gelukkig proneert ie niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:16 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah je derde beenLoopt dat dan wel een beetje eigenlijk? Best een handicap.
Of zit ie vol met blaren..quote:
Ik heb die schoenen en volgens mij zijn ze niet heel smal, maar echt opvallen dat ze zo breed zijn doet het nu ook weer niet. Geen idee dus eigenlijk'.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:27 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ondanks alles óók vandaag.
[..]
Ik krijg er niet eens een extra aandenken voor.![]()
Weet iemand of de Mizuno Wave Inspire 9 breed uitvalt bij de voorvoet? Schoenen zitten bij mij namelijk nogal snel te breed. (En het zou helemaal mooi zijn als iemand me kan vertellen hoe ze zijn in verhouding tot de Asics GT2000)
De post van Levitas wees uit dat dat ene paar dat ze nog hadden op hardloopaanbiedingen.nl in maat 40 me helaas niet past omdat ik 40,5 (en liefst 41) zou moeten hebben als ik Mizuno schoenen koop.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik heb die schoenen en volgens mij zijn ze niet heel smal, maar echt opvallen dat ze zo breed zijn doet het nu ook weer niet. Geen idee dus eigenlijk'.
Disclaimer: Ik heb geen ervaring met die tool die ik je gafquote:Op zondag 19 januari 2014 21:36 schreef Nanook24 het volgende:
De post van Levitas wees uit dat dat ene paar dat ze nog hadden op hardloopaanbiedingen.nl in maat 40 me helaas niet past omdat ik 40,5 (en liefst 41) zou moeten hebben als ik Mizuno schoenen koop.
Ik zit zelf op drie. Meer heb ik niet nodig, minder is alleen ook moeilijk. Ik heb namelijk een stabiel en dempend paar voor training (Nike Lunareclipse 3), een paar voor wedstrijden (Lunaracer 3) en een oud setje Adidas crossschoenen.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:42 schreef Gogo83 het volgende:
Ik heb ook maar één paar schoenen. En hoewel ik er soms voor de heb nog wel een paar bij zou willen heb ik te veel andere dure hobby's om er prioriteit aan te geven..
Wel een beetje ja...quote:
Was wel heel gezellig, leuke groep mensen. Eerst wat theorie enzo, daarna wat oefeningen en lopen met camera erbij enzo. Heb wel wat dingetjes die 'beter' kunnen bij mij. Minder afzetten nog met voeten en mijn onderbenen meer ontspannen houden. Wat ik ook meteen het meest moeilijke is van Chi-running. Wel minder gelopen dan ik eigenlijk zou willen, dus morgen maar een lekker rondje doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit van "Goh wat zou het fijn zijn als ik nu lunardemping had in plaats van air/mesh/bounce/whatever", nee?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:46 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb maar één paar en ik heb tijdens het lopen nooit iets van: Goh, nu zou ik eigenlijk een ander paar schoenen moeten hebben. Dus ik hou het lekker bij één.
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:48 schreef Levitas het volgende:
Schoenen.. Wat was daar de regel ook alweer van? Gaan gemiddeld zo`n 1000 kilometer mee toch? Dan wordt het maar eens tijd om binnenkort op zoek te gaan naar nieuwe schoenen, want deze hebben +/- 700 kilometer erop zitten, geloof ik. Ze zijn nog niet echt versleten, maar hey, mooi excuus om nieuwe schoenen te halen1500, zeiden ze bij Lopers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee. Nooit.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nooit van "Goh wat zou het fijn zijn als ik nu lunardemping had in plaats van air/mesh/bounce/whatever", nee?Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Hé, verdomme!quote:
Lijkt me stug. Dat voelt toch iedereen heel duidelijk? Toen ik laatst op de baan liep, dacht ik echt "Bohh, ik had vandaag echt Nike Flyknit Lunar 2 aan m`n voeten moeten hebben!"quote:
Nee. Echt niet. Ik heb perfecte schoenen.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:52 schreef Levitas het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Dat voelt toch iedereen heel duidelijk? Toen ik laatst op de baan liep, dacht ik echt "Bohh, ik had vandaag echt Nike Flyknit Lunar 2 aan m`n voeten moeten hebben!"
I knowquote:Op zondag 19 januari 2014 21:48 schreef Guard het volgende:
Twee paar hier...
Trailen met wegschoenen is gewoon niet handig
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb last van m'n linkerheup.
Dus nu zijn we finish- , pr- én heupbuddy!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |