Niks slechts aan hoor, heerlijke plaat gewoon. Mja je zei dat je niet naar teksten luisterde, dat verklaart dan ook gelijk deze mening.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Toch bijzonder, de slechtste plaat als favoriet hebben.
wat is dit nou weer voor opmerkingquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:03 schreef Felagund het volgende:
Dus gewone britpop? Het liefst zo weinig mogelijk indie?
Was niet negatief bedoeld hoor.quote:
Maar het leidt bijna onontkoombaar tot de vraag wat indie is en waarom britpop daar niet onder zou vallenquote:
Helaas gemistquote:
Zondequote:
Ik ben goed ingelezen over vooral die tijd in de Britse muziek. The Great Escape wordt toch wel een beetje als mislukking gezien na het commerciële succes van Parklife. Mede ook door die rare hersenspinsels van Damon die jij juist leuke humor vindt. En dat vindt Damon zelf ook. Hij sloeg gewoon een beetje teveel door met al die karakters in z'n liedjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:01 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Niks slechts aan hoor, heerlijke plaat gewoon. Mja je zei dat je niet naar teksten luisterde, dat verklaart dan ook gelijk deze mening.
Ja dat vind ik juist het mooiste. Plus dat bijna al mijn favoriete Blur nummers eropstaan: Country House, Charmless Man, Stereotypes, The Universal. Alleen Colin Zeal niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben goed ingelezen over vooral die tijd in de Britse muziek. The Great Escape wordt toch wel een beetje als mislukking gezien na het commerciële succes van Parklife. Mede ook door die rare hersenspinsels van Damon die jij juist leuke humor vindt. En dat vindt Damon zelf ook. Hij sloeg gewoon een beetje teveel door met al die karakters in z'n liedjes.
twitter:Damonalbarn twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 12:15:57The only major festival Damon will headline this summer. Sat 19 July. Tickets on sale now: http://t.co/Nzgi96Cf3g http://t.co/0z8TdvBiVm reageer retweet
Great Escape is ook mijn favo Blur.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben goed ingelezen over vooral die tijd in de Britse muziek. The Great Escape wordt toch wel een beetje als mislukking gezien na het commerciële succes van Parklife. Mede ook door die rare hersenspinsels van Damon die jij juist leuke humor vindt. En dat vindt Damon zelf ook. Hij sloeg gewoon een beetje teveel door met al die karakters in z'n liedjes.
Precies zoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:15 schreef Kerftminister het volgende:
The Great Escape
13
Modern Life is Rubbish
Parklife
Blur
Leisure
Think Tank
Mea culpa, was idd niet echt handig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar het leidt bijna onontkoombaar tot de vraag wat indie is en waarom britpop daar niet onder zou vallenen dat wil toch niemand (opnieuw)
Ken Think Tank en Blur het minste denk ik. Die eerste zou ik zo geen enkel nummer meer van weten, mja dat zegt dan al meteen genoeg.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Precies zo
Al ken ik Modern life en Think Tank niet zo goed.
Out of Time is wel een prachtig nummerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ken Think Tank en Blur het minste denk ik. Die eerste zou ik zo geen enkel nummer meer van weten, mja dat zegt dan al meteen genoeg.
wat?quote:
Haha. Ik was benieuwd waarom je reclame aan het maken was voor #patsounds.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:01 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Sorry, de hashtag moest er nog even bij. Loopt je blog een beetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |