Omdat pulptvquote:
omdat het zo slecht isquote:
quote:
dat is het denk ikquote:
Ik heb exact hetzelfde. Maar ik zie dat de helft niet eens springt vanavond. Marijke Helwegen en Peter Jan Rens zitten in het publiek. Hoe gaan ze dan 2 uur vullen?quote:
en eigenlijk ook voor de slowchatquote:
Heel erg veel gelul tussendoor vrees ik..quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde. Maar ik zie dat de helft niet eens springt vanavond. Marijke Helwegen en Peter Jan Rens zitten in het publiek. Hoe gaan ze dan 2 uur vullen?
dus dat. Zonder Fok zou ik dus echt niet kijken.quote:
We hadden ook gewoon gezellig op een terrasje kunnen zittenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dat. Zonder Fok zou ik dus echt niet kijken.
Soort van subtiel compromis..quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Heeft Dikke Dennis nou een zwempak aan?
nee, dat is gewoon een camo zeilquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja moet voor zijn whitepowertattoo...anders kun je aangifte doenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een gastquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja moet voor zijn whitepowertattoo...anders kun je aangifte doen
datquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
We hadden ook gewoon gezellig op een terrasje kunnen zitten
hij heeft er zo veel dat het de meesten niet eens zou opvallenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom laat hij daar geen andere tattoos overheen zetten? Hij beweert dat hij zich schaamt voor z'n neonaziverleden...quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee, misschien was hij zelf vergeten dat die er zat.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waarom laat hij daar geen andere tattoos overheen zetten? Hij beweert dat hij zich schaamt voor z'n neonaziverleden...
13.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:08 schreef Smash-it het volgende:
Hoe oud is dat junior songfestival meisje, weet iemand dat?
we zijn nu nog niet leuk genoeg?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:08 schreef Kim-Holland het volgende:
Tot mijn spijt moet ik bekennen dat ik deze meuk ook ga bekijken.
Hopelijk wordt het topic leuker..
Gesjellugquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:08 schreef Kim-Holland het volgende:
Tot mijn spijt moet ik bekennen dat ik deze meuk ook ga bekijken.
Hopelijk wordt het topic leuker..
zijn boek heet: "ik heb nergens spijt van"quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waarom laat hij daar geen andere tattoos overheen zetten? Hij beweert dat hij zich schaamt voor z'n neonaziverleden...
Klik klakquote:
dikke dennis is coolquote:
Sowieso na de eerste commercial breakquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:10 schreef Smash-it het volgende:
Hoe laat denken jullie dat de eerste springt? Gelul allemaal haha.. Ik denk 20:30 pas ofzo
elke 20 minuten 1quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:10 schreef Smash-it het volgende:
Hoe laat denken jullie dat de eerste springt? Gelul allemaal haha.. Ik denk 20:30 pas ofzo
dat zit ik me ook net te bedenkenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:10 schreef Uccie het volgende:
Zou ik tijd hebben thee te maken, of zal ik maar wachten op de reclame.
Nee, dat zou ik onthouden hebben.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:10 schreef Stickertje het volgende:
ferry doedens doet hopelijk niet mee...?
ik heb niet opgezocht wie er allemaal meedoen
je hebt vast tijd om je huis te verbouwen voordat er iemand springtquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:10 schreef Uccie het volgende:
Zou ik tijd hebben thee te maken, of zal ik maar wachten op de reclame.
het (natuurlijk) vrouwelijk schoon valt tegen dit jaarquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:11 schreef Kim-Holland het volgende:
Gatver, wat ziet die Melisa eruit zeg
Nee.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:10 schreef Stickertje het volgende:
ferry doedens doet hopelijk niet mee...?
ik heb niet opgezocht wie er allemaal meedoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |