Oja die moet ik zeker even luisteren als grote Blur-fan.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:23 schreef Tchock het volgende:
Die nieuwe van Albarn is toch wel heel vet, zeg.
Gewoon het liefdesalbum van Anal Cunt luisterenquote:Op maandag 20 januari 2014 23:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, maar ga ik niet meer doen. Vandaag eindelijk sinds weken weer wat ademlucht ivm tentamens en andere dingen, dus heb er even een paar episodes van een serie doorheen gejaagd en ga zo een film kijken.
Heel erg goed ja. Die nieuwe van Beck trouwens ook. Heel erg goed. Wordt een leuk jaarquote:Op maandag 20 januari 2014 23:23 schreef Tchock het volgende:
Nja als ik echt graag nog een album wil luisteren zet ik wel iets van Grindcore op, laatst eentje geluisterd van 12 minuten, grappigste was dat het niet eens zo slecht was.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon het liefdesalbum van Anal Cunt luisteren
Het is wel een beetje veel van hetzelfde idd.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, dat cover-album dus. Dacht ff dat er al iets nieuws uit was. ik vond hem niet zoveel. Was een album met de meest grote verscheidenheid aan artiesten die ze coveren, maar het klinkt als 1 grote eenheidsworst
Ben je ironisch?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is wel een beetje veel van hetzelfde idd.
Dat Clean Pete album moet ik nog luisteren, zag dat Ranja het al slecht beoordeeld had op RYM. Maar dat is niet zo gek gezien de mannelijke zang.
Als je het eerste nummer van je plaat 'Hout van jou' noemt ben je per definitie clichéquote:Op maandag 20 januari 2014 23:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is wel een beetje veel van hetzelfde idd.
Dat Clean Pete album moet ik nog luisteren, zag dat Ranja het al slecht beoordeeld had op RYM. Maar dat is niet zo gek gezien de mannelijke zang.
Nee, hoezo? Kom ik zo over?quote:
De mannelijke zang?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
De mannelijke zang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
Ik dacht Clean Pete, dat is vast een mannelijke singer-songwriter.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:31 schreef Felagund het volgende:
[..],
Ik dacht Clean Pete, dat is vast een mannelijke singer-songwriter.
Dit inderdaadquote:Op maandag 20 januari 2014 23:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als het een mannelijke zanger zou zijn, had Ranja het uberhaupt niet geluisterd
Het zag er wel knullig uit.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:37 schreef Slobeend het volgende:
Zonde dat de basic lay-out van Musicmeter op de schop is gegaan. Alles moet veranderen
En Aafke en Ritaquote:Op maandag 20 januari 2014 23:39 schreef Onnozelaar het volgende:
Hm ik ben dat album van Clean Pete aan het luisteren, maar valt een beetje tegen. Er wordt zoveel betere Nederlandse muziek gemaakt. (Eefje)
Héél knullig. Enorme verbeteringquote:Op maandag 20 januari 2014 23:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het zag er wel knullig uit.
Leg eens uit dan. Uit welk eerder werk heeft hij z'n inspiratie gehaald, konden we dit zien aankomen en gaat de rest van het album ook zo worden? Hier is het kwartje nog niet gevallen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:23 schreef Tchock het volgende:
Niet helemaal mee eens.quote:
Welkom!quote:Op maandag 20 januari 2014 23:39 schreef Onnozelaar het volgende:
Hm ik ben dat album van Clean Pete aan het luisteren, maar valt een beetje tegen. Er wordt zoveel betere Nederlandse muziek gemaakt. (Eefje)
Jett Rebel heel vet jaquote:Op maandag 20 januari 2014 23:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens.
De hype van het moment is in ieder geval (terecht) Jett RebelGieltje zit al klaar om het helemaal kapot te draaien
Nu al beter dan pakweg De Staatquote:Op maandag 20 januari 2014 23:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jett Rebel heel vet jade ontdekking van noorderslag dit jaar
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zie jou er wel voor aan dat je eerst Gorillaz begon te diggen en daarna pas Blur ging luisteren.
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb jij je wel eens gewaagd aan die (eerste) soloalbums van Graham Coxon?
Is er iets wat je me wil vertellen, MCH?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Uit welk eerder werk heeft hij z'n inspiratie gehaald, konden we dit zien aankomen en gaat de rest van het album ook zo worden?
Nee, dat gaat nog gebeurenquote:Op maandag 20 januari 2014 23:48 schreef Felagund het volgende:
Jett Rebel (nooit van gehoord) wordt helemaal platgedraaid op de Nederlandse radio?
Zou zo eens kunnen gebeuren jaquote:Op maandag 20 januari 2014 23:48 schreef Felagund het volgende:
Jett Rebel (nooit van gehoord) wordt helemaal platgedraaid op de Nederlandse radio?
Beetje discussiëren over onze helden toch en ik wil even je intellect peilen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is er iets wat je me wil vertellen, MCH?
Ah. Nou, ik ben bang dat ik je teleur moet stellen. Veel kan ik er niet uit halen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Beetje discussiëren over onze helden toch en ik wil even je intellect peilen.
Die stem is een beetje 'scherp' zeg maarquote:Op maandag 20 januari 2014 23:59 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook wel ja. Maar ik ben er persoonlijk niet zo heel erg weg van.
Ik ben ouderwets en vind het schijtirritant dat hij geen normale muziek meer kan maken. Naar teksten luister ik niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah. Nou, ik ben bang dat ik je teleur moet stellen. Veel kan ik er niet uit halen.
Tekstueel zit er een soort angst voor technologie en toekomst in die je wel vaker hoort in zijn teksten (zowel bij Blur als Gorillaz) dus tot zo ver niet echt iets boeiends. De vocalen doen me erg denken aan John Lennon, op 2:35 of zo had je zo Imagine in kunnen voegen.
Dan wil ik ook wel horen wat je er zelf over te zeggen hebt.
Wat is 'normale' muziek?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben ouderwets en vind het schijtirritant dat hij geen normale muziek meer kan maken. Naar teksten luister ik niet.
Aha.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Gewoon zoals in Blur, met gitaren enzo.
Dus gewone britpop? Het liefst zo weinig mogelijk indie?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Gewoon zoals in Blur, met gitaren enzo.
Wat heb je geluisterd van Blur.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus gewone britpop? Het liefst zo weinig mogelijk indie?
Ik heb vandaag weer Blur geluisterd, niet echt mijn band.
Giel wordt er geil van?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:03 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zit wat nummers van Jett Rebel te luisteren, maar ik snap niet echt wat er zo goed aan is.
Modern Life is Rubbish. Volgens mij één van de best gewaardeerde platen.quote:
Poppy maar divers.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vooral Parklive. Dat is toch wel poppy.
Mm, ja het heeft lang geduurd voordat het kwartje bij dat album voor mij viel. Maar Advert, Starshaped, Sunday Sunday en Turn It Up doen het goed bij mij.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Modern Life is Rubbish. Volgens mij één van de best gewaardeerde platen.
Heb je verder trouwens ook iets inhoudelijks op de track aan te merken?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben ouderwets en vind het schijtirritant dat hij geen normale muziek meer kan maken. Naar teksten luister ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |