Ik dacht al dat ik de enige was die het niet meer helemaal begreep.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:37 schreef ook_gek het volgende:
te korte antwoorden zijn niet goed, te lange antwoorden zijn ook niet goed.
Soms volg ik het allemaal niet meer. En maar klagen dat ze alleen zijn
of we zijn te makkelijk gewordenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was die het niet meer helemaal begreep.
och, ons menneke heeft ook een te gekke meid hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:37 schreef ook_gek het volgende:
huh wat?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
och, ons menneke heeft ook een te gekke meid hoor
probeer het en kom dan terug om te vertellen hoe je het vond.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:58 schreef Solo14 het volgende:
Ik ben nog nooit lid geweest van een datingssite. Zijn er hier mensen met goede ervaring van zo'n site? Het lijkt me wel grappig om een beetje mensen te keuren om hun looks.
Welke is dan de goede?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
probeer het en kom dan terug om te vertellen hoe je het vond.
Succes!
ga jij nou still in een hoekje zitten wachten tot dat wat komen gaat.quote:
Nee ik was gewoon geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ga jij nou still in een hoekje zitten wachten tot dat wat komen gaat.
Dat is het beste gezien je reacties.
niet doen, gewoon niet doen.quote:
Wel 5 hele regels.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:09 schreef rolklem het volgende:
Openingsvraag op Paiq: favoriete muziek. Antwoord van haar: heel verhaal van 5 regels over waar ze week van wordt
Als openingsantwoord is dat inderdaadquote:
Dat ligt bij mij maar net aan de vraag of het onderwerp dus...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:37 schreef ook_gek het volgende:
Ach ik kan dat altijd wel waarderen als iemand een passie voor muziek (of wat dan ook) heeft.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:35 schreef rolklem het volgende:
[..]
Als openingsantwoord is dat inderdaadmaar vooral dat ze beschrijft waar ze week van wordt. Kom op zeg.
OMGquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:08 schreef Spezza19 het volgende:
http://www.cracked.com/bl(...)dating-profile-ever/?
Die is eerder gepostquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:08 schreef Spezza19 het volgende:
http://www.cracked.com/bl(...)dating-profile-ever/?
Ben er trouwens mee eens dat ie zo slecht is, dat het weer satire wordt en dus weer echt interessantquote:
Naja het geeft je ook een beetje te denken hoe veel mannen er wel niet reageren op een normaal profiel van een dame... Als zo'n idioot kind al zo veel reacties krijgt, WTFquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben er trouwens mee eens dat ie zo slecht is, dat het weer satire wordt en dus weer echt interessant![]()
Had je anders verwachtquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:35 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Naja het geeft je ook een beetje te denken hoe veel mannen er wel niet reageren op een normaal profiel van een dame... Als zo'n idioot kind al zo veel reacties krijgt, WTF
Ach, naja... Dat profiel, seriouslyquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Had je anders verwachtZe ziet er knap uit.
Ik zou best eens willen voelen hoe zacht jij mijn kontje afdoet als het licht uitvalt anders, hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Echt hoor. Sommige mensen kunnen hun eigen reet nog niet vinden in een donker schijthuis.
Ik hoop echt heel erg dat jij nachtdiensten of iets werkt en niet 's nachts om 05:00 met deze gedachten over HJ wakker wordt en ze dan ook nog direct wil postenquote:Op woensdag 15 januari 2014 05:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik zou best eens willen voelen hoe zacht jij mijn kontje afdoet als het licht uitvalt anders, hoor![]()
heb het al eens vaker gezegd, maar ik "ken" geen grotere narcist dan jijquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:00 schreef Panzermaus het volgende:
Vriendinlief een OkCupid account laten maken en die van mij weer geactiveerd, dolle boel. Teksten en status aangepast, recente foto erop en gaan. Blijft leuk.
Heb de beste resultaten wanneer ik op 1 dingetje in het profiel serieus in ga, er dan een beetje quasi-serieus wat over zeg met 5 zinnen, en een vraag. Oneliners doen het minder goed nu, maar misschien is dat omdat er nu staat dat ik een relatie heb.Buitenlanders in de US enzo blijven voor mij het leukste om tegenaan te praten. Voor de rest lijkt de site weinig veranderd te zijn, wat ik een goed iets vind.
Match systeem werkt nog steeds goed. Je ziet nu wel relatief meer Nederlandse profielen en meer stratenmakers en dergelijke, dit soort praktijken.
Vraag me toch echt af of zoiets de moeite waard is.
Gotta run with it bro.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
heb het al eens vaker gezegd, maar ik "ken" geen grotere narcist dan jij
De verloedering van de Nederlandse taal is niet meer tegen te houden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:11 schreef MissGump het volgende:
Kan iemand van de taalpuristen even over de taalfout beginnen?
Af en toe praten tegen mensen die me wel aan staan. Er zitten ontzettend leuke profielen tussen van mensen die gewoon meer mijn ding zijn. Leuk om te lezen, leuk om verder over te praten. Een soort FOK!, maar dan wat serieuzer.quote:
Die screenshot is niet van mijn profiel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:11 schreef MissGump het volgende:
Kan iemand van de taalpuristen even over de taalfout beginnen?
Edit: En buitenlanders in de USA? Waarom dan een nederlands profiel? Of je bent op zoek naar Nederlanders die in de USA zitten en daar dan dus een buitenlander zijn?![]()
Op OkCupid kom ik voornamelijk Duitsers tegen en gothic/alternatieve wijven met overgewicht die dat middels wazige slaapkamerfoto's proberen te verbergen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:00 schreef Panzermaus het volgende:
Vriendinlief een OkCupid account laten maken en die van mij weer geactiveerd, dolle boel. Teksten en status aangepast, recente foto erop en gaan. Blijft leuk.
Heb de beste resultaten wanneer ik op 1 dingetje in het profiel serieus in ga, er dan een beetje quasi-serieus wat over zeg met 5 zinnen, en een vraag. Oneliners doen het minder goed nu, maar misschien is dat omdat er nu staat dat ik een relatie heb.Buitenlanders in de US enzo blijven voor mij het leukste om tegenaan te praten. Voor de rest lijkt de site weinig veranderd te zijn, wat ik een goed iets vind.
Match systeem werkt nog steeds goed. Je ziet nu wel relatief meer Nederlandse profielen en meer stratenmakers en dergelijke, dit soort praktijken.
Vraag me toch echt af of zoiets de moeite waard is.
Geweldig toch.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op OkCupid kom ik voornamelijk Duitsers tegen en gothic/alternatieve wijven met overgewicht die dat middels wazige slaapkamerfoto's proberen te verbergen.
Oke, ik geloof je niet meer. Hoeveel geld heb je in die site zitten?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geweldig toch.Kwam deze ook tegen.
. De rest voelt voor mij allemaal aan als zo'n knullige kindertent voor je oom en tante ofzo.En daar zou je dan nog voor moeten betalen ook.
Geen stuiver, maar had graag deze tent willen runnen. Leuk bedrijf er ook achter.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:27 schreef habitue het volgende:
[..]
Oke, ik geloof je niet meer. Hoeveel geld heb je in die site zitten?
En je vriendin vind dat allemaal wel prima? Op een datingsitequote:Op woensdag 15 januari 2014 14:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Af en toe praten tegen mensen die me wel aan staan. Er zitten ontzettend leuke profielen tussen van mensen die gewoon meer mijn ding zijn. Leuk om te lezen, leuk om verder over te praten. Een soort FOK!, maar dan wat serieuzer.
tis gewoon een goeie gast hoor. Het is ook niet beledigend bedoeld verder. Sterker nog, Panzer zal beamen dat hij narcistisch is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:15 schreef rolklem het volgende:
Ik ben het eens met de persoon die jou een grote narcist noemt. Niet normaal. Moet je daar dit topic mee bevuilen/
Zij isquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geweldig toch.Kwam deze ook tegen.
ze heeft hem waarschijnlijk vaak genoeg naakt gezien. Kleine hint naar zijn eveneens kleine piemol.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:37 schreef habitue het volgende:
/offtopic
Maat van me is pas verhuisd, krijgt hij vandaag iets van een afscheidscadeau van de single mom ex-buurvrouw. En het zijn 2 babysokjes,![]()
Verder hebben ze elkaar 2 keer gesproken oid. Creepy
Godverdomme, welke FOK!ker is dit en wat doet die persoon (man?!) in mijn Quickmatch.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:15 schreef rolklem het volgende:
Ik ben het eens met de persoon die jou een grote narcist noemt. Niet normaal. Moet je daar dit topic mee bevuilen/
Yes!quote:
Ze zit er zelf ook. Goed vermaak op die site, wat is het probleem?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:12 schreef Kola het volgende:
[..]
En je vriendin vind dat allemaal wel prima? Op een datingsiteVan jou niet anders verwacht, maar dat zij daarvoor valt onbegrijpelijk.
Nachtdienst iddquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:36 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik hoop echt heel erg dat jij nachtdiensten of iets werkt en niet 's nachts om 05:00 met deze gedachten over HJ wakker wordt en ze dan ook nog direct wil posten
Ik kan bevestigen dat dat eerste het iig niet is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ze heeft hem waarschijnlijk vaak genoeg naakt gezien. Kleine hint naar zijn eveneens kleine piemol.
Of dat wijf is gek, kan ook.
Het is gewoon een goede marketing cowboy. Dat zie je ook aan al dat hippe Engels.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:27 schreef habitue het volgende:
[..]
Oke, ik geloof je niet meer. Hoeveel geld heb je in die site zitten?
Aangezien jij behoorlijk lijkt te geilen op jezelf werkt het matching systeem daar dan in ieder geval wel goedquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Godverdomme, welke FOK!ker is dit en wat doet die persoon (man?!) in mijn Quickmatch.
Een Nederlander, 26, Amsterdam. Met mijn fucking foto die ik ooit in S&Gheb gepost. "Dit wordt mijn jaar!" staat er op zijn profiel.
My mind is full of fuck right now.Dit kan geen toeval zijn.
Stereotomy?
Whehe.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:12 schreef MissGump het volgende:
[..]
Aangezien jij behoorlijk lijkt te geilen op jezelf werkt het matching systeem daar dan in ieder geval wel goed
Ik vind het allemaal te overdreven eigenlijk. Desalniettemin beter dan 'Ik ga in het weekend graag uit, maar ik zit ook graag met een wijntje op de bank te relaxen. Verder houd ik van goede humor. Ik kan in het begin wat verlegen zijn, maar als je me kent praat ik graag.'quote:
hehequote:Op woensdag 15 januari 2014 17:12 schreef MissGump het volgende:
[..]
Aangezien jij behoorlijk lijkt te geilen op jezelf werkt het matching systeem daar dan in ieder geval wel goed
Haha godver.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:12 schreef MissGump het volgende:
[..]
Mwah, het gaat me niet zozeer om het profiel, maar meer om het beeld van de persoon die erachter zit. En de manier waarop zo'n profiel geschreven is geeft vaak wel het een en ander door.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal te overdreven eigenlijk. Desalniettemin beter dan 'Ik ga in het weekend graag uit, maar ik zit ook graag met een wijntje op de bank te relaxen. Verder houd ik van goede humor. Ik kan in het begin wat verlegen zijn, maar als je me kent praat ik graag.'
Weet niet of ik moet lachen of moet huilen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
hehe![]()
Ben wel benieuwd wie de foto's geleend heeft
zag ook al iemand met een foto van Josje van k3.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Godverdomme, welke FOK!ker is dit en wat doet die persoon (man?!) in mijn Quickmatch.
Een Nederlander, 26, Amsterdam. Met mijn fucking foto die ik ooit in S&Gheb gepost. "Dit wordt mijn jaar!" staat er op zijn profiel.
Stereotomy?
Mocht je willen, ouwe fappertquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Stereotomy?
Jouw intentie altijd. Ik stuur halfnaakte pics naar jou, stuur jij ook sexy pics naar mij. Leuk vermaak dikke lolz ja, kan me niet voorstellen dat het op haar initiatief is of dat zij daar echt achter staat. Maar wie weet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze zit er zelf ook. Goed vermaak op die site, wat is het probleem?
Doe ik ook altijdquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:31 schreef Kola het volgende:
[..]
Jouw intentie altijd. Ik stuur halfnaakte pics naar jou, stuur jij ook sexy pics naar mij. Leuk vermaak dikke lolz ja, kan me niet voorstellen dat het op haar initiatief is of dat zij daar echt achter staat. Maar wie weet.
Verwijder ze dan ook in de quotesquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
[warning]Hoin skatjens
Printscreens enzo van profielen zijn niet de bedoeling. Ja, het is 'ook op het internet', maar FOK! != datingsite in kwestie. Of het nou gaat om binnen-, buiten- of tussenlandse profielen, hier in R&P zien we dat liever niet. En zulks.
Kusjens. [/warning]
Ja, was ook nog even bezig met andere dingen. Werk, enzoquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Verwijder ze dan ook in de quotes
Ja, jij daar, die naam. Heb je al reacties van vrouwen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:49 schreef _MvN_ het volgende:
Panzer? Lijkt die naam toevallig op de mijne? Ik werd namelijk laatst hier al aangesproken of ik op een of andere datingsite zat want de naam kwam overeenZou perfect in het plaatje passen natuurlijk. Een FOK!ker die online met andere foto's vrouwen versiert
Mur!quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:53 schreef Murdera het volgende:
Ik geef toe. Ik hossel met panz zijn fotos. Later bedenk ik dan een verhaal over dat ik een ongeluk heb gehad en daardoor al lang niet heb kunnen trainen. Dat ik echt weer snel kan beginnen om weer naar dat niveau toe te gaam, maar dat is toch geen probleem schoonheid? Geef me 2 maanden. Kunnen we elkaar vast leren kennen.
Nouja dan gewoon neuken en niet meer bellen. Of panz, ze hebben jouw nummer, schrik niet als je een appje krijgt vam boze vrouwen met soas.
ik stamel wat over dat het ongeluk wel behoorlijk ernstig wasquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, jij daar, die naam. Heb je al reacties van vrouwen?
[..]
Mur!Klinkt semi-plausibel, maar de hoofdfoto was ook anders.
Hoe moet ik weten of die gast reacties heeft? Je had gewoon ff een vrouwen pagina moeten maken. Had je hem kunnen fucken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, jij daar, die naam. Heb je al reacties van vrouwen?
[..]
Mur!Klinkt semi-plausibel, maar de hoofdfoto was ook anders.
Een mod die werkt?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, was ook nog even bezig met andere dingen. Werk, enzo
Haha, wat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik had net een parel op Tinder. Liked mij en begint te chatten.. begint ze te piepen over dat ze mij niet zo mooi vind.. (ik dacht bij mezelf, waarom begin je dan te chatten). Heel verhaal over dat ze mooier was dan dat ik was/ben in haar mening..
![]()
. * weethetevennietmeer drukt snel op de blokkeerknop, doei
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik had net een parel op Tinder. Liked mij en begint te chatten.. begint ze te piepen over dat ze mij niet zo mooi vind.. (ik dacht bij mezelf, waarom begin je dan te chatten). Heel verhaal over dat ze mooier was dan dat ik was/ben in haar mening..
![]()
![]()
hehehe, goede troll wel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
![]()
![]()
lol sommige mensenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
![]()
![]()
Best sympathiek om jou met de waarheid te confronterenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
![]()
![]()
Jezelf verlagen tot dat niveau is het laatste wat je moet doenquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:53 schreef Sannne het volgende:
En dan zeg je niet even iets van 'Weet niet hoor, maar heb je je eigen neus wel eens goed bekeken?'
Hoi!
Dat maakt de situatie toch niet anders over wat zij van jou vindt?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:53 schreef Sannne het volgende:
maar heb je je eigen neus wel eens goed bekeken?'
Dit ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jezelf verlagen tot dat niveau is het laatste wat je moet doen
Boven staan, dat soort mensen
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:41 schreef Sannne het volgende:
Oh wat een verstandige mensen zijn jullie
Hoes is live in de uitzending?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:10 schreef eefje801 het volgende:
Een "contact" dat via skype stuurt: "Hoes live"
Meer heb ik niet te melden vandaag.
Op m'n eigen gedrag na wel jaquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:41 schreef Sannne het volgende:
Oh wat een verstandige mensen zijn jullie
Beter dan Ho's life.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:10 schreef eefje801 het volgende:
Er is bij jou altijd wat te doenquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:10 schreef eefje801 het volgende:
Is dat de "me"-gast?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:10 schreef eefje801 het volgende:
OMGWTFquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:10 schreef eefje801 het volgende:
Doel je dan op bijvoorbeeld "me fiets of me broer"? Ik sta er echt van te kijken hoe vaak ik zoiets tegenkomquote:
Postnatale abortus voor dat soort mensen wat mij betreft...quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Doel je dan op bijvoorbeeld "me fiets of me broer"? Ik sta er echt van te kijken hoe vaak ik zoiets tegenkom
Wat een pussy ben je danquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
![]()
![]()
Weissman is terugquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat een pussy ben je danniet tegen een grapje kunnen
Zeg, ik voel me toch een beetje tekort gedaan hier!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:37 schreef Sannne het volgende:
[..]![]()
Eindelijk weer een leuke vent in deze reeks
De kloon van Panz op de datingsite is ook wel een baas, denk ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:37 schreef Sannne het volgende:
[..]![]()
Iemand als ik, die het niet zo nauw neemt met spelling, kan zich daar ook gruwelijk aan ergeren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Postnatale abortus voor dat soort mensen wat mij betreft...
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:37 schreef Sannne het volgende:
![]()
quote:
Nee, bij de me-gast heb ik gister heerlijke zelfgemaakte pasta pesto gegeten en vanmorgen een omelet die zijn weerga niet kent.. zuchtquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er is bij jou altijd wat te doen
Ik verwijder mensen gewoon niet zo snel. Volgens mij een vader van vier bloedjes die ik via een wat luchtiger site op skype had toegevoegd, maanden geleden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:38 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
OMGWTF
Nog iets teruggestuurd?
Die blauwe vis-vriendin is wel jouw rode draad hé?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:46 schreef Rickario het volgende:
Ook maar weer eens een date verhaal posten.
Afgelopen week een match met een leuke meid op Tinder. Ging snel over naar Whatsapp en erg leuke gesprekken. Woensdag dus op date geweest. We hadden afgesproken bij een cafeetje. Ik zag haar staan en dacht meteen:
[ afbeelding ]
Weer een date die totaal niet op de foto's leek...
Maarja, toch maar wat drinken. In de hoop dat er toch nog een gezellige avond van te maken is. Maar nee... Continu gezeur over hoe zwaar haar studie wel niet was. Dus ik was er al vrij snel klaar mee eigenlijk.
Toen kwam mijn redding. De blauwevechtvisvriendin kwam de kroeg in![]()
"Hi!"
- "Hi!"
Date: "Ik dacht dat je onbekend was in deze stad"
Ik: "Ehm... een oude date.."![]()
Awkward
Vervolgens later op de avond gezegd dat ik het niet echt zag zitten. Ze leek wat teleurgesteld. We gingen naar huis..
Later nog even aangeschoven bij Blauwevechtvisvriendin en haar vrienden. Uiteindelijk toch nog een gezellige avond gehad
Heb het zelf ook realiseer ik me. Op paiq staan foto's van nu 3 jaar oud (denk ik ongeveer). En intussen ook 15 kilo zwaarder geworden...(nog nooit opmerkingen over gehad trouwens).quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die blauwe vis-vriendin is wel jouw rode draad hé?
En echt.. waarom gebruiken mensen geen recente foto's? Wie houd je dan voor de gek?
Of zoals mij doen: ik ga er altijd vanuit dat die foto's veel te rooskleurig zijn, valt altijd mee
Valt mee hoor die blauwevechtvisvriendin. Gewoon nog goed contact meequote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die blauwe vis-vriendin is wel jouw rode draad hé?
En echt.. waarom gebruiken mensen geen recente foto's? Wie houd je dan voor de gek?
Of zoals mij doen: ik ga er altijd vanuit dat die foto's veel te rooskleurig zijn, valt altijd mee
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:46 schreef Rickario het volgende:
Afgelopen week een match met een leuke meid op Tinder. Ging snel over naar Whatsapp en erg leuke gesprekken. Woensdag dus op date geweest. We hadden afgesproken bij een cafeetje. Ik zag haar staan en dacht meteen:
[ afbeelding ]
Maarja, toch maar wat drinken. In de hoop dat er toch nog een gezellige avond van te maken is. Maar nee... Continu gezeur over hoe zwaar haar studie wel niet was. Dus ik was er al vrij snel klaar mee eigenlijk.
"Hi!"
- "Hi!"
Awkward
Vervolgens later op de avond gezegd dat ik het niet echt zag zitten. Ze leek wat teleurgesteld. We gingen naar huis..
Later nog even aangeschoven bij Blauwevechtvisvriendin en haar vrienden. Uiteindelijk toch nog een gezellige avond gehad
Ze was dus erg aangekomen of zo?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:59 schreef Rickario het volgende:
[..]
Valt mee hoor die blauwevechtvisvriendin. Gewoon nog goed contact mee
En tsja die foto's onbegrijpelijk. Ik had er ook wat op gehint dat ik haar totaal niet vond lijken op de foto's. Toen zei ze ook doodleuk dat de foto's 4 jaar oud waren
Onbegrijpelijk. Dan weet je toch gewoon dat je een date met 1-0 achterstand begint..
Vrouwen zijn dan ook (ietsje) minder oppervlakkig daarin volgens mij. Je ziet hier amper posts van: Hij leek hélemaal niet op de foto!! Daarbij ken ik maar weinig mannen die om het half jaar goede foto's van zichzelf makenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heb het zelf ook realiseer ik me. Op paiq staan foto's van nu 3 jaar oud (denk ik ongeveer). En intussen ook 15 kilo zwaarder geworden...(nog nooit opmerkingen over gehad trouwens).
ja duh...wij houden niet van fatty'squote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze was dus erg aangekomen of zo?
jullie, koning Willem-Alexander?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja duh...wij houden niet van fatty's
Aangekomen, totaal ander kapsel en haar gezicht herkende ik ook nauwelijks.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze was dus erg aangekomen of zo?
da's wel extreem..lulligquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:12 schreef Rickario het volgende:
[..]
Aangekomen, totaal ander kapsel en haar gezicht herkende ik ook nauwelijks.
Lean gains bro ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:56 schreef BeamofLight het volgende:
En intussen ook 15 kilo zwaarder geworden
Ik kom het bij mannen ook echt best veel tegen, ik maak de opmerking dan alleen gewoon tegen de desbetreffende date en niet op dit forumquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:06 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dan ook (ietsje) minder oppervlakkig daarin volgens mij. Je ziet hier amper posts van: Hij leek hélemaal niet op de foto!! Daarbij ken ik maar weinig mannen die om het half jaar goede foto's van zichzelf maken
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:47 schreef craftyvirus het volgende:
Nu wil ze graag het weekend langs komen, en blijven slapen. Nadat ik nogmaals (ook voor de date al) duidelijk had gemaakt dat ik voorlopig nog niet op een vaste relatie zit te wachten zei ze "dat maakt niet uit, ik ook niet".
Zeggen vrouwen dit omdat ze het echt menen? Of hopen ze dat ze me kunnen veranderen in de mening van een relatie?
Ik zou maar oppassen. Als je even niet op let ben je zo getrouwd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:47 schreef craftyvirus het volgende:
Inmiddels mijn eerste date gehad. Eerste date sinds 8 jaar![]()
Was erg gezellig, maar nog wel onwennig, en merkbaar dat het veel te vroeg is voor mij sinds mijn vorige relatie uit is.
Nu wil ze graag het weekend langs komen, en blijven slapen. Nadat ik nogmaals (ook voor de date al) duidelijk had gemaakt dat ik voorlopig nog niet op een vaste relatie zit te wachten zei ze "dat maakt niet uit, ik ook niet".
Zeggen vrouwen dit omdat ze het echt menen? Of hopen ze dat ze me kunnen veranderen in de mening van een relatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm..als ik voor mezelf spreek: het is echt een farce dat je dan meteen een relatie wil. Bij mij is het meestal gewoon dat ik het leuk heb gehad en iemand nog eens wil zien of beter wil leren kennen. Maar dat zegt wmb niets, nada, noppes over het vervolg of onderliggende intenties. Alleen dat ik op de eerste date niet ben afgeknapt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:47 schreef craftyvirus het volgende:
Was erg gezellig, maar nog wel onwennig, en merkbaar dat het veel te vroeg is voor mij sinds mijn vorige relatie uit is.
het rare aan vrouwen is he, dat ze niet allemaal het zelfde zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:47 schreef craftyvirus het volgende:
Geniet ervan jongenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:55 schreef craftyvirus het volgende:
Ik voel me weer 16![]()
Thnx... Ik ga er gewoon een leuke avond van maken, en we zien het wel
Goed zo. Er zijn genoeg vrouwen die gewoon even leuk willen afspreken, met een potje wippen erbij. Geen probleem. En als ze zelf vantevoren aangeeft dat ze zelf geen relatie zoekt of je je al helemaal niet schuldig te voelen, ook in het geval (kleine kans) dat ze later bij nader inzien toch een relatie wil.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:55 schreef craftyvirus het volgende:
Ik voel me weer 16![]()
Praat over kinderen. Vooral peuters. Doet het altijd goed. Foto's van neven en nichtjes laten zien mag ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:55 schreef craftyvirus het volgende:
Ik voel me weer 16![]()
Zin om over je bolletje te wrijven en glimlachend in je wangetjes te knijpen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:47 schreef craftyvirus het volgende:
Als ze maar komt...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:55 schreef craftyvirus het volgende:
Ik voel me weer 16![]()
Gefeliciteerd en well done makker, dat wordt batsenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:47 schreef craftyvirus het volgende:
Lucky bastardquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:47 schreef craftyvirus het volgende:
Je klinkt als een wijf manquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:47 schreef craftyvirus het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je klinkt als een wijf manNeuken die shit
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:46 schreef Rickario het volgende:
[ afbeelding ]
"Hi!"
- "Hi!"
Awkward
Sinds wanneer ben ik een soort van leprechaun geworden?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:49 schreef eefje801 het volgende:
Af en toe als ik mijn ogen sloot zag ik veertien stampvoetende HungryJoe's "geen wowgevoel!!!" roepen
Wil jij eigenlijk ooit nog kleine Weissmannetjes hebben rondrennen, Weiss?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Praat over kinderen. Vooral peuters. Doet het altijd goed. Foto's van neven en nichtjes laten zien mag ook.
Ha ha blijft één van de slechtste en leukste horrorfilms ooit gemaakt. Ik zal het niet meer doen hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een soort van leprechaun geworden?
[..]
Wil jij eigenlijk ooit nog kleine Weissmannetjes hebben rondrennen, Weiss?
Ik snap hem niet, behalve dat die self-summary een nogal belabberd zinnetje bevat. Of is het de bedoeling dat we weer eens massaal gaan klikken op OkCupid.com?quote:
Ik had die film verdrongen zelfs. Blijkt er een hele reeks aan vast te hangen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha blijft één van de slechtste en leukste horrorfilms ooit gemaakt. Ik zal het niet meer doen hoorMaar het is toch een stemmetje in je hoofd..
Nope, geen kinderwens hier. Nooit gehad ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wil jij eigenlijk ooit nog kleine Weissmannetjes hebben rondrennen, Weiss?
Maak nieuwe foto's zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heb het zelf ook realiseer ik me. Op paiq staan foto's van nu 3 jaar oud (denk ik ongeveer). En intussen ook 15 kilo zwaarder geworden...(nog nooit opmerkingen over gehad trouwens).
nee. Waarom.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:34 schreef rolklem het volgende:
Het enige verschil tussen mijn foto's en mij nu is dat ik veel korter haar heb (zelf gedaan... inhammen), maar dat geef ik áltijd al ruim voor een date aan. Lijkt mij niet meer dan normaal om eerlijk te zijn over hoe je eruit ziet.
[..]
Maak nieuwe foto's zou ik zeggen.
Jij wil niet weten dat je date 15 kilo is aangekomen? Ik heb niets tegen mensen met meer gewicht, maar nu denken ze dat ze met iemand anders daten dan dat ze doen.quote:
Als het bij d'r tieten is heb ik ik weinig moeite mee, alleen is dat nooit het gevalquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:38 schreef rolklem het volgende:
[..]
Jij wil niet weten dat je date 15 kilo is aangekomen? Ik heb niets tegen mensen met meer gewicht, maar nu denken ze dat ze met iemand anders daten dan dat ze doen.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:01 schreef BeamofLight het volgende:
Als het bij d'r tieten is heb ik ik weinig moeite mee, alleen is dat nooit het geval
Ach, ook daar is een doelgroep voor.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
Je tieten vallen wel altijd als eerste af
Life is unfair
Ik ben het redelijk met je eens, te grote tetten zijn lelijk als fuck.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:37 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ach, ook daar is een doelgroep voor.
Maar ik zal de uitzondering in dit topic wel zijn die liever een bescheiden b-cupje ziet dan een paar dd-jetsers.
slick kuntquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doe jij trouwens nog steeds aan ''neuk-marathons-met-maar-3-condooms-op-de-eerste-date'' ?
Zeker, wanneer de sterren goed staan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doe jij trouwens nog steeds aan ''neuk-marathons-met-maar-3-condooms-op-de-eerste-date'' ?
ze moeten wel enorm groot zijn voor ze te groot zijn hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:46 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ik ben het redelijk met je eens, te grote tetten zijn lelijk als fuck.
Hey jij daar! Neem die whiteknights nu niet hun paradestokpaardje onder de complimenten af!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze moeten wel enorm groot zijn voor ze te groot zijn hoor
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hey jij daar! Neem die whiteknights nu niet hun paradestokpaardje onder de complimenten af!
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hey jij daar! Neem die whiteknights nu niet hun paradestokpaardje onder de complimenten af!
Gozer, dit kun je toch geen relatie noemen.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:08 schreef Deezertje het volgende:
aar al twee weken niet gezien in real life (wel elke keer contact via app) en komende week leert ze thuis voor tentamens, dus weer niet zien. Komt bij mij niet echt over als ze het wel wil want anders maak je gewoon tijd dat je elkaar ziet en ga je niet op donderdag naar ouderlijk huis om weekend te vieren. Nu heeft ze op facebook haar status naar 'in een relatie' verandert en wil ze dat ik dit ook doe... het is een leuk meisje en we hebben het ook gezellig als we elkaar zien, maar hoe ik het haar ook duidelijk maak, ze verzet onze afspraken op de dag zelf en zien elkaar dus soms 2-3 weken niet... Als ik echt hard zeg van; ik wil je gewoon vaker zien, maak maar tijd etc. komt ze met een Skype afspraak aan... ik wil gewoon real! Gelukki
Hoe oud zijn jullie?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:08 schreef Deezertje het volgende:
Inmiddels heb ik haar al twee weken niet gezien in real life (wel elke keer contact via app) en komende week leert ze thuis voor tentamens, dus weer niet zien. Komt bij mij niet echt over als ze het wel wil want anders maak je gewoon tijd dat je elkaar ziet en ga je niet op donderdag naar ouderlijk huis om weekend te vieren. Nu heeft ze op facebook haar status naar 'in een relatie' verandert en wil ze dat ik dit ook doe... het is een leuk meisje en we hebben het ook gezellig als we elkaar zien, maar hoe ik het haar ook duidelijk maak, ze verzet onze afspraken op de dag zelf en zien elkaar dus soms 2-3 weken niet... Als ik echt hard zeg van; ik wil je gewoon vaker zien, maak maar tijd etc. komt ze met een Skype afspraak aan... ik wil gewoon real! Gelukkig is er geen ander in het spel weet ik van d'r vriendin, maar zo voelt het haast wel...
Juist ja. Daar is het ook een vriendin voor, helder licht.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:08 schreef Deezertje het volgende:
Gelukkig is er geen ander in het spel weet ik van d'r vriendin,
Nee tuurlijk niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
Het is dat je haar al gezien hebt anders zou ik catfish mailen
maak je wel eens geld naar haar over?
wat mij betreft hebben jullie geen flauw idee wat jullie aan het doen zijn, kunnen jullie niet communiceren en hebben jullie een 'relatie' zoals een stel 14jarigen het heeftquote:Op zondag 19 januari 2014 15:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
We kennen elkaar nu 2 maanden en hebben 5x in real life afgesproken... wat mij betreft had dat veel vaker gekund.
Goed bezig, geniet ervan !quote:Op zondag 19 januari 2014 15:08 schreef Deezertje het volgende:
Inmiddels heb ik haar al twee weken niet gezien in real life (wel elke keer contact via app) en komende week leert ze thuis voor tentamens, dus weer niet zien. Komt bij mij niet echt over als ze het wel wil want anders maak je gewoon tijd dat je elkaar ziet en ga je niet op donderdag naar ouderlijk huis om weekend te vieren. Nu heeft ze op facebook haar status naar 'in een relatie' verandert en wil ze dat ik dit ook doe... het is een leuk meisje en we hebben het ook gezellig als we elkaar zien, maar hoe ik het haar ook duidelijk maak, ze verzet onze afspraken op de dag zelf en zien elkaar dus soms 2-3 weken niet... Als ik echt hard zeg van; ik wil je gewoon vaker zien, maak maar tijd etc. komt ze met een Skype afspraak aan... ik wil gewoon real! Gelukkig is er geen ander in het spel weet ik van d'r vriendin, maar zo voelt het haast wel...
Maar het staat wel op facebook!quote:Op zondag 19 januari 2014 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat mij betreft hebben jullie geen flauw idee wat jullie aan het doen zijn, kunnen jullie niet communiceren en hebben jullie een 'relatie' zoals een stel 14jarigen het heeft
dat doen 14 jarigen ook hoor na een keer kussenquote:Op zondag 19 januari 2014 16:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar het staat wel op facebook!
Vandaar mijn vraag hoe oud ze warenquote:Op zondag 19 januari 2014 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat mij betreft hebben jullie geen flauw idee wat jullie aan het doen zijn, kunnen jullie niet communiceren en hebben jullie een 'relatie' zoals een stel 14jarigen het heeft
En dan al spreken van een relatiequote:Op zondag 19 januari 2014 15:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
We kennen elkaar nu 2 maanden en hebben 5x in real life afgesproken... wat mij betreft had dat veel vaker gekund.
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Deezertje, trek je niks aan van alle negatievelingen hier en blijf ons gewoon op de hoogte houden, okay?
Ik wil weten hoe dit afloopt.quote:
ha.... ha... .... ha...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:45 schreef theKiD het volgende:
Moet nog aan een date denken van laatst. Geen idee of ik dat hier ook heb gepost..
I love them woman met een gigantisch gevoel voor timing en humor![]()
We hadden afgesproken in de stad, en zouden bij de irish pub wat gaan eten. Lekker snel, toch gezellig.
We bestellen wat te drinken en bekijken de kaart. Terwijl we lekker aan het drinken zijn, komt er een engelstalige dame (no shit! in een irish pub?) onze bestelling opnemen. Op het moment dat ze naar mijn date kijkt om haar bestelling op te nemen, neemt ze een slok drinken. Dus ik naar haar gebaren, schiet op joh. Gewoon just for fun.
De oberes kijkt mij aan, en zegt: "Come on man! Let her swallow!"
Mijn date kijkt die dame recht in de ogen aan: "thats what he normaly says!"
En toen waren er twee personen die met een bek vol tanden stonden daar![]()
En toen haar reactie weer naar mij toe, "Ow ja, ik ben af en toe best recht voor zijn raap"
Dat weet je allangquote:
Dat is ook de enige manier die telt.quote:
Haterquote:Op zondag 19 januari 2014 20:57 schreef SilentChaos het volgende:
Van het woord "kussen" zakt m'n libido al zo ver naar beneden dat ik naar Nieuw-Zeeland moet vliegen om het weer op te halen
Dat vind ik nou van 'zoenen'quote:Op zondag 19 januari 2014 20:57 schreef SilentChaos het volgende:
Van het woord "kussen" zakt m'n libido al zo ver naar beneden dat ik naar Nieuw-Zeeland moet vliegen om het weer op te halen
Enlighten mequote:Op zondag 19 januari 2014 18:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dit valt nog mee, heb het al sneller zien gebeuren..
"Na 7 weken trok ze bij me in, maar na de 8ste vertrok ze met m'n fiets".quote:
Het duurt nog even tot het carnaval is hequote:Op zondag 19 januari 2014 21:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Na 7 weken trok ze bij me in, maar na de 8ste vertrok ze met m'n fiets".
Bobquote:Op zondag 19 januari 2014 21:30 schreef MissGump het volgende:
[..]
Het duurt nog even tot het carnaval is he
Ik zat meer aan deze te denken (ivm de discussie hierboven):
Die spoort niet helemaal.... Tijd om afscheid te nemen en verder te kijkenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:08 schreef Deezertje het volgende:
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 08:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je dat woord ook IRL gebruikt dan snap ik wel dat het niet echt opschiet met de dames
Inderdaad! Plekken of op het hoekje staan!quote:Op maandag 20 januari 2014 10:53 schreef BeamofLight het volgende:
ik sta altijd te plekken op de hoek van het Stratumseind
Nou ik gebruik het niet, maar iemand die ik ken wel, en da's een echte slettebakquote:Op maandag 20 januari 2014 08:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je dat woord ook IRL gebruikt dan snap ik wel dat het niet echt opschiet met de dames
Tegen die vrouwen ook? Of enkel tegen z'n vrienden? Groot verschil.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik gebruik het niet, maar iemand die ik ken wel, en da's een echte slettebak
Het is een vrouwquote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegen die vrouwen ook? Of enkel tegen z'n vrienden? Groot verschil.
Nee hoor geen enkel verschil. Ze zegt het tegen iedereen. Wat kan die kerels het schelen?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegen mannen ook, of enkel tegen haar vriendinnen? Groot verschil.
Zou jou het wel uitmaken dan? Leuke date, leuke avond, tot ze snavelen zegt…quote:Op maandag 20 januari 2014 14:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor geen enkel verschil. Ze zegt het tegen iedereen. Wat kan die kerels het schelen?
Het zal mij een rotzorg wezenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:26 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Zou jou het wel uitmaken dan? Leuke date, leuke avond, tot ze snavelen zegt…
Wat jij wiltquote:
Voor sommigen wel ietsquote:Op zondag 19 januari 2014 20:57 schreef SilentChaos het volgende:
quote:
Iedereen heeft zo zijn afknappers. Hoe algemeen geaccepteerd het ook is.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:31 schreef Faxie het volgende:
Tja....kussen is toch wel een algemeen geaccepteerd woord lijkt me...
Net als het woord 'vrijen' bedoel je?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja....kussen is toch wel een algemeen geaccepteerd woord lijkt me...
Idd.. .Zeg gewoon zoenenquote:
Ik ren keihard weg danquote:Op maandag 20 januari 2014 14:26 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Zou jou het wel uitmaken dan? Leuke date, leuke avond, tot ze snavelen zegt…
Ook zo eentje jaquote:Op maandag 20 januari 2014 14:34 schreef STING het volgende:
[..]
Net als het woord 'vrijen' bedoel je?
Wat zeg je dan hequote:Op maandag 20 januari 2014 14:34 schreef STING het volgende:
[..]
Net als het woord 'vrijen' bedoel je?
Pfoe ik ook hoor, net als van die mannen met poesjes. Ken je vast wel?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ren keihard weg dan
Maar beter dan "kussen" in ieder geval
Bedankt, voordat we weer 10+ posts krijgen vol synoniemen.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:39 schreef Sannne het volgende:
Krikken fucken neuken liefde bedrijven blabla
De eerste drie klinken wel erg platquote:Op maandag 20 januari 2014 14:39 schreef Sannne het volgende:
Krikken fucken neuken liefde bedrijven blabla
Poesjesquote:Op maandag 20 januari 2014 14:39 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Pfoe ik ook hoor, net als van die mannen met poesjes. Ken je vast wel?
Soberso... mannen met huisdierenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:39 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Pfoe ik ook hoor, net als van die mannen met poesjes. Ken je vast wel?
Haten op Victor de visquote:Op maandag 20 januari 2014 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soberso... mannen met huisideren
Don't mess with the pussyquote:Op maandag 20 januari 2014 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soberso... mannen met huisdieren
Daar heb ik geen last van met die schijtkat van mijquote:Op maandag 20 januari 2014 14:59 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Don't mess with the pussy
Het enige jammer is dat hij altijd sneller bij m'n dates op schoot zit dan ik zelf
Ik dacht.. laat ik mijn dateervaringen ook weer eens meldenquote:
Haha, het is in ieder geval on topicquote:Op maandag 20 januari 2014 17:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik dacht.. laat ik mijn dateervaringen ook weer eens melden
of ik had gewoon iets in het verkeerde topic gegooid.. dat kan ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verliefd! Maar ik kan niet reageren!
Gourmetten of steengrillen?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:21 schreef Silenus het volgende:
Grappige reactie gekregen op Relatieplanet - ja had er blijkbaar nog een profiel - van een onwijs knappe vrouw met het volgende profiel:Whehe, die ken ik. Tijdje mee gemailed nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verliefd! Maar ik kan niet reageren!It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Ik vind het een briljant stuk tekst juist! Ik zou per direct een abo nemen, Silenus, zo zie je ze echt niet vaak!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:23 schreef SiemeN het volgende:
Jezus wat een lap tekst. Voor mij zou deze niet echt werken denk ik.
Ze valt voor arme sloebers dus waarom stuur je haar niet gewoon twee of drie interesseberichtjes? Krijg je vast wel haar mailadres.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:30 schreef Silenus het volgende:
Ik verzin wel wat. Bovendien zal ze me vast vergeven als ik de meest briljante reactie ever naar haar stuur.
Ach kom, Silenus heeft hier zelf ook meerdere malen zijn profieltekst gedeeld. Zal ze vast niet mee zitten als ik dat zo lees.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
En wat als Hungry Joe jou dat adres geeft? ga je haar dan mailen met: ik heb je hele tekst op internet besproken en ben zo via via aan je email adres gekomen?
freaky hoor
Ik zou het niet cool vinden en ik zou het ook heel apart vinden als mijn email adres dan zo over het internet vliegtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ach kom, Silenus heeft hier zelf ook meerdere malen zijn profieltekst gedeeld. Zal ze vast niet mee zitten als ik dat zo lees.
En wij maar denken dat Deezertje te snel gaatquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:28 schreef Silenus het volgende:
Stelletje zure mutsen! Niet bitchen tegen m'n chick!
-knip-
Als dat al het geval is. Het is dan ook niet jouw profiel. En niet eens van deze dame zo blijktquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou het niet cool vinden en ik zou het ook heel apart vinden als mijn email adres dan zo over het internet vliegt
nee en ik kan natuurlijk alleen maar zeggen dat ik het niet cool zou vindenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als dat al het geval is. Het is dan ook niet jouw profiel. En niet eens van deze dame zo blijkt
Ik vind het wel leuk.Niet uitmuntend, maar zeker wel leuk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het echt veel te in elkaar bedacht grappig
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:21 schreef Silenus het volgende:
Grappige reactie gekregen op Relatieplanet - ja had er blijkbaar nog een profiel - van een onwijs knappe vrouw met het volgende profiel:Ik vind het anders aardig neurotisch klinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verliefd! Maar ik kan niet reageren!![]()
Eensch! Mis alleen de fotoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het een briljant stuk tekst juist! Ik zou per direct een abo nemen, Silenus, zo zie je ze echt niet vaak!
Het is ergens ook wel weer hilarisch ja. Het zou aan mijn stemming liggen hoe ik hier op zou reageren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het een briljant stuk tekst juist! Ik zou per direct een abo nemen, Silenus, zo zie je ze echt niet vaak!
Dat is wel een leuke om uit te leggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:28 schreef Silenus het volgende:
.
OF...wacht...HUNGRY JOEHOOEEEEE???? *winkwink*
Hoop lullen, weinig vullen.quote:
Je durft de volgende stap vaak niet te zetten?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoop lullen, weinig vullen.
Maar dat ligt voornamelijk aan mij
Vaak geen behoefte aanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
Je durft de volgende stap vaak niet te zetten?
Vergeet er geen 130 in te vermeldenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:45 schreef Cue_ het volgende:
Silenus vindt et vooral leuk omdat ze "een onwijs knappe vrouw" is.. Dat profiel boeit niet joh
Zo goed het ik hem niet gelezen.. verveelde me daarvoor alquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:09 schreef PeterPastoor het volgende:
Vergeet er geen 130 in te vermelden
Dat is haar gewichtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:14 schreef INViCTuS het volgende:
Vraag gelijk waarom ze voor 130 kiest
Crap, dat had ik wel gelezenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is haar gewicht
LEZEN!!!
Zou mijn penis nog eerder in een pak boter steken. Wat een raar wijf. Een soort van overkomedisch gebeuren zonder dat het nog sexy is ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind het anders aardig neurotisch klinken
Alles kan. Maakt het uit?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee en ik kan natuurlijk alleen maar zeggen dat ik het niet cool zou vinden
misschien zij wel, of niet, dat weet je niet
en waarom blijkt dat het haar profiel niet is?
Omdat iemand die tekst al eerder heeft gezien? Dat kan toch ook vanuit haar zijn?
Een vrouw die van een trap dondert, is ook niet sexy, maar wel komischquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou mijn penis nog eerder in een pak boter steken. Wat een raar wijf. Een soort van overkomedisch gebeuren zonder dat het nog sexy is ook.
Jezus dat zeg ik toch ook nietquote:
terechte klacht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:48 schreef BeamofLight het volgende:
ik heb niet het gevoel dat eefje en rhubarbje ooit gaan beffen
Sinds wanneer is een 'hoi' niet meer voldoendequote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:37 schreef BeamofLight het volgende:
Ach, weet je, hoe vaak ik op Tinder de Hey! of Hey, waar kom je vandaan-s om de oren krijg....dan is zo'n lap tekst ook wel weer eens leuk. Zeker als je die op Tinder zou krijgen.
Omdat ik speciaal benquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een 'hoi' niet meer voldoende![]()
Het gaat er toch om dat je contact legt. Daarna mag het natuurlijk wel wat anders worden dan de standaard vragen.. maar als je al een lap tekst moet doen voordat je uberhaupt contact hebt.. vind ik echt gedoe om niets.
Da's waar maar je kunt toch op zijn minst iemands naam noemen of iets opmerken? Doe ik meestal wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat je contact legt. Daarna mag het natuurlijk wel wat anders worden dan de standaard vragen.. maar als je al een lap tekst moet doen voordat je uberhaupt contact hebt.. vind ik echt gedoe om niets.
"Hoi" is dan verkeerd, maar "Hoi Eefje" dan weer niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:10 schreef eefje801 het volgende:
Da's waar maar je kunt toch op zijn minst iemands naam noemen of iets opmerken? Doe ik meestal wel.
Heel vreemd jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enige ervaring van mij is dat ik wel matches heb, maar dat het daarna ontzettend stil is
Nee..bedoel dat (denk ik) bijna iedereen "hoi" zegt. Of "hey hey". Of zoiets. Je moet je wel een beetje onderscheiden van de rest toch? En ik vind het zelf ook leuker ja, als iemand het wat persoonlijker maakt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Hoi" is dan verkeerd, maar "Hoi Eefje" dan weer niet?
echt
Sinds je op alleen maar 'hoi', hooguit 1 reactie van de 5 matches krijgtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook niet geloof ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:16 schreef Cue_ het volgende:
Ik merk steeds meer dat ik niet gemaakt ben voor het online daten![]()
Ik merk juist dat alle mannen die ik tegenkom bij het internetdaten totaal niet geschikt zijn voor (online) datenquote:
Wow.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:23 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik merk juist dat alle mannen die ik tegenkom bij het internetdaten totaal niet geschikt zijn voor (online) daten
Wanneer zijn ze wel geschikt dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:23 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik merk juist dat alle mannen die ik tegenkom bij het internetdaten totaal niet geschikt zijn voor (online) daten
HA, arrogantquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:23 schreef MissGump het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |