Sodeju, wil je nooit meer die pagina noemen. Ik dacht, eens voor de grap kijken. Je krijgt er gewoon een minderwaardigheidscomplex van.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wel eens over Paiq, ja. Het is een beetje too much.
Ik zit op die heerlijk foute "mooiste Tindermannen" pagina op facebook en heb de indruk dat er best veel mannen en vrouwen voor de grap door vrienden op Tinder worden gepleurd. Al zal er ook best een aandeel zijn van mensen die spanning zoeken of nieuwsgierig zijn. Heb je nog contacten opgedaan verder?
Ben uiteindelijk met iemand mee naar huis gegaan die ik de laatste 2 minuten voor sluitingstijd zag. Echter na een wijntje bij hem weer terug gegaan naar de kroeg en daar nog even met een oud scharrel gezeten en die is gezellig mee gegaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha, beetje teut? Eén valt af, al kunnen ze het best. Dus dan heb je nog een scharrel over en een aanbidder. Op zich niet slecht toch?
Indeed. Jammer maar helaas en tot ziens met hemquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:46 schreef INViCTuS het volgende:
Moeilijk kiezen zeker? Maar wel jammer dat hij niet is op komen dagen en dus ook niks heeft laten horen, zegt dus wel genoeg. Dat kan gewoon echt niet
Hoezo vaag? Ik zou zo'n avond prima vinden. Het was beter dan mijn avond gisteren. Heel leuk hoor dat ik twee vrienden van me aan een (waarschijnlijke) ONS geholpen heb, alleen als je dan zelf weer alleen naar huis gaat mis je toch iets.quote:Ben uiteindelijk met iemand mee naar huis gegaan die ik de laatste 2 minuten voor sluitingstijd zag. Echter na een wijntje bij hem weer terug gegaan naar de kroeg en daar nog even met een oud scharrel gezeten en die is gezellig mee gegaan.
Vage avond dus nog wel beetje.
Tis vooralsnog de achterbuurman geworden. Langzaam kom ik dichter bij mijn doelquote:Op zondag 12 januari 2014 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
Zo ik ben ook weer terug
Nog wat gemist hier? Ook_gek nog steeds gelukkig met z'n chickie?
Eefje ondertussen de rode draad in haar leven gepaald (de buurman)?
En hoe is het met de rest?
Te lui om zoveel topics terug te lezen dus een samenvatting is welkom
Oud is vertrouwd héquote:Op zondag 12 januari 2014 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben uiteindelijk met iemand mee naar huis gegaan die ik de laatste 2 minuten voor sluitingstijd zag. Echter na een wijntje bij hem weer terug gegaan naar de kroeg en daar nog even met een oud scharrel gezeten en die is gezellig mee gegaan.
Vage avond dus nog wel beetje.
[..]
Indeed. Jammer maar helaas en tot ziens met hem
Nee, maar wel een vakantiescharrelquote:Op zondag 12 januari 2014 13:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tis vooralsnog de achterbuurman geworden. Langzaam kom ik dichter bij mijn doel
Heb jij nog een last minute kerstdate gehosseld?
Nicequote:Op zondag 12 januari 2014 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, maar wel een vakantiescharrel(serveerster van het hotel
)
Mijn telefoon is helemaal overladen met Duitse whatsappjes nuquote:Op zondag 12 januari 2014 13:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nicevakantie"liefdes"
Ik heb het ook leuk met mijn date, weet nog niet of er meer in zit dan fwb maar iemand om de hoek is echt geweldigGa nooit meer zo'n verre date hosselen.
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn telefoon is helemaal overladen met Duitse whatsappjes nu
Het was een leuke meid en ik denk dat ik het maar een kans ga gevenZe woont vlak over de grens dus opzich nog wel te doen. Alleen zit ze dus tot eind van het skiseizoen in Oostenrijk.... In Mei komt ze toevallig wel naar Nederland
We zullen zien
Mijn Duits is sehr slechtquote:Op zondag 12 januari 2014 13:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]klinkt erg leuk SC! Ah die Duitsers, inmiddels zijn het best leuke mensen geworden
Ha ha hoe is je Duits?
Da's wel leuk zeg, hou ons hier op de hoogte!
Juist leuk als het zo ongedwongen isquote:Op zondag 12 januari 2014 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn Duits is sehr slechtDaarom vind ik het wel grappig en een goede manier om m'n Duits op wat hoger niveau te krijgen (handig op m'n werk ook).
Maar met kans geven bedoel ik niet zo serieus als het klinktIk bedoel meer: Contact houden, een keer proberen af te spreken en zien hoe het loopt
Als ik ondertussen hier in de buurt iemand tegenkom in de kroeg waarmee ik wil daten zou ik dat wel gewoon doen hoor.
Maar contact houden lijkt me wel leuk, ipv haar volgend jaar opeens weer te zien aan het ontbijt
quote:Op zondag 12 januari 2014 11:01 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb gisteren badoo weer eens aangeslingerd maar is het "leden in de buurt" knopje weg of kan ik hem niet vinden?
Nu kan ik "niks" op de site, behalve beoordelen
Dit wordt niks zo, stoppen met je afvragen waarom en hoezo en wanneer en even niks laten horen. Ga een leukere dame zoeken op Paiq en spreek daar voor die tijd mee af. Who knows, misschien tref je zo een veel leukere dame. Dit is echt jezelf kwellen terwijl je nog niet eens op de eerste date bent geweest (!)quote:Op zondag 12 januari 2014 14:05 schreef Capstan het volgende:
Het lijkt mij overigens toch dat het in dit geval niet aan mij zou zijn om de stilte weer te verbreken. Ik heb haar als laatste nog een suggestie aan de hand gedaan m.b.t. onze date, en dan ligt de bal om daar links- of rechtsom op te reageren toch bij haar.
Ik krijg een beetje de indruk dat die suggestie haar eerder geuite twijfels weer heeft doen opspelen, maar dan nog...me dunkt dat het niet zo kan zijn dat ik haar dat nu dan maar moet gaan vragen óf dat zo is.
Herkenbaar. Toevallig vandaag zelfde aan de handquote:Op zondag 12 januari 2014 14:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Precies, stoppen met nadenken over een twijfelaar. Die heeft er geen zin in. Opzoek gaan naar iemand die wel wil
Een prima manier om je Duits op te krikkenquote:Op zondag 12 januari 2014 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn Duits is sehr slechtDaarom vind ik het wel grappig en een goede manier om m'n Duits op wat hoger niveau te krijgen (handig op m'n werk ook).
Maar met kans geven bedoel ik niet zo serieus als het klinktIk bedoel meer: Contact houden, een keer proberen af te spreken en zien hoe het loopt
Als ik ondertussen hier in de buurt iemand tegenkom in de kroeg waarmee ik wil daten zou ik dat wel gewoon doen hoor.
Maar contact houden lijkt me wel leuk, ipv haar volgend jaar opeens weer te zien aan het ontbijt
Ik denk dat hij iets anders wil krikkenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:32 schreef Rickario het volgende:
[..]
Een prima manier om je Duits op te krikken
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit wordt niks zo, stoppen met je afvragen waarom en hoezo en wanneer en even niks laten horen. Ga een leukere dame zoeken op Paiq en spreek daar voor die tijd mee af. Who knows, misschien tref je zo een veel leukere dame. Dit is echt jezelf kwellen terwijl je nog niet eens op de eerste date bent geweest (!)
Het 'grappige' is natuurlijk dat hoewel het nadenken en afvragen een nare eigenschap van me is, ik daar naar haar toe helemaal nooit last van heb gehad, hoogstens dus naar mezelf. Ik wilde immers wel gewoon gaan zien waar de date toe zou leiden, terwijl zij dus de twijfelaar was.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Precies, stoppen met nadenken over een twijfelaar. Die heeft er geen zin in. Opzoek gaan naar iemand die wel wil
Zo irritant hè, dit..quote:Op zondag 12 januari 2014 14:30 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Herkenbaar. Toevallig vandaag zelfde aan de hand
Zouden donderdag dagen, toen moest ze ineens met een vriendin naar het ziekenhuis.
Verplaatst naar vanmiddag, na dr werk. Nu afgezegd omdat ze moe is want het was zo druk.
Misschien volgend weekend want dan is ze vrij roept ze.
Tja, graag of helemaal niet denk ik eigenlijk...
Daar gaat het toch niet om? Gaat erom dat je jezelf lekker voelt erbij, je moet je helemaal nog niet druk maken om de ander of om hoe je over komt. Het is niet zozeer een nare eigenschap maar lijkt wel een self fulfulling prophecy te zijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Het 'grappige' is natuurlijk dat hoewel het nadenken en afvragen een nare eigenschap van me is, ik daar naar haar toe helemaal nooit last van heb gehad, hoogstens dus naar mezelf. Ik wilde immers wel gewoon gaan zien waar de date toe zou leiden, terwijl zij dus de twijfelaar was.
Maar ik doe er inderdaad verder het zwijgen toe, dan merk ik wel of zij dat ook doet.
Ik had dit ook met iemand. Als ik wilde afspreken kon hij alleen gelijk diezelfde dag nog en alle andere opties niet. Hield dus helemaal geen rekening met mij of mijn planning. Bye Bye!quote:Op zondag 12 januari 2014 14:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zo irritant hè, dit... Smoesjes, excuses, weet ik veel wat.. Ik zou haar lekker met rust laten, als ze wil dan komt ze wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |