Denk het wel. Toch niks te doen in Almelo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
over twee jaar pas... zou hij vast beginnen met schrijven?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
over twee jaar pas... zou hij vast beginnen met schrijven?
Ha Ha. Ja zijn broer ontbrak die 5 seconden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:05 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vond Finkers' laatste show niet echt veel soeps. Nou snap ik dat die man niet de Finkers is van tien jaar terug, maar ik vond het weinig humoristisch. Ik denk dat de toevoeging van zijn broer Wilfried ontbrak.
De show daarvoor heb ik hem live gezien, en dat liep ook al niet denderend, maar toen was hij al ziek. Herman maakte toen missers met zijn graptiming, waardoor de zaal stil viel.
Wilfried hielp voor Hermans ziekte mee als tekstschrijver, maar speelde geen rol bij "na de pauze".quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha Ha. Ja zijn broer ontbrak die 5 seconden.
Tom van het Hek is ook leuker dan zijn broer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wilfried hielp voor Hermans ziekte mee als tekstschrijver, maar speelde geen rol bij "na de pauze".
tong, ik heb de show van Finkers gezien. Hij is goed. Al blijft het raar om hem grappen te horen maken over de politiek en moslims en shit.quote:Op maandag 28 december 2015 00:08 schreef tong80 het volgende:
Hé Tong....jij hier ?
Long time no see mate.
Ik kijk er naar uitquote:Op maandag 28 december 2015 06:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tong, ik heb de show van Finkers gezien. Hij is goed. Al blijft het raar om hem grappen te horen maken over de politiek en moslims en shit.
Vandaag zei hij nog in de krant dat hij niet kan wachten om donderdag live op te treden.quote:Op maandag 28 december 2015 06:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tong, ik heb de show van Finkers gezien. Hij is goed. Al blijft het raar om hem grappen te horen maken over de politiek en moslims en shit.
Omdat Finkers waarschijnlijk al verschillende try-outs heeft gedaan om te kijken wat wel en niet werkt?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vandaag zei hij nog in de krant dat hij niet kan wachten om donderdag live op te treden.. Hoe kun je die show dan hebben gezien?
Jep. Er waren een aantal try-outs. Ik heb de try-out in Amersfoort gezien, al leek de show toen al echt wel af. De show vond ik goed, maar vooral een geniaal slot, typisch Finkers.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Omdat Finkers waarschijnlijk al verschillende try-outs heeft gedaan om te kijken wat wel en niet werkt?
Hij deed drie try-outs in Rotterdam. Voorstellingen van 2 uur. Ik heb dus 30 minuten 'extra' materiaal gezien.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vandaag zei hij nog in de krant dat hij niet kan wachten om donderdag live op te treden.. Hoe kun je die show dan hebben gezien?
Misschien vroeger met Wim Kan?quote:Op donderdag 31 december 2015 20:49 schreef Susi het volgende:
Ik ga kijken. Is dat wel vaker gebeurt, live?
Een show voor mij dusquote:Op donderdag 31 december 2015 22:34 schreef RipCity het volgende:
Try-outs gezien. Wel aardig. Meer iets voor de oudere medemens.. Oudjes lagen krom. Jongeren meer van Ha........ ha....... Geen dijkenkletsers. 1 liedje was wel geinig.
Shit hey, ik wist niet dat ik een oudje wasquote:Op donderdag 31 december 2015 22:34 schreef RipCity het volgende:
Try-outs gezien. Wel aardig. Meer iets voor de oudere medemens.. Oudjes lagen krom. Jongeren meer van Ha........ ha....... Geen dijkenkletsers. 1 liedje was wel geinig.
Irritant hč, moeten nadenken.quote:Op donderdag 31 december 2015 22:34 schreef RipCity het volgende:
Zeker welquote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vond het wat traag op gang komen, maar nu is het wel weer de typische Finkers humor
Tsja, blijft een Almelo'erquote:Op donderdag 31 december 2015 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vond het wat traag op gang komen, maar nu is het wel weer de typische Finkers humor
quote:
Oh ja datquote:
Ja, graagquote:Op donderdag 31 december 2015 23:19 schreef Doevelaer het volgende:
Bevalt me goed, volgend jaar weer als het aan mij ligt.
Eenschquote:Op donderdag 31 december 2015 23:19 schreef Doevelaer het volgende:
Bevalt me goed, volgend jaar weer als het aan mij ligt.
quote:Op donderdag 31 december 2015 23:42 schreef knokkels het volgende:
Hebt elkander lief, gelijk Ivo Niehe zichzelf
Dit dusquote:
Geweldig. Zo heerlijk droog.quote:Op donderdag 31 december 2015 23:42 schreef knokkels het volgende:
Wat mij betreft volgend jaar weer.quote:
En zo waarquote:
Zelfdequote:Op donderdag 31 december 2015 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
En iedereen hier ook een gelukkig nieuwjaar gewenst
gelukkig nieuwjaar (alvast!) Muisquote:Op donderdag 31 december 2015 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
En iedereen hier ook een gelukkig nieuwjaar gewenst
blehhh, dan doe youp of guido maar weerquote:Op donderdag 31 december 2015 23:49 schreef Evertjan het volgende:
Hoor alleen dat ze volgend jaar het Claudia willen laten doen
Ohh please, liever nietquote:Op donderdag 31 december 2015 23:49 schreef Evertjan het volgende:
Dit! Deze was keihard nodig!quote:Op donderdag 31 december 2015 23:53 schreef witteviool het volgende:
De achterliggende boodschap brengen in het woord van liefde. Geweldig Finkers! Wat een onderneming. Topshow. Wat mij betreft beste die ik ooit gezien heb.
Schitterend.quote:Op donderdag 31 december 2015 23:42 schreef knokkels het volgende:
Precies, dat vind ik zo goed aan Herman Finkers.quote:Op donderdag 31 december 2015 23:51 schreef Lod het volgende:
Een goede show zonder vloeken en schelden kan dus wel
ondanks zijn katholicisme zaten er aardig scherpe opmerkingen in inderdaad. En idd, een naakte vrouw (vol in beeld), zijn maar weinig mensen die dat in deze tijd durven. En helaas, zegt hij daarmee misschien nog wel meer dan de preek die hij ernaast hieldquote:Op vrijdag 1 januari 2016 00:57 schreef Spanky78 het volgende:
Gewaagd, scherp, grappig, intelligent. Nogal een paar flinke uitspraken ook nog. Wat een held met zijn naakte vrouw ook.
statement welquote:Op vrijdag 1 januari 2016 01:17 schreef Bensel het volgende:
[..]
ondanks zijn katholicisme zaten er aardig scherpe opmerkingen in inderdaad. En idd, een naakte vrouw (vol in beeld), zijn maar weinig mensen die dat in deze tijd durven. En helaas, zegt hij daarmee misschien nog wel meer dan de preek die hij ernaast hield
Op de radio mischien, maar zeker niet op tv.quote:Op donderdag 31 december 2015 21:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Misschien vroeger met Wim Kan?
n00bie! Gelukkig nieuwjaarquote:Op vrijdag 1 januari 2016 01:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Op de radio mischien, maar zeker niet op tv.
De enige die dat deed, was Freek de Jonge in zijn eerste paar oudjaarsconferences.
Insgelijksquote:
Dat zijn gewoon showbizz bubbels hoor. Of dacht jij echt dat hij zo snel zoveel alcohol achter elkaar drinkt met zijn medicatie tijdens zo'n grote voorstelling? Had je wel begrepen dat die oliebollen ook nep waren?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 03:45 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Geweldige show van Herman. Ik heb de try-out gezien en was toen ook verbaasd toen die naakte dame ook écht op het podium verscheen. Ook dronk hij toen vier (!) glazen achter elkaar leeg. Vanavond hield hij het bij twee, zag ik.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 05:23 schreef t4rt4rus het volgende:
Finkers is een beetje de weg kwijt.
Beetje religieus geworden.
Hij sloeg de plank ook compleet mis met de vergelijking van religie en kinderen.
Alsof kinderen de oorzaak zijn van kindersoldaten en kinderprostitutie.
Heb hem toen maar uit gedaan.
Tja die "grof"heid kennen we nu ook wel weer.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 01:32 schreef roos94 het volgende:
Ik vond het niksGeef mij maar Theo Maassen.
Het uitbannen van religie net zoveel effect zou hebben op het geweld in de wereld als dat wel alle kinderen zouden verbieden... maar zo begreep ik hemquote:Op vrijdag 1 januari 2016 05:23 schreef t4rt4rus het volgende:
Hij sloeg de plank ook compleet mis met de vergelijking van religie en kinderen.
Hij maakte nogal gehakt van religie en liet duidelijk merken dat geloof iets heel anders is dan religie.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 01:17 schreef Bensel het volgende:
[..]
ondanks zijn katholicisme zaten er aardig scherpe opmerkingen in inderdaad. En idd, een naakte vrouw (vol in beeld), zijn maar weinig mensen die dat in deze tijd durven. En helaas, zegt hij daarmee misschien nog wel meer dan de preek die hij ernaast hield
Ja, zeg dat.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 01:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze was wel mooi.
Ik dacht je zit me te dissen met een of ander Chinees gerecht. Maar wat knap dat je dat weet. Hoe weet je dat?quote:
Da's misschien maar beter ook. Als je z'n humor niet helemaal begrijpt is het inderdaad beter om je tijd aan iets anders te besteden.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 05:23 schreef t4rt4rus het volgende:
Hij maakt geen vergelijking, hij toonde de hypocrisie aan van het alles verbieden, en het kind niet met het badwater weggooienquote:Op vrijdag 1 januari 2016 05:23 schreef t4rt4rus het volgende:
oh, ik beoorldeelde het katholicisme en de preek niet als iets slechts, zeker niet omdat het mede daardoor zo enorm krachtig en scherp was.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:13 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Hij maakte nogal gehakt van religie en liet duidelijk merken dat geloof iets heel anders is dan religie.
Nee, als je goed luisterde was hij keihard. Alleen de toon, die was anders. We zijn tegenwoordig veel geschreeuw gewend. .. maar wat hij zij. ...Was aardig scherp inderdaad.
Ik hoop voor jou dat Guido Wijers het volgend jaar weer doet!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 05:23 schreef t4rt4rus het volgende:
Het was allemaal aardig subtiel. Maar hij verwees ontzettend veel naar de idioterie in naam van religie. En veroordeelde dat. De Maria raakte zwanger met 15... Toen is het misbruik begonnen... Niet echt liefjes, dus hij was soms ook niet zo subtiel.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:40 schreef Bensel het volgende:
[..]
oh, ik beoorldeelde het katholicisme en de preek niet als iets slechts, zeker niet omdat het mede daardoor zo enorm krachtig en scherp was.
Kwam gewoon in de aftiteling voorbijquote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:21 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Ja, zeg dat.
[..]
Ik dacht je zit me te dissen met een of ander Chinees gerecht. Maar wat knap dat je dat weet. Hoe weet je dat?
Jeetje, waarom wordt Herman zo serieus genomen?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:47 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Het was allemaal aardig subtiel. Maar hij verwees ontzettend veel naar de idioterie in naam van religie. En veroordeelde dat. De Maria raakte zwanger met 15... Toen is het misbruik begonnen... Niet echt liefjes, dus hij was soms ook niet zo subtiel.
Sjieke was dat het ook gewoon heel stijlvol en kunstig was. Erg knap hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 01:17 schreef Bensel het volgende:
in deze tijd durven. En helaas, zegt hij daarmee misschien nog wel meer dan de preek die hij ernaast hield
Ik vond Claudia eerst ook helemaal niks, totdat ik haar nieuwste programma Teerling in het theater zag, ik moet toegeven dat ik me toen kostelijk heb vermaaktquote:Op donderdag 31 december 2015 23:49 schreef Evertjan het volgende:
Dit inderdaad ja, my God!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 11:21 schreef Cici het volgende:
[..]
Jeetje, waarom wordt Herman zo serieus genomen?
Hij is een cabaretier...
snap je cabaret wel?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 11:21 schreef Cici het volgende:
[..]
Hij is een cabaretier...
Mag je bij cabaret, en ZEKER tijdens een oudejaarsconference, nergens kritisch over zijn dan? (En dan ook nog eens met een komische knipoog op de situatie)quote:
Ow dan begrijp ik je niet denk ik, want hierin ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 11:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Mag je bij cabaret, en ZEKER tijdens een oudejaarsconference, nergens kritisch over zijn dan? (En dan ook nog eens met een komische knipoog op de situatie)
Het waren wel onderwerpen die afgelopen jaar veel in het nieuws waren. Had hij daar niets over mogen zeggen dan?
Ja maar de vergelijken klopt voor geen meter.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 09:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het uitbannen van religie net zoveel effect zou hebben op het geweld in de wereld als dat wel alle kinderen zouden verbieden... maar zo begreep ik hem
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:41 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat Guido Wijers het volgend jaar weer doet!
![]()
Een verademing vond ik het. Niet het standaard Mohammed Achmed Jezus Maria dit dat zus zo geschreeuw, maar op een kalme manier de pijnpunten blootleggen. Voor Henk en Ingrid waarschijnlijk te hoog gegrepen om er iets van te begrijpen, maar zo kan het ook. Eigenlijk zou het standaard zo moeten. Om te zeggen dat je iets compleet idioot vind, hoef je niet te schreeuwen. Je kunt het ook gewoon zeggen. Is de boodschap ook duidelijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:13 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Hij maakte nogal gehakt van religie en liet duidelijk merken dat geloof iets heel anders is dan religie.
Nee, als je goed luisterde was hij keihard. Alleen de toon, die was anders. We zijn tegenwoordig veel geschreeuw gewend. .. maar wat hij zij. ...Was aardig scherp inderdaad.
Je hebt het dus niet begrepen. Geeft niet, volgend jaar beter dan maar.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:32 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ja maar de vergelijken klopt voor geen meter.
Kinderen zijn geen oorzaak van die problemen.
Religie is wel een oorzaak van problemen.
okquote:Maar misschien dat ie daarna wel scherp was, maar dat heb ik dus niet meer gezien.
Vond de rest ook niet heel interessant.
TR gezet, dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 11:36 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik vond Claudia eerst ook helemaal niks, totdat ik haar nieuwste programma Teerling in het theater zag, ik moet toegeven dat ik me toen kostelijk heb vermaakt
Toen had je twee netten, en geen computers/sociale media/smartphones.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een kijkrecord zal er wel nooit meer van komen.
Minder dan de helft van wat er naar Wim Kan keek vroegah..
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:32 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Daaromquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:46 schreef sjappiehunter het volgende:
[..]
Toen had je twee netten, en geen computers/sociale media/smartphones.
Wat mij betreft komt de boodschap op deze manier stukke beter over en ik persoonlijk vond deze wijze ook veel grappiger. Al dat geschreeuw si gewoon makkelijk en vervelend, respect voor deze aanpak.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:38 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Een verademing vond ik het. Niet het standaard Mohammed Achmed Jezus Maria dit dat zus zo geschreeuw, maar op een kalme manier de pijnpunten blootleggen. Voor Henk en Ingrid waarschijnlijk te hoog gegrepen om er iets van te begrijpen, maar zo kan het ook. Eigenlijk zou het standaard zo moeten. Om te zeggen dat je iets compleet idioot vind, hoef je niet te schreeuwen. Je kunt het ook gewoon zeggen. Is de boodschap ook duidelijk.
Het is maar een cabaretier he. En als je het eens ergens niet mee eens bent kan het nog wel de moeite waard zijn om te bekijken? Althans als je jezelf openstelt voor andere geluiden natuurlijk, dat dan wel.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:32 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Maar misschien dat ie daarna wel scherp was, maar dat heb ik dus niet meer gezien.
Vond de rest ook niet heel interessant.
Hij maakt toch ietwat meer los dan de gemiddelde grappenmaker op televisie blijkbaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 11:21 schreef Cici het volgende:
[..]
Hij is een cabaretier...
Dat was vannacht ja, anders zou er 14.15 - 15.40 staan.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:29 schreef Extraneus het volgende:
Is het niet herhaald? Het zou van 2.15-3.40 u. worden herhaald op NPO 1 maar dat is zeker 's nachts geweest.
En Gordon ?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 11:21 schreef Cici het volgende:
[..]
Hij is een cabaretier...
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:19 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat gehaat op de Breij altijd hierNiet helemaal mijn genre maar ze kan echt wel wat.
Je hebt gelijk. Was meer een aanname dat ze dat bedoelden, maar op oudjarsnacht is het nauurlijk geen gekke tijd.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was vannacht ja, anders zou er 14.15 - 15.40 staan.
Bedankt voor de link.quote:
Dat!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 00:57 schreef Spanky78 het volgende:
Gewaagd, scherp, grappig, intelligent. Nogal een paar flinke uitspraken ook nog. Wat een held met zijn naakte vrouw ook.
Freekquote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:38 schreef KingRoland het volgende:
3 MILJOEN MENSEN![]()
was trouwens een van de beste oudejaarsconferences sinds... tsja een hele tijd geleden![]()
Niks mis met Claudia de Breij. Wat een kutvrees overal.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:07 schreef matthijst het volgende:
Hele goede show. Voor het eerst sinds jaren weer hard moeten lachen om een oudejaarsconference
Maar goed. Er komen weer magere jaren aan vrees ik, als die kut van de Breij het mag doen
Er is van alles mis met Claudia de Breij. Daarom ga ik het ook niet kijken.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks mis met Claudia de Breij. Wat een kutvrees overal.
Niemand komt met voorbeelden waarom ze niet deugt.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:53 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Er is van alles mis met Claudia de Breij. Daarom ga ik het ook niet kijken.
Naakte manquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:14 schreef Liesanne het volgende:
Ik vond het geweldig, een echte kritische, afsluiting van het jaar en het was echt om te lachen en met een boodschap. Dat hebben we zo lang niet gehad en daar waren we zo aan toe ( ik wel tenminste)
Ik verheug me ook al op volgend jaar. Overtreffen gaat niet lukken vrees ik maar ik verwacht wel dat ze met een originele en verrassende afsluiting gaat komen. Niet van die 13 in een dozijnen die we de afgelopen jaren gehad hebben.
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Claudia is lesbisch, dacht ik. Dus dat wordt hopelijk gewoon functioneel vrouwelijk naakt, zoals dat hoort op de Nederlandse TVquote:
Inderdaad. Ik wacht het nog even af.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niemand komt met voorbeelden waarom ze niet deugt.
Dűhhh... Maar het leverde wel een hilarisch moment op toen hij die vier volle glazen appelsap of wat het ook was naar binnen kieperde.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 04:51 schreef praadje het volgende:
Dat zijn gewoon showbizz bubbels hoor. Of dacht jij echt dat hij zo snel zoveel alcohol achter elkaar drinkt met zijn medicatie tijdens zo'n grote voorstelling? Had je wel begrepen dat die oliebollen ook nep waren?
Dan bof jij vanavond is Claudia te zien op NPO 1 om 22.00 met Teerling.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 11:36 schreef TLC het volgende:
Ik vond Claudia eerst ook helemaal niks, totdat ik haar nieuwste programma Teerling in het theater zag, ik moet toegeven dat ik me toen kostelijk heb vermaakt
Zou fantastisch zijn als Sanne Wallis de Vries het jaar daarop het mag doen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:53 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Er is van alles mis met Claudia de Breij. Daarom ga ik het ook niet kijken.
Dan verlang je al helemaal naar Flappie de konijn met z'n hazenlip.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:16 schreef nostra het volgende:
[..]
Zou fantastisch zijn als Sanne Wallis de Vries het jaar daarop het mag doen.
second thatquote:Op zondag 3 januari 2016 00:05 schreef Aardappeltaart het volgende:
Erg goede conference inderdaad. Ik was vooraf sceptisch, omdat ik z'n oude voorstellingen leuker vond dan na de Pauze. Nog steeds die droogheid, maar dan flauwe grappen. Deze voorstelling verraste me uitermate positief en kon ik erg waarderen door hoe hij met de actualiteit omging: subtiel en vriendelijk maar erg scherp.
quote:Op zondag 3 januari 2016 12:51 schreef Tanin het volgende:
Briljante show, bijna perfect, mistte alleen de ondertitels nu en dan![]()
Terwijl dat al bagger was.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:43 schreef Netsplitter het volgende:
Vond 'm lang niet zo goed als die van Youp een paar jaar geleden.
De ironie doet me bijna pijn aan de ogen.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:01 schreef tong80 het volgende:
Uitgezet. Wat een bagger. Ongewilde persiflage van een oudejaarsconference.
2017 Arjan Ederveen.
Zeggen ze dat Freek op z'n retour is.
Wat een niveau-verschil.
Helemaal mee eens. Finkers was erg goed, maar Theo wordt nogal eens onderschat door mensen die niet door de harde grappen heen kunnen kijken. Die denken dat Theo leeft van harde grappen, maar er zit veel intelligentie achter, en bijna altijd een diepere gedachte.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:04 schreef thettes het volgende:
Ik vond dit een sterke show hoor, maar iedereen die zegt dat dit voor het eerst sinds tijden is heeft het wmb aardig mis. Vorig jaar Theo Maassen vond ik net zo sterk en dat vonden ook de meeste critici en kijkers wel als ik het zo inschat.
Hij zelf ook niet. Was de helft er uitgeknipd.quote:
Dat is precies het juiste woord. Een 'prettige' show.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:29 schreef Jovatov het volgende:
Net teruggekeken. Erg goede show wmb.
Subtiel maar scherp, hard maar luchtig. Heel prettige show.
Gezellig samen ingedud.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat is precies het juiste woord. Een 'prettige' show.
Hardquote:Op maandag 4 januari 2016 23:29 schreef Jovatov het volgende:
Net teruggekeken. Erg goede show wmb.
Subtiel maar scherp, hard maar luchtig. Heel prettige show.
Bijna. Daarom loop ik nooit met de meute mee. Ik vond het tenenkrommend cabaret. Voor iedereen wat. Een half uur over het Katholicisme en de moslims sparen. Een kwartier over Joe Cocker en Herbert Grönemeier. Die herinnerde ie zich nog uit het verleden. Het was totale bagger.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op het einde werd ik wel een beetje hard hoor.
Maar ik vond 't een prima conference, hoor tong. En bijna iedereen behalve jij ook wel geloof ik
Komt ook door zijn manier van vertellen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat is precies het juiste woord. Een 'prettige' show.
Briljant zelfs. Gruwelijk. Te goed eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
t Was Heino
En dat was 1 minuutje.
Vond je 'm sowieso vroeger wel leuk?
Zelfs Herman moet het bij z'n leest houden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt ook door zijn manier van vertellen.
Ik denk dat je het niet hebt gesnapt....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
...Een half uur over het Katholicisme en de moslims sparen.....
Begrepen bedoel je ?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:27 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet hebt gesnapt....
En dat is cabaret, wat hij nog steeds meer dan uitstekend beheerst.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs Herman moet het bij z'n leest houden.
Van 't Hek nooit om kunnen lachen. Lebbis en Jansen waren leuk. Freek was briljant.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond 't wel prettig dat 'ie het intieme huiselijke sfeertje wat bij de 'originele' oudjaarsconference hoorde ttv Kan en Gaaikema weer een beetje terugbracht.
Het wat schreeuwerige van een Van 't Hek, Lebbis & Jansen en de Jonge nam iets teveel de overhand de laatste jaren.
Al heb ik daar ook onbedaarlijk om kunnen lachen.
twitter:goosbies twitterde op maandag 11-01-2016 om 23:11:29Ze hadden @hermanfinkers moeten uitnodigen #jinek #bowiekenner reageer retweet
Dat was z'n programma niet. Wat kan mij z'n godsdienstige opvoeding schelen.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:31 schreef Postbus100 het volgende:
Een interview met Herman Finkers over de oudejaarsconference in het programma 'De Verwondering':
http://www.npo.nl/de-verwondering/31-01-2016/KN_1677442
Edit: behoorlijk filosofisch/diepgaand....
Het is grappig dat ik het in dit geval op werkelijk elk punt volledig oneens met hem ben. Ik heb totaal geen respect voor deze denkbeelden.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:31 schreef Postbus100 het volgende:
Een interview met Herman Finkers over de oudejaarsconference in het programma 'De Verwondering':
http://www.npo.nl/de-verwondering/31-01-2016/KN_1677442
Edit: behoorlijk filosofisch/diepgaand....
Z'n normale conferences zijn top. Met oud en nieuw was het zwaar onvoldoende.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is grappig dat ik het in dit geval op werkelijk elk punt volledig oneens met hem ben. Ik heb totaal geen respect voor deze denkbeelden.
En toch ben ik een enorme fan.
Verbaast me niet, voor humorloze personen was het wellicht wat hoog gegrepen.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Z'n normale conferences zijn top. Met oud en nieuw was het zwaar onvoldoende.
Niet eerlijk!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 03:45 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Geweldige show van Herman. Ik heb de try-out gezien en was toen ook verbaasd toen die naakte dame ook écht op het podium verscheen. Ook dronk hij toen vier (!) glazen achter elkaar leeg. Vanavond hield hij het bij twee, zag ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |