Dat vind ik een beetje overtrokken, maar het tweede album kan wel degelijk de leukste zijn, maar niet de beste.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk. Of wil jij beweren dat elk tweede album van elke band hetzelfde, een flop of briljant is?
Mja het had karakter, het is echt een album dat op geen ander lijkt, die teksten zijn juist superclever. Vooral Riot Van, maar bij dat nieuwe album heb ik zoiets van tja, dit hadden 20 andere bands ook wel kunnen maken, dat vond ik er simpel aan zeg maar.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak, maar het komt nogal paradoxaal over om eerst te zeggen dat je het debuut het beste vindt en dan te zeggen dat je niet van 'zulke simpel klinkende muziek' houdtWhatever people say... gaat qua tekst praktisch alleen maar over uitgaan, simpele ritmes en akkoorden, geen poespas.
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:13 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje overtrokken, maar het tweede album kan wel degelijk de leukste zijn, maar niet de beste.
[..]
Dat vind ik een beetje overtrokken, maar het tweede album kan wel degelijk de leukste zijn, maar niet de beste.
[..]
Ik vind dit wel een leuke opmerking, maar zeker niet de beste. Na een paar keer blijft ie wel leuk, maar niet zo goed meer.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:13 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een leuke opmerking, maar zeker niet de beste. Na een paar keer blijft ie wel leuk, maar niet zo goed meer.
Nee, de tweede. Dan moeten ze echt iets bewijzen, met twee goede albums op zak ben je al gevestigd (en met een slecht tweede album doe je al niet meer mee) in de regel.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het tweede album is wel vaak het lastigste voor een band toch? Of gaat dat cliché over het derde album?
Maar als Alt-J iets vergelijkbaars gaat maken als het eerste album hoor je mij niet klagen.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, de tweede. Dan moeten ze echt iets bewijzen, met twee goede albums op zak ben je al gevestigd (en met een slecht tweede album doe je al niet meer mee) in de regel.
Dan zal ik jou eens ELOficeren. Zodat je iets anders in je hoofd krijgt.quote:
Ik denk niet dat ik het dan weer leuk vindt. Merk dat de rek er ook al behoorlijk uit is bij An Awesome Wave.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar als Alt-J iets vergelijkbaars gaat maken als het eerste album hoor je mij niet klagen.
Al zijn het precies dezelfde nummers maar met andere titels, koop ik 'em nog.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het al weer leuk vindt. Merk dat de rek er ook al behoorlijk uit is bij An Awesome Wave.
Ik heb vandaag voor het eerste in een jaar Alt-J weer geluisterd, en dat was toch weer erg goed. Klassiekertje.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Al zijn het precies dezelfde nummers maar met andere titels, koop ik 'em nog.
Alsjeblieft niet zeg. Wat een troep was dat 2e albumquote:Op zondag 19 januari 2014 22:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Florence + The Machine gaat ook heel interessant worden.
Hoop wel dat ze wat meer de kant weer op zal gaan van haar eerste album. Dat tweede album als geheel duurt toch wat te lang en is wat te... zwaar, of zoiets.
Troep zou ik het ook niet willen noemen. Haar stem blijft prachtig.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Wat een troep was dat 2e albumMaar idd, als ze weer 1e album richting op gaat, doe maar
Methodmich is je man in deze. Ik ben niet zozeer 'een connaisseur', maar ik vind zelf Weeps veruit hun sterkste plaat.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:49 schreef MCH het volgende:
Yo peeps,
Waar moet ik beginnen met Daryll-Ann? Ze hebben zes albums en ik moet snel beslissen of ik nog naar 1 van die shows wil want volgens mij is het iets bijzonders. Of is mij dat alleen maar wijs gemaakt met slimme marketing trucs? Iemand misschien al bij 1 van de eerste shows geweest?
Vind What The Water Gave Me denk ik wel haar beste nummer maar verder vind ik dat 2e album niet zo veel in tegenstelling tot het eerste.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Troep zou ik het ook niet willen noemen. Haar stem blijft prachtig.
Eerste. Alleen begin van Lonerism is wat matig.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:05 schreef Slobeend het volgende:
Welke is 'beter', Lonerism of InnerSpeaker? InnerSpeaker heb ik amper opgepakt destijds.
Ik vind Lonerism beter. Die is grotendeels heel sterk terwijl ik op Innerspeaker eigenlijk alleen de singles echt goed vind.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:05 schreef Slobeend het volgende:
Welke is 'beter', Lonerism of InnerSpeaker? InnerSpeaker heb ik amper opgepakt destijds.
'onzin' noemen we dat bij andere mensen.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:14 schreef Kerftminister het volgende:
Beetje een Norrage'tje, maar heb Innerspeaker het hoogst gerate, maar vind Lonerism beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |