Eeh ik?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dacht zelf iemand anders nog, maar geen idee wie.
Moody.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dacht zelf iemand anders nog, maar geen idee wie.
Alsof ie al jaren weg isquote:
Oh, dat zou ook kunnen.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:33 schreef Felagund het volgende:
Was het niet Max die daarmee is begonnen? Ik kan het mij van Moody niet herinneren.
Verschrikkelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:17 schreef Felagund het volgende:
Kom net trouwens mijn oude account op MM tegen. Maar eens updaten.HASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk toch?![]()
Ja. Ik vind het ook niet veel...quote:Op maandag 20 januari 2014 23:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Verschrikkelijk
Kinderachtig, meerstemmig hadden ze ook niet moeten doen en het liedje klinkt gedateerd.
Die cover-cd?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:12 schreef Felagund het volgende:
De "nieuwe" Shearwater is niet onaardig, klinkt iets anders dan normaal, iets meer uptempo.
Ik luister tegenwoordig weer meer albums dan losse platen cq afspeellijsten,.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:19 schreef Kerftminister het volgende:
Wow denk dat het lang geleden is dat ik op een dag die niet vrijdag of zaterdag heet, géén album heb geluisterd.
Je hebt nog 41 minuten, een album van bijvoorbeeld Nick Drake kun je dus nog luisteren.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:19 schreef Kerftminister het volgende:
Wow denk dat het lang geleden is dat ik op een dag die niet vrijdag of zaterdag heet, géén album heb geluisterd.
Zou kunnen, hij heet Fellow Travelers. Hij staat ook getagged alsof die uit 1970 komt, dus misschien zijn het inderdaad covers.quote:
Grappig idd, dat account is ook bijna gelijktijdig met mijn Fok!account geopend. Maar ik denk dat ik toch liever mijn RYM-account bij ga houden.quote:
Das de cover-cd van afgelopen jaar inderdaad. Ik herinner me vooral de mooie hoesquote:Op maandag 20 januari 2014 23:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou kunnen, hij heet Fellow Travelers. Hij staat ook getagged alsof die uit 1970 komt, dus misschien zijn het inderdaad covers.
Zou kunnen ja, maar ga ik niet meer doen. Vandaag eindelijk sinds weken weer wat ademlucht ivm tentamens en andere dingen, dus heb er even een paar episodes van een serie doorheen gejaagd en ga zo een film kijken.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt nog 41 minuten, een album van bijvoorbeeld Nick Drake kun je dus nog luisteren.
Ja, dat cover-album dus. Dacht ff dat er al iets nieuws uit was. ik vond hem niet zoveel. Was een album met de meest grote verscheidenheid aan artiesten die ze coveren, maar het klinkt als 1 grote eenheidsworstquote:Op maandag 20 januari 2014 23:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou kunnen, hij heet Fellow Travelers. Hij staat ook getagged alsof die uit 1970 komt, dus misschien zijn het inderdaad covers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |