gelukkig proneert ie niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:16 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah je derde beenLoopt dat dan wel een beetje eigenlijk? Best een handicap.
Of zit ie vol met blaren..quote:
Ik heb die schoenen en volgens mij zijn ze niet heel smal, maar echt opvallen dat ze zo breed zijn doet het nu ook weer niet. Geen idee dus eigenlijk'.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:27 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ondanks alles óók vandaag.
[..]
Ik krijg er niet eens een extra aandenken voor.![]()
Weet iemand of de Mizuno Wave Inspire 9 breed uitvalt bij de voorvoet? Schoenen zitten bij mij namelijk nogal snel te breed. (En het zou helemaal mooi zijn als iemand me kan vertellen hoe ze zijn in verhouding tot de Asics GT2000)
De post van Levitas wees uit dat dat ene paar dat ze nog hadden op hardloopaanbiedingen.nl in maat 40 me helaas niet past omdat ik 40,5 (en liefst 41) zou moeten hebben als ik Mizuno schoenen koop.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik heb die schoenen en volgens mij zijn ze niet heel smal, maar echt opvallen dat ze zo breed zijn doet het nu ook weer niet. Geen idee dus eigenlijk'.
Disclaimer: Ik heb geen ervaring met die tool die ik je gafquote:Op zondag 19 januari 2014 21:36 schreef Nanook24 het volgende:
De post van Levitas wees uit dat dat ene paar dat ze nog hadden op hardloopaanbiedingen.nl in maat 40 me helaas niet past omdat ik 40,5 (en liefst 41) zou moeten hebben als ik Mizuno schoenen koop.
Ik zit zelf op drie. Meer heb ik niet nodig, minder is alleen ook moeilijk. Ik heb namelijk een stabiel en dempend paar voor training (Nike Lunareclipse 3), een paar voor wedstrijden (Lunaracer 3) en een oud setje Adidas crossschoenen.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:42 schreef Gogo83 het volgende:
Ik heb ook maar één paar schoenen. En hoewel ik er soms voor de heb nog wel een paar bij zou willen heb ik te veel andere dure hobby's om er prioriteit aan te geven..
Wel een beetje ja...quote:
Was wel heel gezellig, leuke groep mensen. Eerst wat theorie enzo, daarna wat oefeningen en lopen met camera erbij enzo. Heb wel wat dingetjes die 'beter' kunnen bij mij. Minder afzetten nog met voeten en mijn onderbenen meer ontspannen houden. Wat ik ook meteen het meest moeilijke is van Chi-running. Wel minder gelopen dan ik eigenlijk zou willen, dus morgen maar een lekker rondje doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit van "Goh wat zou het fijn zijn als ik nu lunardemping had in plaats van air/mesh/bounce/whatever", nee?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:46 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb maar één paar en ik heb tijdens het lopen nooit iets van: Goh, nu zou ik eigenlijk een ander paar schoenen moeten hebben. Dus ik hou het lekker bij één.
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:48 schreef Levitas het volgende:
Schoenen.. Wat was daar de regel ook alweer van? Gaan gemiddeld zo`n 1000 kilometer mee toch? Dan wordt het maar eens tijd om binnenkort op zoek te gaan naar nieuwe schoenen, want deze hebben +/- 700 kilometer erop zitten, geloof ik. Ze zijn nog niet echt versleten, maar hey, mooi excuus om nieuwe schoenen te halen1500, zeiden ze bij Lopers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee. Nooit.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nooit van "Goh wat zou het fijn zijn als ik nu lunardemping had in plaats van air/mesh/bounce/whatever", nee?Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Hé, verdomme!quote:
Lijkt me stug. Dat voelt toch iedereen heel duidelijk? Toen ik laatst op de baan liep, dacht ik echt "Bohh, ik had vandaag echt Nike Flyknit Lunar 2 aan m`n voeten moeten hebben!"quote:
Nee. Echt niet. Ik heb perfecte schoenen.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:52 schreef Levitas het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Dat voelt toch iedereen heel duidelijk? Toen ik laatst op de baan liep, dacht ik echt "Bohh, ik had vandaag echt Nike Flyknit Lunar 2 aan m`n voeten moeten hebben!"
I knowquote:Op zondag 19 januari 2014 21:48 schreef Guard het volgende:
Twee paar hier...
Trailen met wegschoenen is gewoon niet handig
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb last van m'n linkerheup.
Dus nu zijn we finish- , pr- én heupbuddy!
Waarom zou je die op de baan aan willen? Ik wil op de baan graag spikes aan, maar dan had ik maar sprinter moeten worden. De baan is trouwrns juist uitermate geschikt om extra lang met je schoenen te doen, omdat de baan zelf ook al demping geeft.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:52 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hé, verdomme!
[..]
Lijkt me stug. Dat voelt toch iedereen heel duidelijk? Toen ik laatst op de baan liep, dacht ik echt "Bohh, ik had vandaag echt Nike Flyknit Lunar 2 aan m`n voeten moeten hebben!"
Andersom is slijttechnisch vaak ook niet handig. Dat is een beetje als winterbanden in de zomer.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:48 schreef Guard het volgende:
Twee paar hier...
Trailen met wegschoenen is gewoon niet handig
Die bandenzaken lachen inderdaad hun ballen uit hun broek, zeker deze "winter".quote:Op zondag 19 januari 2014 22:14 schreef Zwabberhark het volgende:
Winterbanden zijn marketingquatsch in ons nagenoeg vlakke land. Alleen in Limburg heb je er misschien wat aan. En inderdaad, ik heb ook maar één paar schoenen.
Ik heb nu al verschillende keren met deze: http://www.scarabee-sport(...)rge-red-ua053re.html gelopen en ik moet zeggen dat hij super bevalt.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:15 schreef Quoi het volgende:
Iemand trouwens nog ervaringen met een waterbelt waarvan je zegt: ja, die is fijn!? Moet eens aan die poeha gaan geloven.
Ik zag er iemand mee lopen tijdens de Abdijcross (waar de waterposten schitterden door afwezigheidquote:Op zondag 19 januari 2014 22:19 schreef runninglinda het volgende:
[..]
Ik heb nu al verschillende keren met deze: http://www.scarabee-sport(...)rge-red-ua053re.html gelopen en ik moet zeggen dat hij super bevalt.
Je kunt genoeg spullen kwijt aan de voorkant en er kan 2L in.
Nee. Ik vind het baggerdingen. Ze schuren. Ik heb een handfles voor afstanden rond de 15, 16KM en voor langere afstanden een rugzak.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:15 schreef Quoi het volgende:
Iemand trouwens nog ervaringen met een waterbelt waarvan je zegt: ja, die is fijn!? Moet eens aan die poeha gaan geloven.
Belt bedoel ik, geen rugzakquote:Op zondag 19 januari 2014 22:19 schreef runninglinda het volgende:
[..]
Ik heb nu al verschillende keren met deze: http://www.scarabee-sport(...)rge-red-ua053re.html gelopen en ik moet zeggen dat hij super bevalt.
Je kunt genoeg spullen kwijt aan de voorkant en er kan 2L in.
Ah. Waar schuurt da dan? (dat is een serieuze vraag)quote:Op zondag 19 januari 2014 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het baggerdingen. Ze schuren. Ik heb een handfles voor afstanden rond de 15, 16KM en voor langere afstanden een rugzak.
Zo'n riem zit net boven m'n broekband. En ook met een shirt ertussen gaan dingen schuren als er iets straks om je lijf zit. Die riem draait ook steeds, zitten die flesjes weer op een irritante plek.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:23 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah. Waar schuurt da dan? (dat is een serieuze vraag)
Lijkt me vervelend iets vast te houden.
Mmmm. Misschien moet ik 'm maar eens lenen van mijn zus. Es kijken of ik het ook zo ervaar.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo'n riem zit net boven m'n broekband. En ook met een shirt ertussen gaan dingen schuren als er iets straks om je lijf zit. Die riem draait ook steeds, zitten die flesjes weer op een irritante plek.
waterrugzakje loopt naar mijn idee prettiger.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:15 schreef Quoi het volgende:
Ik heb op de slipbaan in Lelystad het verschil tussen zomer- en winterbanden op glad wegdek zelf ervaren en het is enorm. Er is daar een parcoursdeel waarbij je in een achterwielslip wordt gebracht op een simulatie van aangestampte sneeuw en ijs. De opdracht is om die slip onder controle te krijgen. Op zomerbanden was dat heel hard werken en spinde ik er regelmatig af. Op winterbanden (zelfde type auto) daarentegen was het eitje.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:14 schreef Zwabberhark het volgende:
Winterbanden zijn marketingquatsch in ons nagenoeg vlakke land. Alleen in Limburg heb je er misschien wat aan. En inderdaad, ik heb ook maar één paar schoenen.
| 1 2 | 1[b]30-04-2014 - [url=http://www.eindhovenatletiek.nl/wedstrijden/de-hypotheker-beekloop.html]De Hypotheker Beekloop (Eindhoven)[/url][/b] 2[*] SEMTEX - 16km |
Idem. Wereld van verschil.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb op de slipbaan in Lelystad het verschil tussen zomer- en winterbanden op glad wegdek zelf ervaren en het is enorm. Er is daar een parcoursdeel waarbij je in een achterwielslip wordt gebracht op een simulatie van aangestampte sneeuw en ijs. De opdracht is om die slip onder controle te krijgen. Op zomerbanden was dat heel hard werken en spinde ik er regelmatig af. Op winterbanden (zelfde type auto) daarentegen was het eitje.
Zelf zou ik dan kijken naar iets zoals 1 bidon op je rug.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Idem. Wereld van verschil.
TWC een rugzak vind ik zo overdone voor die paar slokjesIk wil ook max 2 kleine flesjes.
Dat lijken me erg zware survivalruns! Heel wat anders dan de Strongmanrun en dergelijke. Maar daar moest je geloof ik ook wat dingen voor weten he? Om daar gewoon een keer aan mee te doen, kan dat?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:48 schreef Cynic het volgende:
Vandaag de 13km in Westerbork gelopen, 2:38 over gedaan. Mijn beste tijd van het seizoen zover.
Morgen horloges kijken!
Breitling, Rolex of IWC?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:48 schreef Cynic het volgende:
Vandaag de 13km in Westerbork gelopen, 2:38 over gedaan. Mijn beste tijd van het seizoen zover.
Morgen horloges kijken!
Ik heb zo'n band, ik vind het op zich wel handig. 2 flesjes van ongeveer 200ml, en hij zit in mijn taille dus dan zitten die flesjes redelijk 'klem' in het holle gedeelte van je rug dus dat beweegt niet zo.. Hij is alleen niet van een bekend merk of zo volgens mij..quote:Op zondag 19 januari 2014 22:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Idem. Wereld van verschil.
TWC een rugzak vind ik zo overdone voor die paar slokjesIk wil ook max 2 kleine flesjes.
Niet te vergelijken inderdaad. Er zijn een paar basistechnieken die je moet kennen, anders kan je net zo goed niet meedoen. Maar sommige mensen pikken dat heel snel op. En dan kan je al snel recreatief een 5 of 7 km lopen. Waar woon je ergens in de buurt? Je kan vast wel een keertje bij een vereniging meekijken, er zijn er onderhand best veel.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat lijken me erg zware survivalruns! Heel wat anders dan de Strongmanrun en dergelijke. Maar daar moest je geloof ik ook wat dingen voor weten he? Om daar gewoon een keer aan mee te doen, kan dat?
Vlakbij Harderwijk, heb alleen niet zo vaak een auto, dus dan wordt het lastigerquote:Op zondag 19 januari 2014 22:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
Niet te vergelijken inderdaad. Er zijn een paar basistechnieken die je moet kennen, anders kan je net zo goed niet meedoen. Maar sommige mensen pikken dat heel snel op. En dan kan je al snel recreatief een 5 of 7 km lopen. Waar woon je ergens in de buurt? Je kan vast wel een keertje bij een vereniging meekijken, er zijn er onderhand best veel.
Haha nee hoor, zelfs bij squatten val ik nog achterover als ik niet uitkijk. Ben daar ook een beetje een ramp inquote:Op zondag 19 januari 2014 23:03 schreef Zwabberhark het volgende:
Ben ik de enige die om de haverklap omvalt tijdens het uitvoeren van een lunge?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |