Dit! Deze was keihard nodig!quote:Op donderdag 31 december 2015 23:53 schreef witteviool het volgende:
De achterliggende boodschap brengen in het woord van liefde. Geweldig Finkers! Wat een onderneming. Topshow. Wat mij betreft beste die ik ooit gezien heb.
Schitterend.quote:Op donderdag 31 december 2015 23:42 schreef knokkels het volgende:
Hebt elkander lief, gelijk Ivo Niehe zichzelf
Precies, dat vind ik zo goed aan Herman Finkers.quote:Op donderdag 31 december 2015 23:51 schreef Lod het volgende:
Een goede show zonder vloeken en schelden kan dus wel
ondanks zijn katholicisme zaten er aardig scherpe opmerkingen in inderdaad. En idd, een naakte vrouw (vol in beeld), zijn maar weinig mensen die dat in deze tijd durven. En helaas, zegt hij daarmee misschien nog wel meer dan de preek die hij ernaast hieldquote:Op vrijdag 1 januari 2016 00:57 schreef Spanky78 het volgende:
Gewaagd, scherp, grappig, intelligent. Nogal een paar flinke uitspraken ook nog. Wat een held met zijn naakte vrouw ook.
statement welquote:Op vrijdag 1 januari 2016 01:17 schreef Bensel het volgende:
[..]
ondanks zijn katholicisme zaten er aardig scherpe opmerkingen in inderdaad. En idd, een naakte vrouw (vol in beeld), zijn maar weinig mensen die dat in deze tijd durven. En helaas, zegt hij daarmee misschien nog wel meer dan de preek die hij ernaast hield
Op de radio mischien, maar zeker niet op tv.quote:Op donderdag 31 december 2015 21:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Misschien vroeger met Wim Kan?
n00bie! Gelukkig nieuwjaarquote:Op vrijdag 1 januari 2016 01:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Op de radio mischien, maar zeker niet op tv.
De enige die dat deed, was Freek de Jonge in zijn eerste paar oudjaarsconferences.
Insgelijksquote:
Dat zijn gewoon showbizz bubbels hoor. Of dacht jij echt dat hij zo snel zoveel alcohol achter elkaar drinkt met zijn medicatie tijdens zo'n grote voorstelling? Had je wel begrepen dat die oliebollen ook nep waren?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 03:45 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Geweldige show van Herman. Ik heb de try-out gezien en was toen ook verbaasd toen die naakte dame ook écht op het podium verscheen. Ook dronk hij toen vier (!) glazen achter elkaar leeg. Vanavond hield hij het bij twee, zag ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |