Je hebt het dus niet begrepen. Geeft niet, volgend jaar beter dan maar.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:32 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ja maar de vergelijken klopt voor geen meter.
Kinderen zijn geen oorzaak van die problemen.
Religie is wel een oorzaak van problemen.
okquote:Maar misschien dat ie daarna wel scherp was, maar dat heb ik dus niet meer gezien.
Vond de rest ook niet heel interessant.
TR gezet, dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 11:36 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik vond Claudia eerst ook helemaal niks, totdat ik haar nieuwste programma Teerling in het theater zag, ik moet toegeven dat ik me toen kostelijk heb vermaakt
Toen had je twee netten, en geen computers/sociale media/smartphones.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een kijkrecord zal er wel nooit meer van komen.
Minder dan de helft van wat er naar Wim Kan keek vroegah..
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:32 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Daaromquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:46 schreef sjappiehunter het volgende:
[..]
Toen had je twee netten, en geen computers/sociale media/smartphones.
Wat mij betreft komt de boodschap op deze manier stukke beter over en ik persoonlijk vond deze wijze ook veel grappiger. Al dat geschreeuw si gewoon makkelijk en vervelend, respect voor deze aanpak.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:38 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Een verademing vond ik het. Niet het standaard Mohammed Achmed Jezus Maria dit dat zus zo geschreeuw, maar op een kalme manier de pijnpunten blootleggen. Voor Henk en Ingrid waarschijnlijk te hoog gegrepen om er iets van te begrijpen, maar zo kan het ook. Eigenlijk zou het standaard zo moeten. Om te zeggen dat je iets compleet idioot vind, hoef je niet te schreeuwen. Je kunt het ook gewoon zeggen. Is de boodschap ook duidelijk.
Het is maar een cabaretier he. En als je het eens ergens niet mee eens bent kan het nog wel de moeite waard zijn om te bekijken? Althans als je jezelf openstelt voor andere geluiden natuurlijk, dat dan wel.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:32 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Maar misschien dat ie daarna wel scherp was, maar dat heb ik dus niet meer gezien.
Vond de rest ook niet heel interessant.
Hij maakt toch ietwat meer los dan de gemiddelde grappenmaker op televisie blijkbaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 11:21 schreef Cici het volgende:
[..]
Jeetje, waarom wordt Herman zo serieus genomen?
Hij is een cabaretier...
Dat was vannacht ja, anders zou er 14.15 - 15.40 staan.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:29 schreef Extraneus het volgende:
Is het niet herhaald? Het zou van 2.15-3.40 u. worden herhaald op NPO 1 maar dat is zeker 's nachts geweest.
En Gordon ?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 11:21 schreef Cici het volgende:
[..]
Jeetje, waarom wordt Herman zo serieus genomen?
Hij is een cabaretier...
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:19 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat gehaat op de Breij altijd hierNiet helemaal mijn genre maar ze kan echt wel wat.
Je hebt gelijk. Was meer een aanname dat ze dat bedoelden, maar op oudjarsnacht is het nauurlijk geen gekke tijd.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was vannacht ja, anders zou er 14.15 - 15.40 staan.
Bedankt voor de link.quote:
Dat!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 00:57 schreef Spanky78 het volgende:
Gewaagd, scherp, grappig, intelligent. Nogal een paar flinke uitspraken ook nog. Wat een held met zijn naakte vrouw ook.
Freekquote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:38 schreef KingRoland het volgende:
3 MILJOEN MENSEN![]()
was trouwens een van de beste oudejaarsconferences sinds... tsja een hele tijd geleden![]()
Niks mis met Claudia de Breij. Wat een kutvrees overal.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:07 schreef matthijst het volgende:
Hele goede show. Voor het eerst sinds jaren weer hard moeten lachen om een oudejaarsconference
Maar goed. Er komen weer magere jaren aan vrees ik, als die kut van de Breij het mag doen
Er is van alles mis met Claudia de Breij. Daarom ga ik het ook niet kijken.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks mis met Claudia de Breij. Wat een kutvrees overal.
Niemand komt met voorbeelden waarom ze niet deugt.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:53 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Er is van alles mis met Claudia de Breij. Daarom ga ik het ook niet kijken.
Naakte manquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:14 schreef Liesanne het volgende:
Ik vond het geweldig, een echte kritische, afsluiting van het jaar en het was echt om te lachen en met een boodschap. Dat hebben we zo lang niet gehad en daar waren we zo aan toe ( ik wel tenminste)
Ik verheug me ook al op volgend jaar. Overtreffen gaat niet lukken vrees ik maar ik verwacht wel dat ze met een originele en verrassende afsluiting gaat komen. Niet van die 13 in een dozijnen die we de afgelopen jaren gehad hebben.
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Claudia is lesbisch, dacht ik. Dus dat wordt hopelijk gewoon functioneel vrouwelijk naakt, zoals dat hoort op de Nederlandse TVquote:
Inderdaad. Ik wacht het nog even af.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niemand komt met voorbeelden waarom ze niet deugt.
Dûhhh... Maar het leverde wel een hilarisch moment op toen hij die vier volle glazen appelsap of wat het ook was naar binnen kieperde.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 04:51 schreef praadje het volgende:
Dat zijn gewoon showbizz bubbels hoor. Of dacht jij echt dat hij zo snel zoveel alcohol achter elkaar drinkt met zijn medicatie tijdens zo'n grote voorstelling? Had je wel begrepen dat die oliebollen ook nep waren?
Dan bof jij vanavond is Claudia te zien op NPO 1 om 22.00 met Teerling.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 11:36 schreef TLC het volgende:
Ik vond Claudia eerst ook helemaal niks, totdat ik haar nieuwste programma Teerling in het theater zag, ik moet toegeven dat ik me toen kostelijk heb vermaakt
Zou fantastisch zijn als Sanne Wallis de Vries het jaar daarop het mag doen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:53 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Er is van alles mis met Claudia de Breij. Daarom ga ik het ook niet kijken.
Dan verlang je al helemaal naar Flappie de konijn met z'n hazenlip.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:16 schreef nostra het volgende:
[..]
Zou fantastisch zijn als Sanne Wallis de Vries het jaar daarop het mag doen.
second thatquote:Op zondag 3 januari 2016 00:05 schreef Aardappeltaart het volgende:
Erg goede conference inderdaad. Ik was vooraf sceptisch, omdat ik z'n oude voorstellingen leuker vond dan na de Pauze. Nog steeds die droogheid, maar dan flauwe grappen. Deze voorstelling verraste me uitermate positief en kon ik erg waarderen door hoe hij met de actualiteit omging: subtiel en vriendelijk maar erg scherp.
quote:Op zondag 3 januari 2016 12:51 schreef Tanin het volgende:
Briljante show, bijna perfect, mistte alleen de ondertitels nu en dan![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |