Ben benieuwd wie er zo gek is. Dries - alles voor de aandacht - Roelvink?quote:Kim-Lian van der Meij gaat Sterren Springen presenteren. Dat heeft de presentatrice maandag bevestigd in Show Vandaag, nadat de geruchten al enige tijd de ronde deden. Het SBS6-programma, waarin BN'ers van de duikplank gaan, keert dit voorjaar terug.
"Half april gaan we op de buis", zei Van der Meij. "Met welke leuke man ik dat mag doen weet ik nog niet. Ik hoop op Gerard Joling, want die man is om te gieren natuurlijk." Joling presenteerde de eerste reeks in de zomer van 2012, maar deed dat toen met Tess Milne.
Van der Meij maakte eind vorig jaar de overstap van de AVRO naar SBS6. Ze praat voor de commerciėle zender al het programma Show Vandaag aan elkaar.
Hoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoequote:Ik hoop op Gerard Joling, want die man is om te gieren natuurlijk.
De Kermisklanten met kist naar benedenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:56 schreef hunter2011 het volgende:
Dries en Dave Roelvink, Sylvia Geertsen, Johannes (TVOH), Bonnie St. Claire, Jose Hoebee, Imca Marina, Tina Trucker, de Kermisklanten.
Siekeke met een draaiorgel op haar rug en Kim Holland in d'r blootje...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:01 schreef KoningPils het volgende:
[..]
De Kermisklanten met kist naar beneden
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:42 schreef static het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er zo gek is. Dries - alles voor de aandacht - Roelvink?
In plaats van een dubbele salto, wordt het dan een dubbele tongval.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:56 schreef hunter2011 het volgende:
Dries en Dave Roelvink, Sylvia Geertsen, Johannes (TVOH), Bonnie St. Claire, Jose Hoebee, Imca Marina, Tina Trucker, de Kermisklanten.
Als Bonnie meedoet zullen de kijkcijfers gegarandeerd goed zijn, iedereen wil dat zien.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In plaats van een dubbele salto, wordt het dan een dubbele tongval.
Als dat maar goed gaat.quote:Marijke Helwegen doet mee aan Sterren Springen.
Marijke Helwegen gaat deelnemen aan het SBS6-programma Sterren Springen.
Dat heeft presentator Gerard Joling dinsdag gezegd op Radio 2 in het programma Gijs 2.0.
Helwegen is de eerste kandidaat die is bevestigd voor het tweede seizoen van Sterren Springen. In het programma gaan BN'ers tegen elkaar strijden op de duikplank.
Het was niet de bedoeling van Joling om de eerste kandidaat al bekend te maken in het radioprogramma van Gijs Staverman. "Mocht ik niet zeggen, hoor ik hier. Sorry, maar het is er al uit", aldus de presentator.
Het nieuwe seizoen van Sterren Springen is in april op de televisie. Het eerste seizoen in 2012 werd ook door Joling gepresenteerd, samen met Tess Milne. Voor de nieuwe serie is Kim-Lian van der Meij de nieuwe co-presentator.
Ditquote:
Rob Geus en Dave Roelvink, de zoon van Dries, doen mee aan het SBS6-programma Sterren Springen. Dat maakte Show Vandaag dinsdagavond bekend.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:42 schreef static het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er zo gek is. Dries - alles voor de aandacht - Roelvink?
http://www.telegraaf.nl/p(...)_de_duikplank__.htmlquote:Koen Verweij van de duikplank
van onze redactie
AMSTERDAM -
SBS 6 heeft voor de nieuwe versie van Sterren Springen een spectaculaire naam weten vast te leggen.
Gisteravond heeft gouden-en zilveren medaillewinnaar Koen Verweij een contract getekend met de zender en producent Eyeworks om mee te doen aan het tweede seizoen van het programma dat vorig jaar een verrassend tv-succes werd.
Eerder werd al gefluisterd dat Lucia Rijker, Dave Roelvink, Rob Geus en Marijke Helwegen de sprong gaan wagen. Kim-Lian van der Meij en Gerard Joling gaan Sterren Springen, dat 5 april van start gaat, presenteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |