abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 januari 2014 @ 20:28:18 #226
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135369215
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 19:48 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wel eens over Paiq, ja. Het is een beetje too much.

Ik zit op die heerlijk foute "mooiste Tindermannen" pagina op facebook en heb de indruk dat er best veel mannen en vrouwen voor de grap door vrienden op Tinder worden gepleurd. Al zal er ook best een aandeel zijn van mensen die spanning zoeken of nieuwsgierig zijn. Heb je nog contacten opgedaan verder?
Sodeju, wil je nooit meer die pagina noemen. Ik dacht, eens voor de grap kijken. Je krijgt er gewoon een minderwaardigheidscomplex van.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 12 januari 2014 @ 09:52:03 #227
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135387631
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 03:15 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha ha, beetje teut? Eén valt af, al kunnen ze het best. Dus dan heb je nog een scharrel over en een aanbidder. Op zich niet slecht toch? :P
Ben uiteindelijk met iemand mee naar huis gegaan die ik de laatste 2 minuten voor sluitingstijd zag. Echter na een wijntje bij hem weer terug gegaan naar de kroeg en daar nog even met een oud scharrel gezeten en die is gezellig mee gegaan.

Vage avond dus nog wel beetje.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 10:46 schreef INViCTuS het volgende:

Moeilijk kiezen zeker :P? Maar wel jammer dat hij niet is op komen dagen en dus ook niks heeft laten horen, zegt dus wel genoeg. Dat kan gewoon echt niet
Indeed. Jammer maar helaas en tot ziens met hem :)
  zondag 12 januari 2014 @ 10:57:19 #228
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_135388537
Zo ik ben ook weer terug :P
Nog wat gemist hier? Ook_gek nog steeds gelukkig met z'n chickie O+?
Eefje ondertussen de rode draad in haar leven gepaald (de buurman)?
En hoe is het met de rest?

Te lui om zoveel topics terug te lezen dus een samenvatting is welkom ;)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_135388584
Ik heb gisteren badoo weer eens aangeslingerd maar is het "leden in de buurt" knopje weg of kan ik hem niet vinden?

Nu kan ik "niks" op de site, behalve beoordelen
  zondag 12 januari 2014 @ 12:10:28 #230
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135390032
quote:
Ben uiteindelijk met iemand mee naar huis gegaan die ik de laatste 2 minuten voor sluitingstijd zag. Echter na een wijntje bij hem weer terug gegaan naar de kroeg en daar nog even met een oud scharrel gezeten en die is gezellig mee gegaan.

Hoezo vaag? Ik zou zo'n avond prima vinden. Het was beter dan mijn avond gisteren. Heel leuk hoor dat ik twee vrienden van me aan een (waarschijnlijke) ONS geholpen heb, alleen als je dan zelf weer alleen naar huis gaat mis je toch iets.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 12 januari 2014 @ 13:12:30 #231
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135391523
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
Zo ik ben ook weer terug :P
Nog wat gemist hier? Ook_gek nog steeds gelukkig met z'n chickie O+?
Eefje ondertussen de rode draad in haar leven gepaald (de buurman)?
En hoe is het met de rest?

Te lui om zoveel topics terug te lezen dus een samenvatting is welkom ;)
Tis vooralsnog de achterbuurman geworden. Langzaam kom ik dichter bij mijn doel :)

Heb jij nog een last minute kerstdate gehosseld?
  zondag 12 januari 2014 @ 13:13:15 #232
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135391543
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2014 09:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

Indeed. Jammer maar helaas en tot ziens met hem :)
Oud is vertrouwd hé ;) Toch nog de goede keuze geweest :)
  zondag 12 januari 2014 @ 13:16:15 #233
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_135391625
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:12 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Tis vooralsnog de achterbuurman geworden. Langzaam kom ik dichter bij mijn doel :)

Heb jij nog een last minute kerstdate gehosseld?
Nee, maar wel een vakantiescharrel :@ (serveerster van het hotel _O- )
  zondag 12 januari 2014 @ 13:18:06 #234
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135391681
quote:
2s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:16 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nee, maar wel een vakantiescharrel :@ (serveerster van het hotel _O- )
Nice :9 vakantie"liefdes" O+

Ik heb het ook leuk met mijn date, weet nog niet of er meer in zit dan fwb maar iemand om de hoek is echt geweldig :D Ga nooit meer zo'n verre date hosselen.
  zondag 12 januari 2014 @ 13:21:11 #235
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_135391790
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:18 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nice :9 vakantie"liefdes" O+

Ik heb het ook leuk met mijn date, weet nog niet of er meer in zit dan fwb maar iemand om de hoek is echt geweldig :D Ga nooit meer zo'n verre date hosselen.
Mijn telefoon is helemaal overladen met Duitse whatsappjes nu :')
Het was een leuke meid en ik denk dat ik het maar een kans ga geven :') Ze woont vlak over de grens dus opzich nog wel te doen. Alleen zit ze dus tot eind van het skiseizoen in Oostenrijk.... In Mei komt ze toevallig wel naar Nederland :D
We zullen zien :Y)
  zondag 12 januari 2014 @ 13:23:16 #236
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135391872
quote:
2s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:21 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Mijn telefoon is helemaal overladen met Duitse whatsappjes nu :')
Het was een leuke meid en ik denk dat ik het maar een kans ga geven :') Ze woont vlak over de grens dus opzich nog wel te doen. Alleen zit ze dus tot eind van het skiseizoen in Oostenrijk.... In Mei komt ze toevallig wel naar Nederland :D
We zullen zien :Y)
*O* klinkt erg leuk SC! Ah die Duitsers, inmiddels zijn het best leuke mensen geworden :)
Ha ha hoe is je Duits?

Da's wel leuk zeg, hou ons hier op de hoogte!
  zondag 12 januari 2014 @ 13:33:13 #237
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_135392218
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:23 schreef eefje801 het volgende:

[..]

*O* klinkt erg leuk SC! Ah die Duitsers, inmiddels zijn het best leuke mensen geworden :)
Ha ha hoe is je Duits?

Da's wel leuk zeg, hou ons hier op de hoogte!
Mijn Duits is sehr slecht :P Daarom vind ik het wel grappig en een goede manier om m'n Duits op wat hoger niveau te krijgen (handig op m'n werk ook).

Maar met kans geven bedoel ik niet zo serieus als het klinkt :P Ik bedoel meer: Contact houden, een keer proberen af te spreken en zien hoe het loopt :)
Als ik ondertussen hier in de buurt iemand tegenkom in de kroeg waarmee ik wil daten zou ik dat wel gewoon doen hoor :).
Maar contact houden lijkt me wel leuk, ipv haar volgend jaar opeens weer te zien aan het ontbijt :')
pi_135392451
Ondertussen sinds we gisterochtend de verplaatsing van de date naar volgende week geregeld hebben niets meer van de twijfeldame gehoord, terwijl we hiervoor iedere dag wel heel leuk contact hadden.

Nee, die kan ik ook wel afschrijven.
  zondag 12 januari 2014 @ 13:47:19 #239
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135392807
quote:
2s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:33 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Mijn Duits is sehr slecht :P Daarom vind ik het wel grappig en een goede manier om m'n Duits op wat hoger niveau te krijgen (handig op m'n werk ook).

Maar met kans geven bedoel ik niet zo serieus als het klinkt :P Ik bedoel meer: Contact houden, een keer proberen af te spreken en zien hoe het loopt :)
Als ik ondertussen hier in de buurt iemand tegenkom in de kroeg waarmee ik wil daten zou ik dat wel gewoon doen hoor :).
Maar contact houden lijkt me wel leuk, ipv haar volgend jaar opeens weer te zien aan het ontbijt :')
Juist leuk als het zo ongedwongen is :) Gelijk heb je.

Ha ha ja het is de ideale manier om een vreemde taal te verbeteren :P
pi_135393536
Het lijkt mij overigens toch dat het in dit geval niet aan mij zou zijn om de stilte weer te verbreken. Ik heb haar als laatste nog een suggestie aan de hand gedaan m.b.t. onze date, en dan ligt de bal om daar links- of rechtsom op te reageren toch bij haar.

Ik krijg een beetje de indruk dat die suggestie haar eerder geuite twijfels weer heeft doen opspelen, maar dan nog...me dunkt dat het niet zo kan zijn dat ik haar dat nu dan maar moet gaan vragen óf dat zo is.
pi_135393896
quote:
13s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:01 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb gisteren badoo weer eens aangeslingerd maar is het "leden in de buurt" knopje weg of kan ik hem niet vinden?

Nu kan ik "niks" op de site, behalve beoordelen
  zondag 12 januari 2014 @ 14:16:12 #242
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135393925
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:05 schreef Capstan het volgende:
Het lijkt mij overigens toch dat het in dit geval niet aan mij zou zijn om de stilte weer te verbreken. Ik heb haar als laatste nog een suggestie aan de hand gedaan m.b.t. onze date, en dan ligt de bal om daar links- of rechtsom op te reageren toch bij haar.

Ik krijg een beetje de indruk dat die suggestie haar eerder geuite twijfels weer heeft doen opspelen, maar dan nog...me dunkt dat het niet zo kan zijn dat ik haar dat nu dan maar moet gaan vragen óf dat zo is.
Dit wordt niks zo, stoppen met je afvragen waarom en hoezo en wanneer en even niks laten horen. Ga een leukere dame zoeken op Paiq en spreek daar voor die tijd mee af. Who knows, misschien tref je zo een veel leukere dame. Dit is echt jezelf kwellen terwijl je nog niet eens op de eerste date bent geweest (!)
pi_135394039
Precies, stoppen met nadenken over een twijfelaar. Die heeft er geen zin in. Opzoek gaan naar iemand die wel wil :)
pi_135394480
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Precies, stoppen met nadenken over een twijfelaar. Die heeft er geen zin in. Opzoek gaan naar iemand die wel wil :)
Herkenbaar. Toevallig vandaag zelfde aan de hand
Zouden donderdag dagen, toen moest ze ineens met een vriendin naar het ziekenhuis.
Verplaatst naar vanmiddag, na dr werk. Nu afgezegd omdat ze moe is want het was zo druk.
Misschien volgend weekend want dan is ze vrij roept ze.

Tja, graag of helemaal niet denk ik eigenlijk...
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_135394521
quote:
2s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:33 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Een prima manier om je Duits op te krikken :')
  zondag 12 januari 2014 @ 14:33:34 #246
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135394569
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:32 schreef Rickario het volgende:

[..]

Een prima manier om je Duits op te krikken :')
Ik denk dat hij iets anders wil krikken :')
pi_135394609
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:16 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dit wordt niks zo, stoppen met je afvragen waarom en hoezo en wanneer en even niks laten horen. Ga een leukere dame zoeken op Paiq en spreek daar voor die tijd mee af. Who knows, misschien tref je zo een veel leukere dame. Dit is echt jezelf kwellen terwijl je nog niet eens op de eerste date bent geweest (!)
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het 'grappige' is natuurlijk dat hoewel het nadenken en afvragen een nare eigenschap van me is, ik daar naar haar toe helemaal nooit last van heb gehad, hoogstens dus naar mezelf. Ik wilde immers wel gewoon gaan zien waar de date toe zou leiden, terwijl zij dus de twijfelaar was.

Maar ik doe er inderdaad verder het zwijgen toe, dan merk ik wel of zij dat ook doet.
pi_135395037
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:30 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Herkenbaar. Toevallig vandaag zelfde aan de hand
Zouden donderdag dagen, toen moest ze ineens met een vriendin naar het ziekenhuis.
Verplaatst naar vanmiddag, na dr werk. Nu afgezegd omdat ze moe is want het was zo druk.
Misschien volgend weekend want dan is ze vrij roept ze.

Tja, graag of helemaal niet denk ik eigenlijk...
Zo irritant hè, dit.. :(. Smoesjes, excuses, weet ik veel wat.. Ik zou haar lekker met rust laten, als ze wil dan komt ze wel..
  zondag 12 januari 2014 @ 15:15:16 #249
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135396186
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:34 schreef Capstan het volgende:

[..]

[..]

Het 'grappige' is natuurlijk dat hoewel het nadenken en afvragen een nare eigenschap van me is, ik daar naar haar toe helemaal nooit last van heb gehad, hoogstens dus naar mezelf. Ik wilde immers wel gewoon gaan zien waar de date toe zou leiden, terwijl zij dus de twijfelaar was.

Maar ik doe er inderdaad verder het zwijgen toe, dan merk ik wel of zij dat ook doet.
Daar gaat het toch niet om? Gaat erom dat je jezelf lekker voelt erbij, je moet je helemaal nog niet druk maken om de ander of om hoe je over komt. Het is niet zozeer een nare eigenschap maar lijkt wel een self fulfulling prophecy te zijn.
  zondag 12 januari 2014 @ 15:16:03 #250
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135396222
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zo irritant hè, dit.. :(. Smoesjes, excuses, weet ik veel wat.. Ik zou haar lekker met rust laten, als ze wil dan komt ze wel..
Ik had dit ook met iemand. Als ik wilde afspreken kon hij alleen gelijk diezelfde dag nog en alle andere opties niet. Hield dus helemaal geen rekening met mij of mijn planning. Bye Bye!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')