Een verademing vond ik het. Niet het standaard Mohammed Achmed Jezus Maria dit dat zus zo geschreeuw, maar op een kalme manier de pijnpunten blootleggen. Voor Henk en Ingrid waarschijnlijk te hoog gegrepen om er iets van te begrijpen, maar zo kan het ook. Eigenlijk zou het standaard zo moeten. Om te zeggen dat je iets compleet idioot vind, hoef je niet te schreeuwen. Je kunt het ook gewoon zeggen. Is de boodschap ook duidelijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:13 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Hij maakte nogal gehakt van religie en liet duidelijk merken dat geloof iets heel anders is dan religie.
Nee, als je goed luisterde was hij keihard. Alleen de toon, die was anders. We zijn tegenwoordig veel geschreeuw gewend. .. maar wat hij zij. ...Was aardig scherp inderdaad.
Je hebt het dus niet begrepen. Geeft niet, volgend jaar beter dan maar.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:32 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ja maar de vergelijken klopt voor geen meter.
Kinderen zijn geen oorzaak van die problemen.
Religie is wel een oorzaak van problemen.
okquote:Maar misschien dat ie daarna wel scherp was, maar dat heb ik dus niet meer gezien.
Vond de rest ook niet heel interessant.
TR gezet, dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 11:36 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik vond Claudia eerst ook helemaal niks, totdat ik haar nieuwste programma Teerling in het theater zag, ik moet toegeven dat ik me toen kostelijk heb vermaakt
Toen had je twee netten, en geen computers/sociale media/smartphones.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een kijkrecord zal er wel nooit meer van komen.
Minder dan de helft van wat er naar Wim Kan keek vroegah..
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:32 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Daaromquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:46 schreef sjappiehunter het volgende:
[..]
Toen had je twee netten, en geen computers/sociale media/smartphones.
Wat mij betreft komt de boodschap op deze manier stukke beter over en ik persoonlijk vond deze wijze ook veel grappiger. Al dat geschreeuw si gewoon makkelijk en vervelend, respect voor deze aanpak.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:38 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Een verademing vond ik het. Niet het standaard Mohammed Achmed Jezus Maria dit dat zus zo geschreeuw, maar op een kalme manier de pijnpunten blootleggen. Voor Henk en Ingrid waarschijnlijk te hoog gegrepen om er iets van te begrijpen, maar zo kan het ook. Eigenlijk zou het standaard zo moeten. Om te zeggen dat je iets compleet idioot vind, hoef je niet te schreeuwen. Je kunt het ook gewoon zeggen. Is de boodschap ook duidelijk.
Het is maar een cabaretier he. En als je het eens ergens niet mee eens bent kan het nog wel de moeite waard zijn om te bekijken? Althans als je jezelf openstelt voor andere geluiden natuurlijk, dat dan wel.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:32 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Maar misschien dat ie daarna wel scherp was, maar dat heb ik dus niet meer gezien.
Vond de rest ook niet heel interessant.
Hij maakt toch ietwat meer los dan de gemiddelde grappenmaker op televisie blijkbaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 11:21 schreef Cici het volgende:
[..]
Jeetje, waarom wordt Herman zo serieus genomen?
Hij is een cabaretier...
Dat was vannacht ja, anders zou er 14.15 - 15.40 staan.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:29 schreef Extraneus het volgende:
Is het niet herhaald? Het zou van 2.15-3.40 u. worden herhaald op NPO 1 maar dat is zeker 's nachts geweest.
En Gordon ?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 11:21 schreef Cici het volgende:
[..]
Jeetje, waarom wordt Herman zo serieus genomen?
Hij is een cabaretier...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |