Terecht wat Janine zegt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)terren-springen.html
En weer een relletje
Mij zal je niet zo snel sterren springen zien kijken. Kandidaten zijn niks (ken de helft niet), Gerard Joling is niks (vroeger wassie veel leuker) en Kim Lian is niks (een geit die zichzelf helemaal geweldig vindt).
Dus.

Waarom ?quote:

Femke Meines (Junior Songfestival).
 Femke Meines (Junior Songfestival).

Jonkie ook, veertien (!) nog maarquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
Wat leuk die foto's
Ik probeer terug te lezen, maar kom er zo snel niet uit, dus dan maar zo; wie is dat grietje boven de zoon van Dries? Blond en dun gebouwd...
-edit-
De url van de foto gaf duidelijkheid.Femke Meines (Junior Songfestival).

Ik welquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:17 schreef tesssssssss het volgende:
Ik hoop ook niet dat er een ongeluk gebeurd hoor?

Mjah, okee, een gekneusd ribje of sow, maar niks ernstigs dan. Het is gewoon een vorm van leedvermaak he? Ik denk dat bijna niemand op een show vol perfecte sprongen zit te wachten. Dat zou best saai zijn.quote:

Juist.quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:54 schreef tong80 het volgende:
"En zijn deelname aan Sterren springen is het eerste bewijs dat hij clean is en alles ook echt anders gáát doen."

Het blijft een vies ventje. En hij heeft slechte B.O., heb ik helaas ooit mogen ervaren op een feestje waarop hij net te dicht in mijn buurt stond.quote:

B.O.?quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het blijft een vies ventje. En hij heeft slechte B.O., heb ik helaas ooit mogen ervaren op een feestje waarop hij net te dicht in mijn buurt stond.

Wat is b.o. ?quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het blijft een vies ventje. En hij heeft slechte B.O., heb ik helaas ooit mogen ervaren op een feestje waarop hij net te dicht in mijn buurt stond.

Zo ziet ie er wel uit jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat verbaast me nu werkelijk niks .

quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:33 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Hij doucht anders wel. Op straat, bij de voordeur.
[ afbeelding ]

Hij moet zich ook tussen alle richels wassen he...quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:33 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Hij doucht anders wel. Op straat, bij de voordeur.
[ afbeelding ]

Nu je het zegt! Ik had het verdrongenquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]

Gezellige vrind, ole.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Nu je het zegt! Ik had het verdrongen
Vriend van me heeft allemaal tattoos door hem laten zetten. Ziet er niet uit! Ook allemaal skinhead dingen en zo

Ik zal z'n naam niet onthullen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Vriend van me heeft allemaal tattoos door hem laten zetten. Ziet er niet uit! Ook allemaal skinhead dingen en zo

Heeft-ie die skindheaddingen stiekem gedaan of heb jij een ietwat gemêleerde vriendenclub?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:22 schreef Ole het volgende:

toch is het een schat. Hij stemt SPquote:

Wie ? Tuur ? Die was net niet zwakbegaafd bij De Nationale IQ-Test.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:12 schreef static het volgende:
Waarom spreekt die vent geen Nederlands behalve dat gebrekkige Engels?

quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
om te infiltreren, waarschijnlijk!

Met 'bekende' Nederlanders
 Met 'bekende' Nederlanders   

Ooit wel...quote:

Heeft Koen stiekem een heel andere carrière?quote:Koen Verweij geniet van Sterren springen
BEWAAR
Door: redactie
5-4-14 - 10:41 bron: BuzzE
Koen Verweij © anp.
Koen Verweij is erg blij met zijn deelname aan het SBS-programma Sterren springen. 'Ik had dit nooit willen missen', zegt de olympisch medaillewinnaar.
De zwemmer is erg te spreken over de sfeer tussen de deelnemers van het programma. 'Het is wel heel snel een hechte groep geworden, deze week zijn we met elkaar in Amsterdam gaan lunchen. Toen dacht ik: ik ga hier echt wel wat vrienden aan overhouden.'
Verweij vertelt in De Telegraaf dat hij het programma vorig jaar al een aantal keer had bekeken en het meteen leuk vond om mee te doen: 'Dit is wel leuk, hoor, dat entertainmentwereldje. We hebben heel veel plezier, met Gerard Joling natuurlijk en Dave Roelvink. Er zitten ook een paar echt goede topsporters bij, zoals Lucia Rijker. Het zijn allemaal heel verschillende mensen, de één dus atletischer dan de ander, maar de sfeer is echt geweldig.'
Bekende Nederlander
Het leven van de zwemmer is flink veranderd sinds zijn prestaties in Sotsji. 'Ik kwam ineens terug als een bekend persoon natuurlijk. Ik kan niet meer over straat, zo veel aandacht is er. En waardering ook. Ik heb voor de Spelen alles opzijgezet, me heel erg goed voorbereid. En ik presteerde op het moment dat ik dat moest doen. Daarna heb ik het succes wel een beetje gevierd. Net nu ik in mijn zwembroek moet, ben ik wel wat aangekomen. Het is niet meer zo strak als de topvorm waar ik voor Sotsji naartoe leefde.'

Dan ken je misschien die vriend van mij ook welquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ooit wel...
Dennis vroegah, uit de tijd toen ik nog wel eens met hem optrok.
Later had ik daar geen behoefte meer aan...
[ afbeelding ]

twee uur uitzending en dan 6 x een sprong van 2 seconden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:41 schreef static het volgende:
Volgens mij wordt het weer meer lullen dan springen.

Ik sluit niks uit...quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Dan ken je misschien die vriend van mij ook wel
quote:Is deze foto niet in Paradiso gemaakt?

Dit is van rond 1980, denk ik...quote:Tijd van Headbangers Amsterdam?

ik zoek de Paradiso foto van hem straks even op.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit...
[..]
[..]
Dit is van rond 1980, denk ik...

Het zal vast 6.000 keer herhaald worden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:55 schreef Cynix ® het volgende:
Ik moet het meteen al missen vanavond. Andere verplichtingen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |