Denk het wel. Toch niks te doen in Almelo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
over twee jaar pas... zou hij vast beginnen met schrijven?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
over twee jaar pas... zou hij vast beginnen met schrijven?
Ha Ha. Ja zijn broer ontbrak die 5 seconden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:05 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vond Finkers' laatste show niet echt veel soeps. Nou snap ik dat die man niet de Finkers is van tien jaar terug, maar ik vond het weinig humoristisch. Ik denk dat de toevoeging van zijn broer Wilfried ontbrak.
De show daarvoor heb ik hem live gezien, en dat liep ook al niet denderend, maar toen was hij al ziek. Herman maakte toen missers met zijn graptiming, waardoor de zaal stil viel.
Wilfried hielp voor Hermans ziekte mee als tekstschrijver, maar speelde geen rol bij "na de pauze".quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha Ha. Ja zijn broer ontbrak die 5 seconden.
Tom van het Hek is ook leuker dan zijn broer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wilfried hielp voor Hermans ziekte mee als tekstschrijver, maar speelde geen rol bij "na de pauze".
tong, ik heb de show van Finkers gezien. Hij is goed. Al blijft het raar om hem grappen te horen maken over de politiek en moslims en shit.quote:Op maandag 28 december 2015 00:08 schreef tong80 het volgende:
Hé Tong....jij hier ?
Long time no see mate.
Ik kijk er naar uitquote:Op maandag 28 december 2015 06:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tong, ik heb de show van Finkers gezien. Hij is goed. Al blijft het raar om hem grappen te horen maken over de politiek en moslims en shit.
Vandaag zei hij nog in de krant dat hij niet kan wachten om donderdag live op te treden.quote:Op maandag 28 december 2015 06:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tong, ik heb de show van Finkers gezien. Hij is goed. Al blijft het raar om hem grappen te horen maken over de politiek en moslims en shit.
Omdat Finkers waarschijnlijk al verschillende try-outs heeft gedaan om te kijken wat wel en niet werkt?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vandaag zei hij nog in de krant dat hij niet kan wachten om donderdag live op te treden.. Hoe kun je die show dan hebben gezien?
Jep. Er waren een aantal try-outs. Ik heb de try-out in Amersfoort gezien, al leek de show toen al echt wel af. De show vond ik goed, maar vooral een geniaal slot, typisch Finkers.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Omdat Finkers waarschijnlijk al verschillende try-outs heeft gedaan om te kijken wat wel en niet werkt?
Hij deed drie try-outs in Rotterdam. Voorstellingen van 2 uur. Ik heb dus 30 minuten 'extra' materiaal gezien.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vandaag zei hij nog in de krant dat hij niet kan wachten om donderdag live op te treden.. Hoe kun je die show dan hebben gezien?
Misschien vroeger met Wim Kan?quote:Op donderdag 31 december 2015 20:49 schreef Susi het volgende:
Ik ga kijken. Is dat wel vaker gebeurt, live?
Een show voor mij dusquote:Op donderdag 31 december 2015 22:34 schreef RipCity het volgende:
Try-outs gezien. Wel aardig. Meer iets voor de oudere medemens.. Oudjes lagen krom. Jongeren meer van Ha........ ha....... Geen dijkenkletsers. 1 liedje was wel geinig.
Shit hey, ik wist niet dat ik een oudje wasquote:Op donderdag 31 december 2015 22:34 schreef RipCity het volgende:
Try-outs gezien. Wel aardig. Meer iets voor de oudere medemens.. Oudjes lagen krom. Jongeren meer van Ha........ ha....... Geen dijkenkletsers. 1 liedje was wel geinig.
Irritant hè, moeten nadenken.quote:Op donderdag 31 december 2015 22:34 schreef RipCity het volgende:
Zeker welquote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vond het wat traag op gang komen, maar nu is het wel weer de typische Finkers humor
Tsja, blijft een Almelo'erquote:Op donderdag 31 december 2015 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vond het wat traag op gang komen, maar nu is het wel weer de typische Finkers humor
quote:
Oh ja datquote:
Ja, graagquote:Op donderdag 31 december 2015 23:19 schreef Doevelaer het volgende:
Bevalt me goed, volgend jaar weer als het aan mij ligt.
Eenschquote:Op donderdag 31 december 2015 23:19 schreef Doevelaer het volgende:
Bevalt me goed, volgend jaar weer als het aan mij ligt.
quote:Op donderdag 31 december 2015 23:42 schreef knokkels het volgende:
Hebt elkander lief, gelijk Ivo Niehe zichzelf
Dit dusquote:
Geweldig. Zo heerlijk droog.quote:Op donderdag 31 december 2015 23:42 schreef knokkels het volgende:
Hebt elkander lief, gelijk Ivo Niehe zichzelf
Wat mij betreft volgend jaar weer.quote:
En zo waarquote:
Zelfdequote:Op donderdag 31 december 2015 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
En iedereen hier ook een gelukkig nieuwjaar gewenst
gelukkig nieuwjaar (alvast!) Muisquote:Op donderdag 31 december 2015 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
En iedereen hier ook een gelukkig nieuwjaar gewenst
blehhh, dan doe youp of guido maar weerquote:Op donderdag 31 december 2015 23:49 schreef Evertjan het volgende:
Hoor alleen dat ze volgend jaar het Claudia willen laten doen
Ohh please, liever nietquote:Op donderdag 31 december 2015 23:49 schreef Evertjan het volgende:
Hoor alleen dat ze volgend jaar het Claudia willen laten doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |