Omdat pulptvquote:
omdat het zo slecht isquote:
quote:
dat is het denk ikquote:
Ik heb exact hetzelfde. Maar ik zie dat de helft niet eens springt vanavond. Marijke Helwegen en Peter Jan Rens zitten in het publiek. Hoe gaan ze dan 2 uur vullen?quote:
en eigenlijk ook voor de slowchatquote:
Heel erg veel gelul tussendoor vrees ik..quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde. Maar ik zie dat de helft niet eens springt vanavond. Marijke Helwegen en Peter Jan Rens zitten in het publiek. Hoe gaan ze dan 2 uur vullen?
dus dat. Zonder Fok zou ik dus echt niet kijken.quote:
We hadden ook gewoon gezellig op een terrasje kunnen zittenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dat. Zonder Fok zou ik dus echt niet kijken.
Soort van subtiel compromis..quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Heeft Dikke Dennis nou een zwempak aan?
nee, dat is gewoon een camo zeilquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja moet voor zijn whitepowertattoo...anders kun je aangifte doenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een gastquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja moet voor zijn whitepowertattoo...anders kun je aangifte doen
datquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
We hadden ook gewoon gezellig op een terrasje kunnen zitten
hij heeft er zo veel dat het de meesten niet eens zou opvallenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom laat hij daar geen andere tattoos overheen zetten? Hij beweert dat hij zich schaamt voor z'n neonaziverleden...quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |