Wat bedoel je? Ik heb hem vanmiddag even geluisterd maar was er niet direct kapot van. Nu ga ik het nog een kans gunnen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:08 schreef Tchock het volgende:
Ben je me nou keihard aan het trollen of wat is dit voor onzin.
Dat zeker ja! Ik denk dat het er aan ligt dat mijn smaak meer naar folk neigt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die stem is een beetje 'scherp' zeg maarVerder heb ik weinig kritiek
Twee albumpjes zijn best divers.
Oké.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:16 schreef MCH het volgende:
Ja, nou ik word er warm noch koud van en de intro vind ik nog steeds lijken op Under The Westway.
Als je dit vindt ga je het hele album ook niets vinden. Albarn heeft duidelijk een elektronische koers ingezet, de trailer is in deze stijl en bovendien werkt Brian Eno mee - nou niet iemand die in de regel zijn gitaar inpakt als hij op vakantie gaat.quote:
Easy brother, de enige reden dat mensen straks naar zijn concerten zullen gaan is omdat hij Blur liederen ten gehore zal brengen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je dit vindt ga je het hele album ook niets vinden. Albarn heeft duidelijk een elektronische koers ingezet, de trailer is in deze stijl en bovendien werkt Brian Eno mee - nou niet iemand die in de regel zijn gitaar inpakt als hij op vakantie gaat.
Tuurlijk niet. Hoop ook dat hij dat nauwelijks doet, overigens.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Easy brother, de enige reden dat mensen straks naar zijn concerten zullen gaan is omdat hij Blur liederen ten gehore zal brengen.
Hij heeft dat wel gezegd. Alhowel hij gisteren alleen maar To The End heeft gespeeld. In een set van 5 nummers....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Hoop ook dat hij dat nauwelijks doet, overigens.
En de tweede set ook alleen To the End. Volgens mij waren dat 7 nummers.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij heeft dat wel gezegd. Alhowel hij gisteren alleen maar To The End heeft gespeeld. In een set van 5 nummers....
Je kan dingen altijd vergelijken op hoe fijn je het vindt he.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:02 schreef Tchock het volgende:
Gorillaz en Blur zijn beiden geniaal, op hun eigen manier. Je moet ze niet vergelijken, dat is nutteloos.
Nou ja, vooruit. Dan wint Gorillaz het nipt omdat ik die veel langer ken. Demon Days is geloof ik mijn op twee na meestgeluisterde album ooit, ik kan het dromen. Blur luister ik pas een stuk korter maar ik heb nog geen vervelend nummer van ze gehoord. Het is zo goedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Je kan dingen altijd vergelijken op hoe fijn je het vindt he.
Energiek. Verder niet heel veel hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:03 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zit wat nummers van Jett Rebel te luisteren, maar ik snap niet echt wat er zo goed aan is.
Ja lekker hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:09 schreef Felagund het volgende:
Iemand de nieuwe Damien Jurado al geluisterd? Klinkt toch verdomd lekker, zo op eerste gehoor.
Toch bijzonder, de slechtste plaat als favoriet hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:01 schreef Kerftminister het volgende:
Ben zelf ook veel meer van Blur dan van Gorillaz, vind Gorillaz maar een beetje saai, terwijl het meeste Blur-werk echt geniaal was. Mijn favoriet van ze is The Great Escape, heerlijke humor door het album heen.
Gorillaz live was ook zo tofquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, vooruit. Dan wint Gorillaz het nipt omdat ik die veel langer ken. Demon Days is geloof ik mijn op twee na meestgeluisterde album ooit, ik kan het dromen. Blur luister ik pas een stuk korter maar ik heb nog geen vervelend nummer van ze gehoord. Het is zo goedBovendien heb ik Blur live gezien (waarvan ik eigenlijk al geaccepteerd had dat het nooit ging gebeuren) en dat was geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |