Ik denk eigenlijk dat ik daar beter bij in slaap val. Wat een saai nummer zeg. Hele tijd hetzelfdequote:Op maandag 20 januari 2014 10:22 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik had deze vandaag als wekker ingesteld. Man, dat was goed wakker worden.![]()
Het is 1 minuut 39quote:Op maandag 20 januari 2014 17:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ik daar beter bij in slaap val. Wat een saai nummer zeg. Hele tijd hetzelfde
Misschien moet ik de rest eens proberen. Op basis van dit ene nummer vind ik het niet veel.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is 1 minuut 39
Dat is het hele geniale van dat album. Het zijn allemaal zulke vindingrijke korte nummers
Haha, ik begrijp het wel hoor. Maar de kritiek was wat raar geplaatst.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien moet ik de rest eens proberen. Op basis van dit ene nummer vind ik het niet veel.
Korte nummers kunnen ook best saai zijn. Het voelt als een intro van anderhalve minuutquote:Op maandag 20 januari 2014 17:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haha, ik begrijp het wel hoor. Maar de kritiek was wat raar geplaatst.
Tof. Toffe clip ook. Leuk detail met die gouden tand in de schedel helemaal in het begin.quote:
Als je mij kwaad wil krijgen moet je zo doorgaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ik daar beter bij in slaap val. Wat een saai nummer zeg. Hele tijd hetzelfde
Oh hai, Jay Dee Dilla adeptquote:Op maandag 20 januari 2014 17:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Als je mij kwaad wil krijgen moet je zo doorgaan.
Iedereen maakt fouten.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Oh hai, Jay Dee Dilla adept
Ik heb me nog niet goed in hem verdiept dus wellicht is mijn conclusie veel te voorbarig. Dus misschien kunnen we vriendjes blijven)
Heb jij je wel eens gewaagd aan die (eerste) soloalbums van Graham Coxon?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tof. Toffe clip ook. Leuk detail met die gouden tand in de schedel helemaal in het begin.
Nee, nog nooit geluisterd. Is dat tof?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb jij je wel eens gewaagd aan die (eerste) soloalbums van Graham Coxon?
Geen idee of je het digged, vooral The Golden D is best een geflipt album.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, nog nooit geluisterd. Is dat tof?
Ik zei jaren geleden dat alle indie kut was.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Iedereen maakt fouten.
Ik zei jaren geleden ook dat alle gitaarmuziek niks was.
Toen luisterde Moody volgens mij ook alleen naar duistere metal en hardrockquote:Op maandag 20 januari 2014 18:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zei jaren geleden dat alle indie kut was.
Maar je vond het toen al wel het beste genre?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zei jaren geleden dat alle indie kut was.
Godverdomme hou eens opquote:Op maandag 20 januari 2014 18:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar je vond het toen al wel het beste genre?
Jij bent er toch een beetje mee begonnen of nietquote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vind het ook zeker grappig nog.
Dacht zelf iemand anders nog, maar geen idee wie.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij bent er toch een beetje mee begonnen of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |