quote:Op zondag 12 januari 2014 23:15 schreef Deezertje het volgende:
Ben ik weer! Even een update:Eerst was het toch al wel een vriendin? En als zij 2 uur moet reizen, zou jij toch ook eens kunnen reizen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even quoten omdat waarheid.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:08 schreef BeamofLight het volgende:
Victoria Koblenko is met hoed/zonder hoed met bril/zonder bril met sleehak/zonder sleehak met snor/zonder snor altijd neukbaar
Hey Weiss! Je ziet er nog florissant uit voor een dode.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Even quoten omdat waarheid.
Sowieso BoL
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:15 schreef Deezertje het volgende:
Ben ik weer! Even een update:Ik weet niet zo goed hoe ik deze vraag neutraal kan stellen dus misschien komt het er botter uit dan bedoeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is zij ook zo sociaal onhandig met relaties?
Want als jullie op dezelfde pagina zitten is dat verder natuurlijk gewoon oke
Als jij op en neer flipt tussen relatie/geen relatie terwijl je haar achternaam nog niet eens weet (bij wijze van spreken) en zij heeft wat meer ervaring (of ik denk dat het deels daar in zit?) dan kan dat wel een bepaalde uitwerking hebben op wat zich tussen jullie af speeltHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Ach, het is sws snel gedaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik deze vraag neutraal kan stellen dus misschien komt het er botter uit dan bedoeld
Is zij ook zo sociaal onhandig met relaties?
Want als jullie op dezelfde pagina zitten is dat verder natuurlijk gewoon oke
Als jij op en neer flipt tussen relatie/geen relatie terwijl je haar achternaam nog niet eens weet (bij wijze van spreken) en zij heeft wat meer ervaring (of ik denk dat het deels daar in zit?) dan kan dat wel een bepaalde uitwerking hebben op wat zich tussen jullie af speelt
Zij stuurde mij dus een berichtje.quote:LIEVE MENSEN ik ben op zoek naar iemand met acne voor mijn eind opdracht op school, dus ken jij of ben jij zelf de persoon met ontzettend veel onzuiverheden, STUUR mij een berichtje! Heel erg bedankt!
Hahaha, ik had onlangs ook zoiets. kreeg een berichtje van een vrouw die op zoek was naar volslanke/dikke vrouwen.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:40 schreef habitue het volgende:
Wat is dit nou weer voor profiel:
[..]
Zij stuurde mij dus een berichtje.
Whehehe.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha, ik had onlangs ook zoiets. kreeg een berichtje van een vrouw die op zoek was naar volslanke/dikke vrouwen.![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha, ik had onlangs ook zoiets. kreeg een berichtje van een vrouw die op zoek was naar volslanke/dikke vrouwen.![]()
Ik hou mezelf gewoon voor dat ze me wilde feeden.quote:
hehehe, ouch.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heet.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb wel iets dat ik je wil feeden
Idem hier. Zeker als hun beroep er ook nog bij past (lerares, bibliothecaresse, secretaresse etc).quote:Op maandag 13 januari 2014 13:53 schreef El_Thijs het volgende:
Persoonlijk vind ik vrouwen met een bril best aantrekkelijk
Ik moest gniffelenquote:Op maandag 13 januari 2014 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb nog een worst voor jequote:Op maandag 13 januari 2014 18:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hou mezelf gewoon voor dat ze me wilde feeden.
Klinkt als toffe date.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gisteren het datingjaar officieel ingeluid met iemand van Tinder. Ik zou haar thuis ophalen om daarna de stad in te gaan. Adres ingevoerd dus, en eerst 100 rondjes gereden om haar blok (bleek achteraf) omdat mijn navigatiesysteem in Twilight Zone-modus ging. Leuk, maar dat werd ik wel een beetje beu, dus uiteindelijk maar in een achterafstraatje geparkeerd.
Haar opgehaald, ze stond al buiten te wachten en had nogal een kater van een of ander feestje de avond ervoor, dus dat werd eerst koffie scoren ergens en niet veel later een verlate lunch in een of ander huiskamerachtig tentje. Daarbij lulde ze mijn oren van mijn kop af en verlegen was ze dus in ieder geval niet te noemen.
Eind van de middag weer terug naar haar huis gelopen waar ze vroeg of ik zin had nog wat te komen drinken. Uiteraard.Dus daar naar binnen, drankje gedaan en daarna een hoop dolle pret gemaakt, en het was bijna middernacht voor ik er weer de deur uitstapte.
Daarna door de kou wederom 100 rondjes gedaan, maar ditmaal lopend en op rubberen benen, omdat ik met mijn oude dementerende harses niet meer de straat wist waar ik de bangbus® ook alweer had neergezet. Wel gevonden ten lange leste en koers gezet richting huis en me eerst vol lopen stouwen met alles wat voorhanden was aangezien ik compleet verging van de honger.
Oh ja. Wel een leukerd verder. To be continued denk ik.
Jewaitzelluf.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hey Weiss! Je ziet er nog florissant uit voor een dode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |