Van 't Hek nooit om kunnen lachen. Lebbis en Jansen waren leuk. Freek was briljant.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond 't wel prettig dat 'ie het intieme huiselijke sfeertje wat bij de 'originele' oudjaarsconference hoorde ttv Kan en Gaaikema weer een beetje terugbracht.
Het wat schreeuwerige van een Van 't Hek, Lebbis & Jansen en de Jonge nam iets teveel de overhand de laatste jaren.
Al heb ik daar ook onbedaarlijk om kunnen lachen.
twitter:goosbies twitterde op maandag 11-01-2016 om 23:11:29Ze hadden @hermanfinkers moeten uitnodigen #jinek #bowiekenner reageer retweet
Dat was z'n programma niet. Wat kan mij z'n godsdienstige opvoeding schelen.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:31 schreef Postbus100 het volgende:
Een interview met Herman Finkers over de oudejaarsconference in het programma 'De Verwondering':
http://www.npo.nl/de-verwondering/31-01-2016/KN_1677442
Edit: behoorlijk filosofisch/diepgaand....
Het is grappig dat ik het in dit geval op werkelijk elk punt volledig oneens met hem ben. Ik heb totaal geen respect voor deze denkbeelden.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:31 schreef Postbus100 het volgende:
Een interview met Herman Finkers over de oudejaarsconference in het programma 'De Verwondering':
http://www.npo.nl/de-verwondering/31-01-2016/KN_1677442
Edit: behoorlijk filosofisch/diepgaand....
Z'n normale conferences zijn top. Met oud en nieuw was het zwaar onvoldoende.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is grappig dat ik het in dit geval op werkelijk elk punt volledig oneens met hem ben. Ik heb totaal geen respect voor deze denkbeelden.
En toch ben ik een enorme fan.
Verbaast me niet, voor humorloze personen was het wellicht wat hoog gegrepen.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Z'n normale conferences zijn top. Met oud en nieuw was het zwaar onvoldoende.
Niet eerlijk!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 03:45 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Geweldige show van Herman. Ik heb de try-out gezien en was toen ook verbaasd toen die naakte dame ook écht op het podium verscheen. Ook dronk hij toen vier (!) glazen achter elkaar leeg. Vanavond hield hij het bij twee, zag ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |