Inderdaad, ik las van de week een interview met Kevin Parker en noemde z'n sounds van Lonerism 'amateur hour' ivm wat hij nu maaktquote:Op zondag 19 januari 2014 20:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Meest benieuwd ben ik naar Tame Impala uit die lijst
Als dat zo is, dan is ie nu bezig met een moderne klassieker. Ik hoop 't van harte.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:02 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Inderdaad, ik las van de week een interview met Kevin Parker en noemde z'n sounds van Lonerism 'amateur hour' ivm wat hij nu maakt.
Ik verwacht van die laatste meer dan van die eerste. Ik denk dat Alt-J weer met iets onverwachts komtquote:Op zondag 19 januari 2014 22:01 schreef Kerftminister het volgende:
Tame Impala zou met nóg een goede release zich solidificeren (is dit een woord?) tot een van de beste bands vandaag de dag.
Django Django en Alt-J kijk ik ook erg naar uit, hopelijk zijn het geen one-trick ponys met een goede formule.
Eens, eens en eensquote:Op zondag 19 januari 2014 22:01 schreef Kerftminister het volgende:
Tame Impala zou met nóg een goede release zich solidificeren (is dit een woord?) tot een van de beste bands vandaag de dag.
Django Django en Alt-J kijk ik ook erg naar uit, hopelijk zijn het geen one-trick ponys met een goede formule.
quote:Here it is: Damon Albarn's next solo album has been announced. The "sort of folk soul" project (as he described it to Rolling Stone), made with the help of XL Recordings head Richard Russell, is called Everyday Robots. It's out April 28, Revolt reports. Check out the tracklist below.
The album's title track will be released as a limited edition 7" on March 3 along with a non-album B-side, "Fences". Check out the single's artwork below. The deluxe edition of the album will come packaged with a DVD of Albarn performing a few album tracks live at Fox Studios Los Angeles.
The info was initially revealed on a Warner Music Store page, which has since been taken down.
Everyday Robots:
01 Everyday Robots
02 Hostiles
03 Lonely Press Play
04 Mr. Tembo
05 Parakeet
06 The Selfish Giant
07 You and Me
08 Hollow Ponds
09 Seven High
10 Photographs (You Are Taking Now)
11 The History of a Cheating Heart
12 Heavy Seas of Love
Ja mee eens wb Django Django, critics zullen dan wel niet heel enthousiast zijn, maar gevaar is vaak als je compleet iets anders gaat doen dat het totaal verkeerd eruitkomt. Arctic Monkeys hadden ook lekker bij die clever Post-Punk Revival achtige knallertjes en korte nummers moeten blijven.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:05 schreef Felagund het volgende:
Django Django mag van mij wel een "meer van hetzelfde maar dan net iets anders"-album uitbrengen. Alt-J hoef ik niet per se een nieuw album van, naar Tame Impala ben ik wel benieuwd.
Hah, nee. Whatever... is het slechtste album dat ze gemaakt hebben.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja mee eens wb Django Django, critics zullen dan wel niet heel enthousiast zijn, maar gevaar is vaak als je compleet iets anders gaat doen dat het totaal verkeerd eruitkomt. Arctic Monkeys hadden ook lekker bij die clever Post-Punk Revival achtige knallertjes en korte nummers moeten blijven.
Ik denk eigenlijk dat het tussen optie 1 en 3 in ligt.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:06 schreef Tchock het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar Alt-J. Drie opties: of ze maken hetzelfde nog eens (wat ik denk ik niet zou waarderen) of ze proberen dat juist niet te doen en maken daarom een waardeloos album...
Of het wordt briljant. Gewoon fenomenaal.
Florence + The Machine gaat ook heel interessant worden.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Beck is altijd interessant.
Ben verder erg benieuwd naar Elbow en Klaxons. Peace ook, maar die gaat tegen vallen voor mijn gevoel.Stiekem ook wel benieuwd wat Florence + The Machine kan
Zijn er nog meer opties mogelijk dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:06 schreef Tchock het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar Alt-J. Drie opties: of ze maken hetzelfde nog eens (wat ik denk ik niet zou waarderen) of ze proberen dat juist niet te doen en maken daarom een waardeloos album...
Of het wordt briljant. Gewoon fenomenaal.
Natuurlijk. Of wil jij beweren dat elk tweede album van elke band hetzelfde, een flop of briljant is?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zijn er nog meer opties mogelijk dan?
Vind dat juist veruit de beste, maar dat is afhankelijk van je smaak idd. Is niet zwart of wit zo, ik vind die nieuwste plaat echt zaaddodend, mja snap wel dat er mensen zijn die het wel leuk vonden, houd gewoon niet van zulke simpel klinkende muziek.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hah, nee. Whatever... is het slechtste album dat ze gemaakt hebben.
Een aardig maar niet heel bijzonder album staat er nog niet tussen.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zijn er nog meer opties mogelijk dan?
Gerapporteerd.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hah, nee. Whatever... is het slechtste album dat ze gemaakt hebben.
Ligt een beetje aan de bandquote:Op zondag 19 januari 2014 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk. Of wil jij beweren dat elk tweede album van elke band hetzelfde, een flop of briljant is?
Ieder zijn smaak, maar het komt nogal paradoxaal over om eerst te zeggen dat je het debuut het beste vindt en dan te zeggen dat je niet van 'zulke simpel klinkende muziek' houdtquote:Op zondag 19 januari 2014 22:09 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind dat juist veruit de beste, maar dat is afhankelijk van je smaak idd. Is niet zwart of wit zo, ik vind die nieuwste plaat echt zaaddodend, mja snap wel dat er mensen zijn die het wel leuk vonden, houd gewoon niet van zulke simpel klinkende muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |