Ik dacht al dat ik de enige was die het niet meer helemaal begreep.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:37 schreef ook_gek het volgende:
te korte antwoorden zijn niet goed, te lange antwoorden zijn ook niet goed.
Soms volg ik het allemaal niet meer. En maar klagen dat ze alleen zijn
of we zijn te makkelijk gewordenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was die het niet meer helemaal begreep.
och, ons menneke heeft ook een te gekke meid hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:37 schreef ook_gek het volgende:
huh wat?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
och, ons menneke heeft ook een te gekke meid hoor
probeer het en kom dan terug om te vertellen hoe je het vond.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:58 schreef Solo14 het volgende:
Ik ben nog nooit lid geweest van een datingssite. Zijn er hier mensen met goede ervaring van zo'n site? Het lijkt me wel grappig om een beetje mensen te keuren om hun looks.
Welke is dan de goede?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
probeer het en kom dan terug om te vertellen hoe je het vond.
Succes!
ga jij nou still in een hoekje zitten wachten tot dat wat komen gaat.quote:
Nee ik was gewoon geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ga jij nou still in een hoekje zitten wachten tot dat wat komen gaat.
Dat is het beste gezien je reacties.
niet doen, gewoon niet doen.quote:
Wel 5 hele regels.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:09 schreef rolklem het volgende:
Openingsvraag op Paiq: favoriete muziek. Antwoord van haar: heel verhaal van 5 regels over waar ze week van wordt
Als openingsantwoord is dat inderdaadquote:
Dat ligt bij mij maar net aan de vraag of het onderwerp dus...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:37 schreef ook_gek het volgende:
Ach ik kan dat altijd wel waarderen als iemand een passie voor muziek (of wat dan ook) heeft.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:35 schreef rolklem het volgende:
[..]
Als openingsantwoord is dat inderdaadmaar vooral dat ze beschrijft waar ze week van wordt. Kom op zeg.
OMGquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:08 schreef Spezza19 het volgende:
http://www.cracked.com/bl(...)dating-profile-ever/?
Die is eerder gepostquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:08 schreef Spezza19 het volgende:
http://www.cracked.com/bl(...)dating-profile-ever/?
Ben er trouwens mee eens dat ie zo slecht is, dat het weer satire wordt en dus weer echt interessantquote:
Naja het geeft je ook een beetje te denken hoe veel mannen er wel niet reageren op een normaal profiel van een dame... Als zo'n idioot kind al zo veel reacties krijgt, WTFquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben er trouwens mee eens dat ie zo slecht is, dat het weer satire wordt en dus weer echt interessant![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |