quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Mooi dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]ah dat was dat op FB... ik snapte er al weinig vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Ah, leuk! Welke heb je gelopen?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:44 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Survivalruns zijn ook echt superleuk om te doen. Maar dan moet je wel die basistechnieken kennen waar je het eerder over had.
Ik heb er nu 3 gedaan ofzo (wel korte afstanden <8km ) , waarvan ik er maar een echt volbracht heb. Als je geen swing-over kan doen ben je f*cked
Hoelang zit je nog in het bestuur dan? Zat een opzegtermijn op?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:55 schreef Quoi het volgende:
Toch ff geen rondje lopen hier. Heb me helemaal suf gewandeld dit weekend en dat voelen mijn voetjes en rug wel. Vandaag uitrusten + sodabadje en morgenavond weer aan de bak met de club.
Vanavond bestuursvergadering
Dat ziet er wel spannend uit trouwens zo'n swing-overquote:Op maandag 20 januari 2014 10:44 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Survivalruns zijn ook echt superleuk om te doen. Maar dan moet je wel die basistechnieken kennen waar je het eerder over had.
Ik heb er nu 3 gedaan ofzo (wel korte afstanden <8km ) , waarvan ik er maar een echt volbracht heb. Als je geen swing-over kan doen ben je f*cked
April: ALVquote:Op maandag 20 januari 2014 12:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hoelang zit je nog in het bestuur dan? Zat een opzegtermijn op?
De eerste was Steenbergen, daar kon ik bij onderdeel een al mijn bandje inleverenquote:
Harreveld heeft volgens mij ook nog een 5km, wellicht is die beter geschikt. Daar gaan ze van onze vereniging ook vaak met beginners heen.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:24 schreef CaLeX het volgende:
[..]
De eerste was Steenbergen, daar kon ik bij onderdeel een al mijn bandje inleveren(wel mijn koppelmaatje overal overheen geholpen, ze was de enige van onze groep die eerlijk haar bandje gehouden had
)
De Knipe (de 7km 'funrun') die was goed te doen.
En Harreveld, die was echt niet te doen zonder techniek, 7km-met-laag-instap-gehalte..... mijn kont
sorry, vind belt persoonlijk verschrikkelijk, maar dat komt door mijn lijf (lees erg los vel op mijn buik van eerdere zwangerschappen)quote:Op zondag 19 januari 2014 22:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Belt bedoel ik, geen rugzakMaar thanks.
Ja achteraf was het wel lachen, bij elk onderdeel stonden we te onderhandelen met de vrijwilligers over hoe we de hindernis mochten doen. Maar mocht je ambities hebben om zoiets volgens de regels te gaan doen dan raad ik toch wat training aanquote:Op maandag 20 januari 2014 13:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Harreveld heeft volgens mij ook nog een 5km, wellicht is die beter geschikt. Daar gaan ze van onze vereniging ook vaak met beginners heen.
Telt over je eigen benen struikelen dan ook?quote:
2 minuten rennen op 95% en dan 1 minuut rust? Al lijkt me dat wel een heel extreem zware training. Vooral 8x. Is dan ook zeker niet extensief. Maak er eens een screenshot van?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:41 schreef CaLeX het volgende:
Even een advies vraagje hier. In mijn runinfo schema staat deze week voor het eerst een interval training op het menu.
Interval extensief 8 x 2 (1) T: 95 %
Ik ben er een beetje bang voorHoe pak je zoiets het best aan?
2 minuten is best kort, dus je kunt best een flink tempo rennen. Anders doe je de eerste 4 op een veilig tempo (bijvoorbeeld als je normaal 6.30 in een duurloop doet, op 5.30 of zo) en dan de volgende 4 wat versnellen? Er zijn ook wel schema's voor maar dan moet je wel een representatieve tijd hebben op 5 of 10km of zo..quote:Op maandag 20 januari 2014 14:41 schreef CaLeX het volgende:
Even een advies vraagje hier. In mijn runinfo schema staat deze week voor het eerst een interval training op het menu.
Interval extensief 8 x 2 (1) T: 95 %
Ik ben er een beetje bang voorHoe pak je zoiets het best aan?
Ga jij maar eens 2 minuten op 95% van je vermogen rennen, kijken of je het kort vindquote:Op maandag 20 januari 2014 14:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
2 minuten is best kort, dus je kunt best een flink tempo rennen. Anders doe je de eerste 4 op een veilig tempo (bijvoorbeeld als je normaal 6.30 in een duurloop doet, op 5.30 of zo) en dan de volgende 4 wat versnellen? Er zijn ook wel schema's voor maar dan moet je wel een representatieve tijd hebben op 5 of 10km of zo..
http://www.runinfo.nl/schema21kmbeginneruitlopenrekenmachine.php < deze heb ik gebruikt (zojuist ingevuld en ik kreeg hetzelfde resultaat. Zit op mijn werk dus een screenshot lukt niet)quote:Op maandag 20 januari 2014 14:46 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
2 minuten rennen op 95% en dan 1 minuut rust? Al lijkt me dat wel een heel extreem zware training. Vooral 8x. Is dan ook zeker niet extensief. Maak er eens een screenshot van?
Of 95% van je 'treshold pace' ofwel omslagpunt. Weet niet of je die kent?
Fixed!quote:Op maandag 20 januari 2014 14:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ga jij maar eens 2 minuten op 95% van je vermogen rennen, kijken of je het kort vind. 200 meter of 35 seconden een minuut kan al best lang zijn als je het op dat tempo loopt.
Hoe heet dat liedje ook alweerquote:Op maandag 20 januari 2014 12:03 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat ziet er wel spannend uit trouwens zo'n swing-over![]()
![]()
Ja, T is dus het percentage van je anaërobe drempel, je omslagpunt dus. 2 minuten op 95% van je omslagpunt met 1 minuut rust. Moet je alleen je omslagpunt nog even wetenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:50 schreef CaLeX het volgende:
[..]
http://www.runinfo.nl/schema21kmbeginneruitlopenrekenmachine.php < deze heb ik gebruikt (zojuist ingevuld en ik kreeg hetzelfde resultaat. Zit op mijn werk dus een screenshot lukt niet)
Het tempo (T:) tijdens deze training is een percentage van de anaërobe drempel.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:46 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
2 minuten rennen op 95% en dan 1 minuut rust? Al lijkt me dat wel een heel extreem zware training. Vooral 8x. Is dan ook zeker niet extensief. Maak er eens een screenshot van?
Of 95% van je 'treshold pace' ofwel omslagpunt. Weet niet of je die kent?
Een echt representatieve tijd heb ik atm niet. Richting de 27:30 minuten is een tijd in de training van vorige week.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
2 minuten is best kort, dus je kunt best een flink tempo rennen. Anders doe je de eerste 4 op een veilig tempo (bijvoorbeeld als je normaal 6.30 in een duurloop doet, op 5.30 of zo) en dan de volgende 4 wat versnellen? Er zijn ook wel schema's voor maar dan moet je wel een representatieve tijd hebben op 5 of 10km of zo..
Tja het hangt er een beetje vanaf hoe je dat meet, hartslag gaat nog niet zo snel omhoog in 2 minuten. Maar ik hoef voor mijn gevoel niet echt in te houden tijdens dat soort trainingen.. Natuurlijk het is geen 100m sprint, maar dat snapt iedereen wel lijkt me..quote:Op maandag 20 januari 2014 14:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ga jij maar eens 2 minuten op 95% van je vermogen rennen, kijken of je het kort vind. 200 meter of 35 seconden kan al best lang zijn als je het op dat tempo loopt.
Van het Meisje met de Prei!quote:Op maandag 20 januari 2014 14:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe heet dat liedje ook alweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |