Terwijl dat al bagger was.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:43 schreef Netsplitter het volgende:
Vond 'm lang niet zo goed als die van Youp een paar jaar geleden.
De ironie doet me bijna pijn aan de ogen.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:01 schreef tong80 het volgende:
Uitgezet. Wat een bagger. Ongewilde persiflage van een oudejaarsconference.
2017 Arjan Ederveen.
Zeggen ze dat Freek op z'n retour is.
Wat een niveau-verschil.
Helemaal mee eens. Finkers was erg goed, maar Theo wordt nogal eens onderschat door mensen die niet door de harde grappen heen kunnen kijken. Die denken dat Theo leeft van harde grappen, maar er zit veel intelligentie achter, en bijna altijd een diepere gedachte.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:04 schreef thettes het volgende:
Ik vond dit een sterke show hoor, maar iedereen die zegt dat dit voor het eerst sinds tijden is heeft het wmb aardig mis. Vorig jaar Theo Maassen vond ik net zo sterk en dat vonden ook de meeste critici en kijkers wel als ik het zo inschat.
Hij zelf ook niet. Was de helft er uitgeknipd.quote:
Dat is precies het juiste woord. Een 'prettige' show.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:29 schreef Jovatov het volgende:
Net teruggekeken. Erg goede show wmb.
Subtiel maar scherp, hard maar luchtig. Heel prettige show.
Gezellig samen ingedud.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat is precies het juiste woord. Een 'prettige' show.
Hardquote:Op maandag 4 januari 2016 23:29 schreef Jovatov het volgende:
Net teruggekeken. Erg goede show wmb.
Subtiel maar scherp, hard maar luchtig. Heel prettige show.
Bijna. Daarom loop ik nooit met de meute mee. Ik vond het tenenkrommend cabaret. Voor iedereen wat. Een half uur over het Katholicisme en de moslims sparen. Een kwartier over Joe Cocker en Herbert Grönemeier. Die herinnerde ie zich nog uit het verleden. Het was totale bagger.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op het einde werd ik wel een beetje hard hoor.
Maar ik vond 't een prima conference, hoor tong. En bijna iedereen behalve jij ook wel geloof ik
Komt ook door zijn manier van vertellen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat is precies het juiste woord. Een 'prettige' show.
Briljant zelfs. Gruwelijk. Te goed eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
t Was Heino
En dat was 1 minuutje.
Vond je 'm sowieso vroeger wel leuk?
Zelfs Herman moet het bij z'n leest houden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt ook door zijn manier van vertellen.
Ik denk dat je het niet hebt gesnapt....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
...Een half uur over het Katholicisme en de moslims sparen.....
Begrepen bedoel je ?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:27 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet hebt gesnapt....
En dat is cabaret, wat hij nog steeds meer dan uitstekend beheerst.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs Herman moet het bij z'n leest houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |