Daar is niets mis mee. Hoe hard je als amateur loopt, er is vrijwel altijd wel iemand snellerquote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef streamnl het volgende:
[..]
Welkom, je loopt behoorlijk netjes!
Ik ben al blij als ik de HM onder de 1:45 loop
Hey, mede licht onvlambarequote:
Mijn Spyridon LS zijn maat 47. Ik kwam er bij toeval achter dat die maat ook bestaat toen ik ze op eBay tegenkwam.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik zie ze op de website allemaal maar tot 46 gaan? De outdoor modellen tenminste.
Shin splint is echt zuur jaquote:Op maandag 20 januari 2014 17:17 schreef Levitas het volgende:
Vandaag te horen gekregen wat ik eigenlijk niet wilde horen.. Shin splints. Net bij een andere fysiotherapeut geweest, die wat meer affiniteit en ervaring met hardlopen heeft en die zei dat mijn verhaal eigenlijk niets anders kan zijn, het was heel duidelijk. Het kan zijn dat het komt door de stand van mijn voeten; ik proneer heel erg, zelfs als ik gewoon stil sta. Misschien zijn inleg zolen een oplossing (iemand ervaringen mee?)
Ik heb nu een week rust, zoals ik zelf al had gedaan, en wat rek- en spierversterkende oefeningen om elke dag te doen. En toen... Toen begon 'ie over wat m`n volgende wedstrijd was. Dus ik vertelde over de HM en de CPC en dat die over een week of 7 was.
Zijn advies: Niet doen.![]()
![]()
http://www.anyonesrunshop(...)s-trail-running.htmlquote:Op maandag 20 januari 2014 18:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik zie ze op de website allemaal maar tot 46 gaan? De outdoor modellen tenminste.
Ik vraag me af of je er een beetje lekker mee kan klimmen. Ik heb afgelopen zondag nog 1 hindernis zonder schoenen gepakt, omdat ik dan wel met mijn voet houvast kon vinden. Dat was met dit soort schoenen geen probleem geweest natuurlijk!
I know. En ik geef eigenlijk geen fluit om hoe snel de rest is.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:55 schreef spiritusbus het volgende:
Daar is niets mis mee. Hoe hard je als amateur loopt, er is vrijwel altijd wel iemand sneller
En dat zijn vooral vrouwenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:05 schreef streamnl het volgende:
[..]
I know. En ik geef eigenlijk geen fluit om hoe snel de rest is.
Als ik maar sneller blijf dan sommige uit mijn zwarte boekje
Niet alleen vrouwen, heb ik uit betrouwbare bron......quote:
Namen en uitleg!!quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:32 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil streamnl wel eens verslaan op een trailrunEn Jero... maar dat blijft waarschijnlijk bij dromen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En droom jij over Jero ja?
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:36 schreef streamnl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En droom jij over Jero ja?![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:36 schreef streamnl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En droom jij over Jero ja?Onze 10km PR's liggen niet ver uit elkaar, alleen jij bent veel meer ervaren op de grillige oppervlakken en heuveltjes. Kan ik nog wat van leren. Maar zo erg is het toch niet om als een voorbeeld te gelden?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:38 schreef LompeWorst het volgende:
Ben bang om te gaan lopen want had laatste keren pijnlijke/koude spieren. Moet aan warming up gaan doen.
Iemand tips?
SHUN.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:39 schreef spiritusbus het volgende:
Trailrunning
Ik vind een drempel al teveel hoogteverschil
Wat voor training wil je doen?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:38 schreef LompeWorst het volgende:
Ben bang om te gaan lopen want had laatste keren pijnlijke/koude spieren. Moet aan warming up gaan doen.
Iemand tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |