Hoe kan je dat nou fout doenquote:Op zondag 19 januari 2014 19:40 schreef Felagund het volgende:
Ah, het Romeinse cijfer wordt natuurlijk niet automatisch opgehoogd.
Stop daar dan mee.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:00 schreef Felagund het volgende:
Ik was gelijktijdig ook nog aan het koken en schoonmaken.
Staan een paar geniale nummers op, maar ook veel troep. Hoogtepunt van dat album is wel dit:quote:Op zondag 19 januari 2014 20:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We Were Dead daarentegen is een album wat me echt tegenstaat.
Dank u. Zal eens proberen niet het hele album te luisteren, maar de pareltjes te zoekenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Staan een paar geniale nummers op, maar ook veel troep. Hoogtepunt van dat album is wel dit:
Ik vind het een geweldig album.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We Were Dead daarentegen is een album wat me echt tegenstaat.
Het is eigenlijk wel heel goed ja. Maar niet echt een geheel ofzo. Maar sommige nummers zijn echt hun allerbeste werk.quote:
Dashboard, wat vind je daar van?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel heel goed ja. Maar niet echt een geheel ofzo. Maar sommige nummers zijn echt hun allerbeste werk.
Ja. Dat is nog beter. Maar Moon & Antarctica is hun magnum opus.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het album wat in de TT wordt vernoemd veel mooier.
Ook geweldigquote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dashboard, wat vind je daar van?
Ik luister 30 seconden, en godver, weer zo dertien in een dozijnquote:Op zondag 19 januari 2014 20:31 schreef Slobeend het volgende:
Dit is inmiddels ook een hype aan het worden, volgens 3voor12 de winnaar van Eurosonic.
[youtube]http://www.youtube.com/user/GeorgeEzraMusic[/youtube]
Dit is Good. Iig Better than Ezra:quote:Op zondag 19 januari 2014 20:31 schreef Slobeend het volgende:
Dit is inmiddels ook een hype aan het worden, volgens 3voor12 de winnaar van Eurosonic.
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:27 schreef Norrage het volgende:
Nu komt Fela er waarschijnlijk in dat Lonesome Crowded West hun beste plaat is. En ik zie dat ie bv MM ruim het hoogst is gerate. Interessant.
Weer even een luisterpoging geven
Vind het ook niet zo bijzonder. Jungle, Hozier, Pional en Mø zijn wat mij betreft meer de hype waard.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik luister 30 seconden, en godver, weer zo dertien in een dozijn
De volkskrant Gijsbert Kamer zegt dat Benjamin Clemintine de sensatie isquote:Op zondag 19 januari 2014 20:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vind het ook niet zo bijzonder. Jungle, Hozier, Pional en Mø zijn wat mij betreft meer de hype waard.
Dit is wel fantastisch. Maar ik vind het soms teveel geschreeuw op dat album.quote:
Waar zie je dat staan eigenlijk? Staat niet eens in de top 30 concerten van 3voor12...quote:Op zondag 19 januari 2014 20:31 schreef Slobeend het volgende:
Ja, die was ik nog vergeten. Helaas zelf niet bij kunnen zijn, te lange rijquote:Op zondag 19 januari 2014 20:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
De volkskrant Gijsbert Kamer zegt dat Benjamin Clemintine de sensatie is
Niet dertien in een dozijn, maar wel zo vervelend arty farty jaquote:Op zondag 19 januari 2014 20:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Meneer Clementine ook niet. Zenuwenpiano en dito stem.
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)urosonic-Top-20.htmlquote:Op zondag 19 januari 2014 20:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waar zie je dat staan eigenlijk? Staat niet eens in de top 30 concerten van 3voor12...
Oh ik keek naar de Noorderslag top 30 natuurlijk....quote:Op zondag 19 januari 2014 20:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)urosonic-Top-20.html
Ik ben eigenlijk wel toe aan een neger die met een dik accent door een vlot Indienummer loopt te rammenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
De volkskrant Gijsbert Kamer zegt dat Benjamin Clemintine de sensatie is
Dat lijkt er meer op. Nicequote:Op zondag 19 januari 2014 20:44 schreef Maxerazzi het volgende:
Clementine is een beetje twijfelgeval. Beetje té misschien. Weet niet of ie op Eurosonic stond, maar ik plaats onderstaande gewoon even. Van deze man verwacht ik wel een hoop dit jaar:
Fijn ja, niks mis mee.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:44 schreef Maxerazzi het volgende:
Clementine is een beetje twijfelgeval. Beetje té misschien. Weet niet of ie op Eurosonic stond, maar ik plaats onderstaande gewoon even. Van deze man verwacht ik wel een hoop dit jaar:
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik verwacht dit jaar wel veel van
Alt-J
Azealia Banks
Beck
Blondie
Bombay Bicycle Club
Cee-lo Green
Damon Albarn
Django Django
Dum Dum Girls
Eagulls
Elbow
Everything Everything
Florance + The Machine
Foo Fighters
Foster The People
Friendly Fires
Grimes
Gruff Rhys
Interpol
Jimi Goodwin
Johnny Marr
Julian Casablancas
Kasabian
Katy B
Klaxons
La Roux
Lana Del Rey
Lily Allen
Manic Street Preachers
Maximo Park
Metronomy
Mogwai
Paul Weller
Peace
Prince
Robert Plant
Ryan Adams
St Vincent
Tame Impala
Teenage Fanclub
The Family Rain
The Horrors
The Maccabees
The Stone Roses
The War On Drugs
Tom Petty
U2
Warpaint
We Are Scientists
Wilco Johnson
Wild Beasts
Meest benieuwd ben ik naar Tame Impala uit die lijstquote:Op zondag 19 januari 2014 20:58 schreef Norrage het volgende:
Django Django, Alt-J/ serieus? Maar wel leuke namen jaben vooral heel benieuwd naar Beck. Die preview-single was wel vet
Beck komt misschien zelfs met twee albums dit jaar (volgens NME).quote:Op zondag 19 januari 2014 20:58 schreef Norrage het volgende:
Django Django, Alt-J/ serieus? Maar wel leuke namen jaben vooral heel benieuwd naar Beck. Die preview-single was wel vet
Inderdaad, ik las van de week een interview met Kevin Parker en noemde z'n sounds van Lonerism 'amateur hour' ivm wat hij nu maaktquote:Op zondag 19 januari 2014 20:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Meest benieuwd ben ik naar Tame Impala uit die lijst
Als dat zo is, dan is ie nu bezig met een moderne klassieker. Ik hoop 't van harte.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:02 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Inderdaad, ik las van de week een interview met Kevin Parker en noemde z'n sounds van Lonerism 'amateur hour' ivm wat hij nu maakt.
Ik verwacht van die laatste meer dan van die eerste. Ik denk dat Alt-J weer met iets onverwachts komtquote:Op zondag 19 januari 2014 22:01 schreef Kerftminister het volgende:
Tame Impala zou met nóg een goede release zich solidificeren (is dit een woord?) tot een van de beste bands vandaag de dag.
Django Django en Alt-J kijk ik ook erg naar uit, hopelijk zijn het geen one-trick ponys met een goede formule.
Eens, eens en eensquote:Op zondag 19 januari 2014 22:01 schreef Kerftminister het volgende:
Tame Impala zou met nóg een goede release zich solidificeren (is dit een woord?) tot een van de beste bands vandaag de dag.
Django Django en Alt-J kijk ik ook erg naar uit, hopelijk zijn het geen one-trick ponys met een goede formule.
quote:Here it is: Damon Albarn's next solo album has been announced. The "sort of folk soul" project (as he described it to Rolling Stone), made with the help of XL Recordings head Richard Russell, is called Everyday Robots. It's out April 28, Revolt reports. Check out the tracklist below.
The album's title track will be released as a limited edition 7" on March 3 along with a non-album B-side, "Fences". Check out the single's artwork below. The deluxe edition of the album will come packaged with a DVD of Albarn performing a few album tracks live at Fox Studios Los Angeles.
The info was initially revealed on a Warner Music Store page, which has since been taken down.
Everyday Robots:
01 Everyday Robots
02 Hostiles
03 Lonely Press Play
04 Mr. Tembo
05 Parakeet
06 The Selfish Giant
07 You and Me
08 Hollow Ponds
09 Seven High
10 Photographs (You Are Taking Now)
11 The History of a Cheating Heart
12 Heavy Seas of Love
Ja mee eens wb Django Django, critics zullen dan wel niet heel enthousiast zijn, maar gevaar is vaak als je compleet iets anders gaat doen dat het totaal verkeerd eruitkomt. Arctic Monkeys hadden ook lekker bij die clever Post-Punk Revival achtige knallertjes en korte nummers moeten blijven.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:05 schreef Felagund het volgende:
Django Django mag van mij wel een "meer van hetzelfde maar dan net iets anders"-album uitbrengen. Alt-J hoef ik niet per se een nieuw album van, naar Tame Impala ben ik wel benieuwd.
Hah, nee. Whatever... is het slechtste album dat ze gemaakt hebben.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja mee eens wb Django Django, critics zullen dan wel niet heel enthousiast zijn, maar gevaar is vaak als je compleet iets anders gaat doen dat het totaal verkeerd eruitkomt. Arctic Monkeys hadden ook lekker bij die clever Post-Punk Revival achtige knallertjes en korte nummers moeten blijven.
Ik denk eigenlijk dat het tussen optie 1 en 3 in ligt.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:06 schreef Tchock het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar Alt-J. Drie opties: of ze maken hetzelfde nog eens (wat ik denk ik niet zou waarderen) of ze proberen dat juist niet te doen en maken daarom een waardeloos album...
Of het wordt briljant. Gewoon fenomenaal.
Florence + The Machine gaat ook heel interessant worden.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Beck is altijd interessant.
Ben verder erg benieuwd naar Elbow en Klaxons. Peace ook, maar die gaat tegen vallen voor mijn gevoel.Stiekem ook wel benieuwd wat Florence + The Machine kan
Zijn er nog meer opties mogelijk dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:06 schreef Tchock het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar Alt-J. Drie opties: of ze maken hetzelfde nog eens (wat ik denk ik niet zou waarderen) of ze proberen dat juist niet te doen en maken daarom een waardeloos album...
Of het wordt briljant. Gewoon fenomenaal.
Natuurlijk. Of wil jij beweren dat elk tweede album van elke band hetzelfde, een flop of briljant is?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zijn er nog meer opties mogelijk dan?
Vind dat juist veruit de beste, maar dat is afhankelijk van je smaak idd. Is niet zwart of wit zo, ik vind die nieuwste plaat echt zaaddodend, mja snap wel dat er mensen zijn die het wel leuk vonden, houd gewoon niet van zulke simpel klinkende muziek.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hah, nee. Whatever... is het slechtste album dat ze gemaakt hebben.
Een aardig maar niet heel bijzonder album staat er nog niet tussen.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zijn er nog meer opties mogelijk dan?
Gerapporteerd.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hah, nee. Whatever... is het slechtste album dat ze gemaakt hebben.
Ligt een beetje aan de bandquote:Op zondag 19 januari 2014 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk. Of wil jij beweren dat elk tweede album van elke band hetzelfde, een flop of briljant is?
Ieder zijn smaak, maar het komt nogal paradoxaal over om eerst te zeggen dat je het debuut het beste vindt en dan te zeggen dat je niet van 'zulke simpel klinkende muziek' houdtquote:Op zondag 19 januari 2014 22:09 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind dat juist veruit de beste, maar dat is afhankelijk van je smaak idd. Is niet zwart of wit zo, ik vind die nieuwste plaat echt zaaddodend, mja snap wel dat er mensen zijn die het wel leuk vonden, houd gewoon niet van zulke simpel klinkende muziek.
Dat vind ik een beetje overtrokken, maar het tweede album kan wel degelijk de leukste zijn, maar niet de beste.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk. Of wil jij beweren dat elk tweede album van elke band hetzelfde, een flop of briljant is?
Mja het had karakter, het is echt een album dat op geen ander lijkt, die teksten zijn juist superclever. Vooral Riot Van, maar bij dat nieuwe album heb ik zoiets van tja, dit hadden 20 andere bands ook wel kunnen maken, dat vond ik er simpel aan zeg maar.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak, maar het komt nogal paradoxaal over om eerst te zeggen dat je het debuut het beste vindt en dan te zeggen dat je niet van 'zulke simpel klinkende muziek' houdtWhatever people say... gaat qua tekst praktisch alleen maar over uitgaan, simpele ritmes en akkoorden, geen poespas.
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:13 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje overtrokken, maar het tweede album kan wel degelijk de leukste zijn, maar niet de beste.
[..]
Dat vind ik een beetje overtrokken, maar het tweede album kan wel degelijk de leukste zijn, maar niet de beste.
[..]
Ik vind dit wel een leuke opmerking, maar zeker niet de beste. Na een paar keer blijft ie wel leuk, maar niet zo goed meer.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:13 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een leuke opmerking, maar zeker niet de beste. Na een paar keer blijft ie wel leuk, maar niet zo goed meer.
Nee, de tweede. Dan moeten ze echt iets bewijzen, met twee goede albums op zak ben je al gevestigd (en met een slecht tweede album doe je al niet meer mee) in de regel.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het tweede album is wel vaak het lastigste voor een band toch? Of gaat dat cliché over het derde album?
Maar als Alt-J iets vergelijkbaars gaat maken als het eerste album hoor je mij niet klagen.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, de tweede. Dan moeten ze echt iets bewijzen, met twee goede albums op zak ben je al gevestigd (en met een slecht tweede album doe je al niet meer mee) in de regel.
Dan zal ik jou eens ELOficeren. Zodat je iets anders in je hoofd krijgt.quote:
Ik denk niet dat ik het dan weer leuk vindt. Merk dat de rek er ook al behoorlijk uit is bij An Awesome Wave.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar als Alt-J iets vergelijkbaars gaat maken als het eerste album hoor je mij niet klagen.
Al zijn het precies dezelfde nummers maar met andere titels, koop ik 'em nog.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het al weer leuk vindt. Merk dat de rek er ook al behoorlijk uit is bij An Awesome Wave.
Ik heb vandaag voor het eerste in een jaar Alt-J weer geluisterd, en dat was toch weer erg goed. Klassiekertje.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Al zijn het precies dezelfde nummers maar met andere titels, koop ik 'em nog.
Alsjeblieft niet zeg. Wat een troep was dat 2e albumquote:Op zondag 19 januari 2014 22:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Florence + The Machine gaat ook heel interessant worden.
Hoop wel dat ze wat meer de kant weer op zal gaan van haar eerste album. Dat tweede album als geheel duurt toch wat te lang en is wat te... zwaar, of zoiets.
Troep zou ik het ook niet willen noemen. Haar stem blijft prachtig.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Wat een troep was dat 2e albumMaar idd, als ze weer 1e album richting op gaat, doe maar
Methodmich is je man in deze. Ik ben niet zozeer 'een connaisseur', maar ik vind zelf Weeps veruit hun sterkste plaat.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:49 schreef MCH het volgende:
Yo peeps,
Waar moet ik beginnen met Daryll-Ann? Ze hebben zes albums en ik moet snel beslissen of ik nog naar 1 van die shows wil want volgens mij is het iets bijzonders. Of is mij dat alleen maar wijs gemaakt met slimme marketing trucs? Iemand misschien al bij 1 van de eerste shows geweest?
Vind What The Water Gave Me denk ik wel haar beste nummer maar verder vind ik dat 2e album niet zo veel in tegenstelling tot het eerste.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Troep zou ik het ook niet willen noemen. Haar stem blijft prachtig.
Eerste. Alleen begin van Lonerism is wat matig.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:05 schreef Slobeend het volgende:
Welke is 'beter', Lonerism of InnerSpeaker? InnerSpeaker heb ik amper opgepakt destijds.
Ik vind Lonerism beter. Die is grotendeels heel sterk terwijl ik op Innerspeaker eigenlijk alleen de singles echt goed vind.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:05 schreef Slobeend het volgende:
Welke is 'beter', Lonerism of InnerSpeaker? InnerSpeaker heb ik amper opgepakt destijds.
'onzin' noemen we dat bij andere mensen.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:14 schreef Kerftminister het volgende:
Beetje een Norrage'tje, maar heb Innerspeaker het hoogst gerate, maar vind Lonerism beter.
Denk gewoon dat mijn rating gedateerd is idd.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
'onzin' noemen we dat bij andere mensen.
In welke zin is hetquote:Op maandag 20 januari 2014 00:36 schreef Tchock het volgende:
Het eerste album van dit jaar dat ik luister is... Raar.
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat Lonerism beter is, maar volgens mij heb ik Innerspeaker meer geluisterd. Dus die vind ik misschien wel leuker.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:14 schreef Kerftminister het volgende:
Beetje een Norrage'tje, maar heb Innerspeaker het hoogst gerate, maar vind Lonerism beter.
Hier kun je previews luisteren. http://www.decks.de/index.php Het is een soort minimal/ambient-combo. Met vlagen is het heel boeiend maar soms is het ook té abstract.quote:
Eerste album van dit jaar was voor mij The Age Of Adzquote:Op maandag 20 januari 2014 00:39 schreef Kerftminister het volgende:
Mijne was pure middelmaat, maar ook niet echt een album. Mixtape van Del tha Funkee Homosapien, maar was echt matig.
Ik bedoel eerste album uit 2014 natuurlijk, ik heb de afgelopen drie weken wel muziek geluisterdquote:
Ik heb dit jaar slechts drie albums geluisterd. Enige nieuwe daarbij is Malkmus & The Jicks, die wel aardig was, maar niet fenomenaal.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel eerste album uit 2014 natuurlijk, ik heb de afgelopen drie weken wel muziek geluisterd
December/januari is altijd een karige maand voor muziekreleases. Weet niet precies waarom.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar slechts drie albums geluisterd. Enige nieuwe daarbij is Malkmus & The Jicks, die wel aardig was, maar niet fenomenaal.
Wel triest, zo weinig
Heb blijkbaar nog wel meer hele albums geluisterd. Asgeir vond ik wel leuk. Bowie vond ik kut, op een nummer na.quote:maandag 20 januari 2014 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
December/januari is altijd een karige maand voor muziekreleases. Weet niet precies waarom.
Ik heb het nog steeds over nieuwe releases grapjasquote:Op maandag 20 januari 2014 00:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb blijkbaar nog wel meer hele albums geluisterd. Asgeir vond ik wel leuk. Bowie vond ik kut, op een nummer na.
Verder alleen maar klassiekers geluisterd als Nevermind, Siamese Dream en The Soft Bulletin
'Nieuwe' album van Bowie; die had ik nog niet geluisterdquote:Op maandag 20 januari 2014 00:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds over nieuwe releases grapjasBowie kun je elke maand van het jaar luisteren
quote:Op maandag 20 januari 2014 00:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
'Nieuwe' album van Bowie; die had ik nog niet geluisterd
quote:
En...?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:56 schreef Felagund het volgende:
Ik heb ook geprobeerd de nieuwe Springsteen te luisteren.
Tussenperiode. Net na kerst dus iedereen is koopmoe en te vroeg uit om bij iedereen te imponeren voor de festivalperiode.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
December/januari is altijd een karige maand voor muziekreleases. Weet niet precies waarom.
Dat weet ik niet eens, maar bedoelde van 2014.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eerste album van dit jaar was voor mij The Age Of AdzEen van de mooiste albums die ik ken
Voor mij was de zanger (Daniel Blumberg) de band. Nieuwe album met nieuwe frontman geen flikker aan, oude liedjes met nieuwe zanger live zinloos. En nieuwe project van Blumberg is ook al niet goed, dus er zijn hier enkel verliezers. Zonde. Sowieso kan hij geen project doen zonder het te verlaten na het eerste album (Cajun Dance Party) lijkt wel, haha.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:09 schreef MCH het volgende:
Ik vond Get Away van Yuck echt een geweldig mooie single. Deed me een beetje denken aan die lo-fi sound van sommige nummers op het self titled album van Blur. Nu komen ze in Vera omdat ze een nieuwe plaat hebben maar die hebben ze gemaakt zonder de originele zanger want die is vertrokken. Iemand dat nieuwe album al geluisterd? Ga denk ik wel even kijken, schade is slechts 8 euro.
Tof nummer. Dacht dat ik het niet kende maar zodra dat gitaarrifje inviel klonk het bekend.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:09 schreef MCH het volgende:
Ik vond Get Away van Yuck echt een geweldig mooie single. Deed me een beetje denken aan die lo-fi sound van sommige nummers op het self titled album van Blur. Nu komen ze in Vera omdat ze een nieuwe plaat hebben maar die hebben ze gemaakt zonder de originele zanger want die is vertrokken. Iemand dat nieuwe album al geluisterd? Ga denk ik wel even kijken, schade is slechts 8 euro.
Nog niet gelukt. Volgens mij is het enige echt goede nummer Ghost of Tom Joad. Maar die ken ik natuurlijk al.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op maandag 20 januari 2014 09:27 schreef Felagund het volgende:
Sommige mensen houden zich gewoon aan de releasedata.
quote:Op maandag 20 januari 2014 09:18 schreef Norrage het volgende:
Grootste succes is de nieuwe The Notwist vooralsnog (waar echt niemand op reageert al heb ik die al 5x geplugt hier)
1 album per dagquote:
Modest Mousequote:Op zondag 19 januari 2014 20:27 schreef Norrage het volgende:
Nu komt Fela er waarschijnlijk in dat Lonesome Crowded West hun beste plaat is. En ik zie dat ie bv MM ruim het hoogst is gerate. Interessant.
Weer even een luisterpoging geven
Jammer. Ik vind hem geweldig. Geen Shrink, of Neon Golden, maar weer vernieuwende sound en zeer geniale afwisseling tussen poppy en experimenteel.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:55 schreef DeMessias het volgende:
Vind trouwens niets aan die nieuwe The Notwist.
Ik vind hem juist wat leuker en veelzijdiger dan die eerste. Die verveelde pas snelquote:Op maandag 20 januari 2014 15:38 schreef Felagund het volgende:
De nieuwe Warpaint vind ik ook niet heel veel aan, verveeld snel.
Ik heb deze iets na halverwege afgezet. Misschien dat ik hem bij de tweede keer luisteren leuker vind.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind hem juist wat leuker en veelzijdiger dan die eerste. Die verveelde pas snel
prima Pet Shop Boys-albums iddquote:
Goede tip.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:56 schreef BoerBert het volgende:
Nieuwe singletje van Beck staat op Spotify.
Een van mijn 4 favoriete albums ooit.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:22 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik had deze vandaag als wekker ingesteld. Man, dat was goed wakker worden.![]()
Vet.quote:
Ik denk eigenlijk dat ik daar beter bij in slaap val. Wat een saai nummer zeg. Hele tijd hetzelfdequote:Op maandag 20 januari 2014 10:22 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik had deze vandaag als wekker ingesteld. Man, dat was goed wakker worden.![]()
Het is 1 minuut 39quote:Op maandag 20 januari 2014 17:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ik daar beter bij in slaap val. Wat een saai nummer zeg. Hele tijd hetzelfde
Misschien moet ik de rest eens proberen. Op basis van dit ene nummer vind ik het niet veel.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is 1 minuut 39
Dat is het hele geniale van dat album. Het zijn allemaal zulke vindingrijke korte nummers
Haha, ik begrijp het wel hoor. Maar de kritiek was wat raar geplaatst.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien moet ik de rest eens proberen. Op basis van dit ene nummer vind ik het niet veel.
Korte nummers kunnen ook best saai zijn. Het voelt als een intro van anderhalve minuutquote:Op maandag 20 januari 2014 17:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haha, ik begrijp het wel hoor. Maar de kritiek was wat raar geplaatst.
Tof. Toffe clip ook. Leuk detail met die gouden tand in de schedel helemaal in het begin.quote:
Als je mij kwaad wil krijgen moet je zo doorgaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ik daar beter bij in slaap val. Wat een saai nummer zeg. Hele tijd hetzelfde
Oh hai, Jay Dee Dilla adeptquote:Op maandag 20 januari 2014 17:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Als je mij kwaad wil krijgen moet je zo doorgaan.
Iedereen maakt fouten.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Oh hai, Jay Dee Dilla adept
Ik heb me nog niet goed in hem verdiept dus wellicht is mijn conclusie veel te voorbarig. Dus misschien kunnen we vriendjes blijven)
Heb jij je wel eens gewaagd aan die (eerste) soloalbums van Graham Coxon?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tof. Toffe clip ook. Leuk detail met die gouden tand in de schedel helemaal in het begin.
Nee, nog nooit geluisterd. Is dat tof?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb jij je wel eens gewaagd aan die (eerste) soloalbums van Graham Coxon?
Geen idee of je het digged, vooral The Golden D is best een geflipt album.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, nog nooit geluisterd. Is dat tof?
Ik zei jaren geleden dat alle indie kut was.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Iedereen maakt fouten.
Ik zei jaren geleden ook dat alle gitaarmuziek niks was.
Toen luisterde Moody volgens mij ook alleen naar duistere metal en hardrockquote:Op maandag 20 januari 2014 18:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zei jaren geleden dat alle indie kut was.
Maar je vond het toen al wel het beste genre?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zei jaren geleden dat alle indie kut was.
Godverdomme hou eens opquote:Op maandag 20 januari 2014 18:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar je vond het toen al wel het beste genre?
Jij bent er toch een beetje mee begonnen of nietquote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vind het ook zeker grappig nog.
Dacht zelf iemand anders nog, maar geen idee wie.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij bent er toch een beetje mee begonnen of niet
Eeh ik?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dacht zelf iemand anders nog, maar geen idee wie.
Moody.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dacht zelf iemand anders nog, maar geen idee wie.
Alsof ie al jaren weg isquote:
Oh, dat zou ook kunnen.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:33 schreef Felagund het volgende:
Was het niet Max die daarmee is begonnen? Ik kan het mij van Moody niet herinneren.
Verschrikkelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:17 schreef Felagund het volgende:
Kom net trouwens mijn oude account op MM tegen. Maar eens updaten.HASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk toch?![]()
Ja. Ik vind het ook niet veel...quote:Op maandag 20 januari 2014 23:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Verschrikkelijk
Kinderachtig, meerstemmig hadden ze ook niet moeten doen en het liedje klinkt gedateerd.
Die cover-cd?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:12 schreef Felagund het volgende:
De "nieuwe" Shearwater is niet onaardig, klinkt iets anders dan normaal, iets meer uptempo.
Ik luister tegenwoordig weer meer albums dan losse platen cq afspeellijsten,.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:19 schreef Kerftminister het volgende:
Wow denk dat het lang geleden is dat ik op een dag die niet vrijdag of zaterdag heet, géén album heb geluisterd.
Je hebt nog 41 minuten, een album van bijvoorbeeld Nick Drake kun je dus nog luisteren.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:19 schreef Kerftminister het volgende:
Wow denk dat het lang geleden is dat ik op een dag die niet vrijdag of zaterdag heet, géén album heb geluisterd.
Zou kunnen, hij heet Fellow Travelers. Hij staat ook getagged alsof die uit 1970 komt, dus misschien zijn het inderdaad covers.quote:
Grappig idd, dat account is ook bijna gelijktijdig met mijn Fok!account geopend. Maar ik denk dat ik toch liever mijn RYM-account bij ga houden.quote:
Das de cover-cd van afgelopen jaar inderdaad. Ik herinner me vooral de mooie hoesquote:Op maandag 20 januari 2014 23:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou kunnen, hij heet Fellow Travelers. Hij staat ook getagged alsof die uit 1970 komt, dus misschien zijn het inderdaad covers.
Zou kunnen ja, maar ga ik niet meer doen. Vandaag eindelijk sinds weken weer wat ademlucht ivm tentamens en andere dingen, dus heb er even een paar episodes van een serie doorheen gejaagd en ga zo een film kijken.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt nog 41 minuten, een album van bijvoorbeeld Nick Drake kun je dus nog luisteren.
Ja, dat cover-album dus. Dacht ff dat er al iets nieuws uit was. ik vond hem niet zoveel. Was een album met de meest grote verscheidenheid aan artiesten die ze coveren, maar het klinkt als 1 grote eenheidsworstquote:Op maandag 20 januari 2014 23:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou kunnen, hij heet Fellow Travelers. Hij staat ook getagged alsof die uit 1970 komt, dus misschien zijn het inderdaad covers.
Oja die moet ik zeker even luisteren als grote Blur-fan.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:23 schreef Tchock het volgende:
Die nieuwe van Albarn is toch wel heel vet, zeg.
Gewoon het liefdesalbum van Anal Cunt luisterenquote:Op maandag 20 januari 2014 23:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, maar ga ik niet meer doen. Vandaag eindelijk sinds weken weer wat ademlucht ivm tentamens en andere dingen, dus heb er even een paar episodes van een serie doorheen gejaagd en ga zo een film kijken.
Heel erg goed ja. Die nieuwe van Beck trouwens ook. Heel erg goed. Wordt een leuk jaarquote:Op maandag 20 januari 2014 23:23 schreef Tchock het volgende:
Nja als ik echt graag nog een album wil luisteren zet ik wel iets van Grindcore op, laatst eentje geluisterd van 12 minuten, grappigste was dat het niet eens zo slecht was.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon het liefdesalbum van Anal Cunt luisteren
Het is wel een beetje veel van hetzelfde idd.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, dat cover-album dus. Dacht ff dat er al iets nieuws uit was. ik vond hem niet zoveel. Was een album met de meest grote verscheidenheid aan artiesten die ze coveren, maar het klinkt als 1 grote eenheidsworst
Ben je ironisch?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is wel een beetje veel van hetzelfde idd.
Dat Clean Pete album moet ik nog luisteren, zag dat Ranja het al slecht beoordeeld had op RYM. Maar dat is niet zo gek gezien de mannelijke zang.
Als je het eerste nummer van je plaat 'Hout van jou' noemt ben je per definitie clichéquote:Op maandag 20 januari 2014 23:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is wel een beetje veel van hetzelfde idd.
Dat Clean Pete album moet ik nog luisteren, zag dat Ranja het al slecht beoordeeld had op RYM. Maar dat is niet zo gek gezien de mannelijke zang.
Nee, hoezo? Kom ik zo over?quote:
De mannelijke zang?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
De mannelijke zang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
Ik dacht Clean Pete, dat is vast een mannelijke singer-songwriter.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:31 schreef Felagund het volgende:
[..],
Ik dacht Clean Pete, dat is vast een mannelijke singer-songwriter.
Dit inderdaadquote:Op maandag 20 januari 2014 23:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als het een mannelijke zanger zou zijn, had Ranja het uberhaupt niet geluisterd
Het zag er wel knullig uit.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:37 schreef Slobeend het volgende:
Zonde dat de basic lay-out van Musicmeter op de schop is gegaan. Alles moet veranderen
En Aafke en Ritaquote:Op maandag 20 januari 2014 23:39 schreef Onnozelaar het volgende:
Hm ik ben dat album van Clean Pete aan het luisteren, maar valt een beetje tegen. Er wordt zoveel betere Nederlandse muziek gemaakt. (Eefje)
Héél knullig. Enorme verbeteringquote:Op maandag 20 januari 2014 23:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het zag er wel knullig uit.
Leg eens uit dan. Uit welk eerder werk heeft hij z'n inspiratie gehaald, konden we dit zien aankomen en gaat de rest van het album ook zo worden? Hier is het kwartje nog niet gevallen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:23 schreef Tchock het volgende:
Niet helemaal mee eens.quote:
Welkom!quote:Op maandag 20 januari 2014 23:39 schreef Onnozelaar het volgende:
Hm ik ben dat album van Clean Pete aan het luisteren, maar valt een beetje tegen. Er wordt zoveel betere Nederlandse muziek gemaakt. (Eefje)
Jett Rebel heel vet jaquote:Op maandag 20 januari 2014 23:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens.
De hype van het moment is in ieder geval (terecht) Jett RebelGieltje zit al klaar om het helemaal kapot te draaien
Nu al beter dan pakweg De Staatquote:Op maandag 20 januari 2014 23:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jett Rebel heel vet jade ontdekking van noorderslag dit jaar
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zie jou er wel voor aan dat je eerst Gorillaz begon te diggen en daarna pas Blur ging luisteren.
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb jij je wel eens gewaagd aan die (eerste) soloalbums van Graham Coxon?
Is er iets wat je me wil vertellen, MCH?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Uit welk eerder werk heeft hij z'n inspiratie gehaald, konden we dit zien aankomen en gaat de rest van het album ook zo worden?
Nee, dat gaat nog gebeurenquote:Op maandag 20 januari 2014 23:48 schreef Felagund het volgende:
Jett Rebel (nooit van gehoord) wordt helemaal platgedraaid op de Nederlandse radio?
Zou zo eens kunnen gebeuren jaquote:Op maandag 20 januari 2014 23:48 schreef Felagund het volgende:
Jett Rebel (nooit van gehoord) wordt helemaal platgedraaid op de Nederlandse radio?
Beetje discussiëren over onze helden toch en ik wil even je intellect peilen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is er iets wat je me wil vertellen, MCH?
Ah. Nou, ik ben bang dat ik je teleur moet stellen. Veel kan ik er niet uit halen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Beetje discussiëren over onze helden toch en ik wil even je intellect peilen.
Die stem is een beetje 'scherp' zeg maarquote:Op maandag 20 januari 2014 23:59 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook wel ja. Maar ik ben er persoonlijk niet zo heel erg weg van.
Ik ben ouderwets en vind het schijtirritant dat hij geen normale muziek meer kan maken. Naar teksten luister ik niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah. Nou, ik ben bang dat ik je teleur moet stellen. Veel kan ik er niet uit halen.
Tekstueel zit er een soort angst voor technologie en toekomst in die je wel vaker hoort in zijn teksten (zowel bij Blur als Gorillaz) dus tot zo ver niet echt iets boeiends. De vocalen doen me erg denken aan John Lennon, op 2:35 of zo had je zo Imagine in kunnen voegen.
Dan wil ik ook wel horen wat je er zelf over te zeggen hebt.
Wat is 'normale' muziek?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben ouderwets en vind het schijtirritant dat hij geen normale muziek meer kan maken. Naar teksten luister ik niet.
Aha.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Gewoon zoals in Blur, met gitaren enzo.
Dus gewone britpop? Het liefst zo weinig mogelijk indie?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Gewoon zoals in Blur, met gitaren enzo.
Wat heb je geluisterd van Blur.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus gewone britpop? Het liefst zo weinig mogelijk indie?
Ik heb vandaag weer Blur geluisterd, niet echt mijn band.
Giel wordt er geil van?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:03 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zit wat nummers van Jett Rebel te luisteren, maar ik snap niet echt wat er zo goed aan is.
Modern Life is Rubbish. Volgens mij één van de best gewaardeerde platen.quote:
Poppy maar divers.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vooral Parklive. Dat is toch wel poppy.
Mm, ja het heeft lang geduurd voordat het kwartje bij dat album voor mij viel. Maar Advert, Starshaped, Sunday Sunday en Turn It Up doen het goed bij mij.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Modern Life is Rubbish. Volgens mij één van de best gewaardeerde platen.
Heb je verder trouwens ook iets inhoudelijks op de track aan te merken?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben ouderwets en vind het schijtirritant dat hij geen normale muziek meer kan maken. Naar teksten luister ik niet.
Wat bedoel je? Ik heb hem vanmiddag even geluisterd maar was er niet direct kapot van. Nu ga ik het nog een kans gunnen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:08 schreef Tchock het volgende:
Ben je me nou keihard aan het trollen of wat is dit voor onzin.
Dat zeker ja! Ik denk dat het er aan ligt dat mijn smaak meer naar folk neigt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die stem is een beetje 'scherp' zeg maarVerder heb ik weinig kritiek
Twee albumpjes zijn best divers.
Oké.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:16 schreef MCH het volgende:
Ja, nou ik word er warm noch koud van en de intro vind ik nog steeds lijken op Under The Westway.
Als je dit vindt ga je het hele album ook niets vinden. Albarn heeft duidelijk een elektronische koers ingezet, de trailer is in deze stijl en bovendien werkt Brian Eno mee - nou niet iemand die in de regel zijn gitaar inpakt als hij op vakantie gaat.quote:
Easy brother, de enige reden dat mensen straks naar zijn concerten zullen gaan is omdat hij Blur liederen ten gehore zal brengen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je dit vindt ga je het hele album ook niets vinden. Albarn heeft duidelijk een elektronische koers ingezet, de trailer is in deze stijl en bovendien werkt Brian Eno mee - nou niet iemand die in de regel zijn gitaar inpakt als hij op vakantie gaat.
Tuurlijk niet. Hoop ook dat hij dat nauwelijks doet, overigens.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Easy brother, de enige reden dat mensen straks naar zijn concerten zullen gaan is omdat hij Blur liederen ten gehore zal brengen.
Hij heeft dat wel gezegd. Alhowel hij gisteren alleen maar To The End heeft gespeeld. In een set van 5 nummers....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Hoop ook dat hij dat nauwelijks doet, overigens.
En de tweede set ook alleen To the End. Volgens mij waren dat 7 nummers.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij heeft dat wel gezegd. Alhowel hij gisteren alleen maar To The End heeft gespeeld. In een set van 5 nummers....
Je kan dingen altijd vergelijken op hoe fijn je het vindt he.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:02 schreef Tchock het volgende:
Gorillaz en Blur zijn beiden geniaal, op hun eigen manier. Je moet ze niet vergelijken, dat is nutteloos.
Nou ja, vooruit. Dan wint Gorillaz het nipt omdat ik die veel langer ken. Demon Days is geloof ik mijn op twee na meestgeluisterde album ooit, ik kan het dromen. Blur luister ik pas een stuk korter maar ik heb nog geen vervelend nummer van ze gehoord. Het is zo goedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Je kan dingen altijd vergelijken op hoe fijn je het vindt he.
Energiek. Verder niet heel veel hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:03 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zit wat nummers van Jett Rebel te luisteren, maar ik snap niet echt wat er zo goed aan is.
Ja lekker hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:09 schreef Felagund het volgende:
Iemand de nieuwe Damien Jurado al geluisterd? Klinkt toch verdomd lekker, zo op eerste gehoor.
Toch bijzonder, de slechtste plaat als favoriet hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:01 schreef Kerftminister het volgende:
Ben zelf ook veel meer van Blur dan van Gorillaz, vind Gorillaz maar een beetje saai, terwijl het meeste Blur-werk echt geniaal was. Mijn favoriet van ze is The Great Escape, heerlijke humor door het album heen.
Gorillaz live was ook zo tofquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, vooruit. Dan wint Gorillaz het nipt omdat ik die veel langer ken. Demon Days is geloof ik mijn op twee na meestgeluisterde album ooit, ik kan het dromen. Blur luister ik pas een stuk korter maar ik heb nog geen vervelend nummer van ze gehoord. Het is zo goedBovendien heb ik Blur live gezien (waarvan ik eigenlijk al geaccepteerd had dat het nooit ging gebeuren) en dat was geweldig
Niks slechts aan hoor, heerlijke plaat gewoon. Mja je zei dat je niet naar teksten luisterde, dat verklaart dan ook gelijk deze mening.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Toch bijzonder, de slechtste plaat als favoriet hebben.
wat is dit nou weer voor opmerkingquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:03 schreef Felagund het volgende:
Dus gewone britpop? Het liefst zo weinig mogelijk indie?
Was niet negatief bedoeld hoor.quote:
Maar het leidt bijna onontkoombaar tot de vraag wat indie is en waarom britpop daar niet onder zou vallenquote:
Helaas gemistquote:
Zondequote:
Ik ben goed ingelezen over vooral die tijd in de Britse muziek. The Great Escape wordt toch wel een beetje als mislukking gezien na het commerciële succes van Parklife. Mede ook door die rare hersenspinsels van Damon die jij juist leuke humor vindt. En dat vindt Damon zelf ook. Hij sloeg gewoon een beetje teveel door met al die karakters in z'n liedjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:01 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Niks slechts aan hoor, heerlijke plaat gewoon. Mja je zei dat je niet naar teksten luisterde, dat verklaart dan ook gelijk deze mening.
Ja dat vind ik juist het mooiste. Plus dat bijna al mijn favoriete Blur nummers eropstaan: Country House, Charmless Man, Stereotypes, The Universal. Alleen Colin Zeal niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben goed ingelezen over vooral die tijd in de Britse muziek. The Great Escape wordt toch wel een beetje als mislukking gezien na het commerciële succes van Parklife. Mede ook door die rare hersenspinsels van Damon die jij juist leuke humor vindt. En dat vindt Damon zelf ook. Hij sloeg gewoon een beetje teveel door met al die karakters in z'n liedjes.
twitter:Damonalbarn twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 12:15:57The only major festival Damon will headline this summer. Sat 19 July. Tickets on sale now: http://t.co/Nzgi96Cf3g http://t.co/0z8TdvBiVm reageer retweet
Great Escape is ook mijn favo Blur.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben goed ingelezen over vooral die tijd in de Britse muziek. The Great Escape wordt toch wel een beetje als mislukking gezien na het commerciële succes van Parklife. Mede ook door die rare hersenspinsels van Damon die jij juist leuke humor vindt. En dat vindt Damon zelf ook. Hij sloeg gewoon een beetje teveel door met al die karakters in z'n liedjes.
Precies zoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:15 schreef Kerftminister het volgende:
The Great Escape
13
Modern Life is Rubbish
Parklife
Blur
Leisure
Think Tank
Mea culpa, was idd niet echt handig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar het leidt bijna onontkoombaar tot de vraag wat indie is en waarom britpop daar niet onder zou vallenen dat wil toch niemand (opnieuw)
Ken Think Tank en Blur het minste denk ik. Die eerste zou ik zo geen enkel nummer meer van weten, mja dat zegt dan al meteen genoeg.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Precies zo
Al ken ik Modern life en Think Tank niet zo goed.
Out of Time is wel een prachtig nummerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ken Think Tank en Blur het minste denk ik. Die eerste zou ik zo geen enkel nummer meer van weten, mja dat zegt dan al meteen genoeg.
wat?quote:
Haha. Ik was benieuwd waarom je reclame aan het maken was voor #patsounds.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:01 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Sorry, de hashtag moest er nog even bij. Loopt je blog een beetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |