Ben benieuwd wie er zo gek is. Dries - alles voor de aandacht - Roelvink?quote:Kim-Lian van der Meij gaat Sterren Springen presenteren. Dat heeft de presentatrice maandag bevestigd in Show Vandaag, nadat de geruchten al enige tijd de ronde deden. Het SBS6-programma, waarin BN'ers van de duikplank gaan, keert dit voorjaar terug.
"Half april gaan we op de buis", zei Van der Meij. "Met welke leuke man ik dat mag doen weet ik nog niet. Ik hoop op Gerard Joling, want die man is om te gieren natuurlijk." Joling presenteerde de eerste reeks in de zomer van 2012, maar deed dat toen met Tess Milne.
Van der Meij maakte eind vorig jaar de overstap van de AVRO naar SBS6. Ze praat voor de commerciėle zender al het programma Show Vandaag aan elkaar.
Hoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoequote:Ik hoop op Gerard Joling, want die man is om te gieren natuurlijk.
De Kermisklanten met kist naar benedenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:56 schreef hunter2011 het volgende:
Dries en Dave Roelvink, Sylvia Geertsen, Johannes (TVOH), Bonnie St. Claire, Jose Hoebee, Imca Marina, Tina Trucker, de Kermisklanten.
Siekeke met een draaiorgel op haar rug en Kim Holland in d'r blootje...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:01 schreef KoningPils het volgende:
[..]
De Kermisklanten met kist naar beneden
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:42 schreef static het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er zo gek is. Dries - alles voor de aandacht - Roelvink?
In plaats van een dubbele salto, wordt het dan een dubbele tongval.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:56 schreef hunter2011 het volgende:
Dries en Dave Roelvink, Sylvia Geertsen, Johannes (TVOH), Bonnie St. Claire, Jose Hoebee, Imca Marina, Tina Trucker, de Kermisklanten.
Als Bonnie meedoet zullen de kijkcijfers gegarandeerd goed zijn, iedereen wil dat zien.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In plaats van een dubbele salto, wordt het dan een dubbele tongval.
Als dat maar goed gaat.quote:Marijke Helwegen doet mee aan Sterren Springen.
Marijke Helwegen gaat deelnemen aan het SBS6-programma Sterren Springen.
Dat heeft presentator Gerard Joling dinsdag gezegd op Radio 2 in het programma Gijs 2.0.
Helwegen is de eerste kandidaat die is bevestigd voor het tweede seizoen van Sterren Springen. In het programma gaan BN'ers tegen elkaar strijden op de duikplank.
Het was niet de bedoeling van Joling om de eerste kandidaat al bekend te maken in het radioprogramma van Gijs Staverman. "Mocht ik niet zeggen, hoor ik hier. Sorry, maar het is er al uit", aldus de presentator.
Het nieuwe seizoen van Sterren Springen is in april op de televisie. Het eerste seizoen in 2012 werd ook door Joling gepresenteerd, samen met Tess Milne. Voor de nieuwe serie is Kim-Lian van der Meij de nieuwe co-presentator.
Ditquote:
Rob Geus en Dave Roelvink, de zoon van Dries, doen mee aan het SBS6-programma Sterren Springen. Dat maakte Show Vandaag dinsdagavond bekend.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:42 schreef static het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er zo gek is. Dries - alles voor de aandacht - Roelvink?
http://www.telegraaf.nl/p(...)_de_duikplank__.htmlquote:Koen Verweij van de duikplank
van onze redactie
AMSTERDAM -
SBS 6 heeft voor de nieuwe versie van Sterren Springen een spectaculaire naam weten vast te leggen.
Gisteravond heeft gouden-en zilveren medaillewinnaar Koen Verweij een contract getekend met de zender en producent Eyeworks om mee te doen aan het tweede seizoen van het programma dat vorig jaar een verrassend tv-succes werd.
Eerder werd al gefluisterd dat Lucia Rijker, Dave Roelvink, Rob Geus en Marijke Helwegen de sprong gaan wagen. Kim-Lian van der Meij en Gerard Joling gaan Sterren Springen, dat 5 april van start gaat, presenteren.
De categorie leedvermaakquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:20 schreef hunter2011 het volgende:
Zo, het oog wil wel wat hoe vervelend Dries Roelvink ook is, zijn zoon ziet er goed uit.
Let op: hij ziet er goed uit, hij moet niets zeggen.
Jeffrey Wammes ook leuk, alleen een beetje klein.
Ze gaan in het nieuwe seizoen voor sex en (top)sporters denk ik.
Ze moeten in ieder geval allemaal kleine speedos aan.
Alhoewel ik niet weet in welke categorie je Marijke Helwegen dan kan plaatsen, niet in de sex maar ook niet in de topsport.
De categorie Patty Brard: waar blijft Bonnie, waar blijft Country Wilma, waar blijft Imca Marina en waar blijft Doutze Kroese? Sylvia Geurtse kunnen ze wel krijgen, zeker weten.quote:
Doutzen is zwanger. En die gaat waarschijnlijk ook niet meedoen aan zulke programma's zolang haar carričre nog goed loopt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:21 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
De categorie Patty Brard: waar blijft Bonnie, waar blijft Country Wilma, waar blijft Imca Marina en waar blijft Doutze Kroese? Sylvia Geurtse kunnen ze wel krijgen, zeker weten.
.....en dus zijn de lijfjes ook nog een beetje om aan te zien.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:19 schreef Greys het volgende:
Slim om veel sporters mee te laten doen, die hebben hun lichaam tenminste een beetje onder controle dus worden die sprongen vast wel om aan te zien
Bonnie st. Claire of Annie Schilder dan, die zijn broodmager en hebben geen vetrolletjes dus.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
.....en dus zijn de lijfjes ook nog een beetje om aan te zien.![]()
Patty Brard in badpak en al die rollen teveel word ik ook niet blij van, dus hoppa voor wat sporters
Oh ja, super leuk!quote:
Dat De Neus er maar snel uitligt. Ik kan dat kind echt niet verdragenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:23 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Britt Dekker springt binnenkort van de hoge duikplank in het SBS-programma Sterren Springen.
Foto's:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:24 schreef tong80 het volgende:
Die Popstars deelneemster woog 150 kilo. Is 100 kilo afgevallen en heeft nu anorexia. Wat een verschil om te zien nu op TV bij omroep-Max. Ziet er goed uit.
Ik hoop juist dat het allemaal af en los gaatquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:19 schreef hunter2011 het volgende:
Wel veel pruiken en hair-extensions allemaal. Hoop dat het allemaal goed blijft zitten.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:20 schreef tong80 het volgende:
Wat een doos die VARA-meid. Ken haar niet eens. Ik en 90% van de kijkers kijken omdat ze hopen dat ze zich te pletter vallen.
Terecht wat Janine zegt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)terren-springen.html
En weer een relletje![]()
Mij zal je niet zo snel sterren springen zien kijken. Kandidaten zijn niks (ken de helft niet), Gerard Joling is niks (vroeger wassie veel leuker) en Kim Lian is niks (een geit die zichzelf helemaal geweldig vindt).
Dus.
Waarom ?quote:
Jonkie ook, veertien (!) nog maarquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
Wat leuk die foto's
Ik probeer terug te lezen, maar kom er zo snel niet uit, dus dan maar zo; wie is dat grietje boven de zoon van Dries? Blond en dun gebouwd...
-edit-
De url van de foto gaf duidelijkheid.Femke Meines (Junior Songfestival).
Ik welquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:17 schreef tesssssssss het volgende:
Ik hoop ook niet dat er een ongeluk gebeurd hoor?
Mjah, okee, een gekneusd ribje of sow, maar niks ernstigs dan. Het is gewoon een vorm van leedvermaak he? Ik denk dat bijna niemand op een show vol perfecte sprongen zit te wachten. Dat zou best saai zijn.quote:
Juist.quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:54 schreef tong80 het volgende:
"En zijn deelname aan Sterren springen is het eerste bewijs dat hij clean is en alles ook echt anders gįįt doen."
Het blijft een vies ventje. En hij heeft slechte B.O., heb ik helaas ooit mogen ervaren op een feestje waarop hij net te dicht in mijn buurt stond.quote:
B.O.?quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het blijft een vies ventje. En hij heeft slechte B.O., heb ik helaas ooit mogen ervaren op een feestje waarop hij net te dicht in mijn buurt stond.
Wat is b.o. ?quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het blijft een vies ventje. En hij heeft slechte B.O., heb ik helaas ooit mogen ervaren op een feestje waarop hij net te dicht in mijn buurt stond.
Zo ziet ie er wel uit jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat verbaast me nu werkelijk niks .
quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:33 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Hij doucht anders wel. Op straat, bij de voordeur.
[ afbeelding ]
Hij moet zich ook tussen alle richels wassen he...quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:33 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Hij doucht anders wel. Op straat, bij de voordeur.
[ afbeelding ]
Nu je het zegt! Ik had het verdrongenquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gezellige vrind, ole.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Nu je het zegt! Ik had het verdrongen![]()
Vriend van me heeft allemaal tattoos door hem laten zetten. Ziet er niet uit! Ook allemaal skinhead dingen en zo
Ik zal z'n naam niet onthullen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Vriend van me heeft allemaal tattoos door hem laten zetten. Ziet er niet uit! Ook allemaal skinhead dingen en zo
Heeft-ie die skindheaddingen stiekem gedaan of heb jij een ietwat gemźleerde vriendenclub?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:22 schreef Ole het volgende:
toch is het een schat. Hij stemt SPquote:
Wie ? Tuur ? Die was net niet zwakbegaafd bij De Nationale IQ-Test.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:12 schreef static het volgende:
Waarom spreekt die vent geen Nederlands behalve dat gebrekkige Engels?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
om te infiltreren, waarschijnlijk!
Ooit wel...quote:
Heeft Koen stiekem een heel andere carričre?quote:Koen Verweij geniet van Sterren springen
BEWAAR
Door: redactie
5-4-14 - 10:41 bron: BuzzE
Koen Verweij © anp.
Koen Verweij is erg blij met zijn deelname aan het SBS-programma Sterren springen. 'Ik had dit nooit willen missen', zegt de olympisch medaillewinnaar.
De zwemmer is erg te spreken over de sfeer tussen de deelnemers van het programma. 'Het is wel heel snel een hechte groep geworden, deze week zijn we met elkaar in Amsterdam gaan lunchen. Toen dacht ik: ik ga hier echt wel wat vrienden aan overhouden.'
Verweij vertelt in De Telegraaf dat hij het programma vorig jaar al een aantal keer had bekeken en het meteen leuk vond om mee te doen: 'Dit is wel leuk, hoor, dat entertainmentwereldje. We hebben heel veel plezier, met Gerard Joling natuurlijk en Dave Roelvink. Er zitten ook een paar echt goede topsporters bij, zoals Lucia Rijker. Het zijn allemaal heel verschillende mensen, de één dus atletischer dan de ander, maar de sfeer is echt geweldig.'
Bekende Nederlander
Het leven van de zwemmer is flink veranderd sinds zijn prestaties in Sotsji. 'Ik kwam ineens terug als een bekend persoon natuurlijk. Ik kan niet meer over straat, zo veel aandacht is er. En waardering ook. Ik heb voor de Spelen alles opzijgezet, me heel erg goed voorbereid. En ik presteerde op het moment dat ik dat moest doen. Daarna heb ik het succes wel een beetje gevierd. Net nu ik in mijn zwembroek moet, ben ik wel wat aangekomen. Het is niet meer zo strak als de topvorm waar ik voor Sotsji naartoe leefde.'
Dan ken je misschien die vriend van mij ook welquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ooit wel...
Dennis vroegah, uit de tijd toen ik nog wel eens met hem optrok.
Later had ik daar geen behoefte meer aan...
[ afbeelding ]
twee uur uitzending en dan 6 x een sprong van 2 seconden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:41 schreef static het volgende:
Volgens mij wordt het weer meer lullen dan springen.
Ik sluit niks uit...quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Dan ken je misschien die vriend van mij ook wel![]()
quote:Is deze foto niet in Paradiso gemaakt?
Dit is van rond 1980, denk ik...quote:Tijd van Headbangers Amsterdam?
ik zoek de Paradiso foto van hem straks even op.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit...
[..]
[..]
Dit is van rond 1980, denk ik...
Het zal vast 6.000 keer herhaald worden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:55 schreef Cynix ® het volgende:
Ik moet het meteen al missen vanavond. Andere verplichtingen.
Omdat pulptvquote:
omdat het zo slecht isquote:
quote:
dat is het denk ikquote:
Ik heb exact hetzelfde. Maar ik zie dat de helft niet eens springt vanavond. Marijke Helwegen en Peter Jan Rens zitten in het publiek. Hoe gaan ze dan 2 uur vullen?quote:
en eigenlijk ook voor de slowchatquote:
Heel erg veel gelul tussendoor vrees ik..quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde. Maar ik zie dat de helft niet eens springt vanavond. Marijke Helwegen en Peter Jan Rens zitten in het publiek. Hoe gaan ze dan 2 uur vullen?
dus dat. Zonder Fok zou ik dus echt niet kijken.quote:
We hadden ook gewoon gezellig op een terrasje kunnen zittenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dat. Zonder Fok zou ik dus echt niet kijken.
Soort van subtiel compromis..quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Heeft Dikke Dennis nou een zwempak aan?
nee, dat is gewoon een camo zeilquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja moet voor zijn whitepowertattoo...anders kun je aangifte doenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een gastquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja moet voor zijn whitepowertattoo...anders kun je aangifte doen
datquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
We hadden ook gewoon gezellig op een terrasje kunnen zitten
hij heeft er zo veel dat het de meesten niet eens zou opvallenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom laat hij daar geen andere tattoos overheen zetten? Hij beweert dat hij zich schaamt voor z'n neonaziverleden...quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee, misschien was hij zelf vergeten dat die er zat.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waarom laat hij daar geen andere tattoos overheen zetten? Hij beweert dat hij zich schaamt voor z'n neonaziverleden...
13.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:08 schreef Smash-it het volgende:
Hoe oud is dat junior songfestival meisje, weet iemand dat?
we zijn nu nog niet leuk genoeg?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:08 schreef Kim-Holland het volgende:
Tot mijn spijt moet ik bekennen dat ik deze meuk ook ga bekijken.
Hopelijk wordt het topic leuker..
Gesjellugquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:08 schreef Kim-Holland het volgende:
Tot mijn spijt moet ik bekennen dat ik deze meuk ook ga bekijken.
Hopelijk wordt het topic leuker..
zijn boek heet: "ik heb nergens spijt van"quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waarom laat hij daar geen andere tattoos overheen zetten? Hij beweert dat hij zich schaamt voor z'n neonaziverleden...
Klik klakquote:
dikke dennis is coolquote:
Sowieso na de eerste commercial breakquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:10 schreef Smash-it het volgende:
Hoe laat denken jullie dat de eerste springt? Gelul allemaal haha.. Ik denk 20:30 pas ofzo
elke 20 minuten 1quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:10 schreef Smash-it het volgende:
Hoe laat denken jullie dat de eerste springt? Gelul allemaal haha.. Ik denk 20:30 pas ofzo
dat zit ik me ook net te bedenkenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:10 schreef Uccie het volgende:
Zou ik tijd hebben thee te maken, of zal ik maar wachten op de reclame.
Nee, dat zou ik onthouden hebben.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:10 schreef Stickertje het volgende:
ferry doedens doet hopelijk niet mee...?
ik heb niet opgezocht wie er allemaal meedoen
je hebt vast tijd om je huis te verbouwen voordat er iemand springtquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:10 schreef Uccie het volgende:
Zou ik tijd hebben thee te maken, of zal ik maar wachten op de reclame.
het (natuurlijk) vrouwelijk schoon valt tegen dit jaarquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:11 schreef Kim-Holland het volgende:
Gatver, wat ziet die Melisa eruit zeg
Nee.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:10 schreef Stickertje het volgende:
ferry doedens doet hopelijk niet mee...?
ik heb niet opgezocht wie er allemaal meedoen
zo.. goede bn-ersquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee.
Deelnemers: Koen Verweij, Jeffrey Wammes, Dave Roelvink, Andy van der Meijde, Melisa Schaufeli, Dikke Dennis, Nathalie Makoma, Regilio Tuur, Britt Dekker, Femke Meines, Anna-Alicia Sklias, Joey Spaan , Sylvia Geersen,Marijke Helwegen, Lucia Rijker en Peter Jan Rens.
SBS6 publiekniveau hč....wel ff aanpassenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:12 schreef Madame_Paon het volgende:
"Lekkere Hagenees."![]()
Hij is dom en hij ziet er niet uit.
was wel de leukste van chersoquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:12 schreef Madame_Paon het volgende:
"Lekkere Hagenees."![]()
Hij is dom en hij ziet er niet uit.
Het mannelijk lelijk is goed vertegenwoordigt!quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het (natuurlijk) vrouwelijk schoon valt tegen dit jaar
Veel camerageile figuren.quote:
quote:
ja, en ik schaam me er niet eens voor. gewoon een feel good programma: tijdens het kijken voelde ik me zo veel beter dan hunquote:
barbiequote:Op zaterdag 5 april 2014 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Veel camerageile figuren.
[..]
Barbie en Jokertje. En Tijgertje was zo lekker aso.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, en ik schaam me er niet eens voor. gewoon een feel good programma: tijdens het kijken voelde ik me zo veel beter dan hun
Je hebt er in elk geval wel het e.e.a. van geleerdquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, en ik schaam me er niet eens voor. gewoon een feel good programma: tijdens het kijken voelde ik me zo veel beter dan hun
ik ben limburger, ik mag dat zeggenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt er in elk geval wel het e.e.a. van geleerd
Nee nee...dat is alleen een excuus als het van boven de rivieren komt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben limburger, ik mag dat zeggen
Kan ik ook even mijn bord afwassenquote:
maar dan kan die niet mer zn beroep als hovenier uitoefenenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:16 schreef tralalala het volgende:
HERNIA HERNIA HERNIA HERNIA HERNIA HERNIA HERNIA HERNIA
niks verandert ten opzichte van vorig jaarquote:
Deze post icm jouw UIquote:
Die laat geen kans onbenut om met haar kop op tv te komen.quote:
is ze eigenlijk nog wel de beste, of heeft ranomi haar al ingehaald?quote:
Olympisch is Inge de beste van die twee. Denk dat Inge nog wel meer titels heeft dan Kromo.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ze eigenlijk nog wel de beste, of heeft ranomi haar al ingehaald?
Qua tijd is Kromo sneller.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Olympisch is Inge de beste van die twee. Denk dat Inge nog wel meer titels heeft dan Kromo.
dacht dat drugsgebruikers altijd dunner werden?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:20 schreef Specularium het volgende:
Hehe, die Dennis zijn hoofd.
Die zit weer goed aan het poeder met zijn badpak.
ah, ranomi moet nog een keer meedoen dusquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Inge heeft 8 medailles op de Zomerspelen behaald: 4 gouden, 2 zilveren en 2 bronzen.
Ranomi heeft er 4: 3 gouden en 1 zilvere.
PLORKquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik zie niet wat mensen zo knap vinden aan Koen.
Hij doet me denken aan een kikker.
zn romp voornamelijk denk ikquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik word er ook niet warm vanquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:29 schreef Madame_Paon het volgende:
dat is als je beneden aan het trapje staat en naarboven kijktquote:
waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:32 schreef Niek. het volgende:
Zit er nou een vertraging in de uitzending voor het geval er eentje iets te bloederig het water uit komt? (bij de high-fives zat ineens een vertraging)
Dat is om straks makkelijker boven te komenquote:
daar heeft ze toch al 2 boeien voor?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is om straks makkelijker boven te komen
Dit is extra.....oeh Dennis....weet nog steeds niet of ik wil kijken, heb er toch een beetje ramptoerisme gevoel bij.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heeft ze toch al 2 boeien voor?
Jij verstaat dit makkelijk zonder?!!quote:
dennis op het podium is altijd tofquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is extra.....oeh Dennis....weet nog steeds niet of ik wil kijken, heb er toch een beetje ramptoerisme gevoel bij.
Nou de helft klinkt een beetje als wwawwwafwwewaafffeewaquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou de helft klinkt een beetje als wwawwwafwwewaafffeewa
hoeft hij niks voor te doenquote:
Haha, mooi ' verwoord'. Veel ff-en viel me ook opquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
Nou de helft klinkt een beetje als wwawwwafwwewaafffeewa
meerdere keren gezien jaquote:
die heb ik gemistquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:40 schreef Smash-it het volgende:
Mooie vriendin ook, die Dennis. Classy meisje
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:42 schreef Uccie het volgende:
Ik heb er toch een beetje Orca in het Dolfinarium gevoel bij.
Goffer Ucquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:42 schreef Uccie het volgende:
Hij lijkt op een walrus.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:42 schreef Uccie het volgende:
Ik zie het de jury nog zeggen ookquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:42 schreef gniffie het volgende:
Geen benen gestrekt tijdens de landing. Een 9
Ja maar ik wilde hem nog wel kudo's geven voor de sprongquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Hij springt nog goed ook.
[..]
Hij lijkt op een walrus.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:42 schreef gniffie het volgende:
Geen benen gestrekt tijdens de landing. Een 9
die heeft echt teveel klappen tegen zijn hoofd gehadquote:
En hij is oliedom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |