Doutzen is zwanger. En die gaat waarschijnlijk ook niet meedoen aan zulke programma's zolang haar carrière nog goed loopt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:21 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
De categorie Patty Brard: waar blijft Bonnie, waar blijft Country Wilma, waar blijft Imca Marina en waar blijft Doutze Kroese? Sylvia Geurtse kunnen ze wel krijgen, zeker weten.
.....en dus zijn de lijfjes ook nog een beetje om aan te zien.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:19 schreef Greys het volgende:
Slim om veel sporters mee te laten doen, die hebben hun lichaam tenminste een beetje onder controle dus worden die sprongen vast wel om aan te zien
Bonnie st. Claire of Annie Schilder dan, die zijn broodmager en hebben geen vetrolletjes dus.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
.....en dus zijn de lijfjes ook nog een beetje om aan te zien.![]()
Patty Brard in badpak en al die rollen teveel word ik ook niet blij van, dus hoppa voor wat sporters
Oh ja, super leuk!quote:
Dat De Neus er maar snel uitligt. Ik kan dat kind echt niet verdragenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:23 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Britt Dekker springt binnenkort van de hoge duikplank in het SBS-programma Sterren Springen.
Foto's:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:24 schreef tong80 het volgende:
Die Popstars deelneemster woog 150 kilo. Is 100 kilo afgevallen en heeft nu anorexia. Wat een verschil om te zien nu op TV bij omroep-Max. Ziet er goed uit.
Ik hoop juist dat het allemaal af en los gaatquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:19 schreef hunter2011 het volgende:
Wel veel pruiken en hair-extensions allemaal. Hoop dat het allemaal goed blijft zitten.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:20 schreef tong80 het volgende:
Wat een doos die VARA-meid. Ken haar niet eens. Ik en 90% van de kijkers kijken omdat ze hopen dat ze zich te pletter vallen.
Terecht wat Janine zegt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)terren-springen.html
En weer een relletje![]()
Mij zal je niet zo snel sterren springen zien kijken. Kandidaten zijn niks (ken de helft niet), Gerard Joling is niks (vroeger wassie veel leuker) en Kim Lian is niks (een geit die zichzelf helemaal geweldig vindt).
Dus.
Waarom ?quote:
Jonkie ook, veertien (!) nog maarquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
Wat leuk die foto's
Ik probeer terug te lezen, maar kom er zo snel niet uit, dus dan maar zo; wie is dat grietje boven de zoon van Dries? Blond en dun gebouwd...
-edit-
De url van de foto gaf duidelijkheid.Femke Meines (Junior Songfestival).
Ik welquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:17 schreef tesssssssss het volgende:
Ik hoop ook niet dat er een ongeluk gebeurd hoor?
Mjah, okee, een gekneusd ribje of sow, maar niks ernstigs dan. Het is gewoon een vorm van leedvermaak he? Ik denk dat bijna niemand op een show vol perfecte sprongen zit te wachten. Dat zou best saai zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |