quote:Op zondag 12 januari 2014 14:32 schreef Rickario het volgende:
[..]
Een prima manier om je Duits op te krikken
Nou ja, in dit geval máákte ik me natuurlijk ook helemaal niet druk. Als de date gisteren was doorgegaan was het allemaal prima geweest, ook al er geen klik was geweest. Maar haar twijfels brengen dan weer de twijfels bij mij naar boven.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Gaat erom dat je jezelf lekker voelt erbij, je moet je helemaal nog niet druk maken om de ander of om hoe je over komt. Het is niet zozeer een nare eigenschap maar lijkt wel een self fulfulling prophecy te zijn.
Ja mooi is dat he! Denk een van de grootste oorzaken van stress. Heb ik ook vaak last van: een filmpje van de date afspelen voordat de date is geweest.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit is echt jezelf kwellen terwijl je nog niet eens op de eerste date bent geweest (!)
Sorryquote:Op zondag 12 januari 2014 22:59 schreef MissGump het volgende:
De kop is eraf, eerste date van het jaar gehad. Nu maar hopen dat ze niet allemaal zo zijn![]()
Het was allemaal best gezellig en hij was ook best leuk om te zien maar er was echt nul aantrekkingskracht. Op naar de volgende dan maar!
Sorry is niet nodig hoor, was verder een prima avond (en was ook nog in de kroeg om de hoekquote:
Nee hoor, gewoon geen aantrekkingskracht, dat is soms (vaak) gewoon zo.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
Wat was hij te veel / waarin had hij anders kunnen zijn volgens jou?
Ja okee, maar ik geloof niet zo in 'magie', maar in concrete dingen waar je op valt. Als je voor jezelf concreet maakt wat je zoekt, kun je voor de volgende keer teleurstellingen voorkomen, dacht ik zo.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:08 schreef MissGump het volgende:
Nee hoor, gewoon geen aantrekkingskracht, dat is soms (vaak) gewoon zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niet zeggen dat ik teleurgesteld ben hoor, dates zijn voor mij gewoon een gezellige avond en verder zie ik wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja okee, maar ik geloof niet zo in 'magie', maar in concrete dingen waar je op valt. Als je voor jezelf concreet maakt wat je zoekt, kun je voor de volgende keer teleurstellingen voorkomen, dacht ik zo.Maar misschien ook niet hoor
Niet doen joh, brillen zijn best sexy. En ja, ik ben bloedserieus.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:19 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik teleurgesteld ben hoor, dates zijn voor mij gewoon een gezellige avond en verder zie ik wel.
Mijn vriendinnen raden me nu aan om lenzen te nemen hoewel ik die eigenlijk niet nodig heb. Als je ze dan vergeet uit te doen zie je namelijk ook niet naast wie je wakker wordt
Goede tip, brillen zijn niks. Mijn vriendin is ook leuker zonder bril (weet ze)quote:Op zondag 12 januari 2014 23:19 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik teleurgesteld ben hoor, dates zijn voor mij gewoon een gezellige avond en verder zie ik wel.
Mijn vriendinnen raden me nu aan om lenzen te nemen hoewel ik die eigenlijk niet nodig heb. Als je ze dan vergeet uit te doen zie je namelijk ook niet naast wie je wakker wordt
Ik kon het gewoon volgen andersquote:Op maandag 13 januari 2014 10:18 schreef MissGump het volgende:
Jongens, ik heb geen bril of lenzen!
Het was een grapje, dat je juist lenzen gaat dragen zodat je niet kan zien met wie je date/ naast wie je wakker wordt!
Ik en mijn onnavolgbare humor
Ga daten zou ik zeggenquote:Op maandag 13 januari 2014 10:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kon het gewoon volgen anders![]()
Ik snapte hemquote:Op maandag 13 januari 2014 10:18 schreef MissGump het volgende:
Jongens, ik heb geen bril of lenzen!
Het was een grapje, dat je juist lenzen gaat dragen zodat je niet kan zien met wie je date/ naast wie je wakker wordt!
Ik en mijn onnavolgbare humor
Kan idd best geil zijn jaquote:Op maandag 13 januari 2014 13:53 schreef El_Thijs het volgende:
Persoonlijk vind ik vrouwen met een bril best aantrekkelijk
Eensquote:Op maandag 13 januari 2014 13:53 schreef El_Thijs het volgende:
Persoonlijk vind ik vrouwen met een bril best aantrekkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |