETALEN ZOUDEN WE SPELERS ALS VER, TOIVONE EN LENS LANGER IN NEDERLAND KENNEN HOIUDEN
Het is zeg maar Nederlands voor 'Is it true?'quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef je me nu aan bij de plisie
Dat is de charme van de Eredivisiequote:Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef Dven het volgende:
OMDAT MENSEN ZOALS JULLIE NIET WILLEN BETALEN VOOR VOETBAL IS DE NL COMPETITIE PAUPER. ALS WE ALLEMAAL GEWOON !))) EURO PER MAAND BETALEN ZOUDEN WE SPELERS ALS VER, TOIVONE EN LENS LANGER IN NEDERLAND KENNEN HOIUDEN
Beetje rustig, Commissaris Coenradus Buitendamquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is zeg maar Nederlands voor 'Is it true?'
Waar is die scherpte, Witte? Verdomme toch.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is zeg maar Nederlands voor 'Is it true?'
Waar is die scherpte, Witte? Verdomme toch.
#eekhoorntwitter:
Je hebt zelf charmequote:Op woensdag 22 januari 2014 16:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is de charme van de Eredivisie
Haperingen heb ik geen last meer van, eerst wel heel erg ja. Wel hebben ze nu geloof ik wat gedaan aan account delen. Krijg nu regelmatig stream not found, volgens mij als mijn broertje ook kijkt vanaf ouders huis.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Duurder, minder wedstrijden en haperde veel
Heb ook nog best lang gekeken via account van iemand die hem ingelogd hier ja, maar daar had ik ook gekutkloterij meequote:Op woensdag 22 januari 2014 16:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Haperingen heb ik geen last meer van, eerst wel heel erg ja. Wel hebben ze nu geloof ik wat gedaan aan account delen. Krijg nu regelmatig stream not found, volgens mij als mijn broertje ook kijkt vanaf ouders huis.
dan krijg je constant M4U - Stream not foundquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb ook nog best lang gekeken via account van iemand die hem ingelogd hier ja, maar daar had ik ook gekutkloterij mee
Spoilertjquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:28 schreef Saind het volgende:
Ik heb nu een gifje van een mevrouw die in beton wordt gestort, de romp dan, en daarna in haar reet geneukt wordt.
Klinkt ingewikkeld en gecompliceerd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:28 schreef Saind het volgende:
Ik heb nu een gifje van een mevrouw die in beton wordt gestort, de romp dan, en daarna in haar reet geneukt wordt.
Kan best, GGMM is er toch nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:28 schreef Saind het volgende:
DMquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:28 schreef Saind het volgende:
je doet er echt alles aan om niet hoeven te studerenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:28 schreef Saind het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |