SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Wolve000 op 19-01-2014 23:07:34 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
![]()
mèn.
Fijn dat 't weer lekker gaat Twink!![]()
Wij gaan trouwens ook een campervan kopengeen vw, maar een mazda bongo als het meezit
voor hardloopweekendjes weg enzo
en vakanties
5km net ging alles behalve van hartemaar wel een record qua lage hartslag geloof ik. Was denk ik wel verstandig om de benen even rustig wat los te hobbelen na gisteren, maar dat betekent niet dat 't makkelijk was
zware benen!
![]()
Ja doei.![]()
Mag ik in de OP?![]()
1
2[b]23 maart 2014 - [url=www.rondjenederland.com]Rondje Nederland (Arnhem)[/url][/b]
[*] Guppyfriend - 5km[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ook net terug van een 8km loopje, ging niet helemaal zoals verwacht/gehoopt. Maar ik heb de meters weer gemaakt![]()
Ik hou van Den haagHeerlijk in de duinen gelopen, wat een mooi gezicht. Het gaat in de toekomst nog een leuke discussie worden met mijn vriendin die graag terug naar het noorden wil ooit..
.
Zelfs de schotse hooglanders nog gezien in de duinenMijn neefje van 4 zal jaloers zijn
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
De dag na een LDL. De dag na een hele fles wijn. De dag na een nacht met weinig slaap. Ging niet geheel vanzelf vandaag...
http://www.endomondo.com/workouts/288177663/10882483
Nog een flinke week, dan even wat gas terug.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Mag ik in de OP?![]()
[ code verwijderd ]![]()
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Over 2 weken toch HM? Dan zou ik kms nu al wat terugschroeven.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:04 schreef Wolve000 het volgende:
De dag na een LDL. De dag na een hele fles wijn. De dag na een nacht met weinig slaap. Ging niet geheel vanzelf vandaag...
http://www.endomondo.com/workouts/288177663/10882483
Nog een flinke week, dan even wat gas terug.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Over 3 weken.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Over 2 weken toch HM? Dan zou ik kms nu al wat terugschroeven.
Laatste lange loop wil ik 2 weken voor de HM doen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat merk ik inderdaad wel, als er meer dan 2 dagen tussenzitten is de zin om te lopen veel minder groot!quote:Op zondag 19 januari 2014 17:46 schreef Etcetera het volgende:
Mijn planning is echt om de dag want anders ga ik toch weer slacken - zoals ik eigenlijk heel december gedaan hebhet is maar net waar je je goed bij voelt en als je dat kunt volhouden is super lijkt me
Ik heb les 13 weer herhaald, en volledig gelopenniet hard, maar hardlopers zijn doodlopers toch
Lage hartslag is goedquote:Op zondag 19 januari 2014 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
mèn.
Fijn dat 't weer lekker gaat Twink!![]()
Wij gaan trouwens ook een campervan kopengeen vw, maar een mazda bongo als het meezit
voor hardloopweekendjes weg enzo
en vakanties
5km net ging alles behalve van hartemaar wel een record qua lage hartslag geloof ik. Was denk ik wel verstandig om de benen even rustig wat los te hobbelen na gisteren, maar dat betekent niet dat 't makkelijk was
zware benen!
![]()
en zo'n mazda ziet er super uit. Zo'n busje als het onze is ook veel te veel gedoe, en zeker als het niet hoog zomer is kun je die bijna niet mee naar buiten nemen door de roest enzo. Een beetje een steviger busje kun je vast veel makkelijker mee even een hardloopweekendje weg
![]()
![]()
Juistquote:Op zondag 19 januari 2014 18:11 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Over 3 weken.
Laatste lange loop wil ik 2 weken voor de HM doen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Precies datquote:Op zondag 19 januari 2014 18:13 schreef Twinky het volgende:
[..]
Dat merk ik inderdaad wel, als er meer dan 2 dagen tussenzitten is de zin om te lopen veel minder groot!
[..]dus ik moet mezelf gewoon weer een geestelijke schop geven.
Over 2 weken gaan we op wintersport, dan ga ik gewoon een week niet want dan sta ik de hele dag op ski's
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Heb even jullie advies nodig. Heb al de hele dag last van een zeurende migraine. Geen zware aanval dat ik in bed moet blijven liggen, maar wel lichte hoofdpijn en andere migrainesymptomen. Nu heb ik nog nooit met migraine hardgelopen, maar ik wil graag wel even vanavond.
Is dat verstandig ja of nee?[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Ze is 10 en ik zie net dat ze dan nog net mee kan doen met de kids run in Alphen als ik daar mijn eerste 5 ga lopen. Alleen een beetje krom dat ik 2,5 Euro moet betalen voor een begeleidersnummer als ik met haar mee wil lopen. Ik zal ze eens mailen of dat ook geld als je zelf staat ingeschreven voor een afstand.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ooh er is vast een leuke kidsrun waar ze aan mee kan doenik ben fan van kidsruns, dat vind ik zo schattig
Twinky, wat fijn dat het weer goed gaat met lopen.
Wolve en Moblo, respect voor hoe jullie aan het lopen zijn de laatste tijd!![]()
Finland, Hardlopen helpt wel om meer endorfinen in je lijf aan te maken. Of die ook daadwerkelijk helpen tegen migraine kan ik je niet vertellen. Bij mij is hoofdpijn nog nooit weg gegaan door hardlopen maar ik merkte wel dat het minder werd tijdens het lopen."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik heb ook migraine, maar ga absoluut niet hardlopen als ik een échte migraine aanval heb. Dan heb ik er ook totaal geen behoefte aan, of er überhaupt over te denken..quote:Op zondag 19 januari 2014 18:20 schreef Finland. het volgende:
Heb even jullie advies nodig. Heb al de hele dag last van een zeurende migraine. Geen zware aanval dat ik in bed moet blijven liggen, maar wel lichte hoofdpijn en andere migrainesymptomen. Nu heb ik nog nooit met migraine hardgelopen, maar ik wil graag wel even vanavond.
Is dat verstandig ja of nee?
Het feit dat je er nog over denkt, zegt in principe genoeg. Je zou gewoon kunnen gaan. Als ik een lichte vorm van migraine op voel komen, ga ik nog wel hardlopen - Soms helpt het zelfs voorkomen dat het een erge migraine wordt..![]()
Ja, als ik een zware aanval heb dan had ik dit niet meer eens kunnen typen. Sta een beetje in dubio. Heb tentamens aankomende week, dus wil liever niet dat het erger wordt, maar omdat ik tentamens heb vind ik het wel lekker om even een rondje te hobbelen.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:25 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik heb ook migraine, maar ga absoluut niet hardlopen als ik een échte migraine aanval heb. Dan heb ik er ook totaal geen behoefte aan, of er überhaupt over te denken..
Het feit dat je er nog over denkt, zegt in principe genoeg. Je zou gewoon kunnen gaan. Als ik een lichte vorm van migraine op voel komen, ga ik nog wel hardlopen - Soms helpt het zelfs voorkomen dat het een erge migraine wordt..[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Bij lichte hoofdpijn zou ik gaan denk ik. WantEndorfinenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:25 schreef Levitas het volgende:
Soms helpt het zelfs voorkomen dat het een erge migraine wordt..
Maar dat is echt heel persoonlijk. Wat ik lichte hoofdpijn vind, kan iemand anders verschrikkelijke hoofdpijn vinden.It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Ja endorfine zal je hoofdpijn moeten verminderen. Maar met je tentamens in het vooruitzicht zal ik er denk ik niet op gokken.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Den Haagquote:Op zondag 19 januari 2014 18:04 schreef CaLeX het volgende:
Ook net terug van een 8km loopje, ging niet helemaal zoals verwacht/gehoopt. Maar ik heb de meters weer gemaakt![]()
Ik hou van Den haagHeerlijk in de duinen gelopen, wat een mooi gezicht. Het gaat in de toekomst nog een leuke discussie worden met mijn vriendin die graag terug naar het noorden wil ooit..
.
Zelfs de schotse hooglanders nog gezien in de duinenMijn neefje van 4 zal jaloers zijn
Zelf net even uitgewandeld aan het strand, met een vriendin. Zon onder zien gaan; de kleuren aan de kust zijn zo mooi aan het eind van de dag
Binnenkort maar eens een loopje plannen in de duinen
En![]()
voor het verslag van ZH!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Thanks!quote:Dat is ook een beetje gek ja, als je ook al de 5km loopt. Aan de andere kant kost 2.50 ook de kop niet, maar toch.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:24 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ze is 10 en ik zie net dat ze dan nog net mee kan doen met de kids run in Alphen als ik daar mijn eerste 5 ga lopen. Alleen een beetje krom dat ik 2,5 Euro moet betalen voor een begeleidersnummer als ik met haar mee wil lopen. Ik zal ze eens mailen of dat ook geld als je zelf staat ingeschreven voor een afstand.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Thanks! Het is ook gewoon zo leuk en fijn om samen te lopenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:24 schreef Nanook24 het volgende:
Wolve en Moblo, respect voor hoe jullie aan het lopen zijn de laatste tijd!![]()
en de club helpt ook mee, natuurlijk. En de omgeving hier
Alles, eigenlijk. Er is bijna geen reden om NIET te lopen
Ja doei.![]()
Dat straalt ook aan alle kanten van jullie posts hier af.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Thanks! Het is ook gewoon zo leuk en fijn om samen te lopenen de club helpt ook mee, natuurlijk. En de omgeving hier
Alles, eigenlijk. Er is bijna geen reden om NIET te lopen
Precies, maar toch, 2,50 Euro voor een opwarm rondje. Dan loopt ze in mei maar mee hier in de regio.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje gek ja, als je ook al de 5km loopt. Aan de andere kant kost 2.50 ook de kop niet, maar toch."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Behalve vandaag dan.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:52 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dat straalt ook aan alle kanten van jullie posts hier af.
Gisteravond met wat vrienden afgesproken, dus maar besloten om niet vanochtend een wedstrijd, maar vanmiddag te gaan lopen. Kwam er vanochtend achter dat ik in 2 dagen 2,5kg was aangekomen, dus de gezelligheid moest weer beetje "gecompenseerd" worden. Wat een heerlijk weer om te lopen en dat was wel te zien aan de vele wandelaars. Leek wel bijna vanzelf te gaan en dat zorgde voor een record op de 10km en verbetering van de afstand in een uur. Heb het ivm de tijd bij deze afstand gehouden, had anders misschien nog wel stuk verder te gaan lopen.
http://www.endomondo.com/workouts/288135780/5539573![]()
Ajoh, mooie stimulans. Die 2,50..quote:Op zondag 19 januari 2014 18:52 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dat straalt ook aan alle kanten van jullie posts hier af.
[..]
Precies, maar toch, 2,50 Euro voor een opwarm rondje. Dan loopt ze in mei maar mee hier in de regio.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ondanks alles óók vandaag.quote:Ik krijg er niet eens een extra aandenken voor.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ajoh, mooie stimulans. Die 2,50..![]()
Weet iemand of de Mizuno Wave Inspire 9 breed uitvalt bij de voorvoet? Schoenen zitten bij mij namelijk nogal snel te breed. (En het zou helemaal mooi zijn als iemand me kan vertellen hoe ze zijn in verhouding tot de Asics GT2000)
[ Bericht 8% gewijzigd door Nanook24 op 19-01-2014 19:33:04 ]"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Welke maat heb je?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:27 schreef Nanook24 het volgende:
Weet iemand of de Mizuno Wave Inspire 9 breed uitvalt bij de voorvoet? Schoenen zitten bij mij namelijk nogal snel te breed. (En het zou helemaal mooi zijn als iemand me kan vertellen hoe ze zijn in verhouding tot de Asics GT2000)
http://www.theathletesfoot.com.au/search/mizuno+wave+inspire+9/
Als je daar een model selecteert, kom je op de product pagina terecht. Onder de prijs, rechts, staat "Show me how it fits". Als je daarop klikt kun je je huidige schoen selecteren en vergelijkt 'ie de vorm met je Mizuno, zoals in onderstaand plaatje (dus maat 8 US Women van de Asics heeft nagenoeg dezelfde pasvorm als Mizuno maat 8,5 US women):![]()
![]()
Tip: Asics flagship store in A'dam doet oude kleur modellen weg. Hele lucratieve kortingen! Mr Q had dus 40 euro korting op z'n nieuwe stappers (en gewoon maat 50,5 op voorraad)
Sja, en ik had pas gekocht natuurlijkStond nog wel met een waterbelt in mn handen, aangezien de duurloopjes langer gaan worden, maar ga me daar eerst maar eens in verdiepen
Teruggelezen maar even futloos, even makkelijk: goed gelopen allenIk heb A'dam 5x rondgewandeld, óók een sport. Teen (nagel) verkleurt inmiddels richting zwart maar geen last dankzij ontdekking van Scholl: teenbeschermers
![]()
![]()
Thanksquote:Op zondag 19 januari 2014 20:11 schreef Levitas het volgende:
[..]
Welke maat heb je?
http://www.theathletesfoot.com.au/search/mizuno+wave+inspire+9/
Als je daar een model selecteert, kom je op de product pagina terecht. Onder de prijs, rechts, staat "Show me how it fits". Als je daarop klikt kun je je huidige schoen selecteren en vergelijkt 'ie de vorm met je Mizuno, zoals in onderstaand plaatje (dus maat 8 US Women van de Asics heeft nagenoeg dezelfde pasvorm als Mizuno maat 8,5 US women):
[ afbeelding ]Ik ga even verder kijken.
Batavia stad is hier vandaan dichterbij. Misschien moet ik nog even geduld hebben en dan daar eens gaan kijken.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:20 schreef Quoi het volgende:
Tip: Asics flagship store in A'dam doet oude kleur modellen weg. Hele lucratieve kortingen! Mr Q had dus 40 euro korting op z'n nieuwe stappers (en gewoon maat 50,5 op voorraad)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Batavia is dan wel een boot, maar de Asics winkel daar is niet de flagship storequote:Op zondag 19 januari 2014 20:36 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
ThanksIk ga even verder kijken.
[..]
Batavia stad is hier vandaan dichterbij. Misschien moet ik nog even geduld hebben en dan daar eens gaan kijken.(en daar gold mijn post voor)
![]()
Er viel bij mij vanavond een kwartje: tijdens het hardlopen krijg ik op een gegeven moment last van mijn rechterheup. En mijn rechterbeen is langer dan mijn linkerbeen. Volgens mij komt de pijn in m'n heup door het lengteverschil van mijn benen.
Nu heb ik maar minimaal lengteverschil (een keer gelopen met een kurken zooltje erin en ik dacht dat ik doodging) dus ik denk dat ik een afspraak bij een masseur ga maken of hij iets kan recht kan zetten/fixen/whatever.
Iemand ervaringen met zoiets?It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
geen ervaring mee maar lijkt me meer iets voor Chiropraxie, misschien daar eens naar kijkenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:02 schreef Etcetera het volgende:
Er viel bij mij vanavond een kwartje: tijdens het hardlopen krijg ik op een gegeven moment last van mijn rechterheup. En mijn rechterbeen is langer dan mijn linkerbeen. Volgens mij komt de pijn in m'n heup door het lengteverschil van mijn benen.
Nu heb ik maar minimaal lengteverschil (een keer gelopen met een kurken zooltje erin en ik dacht dat ik doodging) dus ik denk dat ik een afspraak bij een masseur ga maken of hij iets kan recht kan zetten/fixen/whatever.
Iemand ervaringen met zoiets?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Het is bij mij wel groot genoeg om last van mijn onderrug te veroorzaken zónder kurken zooltjes in mijn normale, dagelijkse schoenen.It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
De masseur die ik in gedachten heb ik behoorlijk ervaren, hij zal me desnoods doorverwijzenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
geen ervaring mee maar lijkt me meer iets voor Chiropraxie, misschien daar eens naar kijken
With four other people
And aliens![]()
Ik zie het nu pasquote:Op zondag 19 januari 2014 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik realiseer me nu dat dat vreemder klinkt dan ik het bedoelt heb
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Weet ik, maar de restanten komen voor zo ver ik weet uiteindelijk allemaal weer in Lelystad terecht. Vandaar het nog even wachten en dan daar eens kijken wat er allemaal nog over is van al die mooie aanbiedingen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
Batavia is dan wel een boot, maar de Asics winkel daar is niet de flagship store(en daar gold mijn post voor)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik heb de laatste tijd ook last van mijn rechterheup. Vooral na het hardlopen en na het autorijden.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij heeft iedereen een minimaal lengteverschil tussen beide benen.
Dat wou ik even ongevraagd tegen je zeggen, finish- en PR-buddy.![]()
Ik heb last van m'n linkerheup.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd ook last van mijn rechterheup. Vooral na het hardlopen en na het autorijden.
Dat wou ik even ongevraagd tegen je zeggen, finish- en PR-buddy.
Dus nu zijn we finish- , pr- én heupbuddy!![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:42 schreef Twinky het volgende:
Hier gaat het goedvandaag de eerste les van week 3 van Evy gelopen. Een beetje spannend, want dat is het altijd, maar het ging echt super. Vandaag ook amper last van mijn schenen, kan dat zijn omdat ik mijn schoenen strakker heb gestrikt?
Ik heb het idee dat misschien 2x in de week ook beter voor mijn lijfje is, wat meer rust tussendoor.
Maar ondertussen ben ik zo bang dat ik weer te hard ga, dat mijn achillespees weer opspeelt of knie of weet ik het wat... Het blijft spannend.
Gelukkig kan ik van zo'n loopje als vandaag echt genieten
[ afbeelding ]Ik vind jou zo cool en stoer en verstandig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jouw foto hier is een van de coolste die ik in dit topic heb gezien de afgelopen tijd!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ah je derde beenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarschijnlijk omdat ik zo'n groot lengteverschil tussen m'n benen heb.Loopt dat dan wel een beetje eigenlijk? Best een handicap.
![]()
Zeddie-waardig, die fotoquote:Op zondag 19 januari 2014 21:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik vind jou zo cool en stoer en verstandig.
En jouw foto hier is een van de coolste die ik in dit topic heb gezien de afgelopen tijd!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zou verklaren waarom ik alleen last heb van mijn rechter achillespeesquote:Op zondag 19 januari 2014 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij heeft iedereen een minimaal lengteverschil tussen beide benen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Net terug van de Rokkeveense Dekkerloop (en daarna een verjaardagsborrel van een vriendin, dus ik ben wat later met posten).
Vanochtend om een uur of 10 op de fiets gestapt op weg naar Zoetermeer. Ik had een elite-arrangement geboekt, met ontvangst in een verwarmd appartement langs het parcours en een kop thee voor en na het lopen. Prima geregeld, dus dat doe ik volgend jaar weer. Bedankt Zwabber! Ook Corniel had zich gemeld, dus gezamenlijk gingen we richting de start. Ondertussen even het jasje uitgedaan om de temperatuur te testen: het was fris, maar nog steeds goed te doen in een shirt met korte mouwen: kort-kort dus. Daar heb ik alleen voor de start spijt van gehad; tijdens het lopen was het heerlijk.
Het afwachten was of de Vloek van de Rokkeveense Dekkerloop weer zou toeslaan. Bij de eerste editie had men tijdregistratie beloofd, maar zonder chips; achteraf bleek dat er geen uitslag opgemaakt kon worden. Bij de tweede editie was de oorspronkelijke route onbegaanbaar geworden doordat het Balijbos was ondergesneeuwd. (Voor wie Zoetermeer niet kent: het Balijbos ligt aan de voet van de gevreesde Balijbrug. De Dekkerloop kwam wel door het Bos maar niet over de Brug.) Zou er ook bij de derde Dekkerloop iets mis gaan?
Het antwoord kwam bij het bord "1km", dat we na 1,5 km tegenkwamen. Inderdaad, we waren gelijk al verkeerd gestuurd, waardoor de afstanden niet meer klopten. Niettemin bleef ik doorlopen, het ging lekker. Zowel bij het 5km- als het 10km-punt (volgens mijn Garmin) lag ik slechts 30 seconden boven mijn pr op die afstanden. Alleen op het laatste rondje over het industrieterrein ging het een beetje mis, en verloor ik een minuut op mijn pr-schema.
Uiteindelijk gefinisht in 1:18:26 netto (15,5km). Daarmee was ik 50e van de 129, en (ook belangrijk) sneller dan Zwabber. In 2013 was dit de eerste wedstrijd waarin hij sneller was dan ik. Dat is rechtgezet.
Terugwandelend naar Zwabbers residentie begon de discussie over wanneer een pr nu geldig is. Wat mij betreft is dit simpel: alleen finishtijden die door de organisatie geklokt zijn, zijn mogelijke persoonlijke records. Dus geen terugrekenen naar de exacte 15km, en geen eigengeklokte Garmin-tijden. Mooi gelopen dus, van ons alle drie, maar records zijn er niet gebroken.
http://www.endomondo.com/workouts/288235750/1318271![]()
Gaat lekker de laatste tijd. Morgen les 3 Evy 5-10km en dat gaat lekker. Gisteren voor de tweede keer mee geweest met een loopgroep en dus ook technieken geleerd
.
![]()
gelukkig proneert ie niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:16 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah je derde beenLoopt dat dan wel een beetje eigenlijk? Best een handicap.
![]()
Of zit ie vol met blaren..quote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb die schoenen en volgens mij zijn ze niet heel smal, maar echt opvallen dat ze zo breed zijn doet het nu ook weer niet. Geen idee dus eigenlijk'.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:27 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ondanks alles óók vandaag.
[..]
Ik krijg er niet eens een extra aandenken voor.![]()
Weet iemand of de Mizuno Wave Inspire 9 breed uitvalt bij de voorvoet? Schoenen zitten bij mij namelijk nogal snel te breed. (En het zou helemaal mooi zijn als iemand me kan vertellen hoe ze zijn in verhouding tot de Asics GT2000)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
De post van Levitas wees uit dat dat ene paar dat ze nog hadden op hardloopaanbiedingen.nl in maat 40 me helaas niet past omdat ik 40,5 (en liefst 41) zou moeten hebben als ik Mizuno schoenen koop.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik heb die schoenen en volgens mij zijn ze niet heel smal, maar echt opvallen dat ze zo breed zijn doet het nu ook weer niet. Geen idee dus eigenlijk'.
Kwam eigenlijk wel goed uit want manlief was het er toch al niet mee eens dat ik nog een paar schoenen zou kopen. (En ik heb écht maar 1 paar hardloop schoenen.)
Disclaimer: Ik heb geen ervaring met die tool die ik je gafquote:Op zondag 19 januari 2014 21:36 schreef Nanook24 het volgende:
De post van Levitas wees uit dat dat ene paar dat ze nog hadden op hardloopaanbiedingen.nl in maat 40 me helaas niet past omdat ik 40,5 (en liefst 41) zou moeten hebben als ik Mizuno schoenen koop.![]()
![]()
Ik heb ook maar één paar schoenen. En hoewel ik er soms voor de heb nog wel een paar bij zou willen heb ik te veel andere dure hobby's om er prioriteit aan te geven..![]()
Ik zit zelf op drie. Meer heb ik niet nodig, minder is alleen ook moeilijk. Ik heb namelijk een stabiel en dempend paar voor training (Nike Lunareclipse 3), een paar voor wedstrijden (Lunaracer 3) en een oud setje Adidas crossschoenen.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:42 schreef Gogo83 het volgende:
Ik heb ook maar één paar schoenen. En hoewel ik er soms voor de heb nog wel een paar bij zou willen heb ik te veel andere dure hobby's om er prioriteit aan te geven..
Alledrie hebben dan ook een duidelijk doel.![]()
Wel een beetje ja...quote:
Was wel heel gezellig, leuke groep mensen. Eerst wat theorie enzo, daarna wat oefeningen en lopen met camera erbij enzo. Heb wel wat dingetjes die 'beter' kunnen bij mij. Minder afzetten nog met voeten en mijn onderbenen meer ontspannen houden. Wat ik ook meteen het meest moeilijke is van Chi-running. Wel minder gelopen dan ik eigenlijk zou willen, dus morgen maar een lekker rondje doenquote:.
![]()
Ik heb vier paarAllemaal wegschoenen. Maar dat komt omdat ik mijn afgeschreven paar niet weg kan doen
.
En daar komt dan binnenkort een trailpaar bij
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb maar één paar en ik heb tijdens het lopen nooit iets van: Goh, nu zou ik eigenlijk een ander paar schoenen moeten hebben. Dus ik hou het lekker bij één.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Twee paar hier...
Trailen met wegschoenen is gewoon niet handig
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Schoenen.. Wat was daar de regel ook alweer van? Gaan gemiddeld zo`n 1000 kilometer mee toch? Dan wordt het maar eens tijd om binnenkort op zoek te gaan naar nieuwe schoenen, want deze hebben +/- 700 kilometer erop zitten, geloof ik. Ze zijn nog niet echt versleten, maar hey, mooi excuus om nieuwe schoenen te halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit van "Goh wat zou het fijn zijn als ik nu lunardemping had in plaats van air/mesh/bounce/whatever", nee?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:46 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb maar één paar en ik heb tijdens het lopen nooit iets van: Goh, nu zou ik eigenlijk een ander paar schoenen moeten hebben. Dus ik hou het lekker bij één.![]()
Ik heb ook maar één paar, loop ook alleen geasfalteerd en zodra ze op zijn haal ik weer nieuwe en raak ik direct geblesseerd, wel zo makkelijk.![]()
Vandaag eindelijk weer een stukje gelopen, ging prima en nu maar afwachten of er geen lichamelijke reacties op komen.![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:48 schreef Levitas het volgende:
Schoenen.. Wat was daar de regel ook alweer van? Gaan gemiddeld zo`n 1000 kilometer mee toch? Dan wordt het maar eens tijd om binnenkort op zoek te gaan naar nieuwe schoenen, want deze hebben +/- 700 kilometer erop zitten, geloof ik. Ze zijn nog niet echt versleten, maar hey, mooi excuus om nieuwe schoenen te halen1500, zeiden ze bij Lopers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee. Nooit.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nooit van "Goh wat zou het fijn zijn als ik nu lunardemping had in plaats van air/mesh/bounce/whatever", nee?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb onderhand zelfs 6 paar trouwens, het is heel verschrikkelijk.
1 paar VFF Bikila, voor het vrijheidsgevoel op normale bospaden en weg.
1 paar VFF Spyridon, voor het vrijheidsgevoel op trails en modderige bospaden.
1 paar Salomon Sense Ultra, voor de snelheid op de trails.
1 paar Hoka One One Stinson Trail, voor herstelloopjes en de langere duurlopen.
1 paar Saucony Kinvara's, voor snelheid op de weg.
1 paar Asics Cumulus, die ik heel af en toe nog eens gebruik als mijn kuiten er even genoeg van hebben.
Maar eigenlijk dus 5 paar die ik regelmatig afwissel. De Asics staan er een beetje voor spek en bonen bij. Worden eens in de maand gebruikt ofzo, maar zijn ook al bijna 2 jaar oud onderhand.![]()
Hé, verdomme!quote:Lijkt me stug. Dat voelt toch iedereen heel duidelijk? Toen ik laatst op de baan liep, dacht ik echt "Bohh, ik had vandaag echt Nike Flyknit Lunar 2 aan m`n voeten moeten hebben!"quote:![]()
Nee. Echt niet. Ik heb perfecte schoenen.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:52 schreef Levitas het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Dat voelt toch iedereen heel duidelijk? Toen ik laatst op de baan liep, dacht ik echt "Bohh, ik had vandaag echt Nike Flyknit Lunar 2 aan m`n voeten moeten hebben!"Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
I knowquote:Op zondag 19 januari 2014 21:48 schreef Guard het volgende:
Twee paar hier...
Trailen met wegschoenen is gewoon niet handig
En ik voelde het bij het eerste paar dat aan gort was wel duidelijk. Als je dat nog niet hebt, waarom zou je dan nieuwe kopen? (ja, uit ziekelijke verzamelzucht, zoals ik, wellicht)
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb last van m'n linkerheup.
Dus nu zijn we finish- , pr- én heupbuddy!
Ik hou van het leven.![]()
@Twinkeltje: dat je lekker gelopen hebt wil dus zeggen dat jouw lichaam deze A-sport dus gewoon aan moet kunnen. Dus nu even hoempapa'en door de woonkamer: "ik kan het lekker wel".![]()
Waarom zou je die op de baan aan willen? Ik wil op de baan graag spikes aan, maar dan had ik maar sprinter moeten worden. De baan is trouwrns juist uitermate geschikt om extra lang met je schoenen te doen, omdat de baan zelf ook al demping geeft.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:52 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hé, verdomme!
[..]
Lijkt me stug. Dat voelt toch iedereen heel duidelijk? Toen ik laatst op de baan liep, dacht ik echt "Bohh, ik had vandaag echt Nike Flyknit Lunar 2 aan m`n voeten moeten hebben!"![]()
Andersom is slijttechnisch vaak ook niet handig. Dat is een beetje als winterbanden in de zomer.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:48 schreef Guard het volgende:
Twee paar hier...
Trailen met wegschoenen is gewoon niet handig![]()
Winterbanden zijn marketingquatsch in ons nagenoeg vlakke land. Alleen in Limburg heb je er misschien wat aan. En inderdaad, ik heb ook maar één paar schoenen.![]()
Iemand trouwens nog ervaringen met een waterbelt waarvan je zegt: ja, die is fijn!? Moet eens aan die poeha gaan geloven.![]()
Die bandenzaken lachen inderdaad hun ballen uit hun broek, zeker deze "winter".quote:Op zondag 19 januari 2014 22:14 schreef Zwabberhark het volgende:
Winterbanden zijn marketingquatsch in ons nagenoeg vlakke land. Alleen in Limburg heb je er misschien wat aan. En inderdaad, ik heb ook maar één paar schoenen.
Het moge duidelijke zijn, voor mijn auto heb ik maar 1 kwartet sloffen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb nu al verschillende keren met deze: http://www.scarabee-sport(...)rge-red-ua053re.html gelopen en ik moet zeggen dat hij super bevalt.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:15 schreef Quoi het volgende:
Iemand trouwens nog ervaringen met een waterbelt waarvan je zegt: ja, die is fijn!? Moet eens aan die poeha gaan geloven.
Je kunt genoeg spullen kwijt aan de voorkant en er kan 2L in.![]()
Ik zag er iemand mee lopen tijdens de Abdijcross (waar de waterposten schitterden door afwezigheidquote:Op zondag 19 januari 2014 22:19 schreef runninglinda het volgende:
[..]
Ik heb nu al verschillende keren met deze: http://www.scarabee-sport(...)rge-red-ua053re.html gelopen en ik moet zeggen dat hij super bevalt.
Je kunt genoeg spullen kwijt aan de voorkant en er kan 2L in.) en een loopster zonder water werd gered met dat ding
Lijkt me ook superhandig!
Nee. Ik vind het baggerdingen. Ze schuren. Ik heb een handfles voor afstanden rond de 15, 16KM en voor langere afstanden een rugzak.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:15 schreef Quoi het volgende:
Iemand trouwens nog ervaringen met een waterbelt waarvan je zegt: ja, die is fijn!? Moet eens aan die poeha gaan geloven.
http://www.wiggle.co.uk/h(...)tube-and-energy-gel/
http://www.gustavsport.nl/nathan-hpl-020-waterrugzak/![]()
Belt bedoel ik, geen rugzakquote:Op zondag 19 januari 2014 22:19 schreef runninglinda het volgende:
[..]
Ik heb nu al verschillende keren met deze: http://www.scarabee-sport(...)rge-red-ua053re.html gelopen en ik moet zeggen dat hij super bevalt.
Je kunt genoeg spullen kwijt aan de voorkant en er kan 2L in.Maar thanks.
![]()
Ah. Waar schuurt da dan? (dat is een serieuze vraag)quote:Op zondag 19 januari 2014 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het baggerdingen. Ze schuren. Ik heb een handfles voor afstanden rond de 15, 16KM en voor langere afstanden een rugzak.
Lijkt me vervelend iets vast te houden.![]()
Zo'n riem zit net boven m'n broekband. En ook met een shirt ertussen gaan dingen schuren als er iets straks om je lijf zit. Die riem draait ook steeds, zitten die flesjes weer op een irritante plek.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:23 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah. Waar schuurt da dan? (dat is een serieuze vraag)
Lijkt me vervelend iets vast te houden.![]()
Mmmm. Misschien moet ik 'm maar eens lenen van mijn zus. Es kijken of ik het ook zo ervaar.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo'n riem zit net boven m'n broekband. En ook met een shirt ertussen gaan dingen schuren als er iets straks om je lijf zit. Die riem draait ook steeds, zitten die flesjes weer op een irritante plek.![]()
waterrugzakje loopt naar mijn idee prettiger.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:15 schreef Quoi het volgende:
Iemand trouwens nog ervaringen met een waterbelt waarvan je zegt: ja, die is fijn!? Moet eens aan die poeha gaan geloven.![]()
Ik heb op de slipbaan in Lelystad het verschil tussen zomer- en winterbanden op glad wegdek zelf ervaren en het is enorm. Er is daar een parcoursdeel waarbij je in een achterwielslip wordt gebracht op een simulatie van aangestampte sneeuw en ijs. De opdracht is om die slip onder controle te krijgen. Op zomerbanden was dat heel hard werken en spinde ik er regelmatig af. Op winterbanden (zelfde type auto) daarentegen was het eitje.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:14 schreef Zwabberhark het volgende:
Winterbanden zijn marketingquatsch in ons nagenoeg vlakke land. Alleen in Limburg heb je er misschien wat aan. En inderdaad, ik heb ook maar één paar schoenen.![]()
Wolve, mag ik erbij in de OP?
1
21[b]30-04-2014 - [url=http://www.eindhovenatletiek.nl/wedstrijden/de-hypotheker-beekloop.html]De Hypotheker Beekloop (Eindhoven)[/url][/b]
2[*] SEMTEX - 16kmKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Idem. Wereld van verschil.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb op de slipbaan in Lelystad het verschil tussen zomer- en winterbanden op glad wegdek zelf ervaren en het is enorm. Er is daar een parcoursdeel waarbij je in een achterwielslip wordt gebracht op een simulatie van aangestampte sneeuw en ijs. De opdracht is om die slip onder controle te krijgen. Op zomerbanden was dat heel hard werken en spinde ik er regelmatig af. Op winterbanden (zelfde type auto) daarentegen was het eitje.
TWC een rugzak vind ik zo overdone voor die paar slokjesIk wil ook max 2 kleine flesjes.
![]()
Zelf zou ik dan kijken naar iets zoals 1 bidon op je rug.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Idem. Wereld van verschil.
TWC een rugzak vind ik zo overdone voor die paar slokjesIk wil ook max 2 kleine flesjes.
![]()
Vandaag de 13km in Westerbork gelopen, 2:38 over gedaan. Mijn beste tijd van het seizoen zover.
Morgen horloges kijken!
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Dat lijken me erg zware survivalruns! Heel wat anders dan de Strongmanrun en dergelijke. Maar daar moest je geloof ik ook wat dingen voor weten he? Om daar gewoon een keer aan mee te doen, kan dat?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:48 schreef Cynic het volgende:
Vandaag de 13km in Westerbork gelopen, 2:38 over gedaan. Mijn beste tijd van het seizoen zover.
Morgen horloges kijken!![]()
Breitling, Rolex of IWC?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:48 schreef Cynic het volgende:
Morgen horloges kijken!![]()
![]()
Ik heb zo'n band, ik vind het op zich wel handig. 2 flesjes van ongeveer 200ml, en hij zit in mijn taille dus dan zitten die flesjes redelijk 'klem' in het holle gedeelte van je rug dus dat beweegt niet zo.. Hij is alleen niet van een bekend merk of zo volgens mij..quote:Op zondag 19 januari 2014 22:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Idem. Wereld van verschil.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Niet te vergelijken inderdaad. Er zijn een paar basistechnieken die je moet kennen, anders kan je net zo goed niet meedoen. Maar sommige mensen pikken dat heel snel op. En dan kan je al snel recreatief een 5 of 7 km lopen. Waar woon je ergens in de buurt? Je kan vast wel een keertje bij een vereniging meekijken, er zijn er onderhand best veel.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat lijken me erg zware survivalruns! Heel wat anders dan de Strongmanrun en dergelijke. Maar daar moest je geloof ik ook wat dingen voor weten he? Om daar gewoon een keer aan mee te doen, kan dat?It has to mean something
Vlakbij Harderwijk, heb alleen niet zo vaak een auto, dus dan wordt het lastigerquote:Op zondag 19 januari 2014 22:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
Niet te vergelijken inderdaad. Er zijn een paar basistechnieken die je moet kennen, anders kan je net zo goed niet meedoen. Maar sommige mensen pikken dat heel snel op. En dan kan je al snel recreatief een 5 of 7 km lopen. Waar woon je ergens in de buurt? Je kan vast wel een keertje bij een vereniging meekijken, er zijn er onderhand best veel.. Lijkt me wel een keer leuk om zoiets mee te doen, want de Strongmanrun vond ik fantastisch!
Haha nee hoor, zelfs bij squatten val ik nog achterover als ik niet uitkijk. Ben daar ook een beetje een ramp inquote:Op zondag 19 januari 2014 23:03 schreef Zwabberhark het volgende:
Ben ik de enige die om de haverklap omvalt tijdens het uitvoeren van een lunge?.
![]()
Wolve, mag deze in de wlww ?
1
2[b]23-03-2014 - [url=http://rondjenederland.com/]Rondje Nederland[/url][/b]
[*] ..-._---_-.- - 10![]()
Ik zou heel graag heel veel (soorten) schoenen hebbenmaar ik ben bang dat ze me blaren gaan geven
*kras*Ja doei.![]()
Heb jij nou al eens VFF geprobeerd danquote:Op zondag 19 januari 2014 23:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou heel graag heel veel (soorten) schoenen hebbenmaar ik ben bang dat ze me blaren gaan geven
*kras*![]()
![]()
Nope. Ik faal lekker met je mee.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:03 schreef Zwabberhark het volgende:
Ben ik de enige die om de haverklap omvalt tijdens het uitvoeren van een lunge?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Done!quote:Op zondag 19 januari 2014 22:42 schreef SEMTEX het volgende:
Wolve, mag ik erbij in de OP?
[ code verwijderd ]En done!quote:Op zondag 19 januari 2014 23:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wolve, mag deze in de wlww ?
[ code verwijderd ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Jero (en andere VFF-ers in dit topic), draag jij sokken in je VFF? Zo ja welke? Ik hoor goede verhalen over Injinji, maar ik heb nog niet ontdenkt waar je die in .nl koopt. Het paar ToeToe dat ik nu heb vind ik wat aan de dikke kant.
/edit: dank u Wolve
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2014 23:09:37 ]![]()
Zonder het op dat moment te weten heb ik dus gezien dat het er hartstikke soepel uit zag met dit rugzakjequote:Op zondag 19 januari 2014 22:19 schreef runninglinda het volgende:
[..]
Je kunt genoeg spullen kwijt aan de voorkant en er kan 2L in.![]()
![]()
Ik loop bijna altijd op blote voeten in mijn VFF, heb wel 2 paar Feelmax sokken, gekocht bij Scarabee. Maar 1 paar heeft daar al een gat inzitten en het andere paar nog niet gebruikt eigenlijk. Pas weer als het echt gaat vriezen en/of sneeuwen ga ik ze weer gebruiken. Het zijn wel redelijk dunne sokjes, maar die Injinji's schijnen nog wel wat fijner te zijn. Je kan ze wel in co.uk bestellen, maar dan zijn de verzendkosten duurder dan aanschaf. Die Feelmax kreeg ik de laatste keer wel meteen weer blaren van, maar dat was in het begin niet, dus misschien gewenning.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Jero (en andere VFF-ers in dit topic), draag jij sokken in je VFF? Zo ja welke? Ik hoor goede verhalen over Injinji, maar ik heb nog niet ontdenkt waar je die in .nl koopt. Het paar ToeToe dat ik nu heb vind ik wat aan de dikke kant.
/edit: dank u Wolve
Alleen jammer dat je schoenen zo gaan stinken met je blote voeten erin. Moet ze ook maar weer eens in de was gooien denk ik.
![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:59 schreef Zwabberhark het volgende:
@Twinkeltje: dat je lekker gelopen hebt wil dus zeggen dat jouw lichaam deze A-sport dus gewoon aan moet kunnen. Dus nu even hoempapa'en door de woonkamer: "ik kan het lekker wel".![]()
![]()
![]()
quote:Tof verslag op je blog ook weer! Weer een nieuwe vorm van RAT-relatie. Zo kan het natuurlijk ook! Lekker dat je weer zo fijn bezig bent!
![]()
![]()
Goedemorgen,
Mezelf even in de challenge gezet.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik gooi ze om de 2, 3 weken in de was. No problem.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik loop bijna altijd op blote voeten in mijn VFF, heb wel 2 paar Feelmax sokken, gekocht bij Scarabee. Maar 1 paar heeft daar al een gat inzitten en het andere paar nog niet gebruikt eigenlijk. Pas weer als het echt gaat vriezen en/of sneeuwen ga ik ze weer gebruiken. Het zijn wel redelijk dunne sokjes, maar die Injinji's schijnen nog wel wat fijner te zijn. Je kan ze wel in co.uk bestellen, maar dan zijn de verzendkosten duurder dan aanschaf. Die Feelmax kreeg ik de laatste keer wel meteen weer blaren van, maar dat was in het begin niet, dus misschien gewenning.
Alleen jammer dat je schoenen zo gaan stinken met je blote voeten erin. Moet ze ook maar weer eens in de was gooien denk ik.
Ik loop tot rond het vriespunt zonder sokken.![]()
je gooit je vff in de was?quote:Op maandag 20 januari 2014 07:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik gooi ze om de 2, 3 weken in de was. No problem.
Ik loop tot rond het vriespunt zonder sokken.![]()
Hier staan alle verenigingen die bij de bond zijn aangesloten:quote:Op zondag 19 januari 2014 23:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Vlakbij Harderwijk, heb alleen niet zo vaak een auto, dus dan wordt het lastiger. Lijkt me wel een keer leuk om zoiets mee te doen, want de Strongmanrun vond ik fantastisch!
http://www.survivalbond.nl/viewpage.php?page_id=9It has to mean something
Overigens, mijn zus heeft besloten dat ze niet in Apeldoorn gaat lopen (past niet zo lekker in haar voorbereiding op de M in Madrid), dus als er iemand een startnummer wil voor de 18,5 km op 2 feb te Apeldoorn (gratis)....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb altijd het idee dat mijn voeten nooit in VFF's passen. En dan vooral mijn tenen
With four other people
And aliens![]()
Dat heb ik dus ook. Mijn grote teen is nogal groot zeg maar en m'n kleine teen stelt weer niks voorquote:Op maandag 20 januari 2014 09:09 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb altijd het idee dat mijn voeten nooit in VFF's passen. En dan vooral mijn tenen
Toch wil ik ze ook wel eens proberen![]()
![]()
Ik draag nu een half jaar sokken in m'n VFF. Bevalt mij erg goed, minder stank en blarenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
/edit: dank u Wolve![]()
Heb injini's in Amerika gekocht voor slechs $ 5, wil er eigenlijk nog 2 of 3 paar bijhebben, maar vind ¤ 15 voor een paar sokken belachelijk veel geld...![]()
ik ben al blij dat ik niet val met traplopenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:03 schreef Zwabberhark het volgende:
Ben ik de enige die om de haverklap omvalt tijdens het uitvoeren van een lunge?![]()
![]()
Eerste keer aantrekken is een gedoe, nu doe ik het met m'n ogen dicht tijdens het tandpoetsen.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:09 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb altijd het idee dat mijn voeten nooit in VFF's passen. En dan vooral mijn tenen![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 20 januari 2014 09:25 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Mijn grote teen is nogal groot zeg maar en m'n kleine teen stelt weer niks voor
Toch wil ik ze ook wel eens proberenik ben ook wel nieuwsgierig verder
misschien toch eens proberen.
With four other people
And aliens![]()
Is ook handig. Als ik had geweten dat er geen drinkposten waren (quote:Op zondag 19 januari 2014 22:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zag er iemand mee lopen tijdens de Abdijcross (waar de waterposten schitterden door afwezigheid) en een loopster zonder water werd gered met dat ding
Lijkt me ook superhandig!
) , had ik hem ook om gedaan.
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:42 schreef Twinky het volgende:
Hier gaat het goedvandaag de eerste les van week 3 van Evy gelopen. Een beetje spannend, want dat is het altijd, maar het ging echt super. Vandaag ook amper last van mijn schenen, kan dat zijn omdat ik mijn schoenen strakker heb gestrikt?
Ik heb het idee dat misschien 2x in de week ook beter voor mijn lijfje is, wat meer rust tussendoor.
Maar ondertussen ben ik zo bang dat ik weer te hard ga, dat mijn achillespees weer opspeelt of knie of weet ik het wat... Het blijft spannend.
Gelukkig kan ik van zo'n loopje als vandaag echt genieten
[ afbeelding ]Cool pic!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En fijn dat het weer de goede kant op gaat!
![]()
Op de site van Injini wordt http://www.tck-sports.nl/ aangegeven als distributeur voor Nederland. Had je hen al eens benaderd? Website ligt er nu uit.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:29 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ik draag nu een half jaar sokken in m'n VFF. Bevalt mij erg goed, minder stank en blaren![]()
Heb injini's in Amerika gekocht voor slechs $ 5, wil er eigenlijk nog 2 of 3 paar bijhebben, maar vind ¤ 15 voor een paar sokken belachelijk veel geld...![]()
Die heb ik al geprobeerd te bellen, zonder succes. Ze hebben op de site een lijstje staan met merken die ze voeren, maar daar staat Injinji niet tussen.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:14 schreef Arquero het volgende:
[..]
Op de site van Injini wordt http://www.tck-sports.nl/ aangegeven als distributeur voor Nederland. Had je hen al eens benaderd? Website ligt er nu uit.
Zie deze pagina uit de Google cache: http://webcache.googleuse(...)=nl&client=firefox-a
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2014 10:39:10 ]![]()
Survivalruns zijn ook echt superleuk om te doen. Maar dan moet je wel die basistechnieken kennen waar je het eerder over had.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hier staan alle verenigingen die bij de bond zijn aangesloten:
http://www.survivalbond.nl/viewpage.php?page_id=9
Ik heb er nu 3 gedaan ofzo (wel korte afstanden <8km ) , waarvan ik er maar een echt volbracht heb. Als je geen swing-over kan doen ben je f*cked
Lol, voor alle mensen die Smashrun nu ook gebruiken. Probeer eens een andere kleur te kiezen voor je lay-out. Dat kan je doen met het vierkantje rechtsboven op de pagina.
![]()
Hoi mensen,
Ik wil deze week ook gaan beginnen met (hard)lopen). Kan ik nu gewoon via http://www.afstandmeten.nl/ een route van ~5km uitstippelen en dan a.d.h.v. een 5km schema uit de OP die gaan lopen? Of denk ik nu te simpel?
Staan namelijk wel enkele goeie schema's tussen waarbij ik rustig kan opbouwen zie ik al wel.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
In je eerste les loop je wrsch nog geen 5KM als je gaat intervallen (beginnen met 1 minuut rennen, 1 minuut rust, etc.)quote:Op maandag 20 januari 2014 10:55 schreef Blistering het volgende:
Hoi mensen,
Ik wil deze week ook gaan beginnen met (hard)lopen). Kan ik nu gewoon via http://www.afstandmeten.nl/ een route van ~5km uitstippelen en dan a.d.h.v. een 5km schema uit de OP die gaan lopen? Of denk ik nu te simpel?
Staan namelijk wel enkele goeie schema's tussen waarbij ik rustig kan opbouwen zie ik al wel.Verder prima!
![]()
Ja doei.![]()
Dat vrees ik ook inderdaadquote:Op maandag 20 januari 2014 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
In je eerste les loop je wrsch nog geen 5KM als je gaat intervallen (beginnen met 1 minuut rennen, 1 minuut rust, etc.)Verder prima!
![]()
Maar goed, dan heb ik iig een route en kan ik als ik 't niet meer aankan wel weer omdraaien
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Pro-tip: ga in de hardloopminuten niet als een malle gassen, maar begin gewoon op een tempo wat voor jou comfortabel voelt. Dit kan 9km/uur zijn, 11km/uur. Maar 'loop hard', ga niet 'rennen voor de bus', zeg maar.Ja doei.![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 10:53 schreef Jero_nimo het volgende:
Lol, voor alle mensen die Smashrun nu ook gebruiken. Probeer eens een andere kleur te kiezen voor je lay-out. Dat kan je doen met het vierkantje rechtsboven op de pagina.
![]()
![]()
![]()
HELD !
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2014 11:11:15 ]![]()
Dat sowieso. Ik wil m'n spieren niet gaan verpesten. Aangezien ik ook amper conditie heb momenteel wil ik het gewoon heel geleidelijk opbouwen, en ik denk dat veel van die schema's je daar wel goed bij begeleiden.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
Pro-tip: ga in de hardloopminuten niet als een malle gassen, maar begin gewoon op een tempo wat voor jou comfortabel voelt. Dit kan 9km/uur zijn, 11km/uur. Maar 'loop hard', ga niet 'rennen voor de bus', zeg maar.
Heb dit ook nog nooit gedaan, maar zie zoveel mensen lekker rennen dat ik 't ook gewoon wil en moet doen. Scheelt ook weer mooi een (jaar)abo bij de sportschool, en kan dit doen wanneer ik wil
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Ik vind Smashrun een leuke toevoeging voor mijn hardloop-data. En die badges zijn verslavend. Ik vrees dat ik om die reden van mijzelf over 50 minuten echt MOET rennen om mijn lunch-badge te scoren.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Omdat cynisme en sarcasme in mijn vorige postquote:Op zondag 19 januari 2014 22:06 schreef hatsaflats het volgende:
Waarom zou je die op de baan aan willen? Ik wil op de baan graag spikes aan, maar dan had ik maar sprinter moeten worden. De baan is trouwrns juist uitermate geschikt om extra lang met je schoenen te doen, omdat de baan zelf ook al demping geeft.![]()
![]()
Mijn vriend (roeier) moet af en toe een alternatieve training doen met hardlopen. Als hij een herstel of duurtraining moet doen, gaat dat prima, maar nu moest hij 4x7 minuten op hartslag >170 lopen. Maar dat is bij hem een tempo van 16km/u, dus dat konden de spieren natuurlijk nog niet aanDikke kramp..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik had m'n kleur al eens gewijzigd, maar keek toch nog een keer!quote:Op maandag 20 januari 2014 10:53 schreef Jero_nimo het volgende:
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Hoe STOER is dat?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:53 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja, vet grappig. In eerste instantie dacht ik dat het alleen voor die badge was. Maar kwam er later pas achter dat het voor die 'Color Picker' was, duh!![]()
Maar wel erg leuk gedaan door hun ja![]()
![]()
Briljant!
Er is ook een badge voor 100 dagen op rij hardlopen.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:12 schreef Corniel het volgende:
Ik vind Smashrun een leuke toevoeging voor mijn hardloop-data. En die badges zijn verslavend. Ik vrees dat ik om die reden van mijzelf over 50 minuten echt MOET rennen om mijn lunch-badge te scoren.![]()
Gezien je zo rustig begint zou ik eerst een klein rondje rond je huis uitstippelen. Zo kan je altijd makkelijk en snel terugquote:Op maandag 20 januari 2014 10:55 schreef Blistering het volgende:
Hoi mensen,
Staan namelijk wel enkele goeie schema's tussen waarbij ik rustig kan opbouwen zie ik al wel.En dan is 2/3km wel voldoende, pas als je over een paar weken 8+ minuten gaat lopen kan je hier een wat langer rondje van maken.
Persoonlijk vind ik een vast rondje niet veel aan. Als je elke keer aan dezelfde kant van de straat loopt (en deze liggen meestal niet waterpas) dan heb je volgens mij ook meer kans op blessures. Ik probeer dat altijd wel zo veel mogelijk af te wisselen.Trek eens aan mijn vinger?
Hahahahaquote:Op maandag 20 januari 2014 11:36 schreef Jero_nimo het volgende:
Ja, vet grappig. In eerste instantie dacht ik dat het alleen voor die badge was. Maar kwam er later pas achter dat het voor die 'Color Picker' was, duh!![]()
Maar wel erg leuk gedaan door hun ja![]()
![]()
![]()
We hebben sinds kort een wereldbekende loper hierquote:
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
![]()
![]()
de colorpicker is een foto waarbinnen je een kleur kan kiezen. En die foto die als colorpicker gebruikt wordt is ons aller Jero_nimo.quote:![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Mooi dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Overigens noemde iemand in het vorige deel de Groupon van Runner's World: http://www.groupon.nl/deals/utrecht/runner-s-world/33034346
Ik heb hem![]()
![]()
Toch ff geen rondje lopen hier. Heb me helemaal suf gewandeld dit weekend en dat voelen mijn voetjes en rug wel. Vandaag uitrusten + sodabadje en morgenavond weer aan de bak met de club.
Vanavond bestuursvergadering![]()
![]()
[..]ah dat was dat op FB... ik snapte er al weinig vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice
Ah, leuk! Welke heb je gelopen?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:44 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Survivalruns zijn ook echt superleuk om te doen. Maar dan moet je wel die basistechnieken kennen waar je het eerder over had.
Ik heb er nu 3 gedaan ofzo (wel korte afstanden <8km ) , waarvan ik er maar een echt volbracht heb. Als je geen swing-over kan doen ben je f*ckedIt has to mean something
Hoelang zit je nog in het bestuur dan? Zat een opzegtermijn op?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:55 schreef Quoi het volgende:
Toch ff geen rondje lopen hier. Heb me helemaal suf gewandeld dit weekend en dat voelen mijn voetjes en rug wel. Vandaag uitrusten + sodabadje en morgenavond weer aan de bak met de club.
Vanavond bestuursvergadering![]()
Dat ziet er wel spannend uit trouwens zo'n swing-overquote:Op maandag 20 januari 2014 10:44 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Survivalruns zijn ook echt superleuk om te doen. Maar dan moet je wel die basistechnieken kennen waar je het eerder over had.
Ik heb er nu 3 gedaan ofzo (wel korte afstanden <8km ) , waarvan ik er maar een echt volbracht heb. Als je geen swing-over kan doen ben je f*cked![]()
![]()
![]()
April: ALVquote:Op maandag 20 januari 2014 12:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hoelang zit je nog in het bestuur dan? Zat een opzegtermijn op?![]()
![]()
De eerste was Steenbergen, daar kon ik bij onderdeel een al mijn bandje inleverenquote:(wel mijn koppelmaatje overal overheen geholpen, ze was de enige van onze groep die eerlijk haar bandje gehouden had
)
De Knipe (de 7km 'funrun') die was goed te doen.
En Harreveld, die was echt niet te doen zonder techniek, 7km-met-laag-instap-gehalte..... mijn kontTrek eens aan mijn vinger?
Harreveld heeft volgens mij ook nog een 5km, wellicht is die beter geschikt. Daar gaan ze van onze vereniging ook vaak met beginners heen.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:24 schreef CaLeX het volgende:
[..]
De eerste was Steenbergen, daar kon ik bij onderdeel een al mijn bandje inleveren(wel mijn koppelmaatje overal overheen geholpen, ze was de enige van onze groep die eerlijk haar bandje gehouden had
)
De Knipe (de 7km 'funrun') die was goed te doen.
En Harreveld, die was echt niet te doen zonder techniek, 7km-met-laag-instap-gehalte..... mijn kontIt has to mean something
sorry, vind belt persoonlijk verschrikkelijk, maar dat komt door mijn lijf (lees erg los vel op mijn buik van eerdere zwangerschappen)quote:Op zondag 19 januari 2014 22:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Belt bedoel ik, geen rugzakMaar thanks.
![]()
Ja achteraf was het wel lachen, bij elk onderdeel stonden we te onderhandelen met de vrijwilligers over hoe we de hindernis mochten doen. Maar mocht je ambities hebben om zoiets volgens de regels te gaan doen dan raad ik toch wat training aanquote:Op maandag 20 januari 2014 13:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Harreveld heeft volgens mij ook nog een 5km, wellicht is die beter geschikt. Daar gaan ze van onze vereniging ook vaak met beginners heen.
Even een advies vraagje hier. In mijn runinfo schema staat deze week voor het eerst een interval training op het menu.
Interval extensief 8 x 2 (1) T: 95 %
Ik ben er een beetje bang voorHoe pak je zoiets het best aan?
Telt over je eigen benen struikelen dan ook?quote:
2 minuten rennen op 95% en dan 1 minuut rust? Al lijkt me dat wel een heel extreem zware training. Vooral 8x. Is dan ook zeker niet extensief. Maak er eens een screenshot van?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:41 schreef CaLeX het volgende:
Even een advies vraagje hier. In mijn runinfo schema staat deze week voor het eerst een interval training op het menu.
Of 95% van je 'treshold pace' ofwel omslagpunt. Weet niet of je die kent?![]()
2 minuten is best kort, dus je kunt best een flink tempo rennen. Anders doe je de eerste 4 op een veilig tempo (bijvoorbeeld als je normaal 6.30 in een duurloop doet, op 5.30 of zo) en dan de volgende 4 wat versnellen? Er zijn ook wel schema's voor maar dan moet je wel een representatieve tijd hebben op 5 of 10km of zo..quote:Op maandag 20 januari 2014 14:41 schreef CaLeX het volgende:
Ga jij maar eens 2 minuten op 95% van je vermogen rennen, kijken of je het kort vindquote:Op maandag 20 januari 2014 14:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
2 minuten is best kort, dus je kunt best een flink tempo rennen. Anders doe je de eerste 4 op een veilig tempo (bijvoorbeeld als je normaal 6.30 in een duurloop doet, op 5.30 of zo) en dan de volgende 4 wat versnellen? Er zijn ook wel schema's voor maar dan moet je wel een representatieve tijd hebben op 5 of 10km of zo... 200 meter of 35 seconden kan al best lang zijn als je het op dat tempo loopt.
![]()
http://www.runinfo.nl/schema21kmbeginneruitlopenrekenmachine.php < deze heb ik gebruikt (zojuist ingevuld en ik kreeg hetzelfde resultaat. Zit op mijn werk dus een screenshot lukt niet)quote:Op maandag 20 januari 2014 14:46 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
2 minuten rennen op 95% en dan 1 minuut rust? Al lijkt me dat wel een heel extreem zware training. Vooral 8x. Is dan ook zeker niet extensief. Maak er eens een screenshot van?
Of 95% van je 'treshold pace' ofwel omslagpunt. Weet niet of je die kent?Trek eens aan mijn vinger?
Fixed!quote:Op maandag 20 januari 2014 14:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ga jij maar eens 2 minuten op 95% van je vermogen rennen, kijken of je het kort vind. 200 meter of 35 seconden een minuut kan al best lang zijn als je het op dat tempo loopt.
Hoe heet dat liedje ook alweerquote:Op maandag 20 januari 2014 12:03 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat ziet er wel spannend uit trouwens zo'n swing-over![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, T is dus het percentage van je anaërobe drempel, je omslagpunt dus. 2 minuten op 95% van je omslagpunt met 1 minuut rust. Moet je alleen je omslagpunt nog even wetenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:50 schreef CaLeX het volgende:
[..]
http://www.runinfo.nl/schema21kmbeginneruitlopenrekenmachine.php < deze heb ik gebruikt (zojuist ingevuld en ik kreeg hetzelfde resultaat. Zit op mijn werk dus een screenshot lukt niet).
Er staan wel wat formuletjes bij trouwens om het uit te rekenen, maar dat is ook niet altijd betrouwbaar. Gewoon een tempo wat je denkt net lang vol te kunnen houden. 5 tot 10km lang.![]()
Het tempo (T:) tijdens deze training is een percentage van de anaërobe drempel.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:46 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
2 minuten rennen op 95% en dan 1 minuut rust? Al lijkt me dat wel een heel extreem zware training. Vooral 8x. Is dan ook zeker niet extensief. Maak er eens een screenshot van?
Of 95% van je 'treshold pace' ofwel omslagpunt. Weet niet of je die kent?Een echt representatieve tijd heb ik atm niet. Richting de 27:30 minuten is een tijd in de training van vorige week.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
2 minuten is best kort, dus je kunt best een flink tempo rennen. Anders doe je de eerste 4 op een veilig tempo (bijvoorbeeld als je normaal 6.30 in een duurloop doet, op 5.30 of zo) en dan de volgende 4 wat versnellen? Er zijn ook wel schema's voor maar dan moet je wel een representatieve tijd hebben op 5 of 10km of zo..Trek eens aan mijn vinger?
Tja het hangt er een beetje vanaf hoe je dat meet, hartslag gaat nog niet zo snel omhoog in 2 minuten. Maar ik hoef voor mijn gevoel niet echt in te houden tijdens dat soort trainingen.. Natuurlijk het is geen 100m sprint, maar dat snapt iedereen wel lijkt me..quote:Op maandag 20 januari 2014 14:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ga jij maar eens 2 minuten op 95% van je vermogen rennen, kijken of je het kort vind. 200 meter of 35 seconden kan al best lang zijn als je het op dat tempo loopt.
Van het Meisje met de Prei!quote:Op maandag 20 januari 2014 14:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe heet dat liedje ook alweer
Loituma - Levka's PolkaGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Nog even over Groupon, er staat er ook nog één met een busjesexperience!
http://www.groupon.nl/deals/travel/ga-camper-experience/33024265
Loopt nog 11 uur, en dan kun je een weekend weg in zo'n heerlijk busje![]()
![]()
Hehe, als ik begin met iets ben ik vaak bloedfanatiek, dus dan wil ik gelijk heel veel hooi op m'n vork nemen. Zal het inderdaad rustig aan doen.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Gezien je zo rustig begint zou ik eerst een klein rondje rond je huis uitstippelen. Zo kan je altijd makkelijk en snel terugEn dan is 2/3km wel voldoende, pas als je over een paar weken 8+ minuten gaat lopen kan je hier een wat langer rondje van maken.
Persoonlijk vind ik een vast rondje niet veel aan. Als je elke keer aan dezelfde kant van de straat loopt (en deze liggen meestal niet waterpas) dan heb je volgens mij ook meer kans op blessures. Ik probeer dat altijd wel zo veel mogelijk af te wisselen.
Heb Runkeeper op m'n telefoon gezet, en een mooi rondje gemaakt met die app. Moet nu nog ff kijken of ik daar zelf wat trainingen in kan zetten, want ga geen 25 dollar betalen voor de trainingen die op de site staan.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:23 schreef Twinky het volgende:
Nog even over Groupon, er staat er ook nog één met een busjesexperience!
http://www.groupon.nl/deals/travel/ga-camper-experience/33024265
[ afbeelding ]
Loopt nog 11 uur, en dan kun je een weekend weg in zo'n heerlijk busje!
![]()
Vandaag m'n nieuwe horloge opgehaald, toch maar gewoon gegaan voor de 610 want die voldoet eigenlijk stiekem evengoed als het duurdere nieuwe broertje.![]()
Ook wéer voor schoenen wezen kijken, stuk gelopen buiten op de Lunarglide 5 van Nike en die voelen wel heel lekker aan en ook niet zo heel veel anders anders dan m'n huidige opgelopen Hyper 33 2 van Asics.
Heb dus wel zo'n vermoeden dat ik voor die schoen ga, morgen maar wéer langs de Runnersworld en even babbelen met de baas, kijken of ie er ook zo over denkt.![]()
![]()
Vandaag te horen gekregen wat ik eigenlijk niet wilde horen.. Shin splints. Net bij een andere fysiotherapeut geweest, die wat meer affiniteit en ervaring met hardlopen heeft en die zei dat mijn verhaal eigenlijk niets anders kan zijn, het was heel duidelijk. Het kan zijn dat het komt door de stand van mijn voeten; ik proneer heel erg, zelfs als ik gewoon stil sta. Misschien zijn inleg zolen een oplossing (iemand ervaringen mee?)
Ik heb nu een week rust, zoals ik zelf al had gedaan, en wat rek- en spierversterkende oefeningen om elke dag te doen. En toen... Toen begon 'ie over wat m`n volgende wedstrijd was. Dus ik vertelde over de HM en de CPC en dat die over een week of 7 was.
Zijn advies: Niet doen.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:17 schreef Levitas het volgende:
Vandaag te horen gekregen wat ik eigenlijk niet wilde horen.. Shin splints. Net bij een andere fysiotherapeut geweest, die wat meer affiniteit en ervaring met hardlopen heeft en die zei dat mijn verhaal eigenlijk niets anders kan zijn, het was heel duidelijk. Het kan zijn dat het komt door de stand van mijn voeten; ik proneer heel erg, zelfs als ik gewoon stil sta. Misschien zijn inleg zolen een oplossing (iemand ervaringen mee?)
Ik heb nu een week rust, zoals ik zelf al had gedaan, en wat rek- en spierversterkende oefeningen om elke dag te doen. En toen... Toen begon 'ie over wat m`n volgende wedstrijd was. Dus ik vertelde over de HM en de CPC en dat die over een week of 7 was.
![]()
![]()
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's niet best...quote:Op maandag 20 januari 2014 17:17 schreef Levitas het volgende:
![]()
Ik heb zelf andere inlegzolen. Ik weet niet of die wel of niet helpen bij shin splints, want ik heb maar kort zonder gelopen. Maar ik heb er geen spijt van. Ik zag in de winkel op de camera al dat het daadwerkelijk helpt om je voeten niet te veel naar binnen te laten kantelen als er gewicht op komt te staan.
Bovendien zorgen ze er voor dat m'n verschillende schoenen (weg en trail) wat meer hezelfde aanvoelen qua ondersteuning.
Die van mij dat overigens gewoon in de hardloopwinkel aangemeten. Ze hadden verschillende hoeveelheden correctie (wat dikker aan de binnenkant), die werden heet gemaakt en dan moet er op een mat op staan zodat het de vorm van je voet aanneemt. Kostte omgerekend denk ik wel 50 euro voor een setje, maar ik heb er maar 1 paar van en die verhuizen mee met de schoenen die ik die dag aan heb.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
![]()
![]()
![]()
Kutzooi man.. dat is echt vervelend inderdaad. Hoop echt dat je snel een oplossing vind , maar ik blijf erbij dat je echt de compressiekousen een kans moet geven. Maar echt heel veel sterkte ermee in ieder geval...
![]()
![]()
Blij eiquote:Op maandag 20 januari 2014 17:35 schreef Jero_nimo het volgende:
Dus, leuk begin van de week zo met Smashrun en Vibram![]()
[ afbeelding ]
En nu allemaal aan de FiveFingers!!!
Ik zat een beetje in dubio, wilde érg graag gaan lopen vandaag, want, lopenmaar na een LDL op zondag en gisteren een herstelloopje misschien gewoon maar weer 's een dagje rusten. Zeker met het lezen over allerhande blessures en dergelijken. Dus vanavond even rust en dan morgen weer een klein eindje (km of 8 ofzo) en dan woensdag weer heuveltraining
Verstandig. Vind ik. Wel stom. Want ik wil lopen.Ja doei.![]()
Ah dat is wat ik via Facebook voorbij zag komen, zag dat jero gevraagd werd om een high res foto. Gaafquote:Op maandag 20 januari 2014 11:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
de colorpicker is een foto waarbinnen je een kleur kan kiezen. En die foto die als colorpicker gebruikt wordt is ons aller Jero_nimo.![]()
![]()
Ouch Levitas, mooi klote.
Maar om toch even paultje positivo te spelen: je weet nu wel wat je hebt en aan een herstel werken.Trek eens aan mijn vinger?
kutquote:Op maandag 20 januari 2014 17:17 schreef Levitas het volgende:
![]()
ik heb extreme platvoeten (dat is overpronatie maar dan voor niet-hardlopers) en heb ook shin splints. Ik heb voor in mijn gewone schoenen harde steunzolen, en die zorgden alleen maar voor een hardere klap dus meer pijn. Toen ik daar achter was heb ik alleen maar de antipronatieschoenen gebruikt en dat loste al een deel op.
Ik ben er ook op gaan letten om de klap van de landing te verminderen en wat meer midden/voorvoet te landen en dan vooral wat dempender/afrollender/zachter
Verder voetwieberoefeningen: http://atletiek.blog.nl/l(...)rkom-je-shin-splints (maar hier kun je het ook erger van maken als het al speelt)
Nirak poste hier laatst dat ze koud water doet onder de douche, dat ben ik ook gaan doen.
Af en toe compressiekousen..
En schoenen wat strakker hielp bij mij ook, maar dat zal bij jou het euvel niet zijn.![]()
Dat is echt kut zegquote:Op maandag 20 januari 2014 17:17 schreef Levitas het volgende:
![]()
Proneer zelf ook en ben als de dood om wat kapot te lopen, dat niet meer mogen lopen.
Maat 47 in five fingers gaat m niet worden.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
En nu allemaal aan de FiveFingers!!!
Ik heb ook last gehad van shin splints. Ik wil je niet ontmoedigen, maar dat kan lang duren, zeker als je er mee door blijft lopen.
Hoe dan ook, die blessure is de reden dat ik nu op VFF's loop, daardoor land ik automatisch meer op de voor/middenvoet. Gaat tot nu toe (vanaf oktober, dus nog niet zo heel lang) wel goed.![]()
Ik was na twee weken rust en trainingsintensiteit verminderen / langzamer opbouwen van mijn scheenklachten afgekomenDaarna nooit meer last gehad.
Aangezien het Roparun gebeuren vanuit het werk doorgaat, en ik van plan was sowieso het lopen meer te trainen, heb ik ook maar een schoenen gekocht voor verhard lopen.
Ik ben voor gewone schoenen nogal gecharmeerd van Ecco (hoewel ik die van mijn vriendin eigenlijk niet mag kopen omdat het van die oude mannetjesschoenen zijn) en ik had al gezien dat ze ook hardloopschoenen maken. Alleen liggen die dus in geen enkele winkel, ook niet in die van Ecco zelf. Gelukkig kon ik ze wel bestellen bij de vrienden met de irritante reclames:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zitten heerlijk, zoals altijd. Deze week maar eens voorzichtig een stukje op lopen.
Heb nog geen horloge gekocht, moet toch nog maar even een studie ervan maken. Ik vond dat Polar en Medisana ook mooie modellen hadden (alleen werkt die laatste volgens mij alleen icm een smartphone)It has to mean something
Dat is behoorlijk klote Levitas, sterkte met je herstel.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:17 schreef Levitas het volgende:
FiveFingersquote:Op maandag 20 januari 2014 17:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
En nu allemaal aan de FiveFingers!!!![]()
Maar gefeliciteerd meneer de ambassadeur!!![]()
Het pilsje houd ik nog te goed van je![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:09 schreef Cynic het volgende:
Aangezien het Roparun gebeuren vanuit het werk doorgaat, en ik van plan was sowieso het lopen meer te trainen, heb ik ook maar een schoenen gekocht voor verhard lopen.
Ik ben voor gewone schoenen nogal gecharmeerd van Ecco (hoewel ik die van mijn vriendin eigenlijk niet mag kopen omdat het van die oude mannetjesschoenen zijn) en ik had al gezien dat ze ook hardloopschoenen maken. Alleen liggen die dus in geen enkele winkel, ook niet in die van Ecco zelf. Gelukkig kon ik ze wel bestellen bij de vrienden met de irritante reclames:Wat een 'schone' pantoffelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zitten heerlijk, zoals altijd. Deze week maar eens voorzichtig een stukje op lopen.
Heb nog geen horloge gekocht, moet toch nog maar even een studie ervan maken. Ik vond dat Polar en Medisana ook mooie modellen hadden (alleen werkt die laatste volgens mij alleen icm een smartphone)
Ik heb de stille hoop dat ze ook wat langer schoon blijven dan m'n survivalschoenen. Die zou ik ook nooit in het wit kopen...quote:
It has to mean something
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:07 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben trouwens aan het vreemdgaan, beste fokkers:
http://www.chatnrun.nl/Nou jaaaa! Tijdvreters zijn het
![]()
![]()
![]()
Balen...
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:55 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Maat 47 in five fingers gaat m niet worden.
[ afbeelding ]Die zijn er ook!
![]()
![]()
De mijne zijn maat 47quote:Op maandag 20 januari 2014 17:55 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Maat 47 in five fingers gaat m niet worden.
[ afbeelding ]
Veel winkels verkopen om een of andere duistere reden maar tot en met maat 46, maar maat 47 bestaat wel.![]()
Zure boel Levitas! En wat betreft die zooltjes. Ik zou me gewoon door de fysio laten informeren daarover.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:17 schreef Levitas het volgende:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Even voor de duidelijk, het is dus over-pronatie, zo dus:quote:Op maandag 20 januari 2014 17:53 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat is echt kut zeg
Proneer zelf ook en ben als de dood om wat kapot te lopen, dat niet meer mogen lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk gewoon overbelasting, door wat dan ook. Het kan zijn dat ik de overgang haklanding naar middenvoetslanding te snel heb gedaan, toch te snel opgebouwd dan m`n lichaam aan kan... Zoveel dingen die het hebben kunnen veroorzaken, waarbij dat over-proneren natuurlijk niet helpt.
Het is nu in ieder geval een week volledige rust, en goed m`n oefeningen doen. Dan kijken we wel weer verder, hoe lang het gaat duren, etc.
Ik ben het ermee eens dat ik CPC gewoon niet moet doen. Zeg 3 weken herstellen, dan zijn er nog maar 2-3 weken over om te trainen. Dat is de periode die ik minimaal nodig ga hebben om weer op te bouwen..Het is nu door 2 fysiotherapeuten en 1 stagiair podotherapeut geadviseerd, dus het lijkt me duidelijk...quote:Op maandag 20 januari 2014 18:31 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zou me gewoon door de fysio laten informeren daarover.![]()
![]()
Ik loop vrij fanatiek hard.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]![]()
Ga je ook hardlopen of alleen gluren
Na veel pogingen gisteren voor het eerst een hm onder de 1:30![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Even voor de duidelijk, het is dus over-pronatie, zo dus:Dan zou ik dat inderdaad opvolgen en hen laten adviseren welke zooltjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk gewoon overbelasting, door wat dan ook. Het kan zijn dat ik de overgang haklanding naar middenvoetslanding te snel heb gedaan, toch te snel opgebouwd dan m`n lichaam aan kan... Zoveel dingen die het hebben kunnen veroorzaken, waarbij dat over-proneren natuurlijk niet helpt.
Het is nu in ieder geval een week volledige rust, en goed m`n oefeningen doen. Dan kijken we wel weer verder, hoe lang het gaat duren, etc.
Ik ben het ermee eens dat ik CPC gewoon niet moet doen. Zeg 3 weken herstellen, dan zijn er nog maar 2-3 weken over om te trainen. Dat is de periode die ik minimaal nodig ga hebben om weer op te bouwen..
[..]
Het is nu door 2 fysiotherapeuten en 1 stagiair podotherapeut geadviseerd, dus het lijkt me duidelijk...
Dat is vlot! Hoe lang loop je zo fanatiek? Welke loopjes heb je zoal gelopen?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:35 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik loop vrij fanatiek hard.
Na veel pogingen gisteren voor het eerst een hm onder de 1:30
Vertel eens wat over jezelf ;D![]()
Netjes! Meteen gefeliciteerd met een mooie mijlpaal!quote:Op maandag 20 januari 2014 18:35 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik loop vrij fanatiek hard.
Na veel pogingen gisteren voor het eerst een hm onder de 1:30Tijdens een evenement, zo ja welke?
![]()
Halve van Maassluis.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:41 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Netjes! Meteen gefeliciteerd met een mooie mijlpaal!Tijdens een evenement, zo ja welke?
![]()
Levitas
Sterkte, hoop dat je snel herstelt! En, hoe kut ook... Verstandig om de CPC te laten schieten.
Ik vandaag @ sportschool voor spinning (kuitspieren weer los) en krachttraining.
Morgenavond weer een rondje buiten hobbelen, km of 5.
Mèn, wat heb ik deze uitlaatklep gemist.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik zie ze op de website allemaal maar tot 46 gaan? De outdoor modellen tenminste.quote:
Ik vraag me af of je er een beetje lekker mee kan klimmen. Ik heb afgelopen zondag nog 1 hindernis zonder schoenen gepakt, omdat ik dan wel met mijn voet houvast kon vinden. Dat was met dit soort schoenen geen probleem geweest natuurlijk!
It has to mean something
Daar is niets mis mee. Hoe hard je als amateur loopt, er is vrijwel altijd wel iemand snellerquote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef streamnl het volgende:
[..]
Welkom, je loopt behoorlijk netjes!
Ik ben al blij als ik de HM onder de 1:45 loop![]()
![]()
Hey, mede licht onvlambarequote:
Mijn Spyridon LS zijn maat 47. Ik kwam er bij toeval achter dat die maat ook bestaat toen ik ze op eBay tegenkwam.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik zie ze op de website allemaal maar tot 46 gaan? De outdoor modellen tenminste.![]()
Shin splint is echt zuur jaquote:Op maandag 20 januari 2014 17:17 schreef Levitas het volgende:
![]()
Neem (hardloop) rust en ga fietsen/crosstraineren. Dan kun je aardig op conditie blijven.![]()
http://www.anyonesrunshop(...)s-trail-running.htmlquote:Op maandag 20 januari 2014 18:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik zie ze op de website allemaal maar tot 46 gaan? De outdoor modellen tenminste.
Ik vraag me af of je er een beetje lekker mee kan klimmen. Ik heb afgelopen zondag nog 1 hindernis zonder schoenen gepakt, omdat ik dan wel met mijn voet houvast kon vinden. Dat was met dit soort schoenen geen probleem geweest natuurlijk!
De dark olive black orange kleur hebben ze bijvoorbeeld in 47.
![]()
I know. En ik geef eigenlijk geen fluit om hoe snel de rest is.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:55 schreef spiritusbus het volgende:
Daar is niets mis mee. Hoe hard je als amateur loopt, er is vrijwel altijd wel iemand sneller
Als ik maar sneller blijf dan sommige uit mijn zwarte boekje![]()
![]()
En dat zijn vooral vrouwenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:05 schreef streamnl het volgende:
[..]
I know. En ik geef eigenlijk geen fluit om hoe snel de rest is.
Als ik maar sneller blijf dan sommige uit mijn zwarte boekje![]()
![]()
Oei, maar goed dat ik niet meer gelopen heb gisteravond! Half uurtje nadat ik voor het laatst gepost had klapte de migraine er goed in. Misschien vanavond en anders morgen even lopen
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Niet alleen vrouwen, heb ik uit betrouwbare bron......quote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Iemand uit mijn 'zwarte boekje'* heeft een HM onder** de 2 uur gelopen, dus nu moet ik dat ook.
*Heeft niets met aardig of niet aardig vinden te maken, ik vind gewoon dat ik op z'n minst net zo snel, maar het liefst sneller dan die persoon moet zijn!![]()
** 1.59.59Ja doei.![]()
Namen en uitleg!!quote:
Ik heb maar een iemand die ik weleens zou willen verslaan, maar dat zit er niet in denk ik
Ik wil streamnl wel eens verslaan op een trailrunEn Jero... maar dat blijft waarschijnlijk bij dromen
.
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:32 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil streamnl wel eens verslaan op een trailrunEn Jero... maar dat blijft waarschijnlijk bij dromen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En droom jij over Jero ja?![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:36 schreef streamnl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En droom jij over Jero ja?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:36 schreef streamnl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En droom jij over Jero ja?Onze 10km PR's liggen niet ver uit elkaar, alleen jij bent veel meer ervaren op de grillige oppervlakken en heuveltjes. Kan ik nog wat van leren. Maar zo erg is het toch niet om als een voorbeeld te gelden?
Ben bang om te gaan lopen want had laatste keren pijnlijke/koude spieren. Moet aan warming up gaan doen.
Iemand tips?Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:38 schreef LompeWorst het volgende:
Ben bang om te gaan lopen want had laatste keren pijnlijke/koude spieren. Moet aan warming up gaan doen.
Iemand tips?http://thuisacademie.ntr.(...)ardlopen/stap/4.html (serieus
Best een goeie voor de OP ook )
SHUN.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:39 schreef spiritusbus het volgende:
Trailrunning
Ik vind een drempel al teveel hoogteverschilJa doei.![]()
Wat voor training wil je doen?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:38 schreef LompeWorst het volgende:
Iemand tips?![]()
Iedereen die ik wil verslaan zijn allemaal bekenden van vroeger, die er eigenlijk altijd vanuit gingen dat ik niet "atletisch" was aangezien die mij kenden in mijn *ahum* zwaardere periode. Die wil ik dan even laten zien dat ik wel degelijk een potje kan hardlopen
En met verslaan bedoel ik eerder finishen als zij in dezelfde wedstrijd/evenement.
Voor de rest wil ik voornamelijk mezelf verslaan, wordt nondepie weer eens tijd voor een PR....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wordt nondepie weer eens tijd dat je blessure vrij bent.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:46 schreef Guard het volgende:
Iedereen die ik wil verslaan zijn allemaal bekenden van vroeger, die er eigenlijk altijd vanuit gingen dat ik niet "atletisch" was aangezien die mij kenden in mijn *ahum* zwaardere periode. Die wil ik dan even laten zien dat ik wel degelijk een potje kan hardlopen
En met verslaan bedoel ik eerder finishen als zij in dezelfde wedstrijd/evenement.
Voor de rest wil ik voornamelijk mezelf verslaan, wordt nondepie weer eens tijd voor een PR....
Zodat we weer samen een wedstrijd kunnen lopen.![]()
Het gaat de goeie kant op... Hopelijk hard genoeg die kant op zodat ik in Apeldoorn kan lopenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:48 schreef streamnl het volgende:
[..]
Wordt nondepie weer eens tijd dat je blessure vrij bent.
Zodat we weer samen een wedstrijd kunnen lopen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik weet dat een training is maar toen ik door had dat ik te hard ging wilde ik niet meer langzamer. Ik heb persoonlijk iets tegen een positieve split lopen
Dus in mijn wedstrijdtempo doorgelopen. http://www.endomondo.com/workouts/288524710/6503018Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
En hij je kan verslaanquote:Op maandag 20 januari 2014 19:48 schreef streamnl het volgende:
[..]
Wordt nondepie weer eens tijd dat je blessure vrij bent.
Zodat we weer samen een wedstrijd kunnen lopen.![]()
![]()
Nee, hij loopt Rotterdam. De westlandmarathon gaat niet doorquote:Op maandag 20 januari 2014 19:50 schreef spiritusbus het volgende:
Zit even door de OP te spitten, maar ik zie dat YUR zowel in april als in mei een marathon loopt.
![]()
Check, ik vond het al zeer onverstandigquote:Op maandag 20 januari 2014 19:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nee, hij loopt Rotterdam. De westlandmarathon gaat niet door.
![]()
![]()
Tja hij heeft me op de Beartrail met een paar seconden verslagen, moet natuurlijk recht gezet wordenquote:
Die laatste km!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:50 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik weet dat een training is maar toen ik door had dat ik te hard ging wilde ik niet meer langzamer. Ik heb persoonlijk iets tegen een positieve split lopen
Dus in mijn wedstrijdtempo doorgelopen. http://www.endomondo.com/workouts/288524710/6503018Had je ook nog stoplichtje tussendoor?
Maar lekker gelopen hoor, niet te vaak doen he!![]()
![]()
2 stoplichtjes tegen in de 5e km.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Die laatste km!Had je ook nog stoplichtje tussendoor?
Maar lekker gelopen hoor, niet te vaak doen he!
Veel te snel voor mn gewicht dus inhouden tot Schoorl!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Heeft er iemand trouwens iets van een "maintenance"schema voor de 10km?
Collega van mij vroeg dat, die wil wat sneller worden op de 10 (en dan gaat ze sneller zijn dan ik op de 10km).
Ze kan dus al een aardige 10 lopen 46 min nog wat, en wil nu onder de 45 min komen.
Anyone?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Goed om te horen!!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:49 schreef Guard het volgende:
Het gaat de goeie kant op... Hopelijk hard genoeg die kant op zodat ik in Apeldoorn kan lopenEn hij loopt de Loch Ness marathon.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:50 schreef spiritusbus het volgende:
Zit even door de OP te spitten, maar ik zie dat YUR zowel in april als in mei een marathon looptquote:Op maandag 20 januari 2014 19:50 schreef hatsaflats het volgende:
Stream's grootste angst is dat ik sneller word dan hij
Ik herhaal:quote:Op maandag 20 januari 2014 19:51 schreef Guard het volgende:
Tja hij heeft me op de Beartrail met een paar seconden verslagen, moet natuurlijk recht gezet worden![]()
![]()
www.box.com/hardlopenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:55 schreef Guard het volgende:
Heeft er iemand trouwens iets van een "maintenance"schema voor de 10km?
Collega van mij vroeg dat, die wil wat sneller worden op de 10 (en dan gaat ze sneller zijn dan ik op de 10km).
Ze kan dus al een aardige 10 lopen 46 min nog wat, en wil nu onder de 45 min komen.
Anyone?![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Het gaat de goeie kant op... Hopelijk hard genoeg die kant op zodat ik in Apeldoorn kan lopen
Ik ben er misschien ook bij met de Regte Heide Cross trouwens, vandaag een startnummer aangeboden gekregen. Nog even met mijn vriendin overleggen, maar denk dat het wel goed komt. Doe dan wel de 5km aangezien ik me wil sparen voor de Sallandtrailquote:Op maandag 20 januari 2014 19:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Tja hij heeft me op de Beartrail met een paar seconden verslagen, moet natuurlijk recht gezet worden![]()
![]()
[..]HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.onze hele eigen beroemdheid
nog even en je wordt ook een Zeddie!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:56 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik ben er misschien ook bij met de Regte Heide Cross trouwens, vandaag een startnummer aangeboden gekregen. Nog even met mijn vriendin overleggen, maar denk dat het wel goed komt. Doe dan wel de 5km aangezien ik me wil sparen voor de SallandtrailZou leuk zijn
lol, die had je me al eens gestuurd geloof ik, maar was die link kwijt.quote:
Thanks!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
![]()
wat ontzettend klote…
Hier heb ik hetzelfde gehad… Ik ben het eens met Jero_nimo, dat je toch echt eens compressiekousen kunt overwegen. Hier heeft het geholpen, maar eerst toch echt rust. Dat is het enige wat je nu kan helpen.
Wat ook nog helpt bij mij, en wat je wel kunt doen, is smeren met dit:
Het is het antwoord van De Tuinen op IcePower, en het werkt net zo goed. Het is veel goedkoper, en nu zelfs in de aanbieding, helft van de prijs. Baadt het niet dan schaadt het niet, en ik vind het wel lekker
Sterkte
Sowieso een goeie tip, Guppy, die ga ik ook eens scoren.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ja, ik was de vorige keer bij De Tuinen, want m'n monstertje IcePower was op. Ik vond het lekker, dus ik wilde nieuwe. En toen stond deze daar, goedkoper en in de aanbieding te wezen. Dus geprobeerd, en het is lekker
En een stuk praktischer dan met een zak ijs op je been te zittenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, ik was de vorige keer bij De Tuinen, want m'n monstertje IcePower was op. Ik vond het lekker, dus ik wilde nieuwe. En toen stond deze daar, goedkoper en in de aanbieding te wezen. Dus geprobeerd, en het is lekkerMerk dat verwarmende creme ook niet echt veel doet bij een blessure.
Nee! Vind ik ook niet! Maar dat koude is wel lekker! Alleen niet doen voor je in bed gaat, brrr!! En niet eerst cooling gel opdoen en daarna zonder je handen te wassen ook je gezichtscrème opdoen (pro-tipquote:Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En een stuk praktischer dan met een zak ijs op je been te zittenMerk dat verwarmende creme ook niet echt veel doet bij een blessure.
)
Ga ik ook bestellen. Zit nu met een icepack op mijn enkel. Ergens verkeerd neergekomen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Voor de Asselronde-lopers: http://www.midwintermarat(...)s/MWM_Asselronde.pdfvoor Asfalt!
Heb zo`n speciaal ice pack , en zo vervelend vind ik dat niet. Ik doe om de ice pack een theedoek (omdat het niet direct op de huid mag), en bind het dan om mijn been vast met een handdoek. Zo ga ik 10 minuten op de bank liggen en blijft het prima op zo`n plaats zittenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef SEMTEX het volgende:
En een stuk praktischer dan met een zak ijs op je been te zitten
Ik ga het wel eens hebben over compressiekousen met de fysio. Kijken wat zijn ervaringen daarmee zijn, i.c.m met zijn ervaring met mijn klachten
Is er hier iemand trouwens die nog een startbewijs voor de CPC zoekt? Ik laat hem net zo lief iemand van hier mijn startbewijs overnemen. Overschrijven op naam is volgens de website nog(!) niet mogelijk, maar dat zou wel moeten komen als het goed is![]()
You're my man!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:39 schreef spiritusbus het volgende:
Trailrunning
Ik vind een drempel al teveel hoogteverschilZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:33 schreef SEMTEX het volgende:
Voor de Asselronde-lopers: http://www.midwintermarat(...)s/MWM_Asselronde.pdfvoor Asfalt!
![]()
Ik doe ook de Asselronde, maar sta nog ingeschreven voor de Marathon, dat wordt dus een DNF'je voor mij aangezien je kon wijzigen tot 13 januari. Lekker op tijd kom ik er ook weer mee. Hoop dat ik nog wel een medaille krijg dan, anders is het helemaal voor niets geweest. Nou ja, de gezelligheid maakt vast wel een hoop goed!
![]()
Weer een lekker pittige training gehad, die ga ik wel voelen morgen. We begonnen met een half uur aan spierversterkende oefeningen. Toen moesten we steeds 1 of 2 rondjes lopen, om vervolgens weer oefeningen te doen. In vergelijking met vorige week weinig gelopen, maar dit was wel pittig! En voor mijn doen heb ik best snel gelopen, iedere kilometer onder de 7 minuten (wel gepauzeerd tijdens de oefeningen dus).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou toch vast wel mogen? Op een andere afstand lopen en een medaille krijgen? Anders is het stom!quote:Op maandag 20 januari 2014 21:20 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]![]()
Ik doe ook de Asselronde, maar sta nog ingeschreven voor de Marathon, dat wordt dus een DNF'je voor mij aangezien je kon wijzigen tot 13 januari. Lekker op tijd kom ik er ook weer mee. Hoop dat ik nog wel een medaille krijg dan, anders is het helemaal voor niets geweest. Nou ja, de gezelligheid maakt vast wel een hoop goed!
Ik zit ondertussen op de All4running webshop te klikken, en jongens, er is een reuze leuk unisex reflectie hesje te krijgen
http://all4running.nl/har(...)est-422518-0263.html[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zit ondertussen op de All4running webshop te klikken, en jongens, er is een reuze leuk unisex reflectie hesje te krijgen
[ afbeelding ]
http://all4running.nl/har(...)est-422518-0263.htmlGoede tip, schaf er meteen een aan.
![]()
![]()
'kheb al een gele, toch bedankt voor de tipquote:Op maandag 20 januari 2014 21:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
http://all4running.nl/har(...)est-422518-0263.htmlMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Kutzooi manquote:Op maandag 20 januari 2014 20:38 schreef Levitas het volgende:
[..]
Heb zo`n speciaal ice pack , en zo vervelend vind ik dat niet. Ik doe om de ice pack een theedoek (omdat het niet direct op de huid mag), en bind het dan om mijn been vast met een handdoek. Zo ga ik 10 minuten op de bank liggen en blijft het prima op zo`n plaats zitten
Ik ga het wel eens hebben over compressiekousen met de fysio. Kijken wat zijn ervaringen daarmee zijn, i.c.m met zijn ervaring met mijn klachten
Is er hier iemand trouwens die nog een startbewijs voor de CPC zoekt? Ik laat hem net zo lief iemand van hier mijn startbewijs overnemen. Overschrijven op naam is volgens de website nog(!) niet mogelijk, maar dat zou wel moeten komen als het goed isAls je er tegen die tijd nog niet af bent laat het dan ff weten.
Ik heb vandaag ook met fysio gebeld, maar die man heeft een wachtlijst. Dus dat wordt volgende week pas. Morgen ga ik wel weer gewoon rustig aan proberen of het gaat.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ook iets van 15x200m gedaan. kleine 10km in totaal. Wat een superlekker weer was het vanavond om te lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Woensdag weer tijd voor 15k, ik heb eerder simpelweg geen tijd
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:42 schreef mosselmossel het volgende:
Ook iets van 15x200m gedaan. kleine 10km in totaal. Wat een superlekker weer was het vanavond om te lopen.Lekker! Leuke training is dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog best wel hoogteverschil op die baan trouwens.
![]()
Ik denk dat dat vertekent. Kijk maar naar de twee vorige trainingen op maandagen. Daar is het minder.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:58 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lekker! Leuke training is dat!
Nog best wel hoogteverschil op die baan trouwens.
Garmins gaan nooit zo heel best om met hoogtemeters inderdaad. Baan zal sowieso helemaal plat zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 22:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vertekent. Kijk maar naar de twee vorige trainingen op maandagen. Daar is het minder..
![]()
Ja, maar mossel kan zelf nog wel eens uit de hoogte doen..quote:Op maandag 20 januari 2014 22:09 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Garmins gaan nooit zo heel best om met hoogtemeters inderdaad. Baan zal sowieso helemaal plat zijn.
12 km. het duurloop doel wat ik had is bereikt
Nu trainen voor de hilversum cityrun
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:52 schreef Jumparound het volgende:
12 km. het duurloop doel wat ik had is bereikt
Nu trainen voor de hilversum cityrun![]()
Zonder pijntjes enzo?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: