abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135297346
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:44 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is dus een beetje mijn dilemma. Zelf ben ik vrij terughoudend qua gewaagde berichten mede doordat ik niet zo opgevoed ben en me er dus ook een beetje ongemakkelijk daarbij voel. Aan de andere kant merk ik dat dat terughoudende totaal geen effect heeft en me dus ook niets oplevert.
Je moet zeker niet iets gaan doen waar je je ongemakkelijk bij voelt. Je moet op zoek gaan naar de 'jezelf' die het leukste overkomt, zonder dat je daarbij dingen verzint of verbergt o.i.d.
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:01:54 #102
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135297497
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Dat betekent dat ik er volledig achter sta, maar dat het wellicht ook kan betekenen dat het me kan belemmeren met vrouwen. Is dat wat duidelijker?
Hier nog zo'n persoon. Dat maakt me wel geschikt voor langere relaties, maar niet voor de korte termijn. Dat kan soms handig zijn, maar vaak ook niet. Het is maar net wat je zoekt en waar je je lekker bij voelt. Bij mij betekende dat een relatie van 7 jaar met samenwonen en verloofd zijn (kortom een toekomst samen) waar ik tevreden mee was. Toen dat echter voorbij ging bleek het ook nadelen te hebben waar ik nu nog tegenaan loop.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135297525
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:57 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

In het begin wel, moraalklem. 🐥
Misschien in jouw wereld. Maar ALLE vrouwen die ik date, willen toch echt niet geneukt worden op een eerste date.
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:02:20 #104
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_135297528
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het is dat ik al getrouwd ben Steer ;(
Nouja goed je hoeft je benen niet open te doen voor mij heur.
Confidence through competence
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:02:33 #105
55709 Stereotomy
pi_135297537
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb volgens mij jouw voicemail/telefoongesprek nog ergens op een schijf staan :') van toen die avond met de dames en de cosmo's :')
Oh god :') _O- _O-
pi_135297542
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Opvoeding + ervaring + overtuiging

Ik denk dat het goed is wat rustiger aan te doen. Zo ben ik opgevoed en heb ook ervaren dat ik het zo het liefste wil.

Edit: En wellicht ben ik gewoon nog te bang om me volledig in relaties te storten, want daar zie ik seks vooral op gericht.
Hmm, je hebt beide 'kanten' dus al eens ervaren? Heb je wel eens een ONS gehad?

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:02 schreef rolklem het volgende:

[..]

Misschien in jouw wereld. Maar ALLE vrouwen die ik date, willen toch echt niet geneukt worden op een eerste date.
Zou niet weten waarom ze dat niet willen als je alle boxjes aftickt.

Overigens komen ze er zelden tot nooit voor uit, en vaak geloven ze ook niet dat ze het willen. Maar als je alle buttons induwt willen ze zeker wel. Heb nooit anders meegemaakt.
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:02:49 #107
55709 Stereotomy
pi_135297566
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:52 schreef rolklem het volgende:

[..]

Wat heerlijk generaliserend :')
Wat naief :)
pi_135297600
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:02 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat naief :)
Er zit echt een ontzettend groot gat tussen naïviteit en generaliserend zijn.
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:04:00 #109
55709 Stereotomy
pi_135297637
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:55 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Die worden over het algemeen aantrekkelijker van een hogere deadlift en een lager vetpercentage. :) Vraag maar aan Stereo.
True, toen ik 25 was, woog ik 85 KG met een BMI van 30+ en zag ik eruit als een duikpak gevuld met stront.

Nu ben ik de 30 gepasseerd en zie ik er beter uit dan de studenten in het sportcentrum van mijn oude uni.
pi_135297638
quote:
5s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:02 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Zou niet weten waarom ze dat niet willen als je alle boxjes aftickt.
Omdat je onmogelijk op één date kan weten of iemand inderdaad alle boxjes aftickt. Omdat er ook mensen zijn met principes die seks speciaal vinden.
pi_135297728
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

True, toen ik 25 was, woog ik 85 KG met een BMI van 30+ en zag ik eruit als een duikpak gevuld met stront.

Nu ben ik de 30 gepasseerd en zie ik er beter uit dan de studenten in het sportcentrum van mijn oude uni.
That's what I'm talking 'bout. Nog steeds respect voor je transformatie. _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:04 schreef rolklem het volgende:

[..]

Omdat je onmogelijk op één date kan weten of iemand inderdaad alle boxjes aftickt. Omdat er ook mensen zijn met principes die seks speciaal vinden.
En jij kunt haar geen dusdanig speciale avond bezorgen, dat ze het alsnog wil? Zie je daar geen uitdaging in? Geil is geil.
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:05:29 #112
55709 Stereotomy
pi_135297730
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:02 schreef rolklem het volgende:

[..]

Ja, mijn ex is echt de meest moralistische Moeder Theresa die ik ken (nog steeds) maar ik zat wel aan haar borsten te sabbelen de 2e date.

Als je opgewonden bent, dan ben je opgewonden. Ook als vrouw. Je kunt er wel rationeel tegen vechten (en soms werkt dat prima), maar je *wil* gewoon.
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:05:55 #113
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135297755
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:47 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Neem toch aan de je op een gegeven moment je opvoeding wel van je afschudt als het daarop aankomt? Je eigen stijl, eigen ideeën etc.?
Als ik echt voor iemand ga wel ja. Maar dan komt het ook geregeld een beetje gekunsteld over en werkt het eerder averechts dan dat het me helpt.

Laat ik het zo zeggen, als ik aan dirty talk ga doen tegen iemand die ik probeer te versieren heeft ze meteen door dat ik niet zo ben en een soort rol speel. Echter, bij het gedragen aan de andere kant van het spectrum word 'scoren' of zelfs maar een telefoonnummer of date regelen weer erg lastig omdat je dan verdomd snel in de friendzone terecht komt. Ik moet nog leren die middenweg te vinden waarbij ik mezelf niet verlies, maar toch duidelijker laat merken wat mijn intenties zijn..
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135297857
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:05 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

En jij kunt haar geen dusdanig speciale avond bezorgen, dat ze het alsnog wil? Zie je daar geen uitdaging in?
Nee. Want dan doe je iets tegen haar zin. Want haar mening tijdens een date is niet haar mening in normale toestand. Tijdens een date is ze enthousiast en voelt ze emoties. Dat is bijna hetzelfde als een dronken vrouw neuken die eigenlijk niet met je zou willen neuken. In mijn ogen kansloos.
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:07:55 #115
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135297870
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, mijn ex is echt de meest moralistische Moeder Theresa die ik ken (nog steeds) maar ik zat wel aan haar borsten te sabbelen de 2e date.

Als je opgewonden bent, dan ben je opgewonden. Ook als vrouw. Je kunt er wel rationeel tegen vechten (en soms werkt dat prima), maar je *wil* gewoon.
http://en.wikipedia.org/wiki/Criticism_of_Mother_Teresa

:P
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:08:22 #116
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135297891
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:05 schreef yats het volgende:

[..]

Als ik echt voor iemand ga wel ja. Maar dan komt het ook geregeld een beetje gekunsteld over en werkt het eerder averechts dan dat het me helpt.

Laat ik het zo zeggen, als ik aan dirty talk ga doen tegen iemand die ik probeer te versieren heeft ze meteen door dat ik niet zo ben en een soort rol speel. Echter, bij het gedragen aan de andere kant van het spectrum word 'scoren' of zelfs maar een telefoonnummer of date regelen weer erg lastig omdat je dan verdomd snel in de friendzone terecht komt. Ik moet nog leren die middenweg te vinden waarbij ik mezelf niet verlies, maar toch duidelijker laat merken wat mijn intenties zijn..
Weet je, als je op een datingsite staat heb je in feite je intenties al een beetje duidelijk gemaakt. Je wil daten met iemand, misschien wel een relatie of whatever. Dat hoeft dus al niet meer. Je kunt best zonder de vuige vunzigerd uit te hangen een bruggetje maken naar afspreken met een leuke dame. Gewoon in het mailcontact of in een chat. Je merkt dan snel genoeg of iemand interesse daarin heeft. Hoef je echt niet je hele persoonlijkheid voor om te bouwen.
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:08:25 #117
55709 Stereotomy
pi_135297896
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:07 schreef rolklem het volgende:

[..]

Nee. Want dan doe je iets tegen haar zin. Want haar mening tijdens een date is niet haar mening in normale toestand. Tijdens een date is ze enthousiast en voelt ze emoties. Dat is bijna hetzelfde als een dronken vrouw neuken die eigenlijk niet met je zou willen neuken. In mijn ogen kansloos.
Hoe is de relatie met je moeder? Serieuze vraag. Kun je goed met haar opschieten?
pi_135297925
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:07 schreef rolklem het volgende:

[..]

Iets tegen haar zin? Wat is dit nu weer dan. Als zij bovenop je klimt en je plank in haar mond neemt, dan is er nog maar weinig sprake van 'tegen haar zin'. Ook vrouwen met 'moralen' worden geil.
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:08:58 #119
55709 Stereotomy
pi_135297935
pi_135297950
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Gefeliciteerd :) als je per se van dit topic een opschep-topic wil maken: een vrouw die seksueel misbruikt is met alles van haar lichaam behalve haar mond, en die haar mond dus als heilig beschouwde, wilde míj zoenen op een eerste date binnen 2 uur. Jippie.
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:10:03 #121
55709 Stereotomy
pi_135297986
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:08 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Iets tegen haar zin? Wat is dit nu weer dan. Als zij bovenop je klimt en je plank in haar mond neemt, dan is er nog maar weinig sprake van 'tegen haar zin'. Ook vrouwen met 'moralen' worden geil.
Je mag ook vrouwen niet verrassen bij het ontbijt met een zoen in hun nek terwijl je ze van achteren omarmd, want 's ochtends, dan zijn de vrouwen nog een beetje moe enzo. En dat is niet hun normale toestand. Daarom moet je wachten. w/
pi_135298006
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:08 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hoe is de relatie met je moeder? Serieuze vraag. Kun je goed met haar opschieten?
Ik heb geen idee welk antwoord je wil horen, en waarschijnlijk maak je van elk antwoord iets moois, dus ik zal maar gewoon de waarheid vertellen. Het is niet meer dan een kennis van mij die ik regelmatig zie, maar de band is beter dan hij ooit geweest is.
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:11:16 #123
55709 Stereotomy
pi_135298043
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:09 schreef rolklem het volgende:

[..]

Gefeliciteerd :) als je per se van dit topic een opschep-topic wil maken: een vrouw die seksueel misbruikt is met alles van haar lichaam behalve haar mond, en die haar mond dus als heilig beschouwde, wilde míj zoenen op een eerste date binnen 2 uur. Jippie.
Gebroken mensen zullen daar vast anders in staan, maar daar zijn genoeg andere R&P topics voor :) We gaan hier van redelijkerwijs gezonde mensen uit.

Geen borderliners, mensen met PTSS of asperger.
pi_135298063
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:08 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Geil is bijna net zoals dronken. Maar dat zal jij wel niet inzien :)
Ik ga geen gebruik maken van iemands geilheid, ondanks dat die door mij komt, en ja, dat lukt mij vaak genoeg.
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:12:06 #125
55709 Stereotomy
pi_135298069
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:10 schreef rolklem het volgende:

[..]

Ik heb geen idee welk antwoord je wil horen, en waarschijnlijk maak je van elk antwoord iets moois, dus ik zal maar gewoon de waarheid vertellen. Het is niet meer dan een kennis van mij die ik regelmatig zie, maar de band is beter dan hij ooit geweest is.
Fijn om te horen (serieus). Maar ik zou toch eens gaan nadenken hoe het vroeger geweest was, als je de volgende keer het gevoel hebt te krampachtig te denken in de buurt van vrouwen. :)
pi_135298104
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:11 schreef rolklem het volgende:

[..]

Geil is bijna net zoals dronken. Maar dat zal jij wel niet inzien :)
Ik ga geen gebruik maken van iemands geilheid, ondanks dat die door mij komt, en ja, dat lukt mij vaak genoeg.
Ik kan me voorstellen dat zo'n aanpak heel veel vrouwen onnodig gefrustreerd achter laat. Hoe kijk je daar tegenaan?

Dergelijke verhalen heb ik wel eens gehoord, en dan heb je als vrouw weinig aan 'tja het is wel respectvol van hem'. :') Het is gewoon kut.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:10 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je mag ook vrouwen niet verrassen bij het ontbijt met een zoen in hun nek terwijl je ze van achteren omarmd, want 's ochtends, dan zijn de vrouwen nog een beetje moe enzo. En dat is niet hun normale toestand. Daarom moet je wachten. w/
:') :D
pi_135298114
Oh, ik vond je vroeger ook al een leuke vent hoor Steer! O+
Ja doei.
pi_135298119
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Gebroken mensen zullen daar vast anders in staan, maar daar zijn genoeg andere R&P topics voor :) We gaan hier van redelijkerwijs gezonde mensen uit.

Geen borderliners, mensen met PTSS of asperger.
Gebroken mensen zijn ook mensen :') plus, zij had nergens last van qua psychische problemen.
pi_135298141
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:10 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, geweldige vergelijking :)
pi_135298196
Ochtendseks :9
Ja doei.
pi_135298214
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Fijn om te horen (serieus). Maar ik zou toch eens gaan nadenken hoe het vroeger geweest was, als je de volgende keer het gevoel hebt te krampachtig te denken in de buurt van vrouwen. :)
Ik weet wel zeker dat jij krampachtiger ben dan ik, gezien ik heb geprobeerd de andere kant te ervaren (ONS's e.d.) en ik daar niet positiever ben uitgekomen :)
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:14:57 #132
55709 Stereotomy
pi_135298224
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik vond je vroeger ook al een leuke vent hoor Steer! O+
Ik vond je ook al leuk toen je zo verloren om je heen keek bij binnenkomst van Lein's huiskamer *;
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:16:21 #133
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135298298
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:14 schreef motorbloempje het volgende:
Dit soort uitspraken verwacht ik niet van jou :')_
pi_135298300
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:12 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat zo'n aanpak heel veel vrouwen onnodig gefrustreerd achter laat. Hoe kijk je daar tegenaan?

Dergelijke verhalen heb ik wel eens gehoord, en dan heb je als vrouw weinig aan 'tja het is wel respectvol van hem'. :') Het is gewoon kut.
Kennelijk denk jij dat élke vrouw geneukt wil worden op een eerste date diep van binnen. Nou nee, dat is dus echt niet zo. En kennelijk denk je ook dat doordat ik zeg dat ik een vrouw niet neuk op een eerste date, haar ook niet aanraak, zoen of iets dergelijks. En dat is ook niet zo. En kennelijk denk je dat respectvol zijn een slechte eigenschap is. En dat is óók al niet zo.
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:17:23 #135
55709 Stereotomy
pi_135298344
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:16 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Nee, echte intelligente, leuke dames houden *NIET* van ochtendsex :Y

Oh wacht, of ze houden er wel van, maar mogen het niet uitspreken. :P

http://en.wikipedia.org/wiki/Madonna_whore_complex

quote:
Freud argued that the Madonnawhore complex is caused by oedipal castration fears which arise when a man experiences the affection he once felt for his mother with women he now sexually desires. In order to manage this anxiety, the man categorizes women into two groups: women he can admire and women he finds sexually attractive. Whereas the man loves women in the former category, he despises and devalues the latter group.
pi_135298393
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:16 schreef rolklem het volgende:

[..]

Kennelijk denk jij dat élke vrouw geneukt wil worden op een eerste date diep van binnen. Nou nee, dat is dus echt niet zo. En kennelijk denk je ook dat doordat ik zeg dat ik een vrouw niet neuk op een eerste date, haar ook niet aanraak, zoen of iets dergelijks. En dat is ook niet zo. En kennelijk denk je dat respectvol zijn een slechte eigenschap is. En dat is óók al niet zo.
Diep van binnen? Natuurlijk wel. Of is het instinct ineens ook al ver te zoeken? Ze willen pas afremmen vanaf het moment dat een van die boxjes niet, of niet langer, (voldoende) ingekleurd wordt. Waarom zou je dat willen ontkennen?
pi_135298401
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:14 schreef motorbloempje het volgende:
+1
Dit account is niet meer in gebruik.
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:19:08 #138
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135298434
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:18 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

+1
Spezza, jij had toch allemaal issues en shit en ook met vrouwen weinig bereikt? Of heb ik dat mis.
pi_135298436
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:18 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Diep van binnen? Natuurlijk wel. Of is het instinct ineens ook al ver te zoeken? Ze willen pas afremmen vanaf het moment dat een van die boxjes niet, of niet langer, (voldoende) ingekleurd wordt. Waarom zou je dat willen ontkennen?
Omdat het echt onzin is :')
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:20:00 #140
55709 Stereotomy
pi_135298485
Zeker diep ergens van binnen wel, maar vrouwen zijn ook enorm sociale wezens. No way dat ze als slet gemarkeerd willen worden. Dus netjes wachten tot de 3+ date, en dan pas met de jongen naar bed. ;)
pi_135298531
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:19 schreef rolklem het volgende:

[..]

Omdat het echt onzin is :')
Kijk eens naar jezelf. Als alles 100% gaat met jou en een vrouwelijk wezen, en alles voelt goed, je twijfelt nergens over, er is geen reden om te twijfelen 'of dit wel een goed idee is', logistics in orde, waarom zou jij je dan willen beperken tot zoenen? In zo'n 100% OK situatie wil je gewoon doorgaan. En zij ook.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
Zeker diep ergens van binnen wel, maar vrouwen zijn ook enorm sociale wezens. No way dat ze als slet gemarkeerd willen worden. Dus netjes wachten tot de 3+ date, en dan pas met de jongen naar bed. ;)
Yeah, maar diep van binnen... Man oh man. _O_
pi_135298549
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:19 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Spezza, jij had toch allemaal issues en shit en ook met vrouwen weinig bereikt? Of heb ik dat mis.
Vanwege mijn opmerking van net? :? :D
Dit account is niet meer in gebruik.
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:21:25 #143
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135298573
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:20 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Vanwege mijn opmerking van net? :? :D
Nee, heb je wel veel meer zien posten. Vandaar.
pi_135298736
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:20 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Kijk eens naar jezelf. Als alles 100% gaat met jou en een vrouwelijk wezen, en alles voelt goed, je twijfelt nergens over, er is geen reden om te twijfelen 'of dit wel een goed idee is', logistics in orde, waarom zou jij je dan willen beperken tot zoenen? In zo'n 100% OK situatie wil je gewoon doorgaan. En zij ook.
Lekker je mening opleggen aan iemand, goed bezig. En ja, dan zou ik mij beperken tot niet alles. Maar nu ben ik in jouw ogen geen mens meer :'(
pi_135298839
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:14 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik vond je ook al leuk toen je zo verloren om je heen keek bij binnenkomst van Lein's huiskamer *;
Oh, weet je nog, dat heerlijke ijs O+
Ja doei.
pi_135298878
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:16 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Hoi.

Je kent me dus niet.

Gr gr

Moblo
Ja doei.
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:27:34 #147
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135298943
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hoi.

Je kent me dus niet.

Gr gr

Moblo
Ik ben een kloon en ik weet dus wel gewoon alles

gr gr
pi_135298962
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:27 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik ben een kloon en ik weet dus wel gewoon alles

gr gr
Blijkbaar niet :')
Ja doei.
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:28:57 #149
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135299019
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Blijkbaar niet :')
Meestal druk je je toch anders uit :D Dat je seks hebt geloof ik wel hoor.
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:29:26 #150
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_135299051
Godver, stereo en panzer, pleur weer effe op naar het bb-topic. Ben moe van het lezen. Still love u
pi_135299395
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:29 schreef BeamofLight het volgende:
Godver, stereo en panzer, pleur weer effe op naar het bb-topic. Ben moe van het lezen. Still love u
Nog geneukt?
Ja doei.
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:58:06 #152
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_135300324
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nog geneukt?
gister. Vandaag gepepen. Kwam haar laatst tegen op een feest. Ik dacht dat ik naar mijn internetdate liep, maar was vd kaart. Derhalve on topic.
pi_135302313
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:58 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

gister. Vandaag gepepen. Kwam haar laatst tegen op een feest. Ik dacht dat ik naar mijn internetdate liep, maar was vd kaart. Derhalve on topic.
*open doel* :@
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  vrijdag 10 januari 2014 @ 02:29:19 #154
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135304172
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Niemand date meer ;(
Wellicht wel, de vraag ligt er...ik denk na :P
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 10 januari 2014 @ 02:34:07 #155
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135304256
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:19 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Eefje vind het leuker als iemand gewoon zichzelf is. En da's ook al best een opgave, bij zo'n eerste date :)
Ik vind het moeilijker om mezelf niet te zijn ;) Waarom zouden mensen uberhaupt veel moeite doen om zich anders voor te doen dan dat zij werkelijk zijn?! Zijn er hier slechte ervaringen mee dan?

[ Bericht 8% gewijzigd door INViCTuS op 10-01-2014 11:46:51 ]
Never Stop Exploring!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 10 januari 2014 @ 07:19:26 #156
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_135305446
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 02:34 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Ik vind het moeilijker om mezelf niet te zijn ;)
Het zal wel het autistje in mij zijn dat ik juist mij aan een standaard probeer te houden. Ik kan redelijk direct zijn qua humor en als iemand dat niet waardeert kan het snel over zijn. ;) Nadeel is dat ik daardoor erg op mijn woorden ga letten en dan mij nog ongemakkelijk ga voelen.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_135307259
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 07:19 schreef Ajaxfan het volgende:

[..]

Het zal wel het autistje in mij zijn dat ik juist mij aan een standaard probeer te houden. Ik kan redelijk direct zijn qua humor en als iemand dat niet waardeert kan het snel over zijn. ;) Nadeel is dat ik daardoor erg op mijn woorden ga letten en dan mij nog ongemakkelijk ga voelen.
ja maar het heeft toch geen zin om dat eerst 3 dates te verbergen? Of wil je dat een leven lang volhouden?
Het komt er toch wel eens uit
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 10 januari 2014 @ 10:39:19 #158
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_135308249
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja maar het heeft toch geen zin om dat eerst 3 dates te verbergen? Of wil je dat een leven lang volhouden?
Het komt er toch wel eens uit
Ik weet ook dat het helemaal niet handig is. Het is een soort schild van mijzelf omdat ik vooral ik mensen nog niet goed ken nogal klungelige en stomme opmerkingen kan maken.
pi_135312883
Iemand nog goede tips voor een eerste date, in Utrecht. Zondag overdag
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
  vrijdag 10 januari 2014 @ 13:06:38 #160
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135312997
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:02 schreef craftyvirus het volgende:
pi_135313018
quote:
De bakkerswinkel O+

wel een beetje girly :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 10 januari 2014 @ 13:09:51 #162
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135313099
Bob, dat is Delft.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_135313217
quote:
Leiden dacht ik?
  vrijdag 10 januari 2014 @ 13:14:37 #164
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135313299
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bob, dat is Delft.
Weet ik. Ze hebben in Utrecht ook grachten he :P
  vrijdag 10 januari 2014 @ 13:16:19 #165
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135313362
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:39 schreef Ajaxfan het volgende:
mensen nog niet goed ken nogal klungelige en stomme opmerkingen kan maken.
En als je daarop gaat letten dan wordt het minder?
  vrijdag 10 januari 2014 @ 13:27:59 #166
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_135313832
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En als je daarop gaat letten dan wordt het minder?
Er op gaan letten lukt wel maar dan komt het mannetje genaamd Autisme en bijkomende onzekerheid om de hoek. Ik kan nog zo hard A denken maar in sommige situaties gebeurd dan toch B.
pi_135313947
quote:
Biertjes bij Olivier of cocktails bij Zussen (er vanuitgaande dat overdag niet betekent 10 uur 's ochtends).
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_135314049
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:31 schreef MissGump het volgende:

[..]

Biertjes bij Olivier of cocktails bij Zussen (er vanuitgaande dat overdag niet betekent 10 uur 's ochtends).
oh dat zussen is leuk ja

lunch is trouwens ook leuk? ik ben gek op lunch
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 10 januari 2014 @ 13:34:44 #169
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135314081
quote:
8s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:27 schreef Ajaxfan het volgende:

[..]

Er op gaan letten lukt wel maar dan komt het mannetje genaamd Autisme en bijkomende onzekerheid om de hoek. Ik kan nog zo hard A denken maar in sommige situaties gebeurd dan toch B.
Oftewel het is al lastig tegenhouden, daarbij als je je inhoud/aanpast voel je je ongemakkelijk en dat zal je dan ook uitstralen.

Conclusie: gewoon jezelf zijn. En er zal vast wel iemand zijn die je accepteert zoals je bent
pi_135314393
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

oh dat zussen is leuk ja

lunch is trouwens ook leuk? ik ben gek op lunch
Lunchen was wel min of meer het plan ja.... Kan je bij Zussen fatsoenlijk lunchen?
pi_135314868
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:43 schreef craftyvirus het volgende:

[..]

Lunchen was wel min of meer het plan ja.... Kan je bij Zussen fatsoenlijk lunchen?
Ik kom er altijd alleen voor de cocktails :+ maar ik zag dat ze ook een prosecco lunch arrangement hebben :9

Edit: En een afternoon wine! Hoog tijd om weer eens die kant op te gaan *)
pi_135315081
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:43 schreef craftyvirus het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik daar wel eens lekker geluncht heb ja
Een lekker groentenkroketje dacht ik :9
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 10 januari 2014 @ 14:02:44 #173
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135315102
quote:
8s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:27 schreef Ajaxfan het volgende:

[..]

Dat zou je dan wel subtiel kunnen melden als je denkt dat je dat echt op zou breken of het echt dwars gaat zitten. Uiteraard is het altijd het beste om "gewoon" jezelf te zijn, blijkbaar hebben er hier mensen andere ervaringen mee.
Never Stop Exploring!
  vrijdag 10 januari 2014 @ 14:24:12 #174
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_135316010
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 14:02 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Dat zou je dan wel subtiel kunnen melden als je denkt dat je dat echt op zou breken of het echt dwars gaat zitten. Uiteraard is het altijd het beste om "gewoon" jezelf te zijn, blijkbaar hebben er hier mensen andere ervaringen mee.
Probeer dat over het algemeen te voorkomen omdat je al een label hebt opgeplakt voor iemand je echt goed kent. Zodra iemand mij kent merk je echt heel weinig van mijn beperking. Wel goede tips van zowel jij als Cue_. Als ze 'mijzelf' niet accepteren word het toch nooit iets.
pi_135316239
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:56 schreef MissGump het volgende:

[..]

Ik kom er altijd alleen voor de cocktails :+ maar ik zag dat ze ook een prosecco lunch arrangement hebben :9

Edit: En een afternoon wine! Hoog tijd om weer eens die kant op te gaan *)
Afternoon wine... mjum :9

Beetje jammer dat zowel mn date als ik van ver komen en met de auto zijn...

Nog leuke hotels? :')
pi_135316799
ik hoor net van mevrouw "ik drink alleen zoete witte wijn zoals canei :') "
pi_135316822
Er zit een NH hotel boven/naast voor als de nood echt hoog wordt ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 14:43 schreef craftyvirus het volgende:
ik hoor net van mevrouw "ik drink alleen zoete witte wijn zoals canei :') "
Ow, dan wordt het sowieso niet wat, sterkte! ;)
  vrijdag 10 januari 2014 @ 14:50:25 #178
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135317066
Op pepper mogen mensen meer informatie geven dmv het beantwoorden van vragen. Las ik vandaag een antwoord op de vraag: vertel alles over jezelf wat je kwijt wilt: mevrouw antwoord met haar achternaam en dat je mag zoeken op facebook voor een gesprek. Een ander gaf op een andere vraag antwoord dat ze een andere naam heeft dan waarmee ze haar profiel heeft.....ik vind dat niet heel erg tactisch
Never Stop Exploring!
  vrijdag 10 januari 2014 @ 14:55:14 #179
12621 tcr
*nix 4ever
pi_135317225
quote:
Plaatje van Immerdebestebob slaat wel op de titel:

http://www.culturelezondagen.nl/

Nieuwjaarsduik :)
pi_135317482
quote:
Als je wil lunchen, ik vind lunchen bij het Gras van de Buren ook altijd leuk. Kost niet heel veel, wel erg lekker!
pi_135317530
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:03 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Als je wil lunchen, ik vind lunchen bij het Gras van de Buren ook altijd leuk. Kost niet heel veel, wel erg lekker!
die is ook leuk ja!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 10 januari 2014 @ 15:13:02 #182
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135317780
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 14:24 schreef Ajaxfan het volgende:

[..]

Probeer dat over het algemeen te voorkomen omdat je al een label hebt opgeplakt voor iemand je echt goed kent. Zodra iemand mij kent merk je echt heel weinig van mijn beperking. Wel goede tips van zowel jij als Cue_. Als ze 'mijzelf' niet accepteren word het toch nooit iets.
Wat ik van je lees ben jij het zelf die je label zo belangrijk maakt. Het is maar een stukje van je, het is lang niet altijd een beperking. Waarom vooraf al zo moeilijk erover denken? Dan gebeurt er maar wat ongemakkelijks, weet je gelijk hoe ze daarop reageert. Sowieso moet je iemand eerst leren kennen voor je weet of je ermee verder wilt, dat is bij jou dus niet anders.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 15:20:32 #183
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_135318052
Oh ook zeker waar hoor. Het is ook een soort sneeuwbaleffect door op zo'n manier te denken volgens mij.
pi_135318934
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 14:44 schreef MissGump het volgende:
Er zit een NH hotel boven/naast voor als de nood echt hoog wordt ;)

[..]

Ow, dan wordt het sowieso niet wat, sterkte! ;)
Ik vrees... als we nou afspreken dat jij ook komt lunchen, red je me dan als het echt een fiasco gaat worden?
pi_135321120
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:43 schreef craftyvirus het volgende:

[..]

Ik vrees... als we nou afspreken dat jij ook komt lunchen, red je me dan als het echt een fiasco gaat worden?
Ehmm nee.

Niks zo leuk als awkward first dates observeren! :+

Geen zorgen, niet echt mijn regio.

[ Bericht 0% gewijzigd door MissGump op 10-01-2014 17:37:28 ]
  vrijdag 10 januari 2014 @ 19:40:00 #186
55709 Stereotomy
pi_135328880
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Oftewel het is al lastig tegenhouden, daarbij als je je inhoud/aanpast voel je je ongemakkelijk en dat zal je dan ook uitstralen.

Conclusie: gewoon jezelf zijn. En er zal vast wel iemand zijn die je accepteert zoals je bent
Ik ben het hier ontzettend mee eens, en ontzettend mee oneens. Zal proberen kort uit te leggen waarom dit is.

Mee eens: omdat je je niet in bochten moet wringen om de ander jou te laten mogen. Dit heeft ook niks met liefde of vriendschap te maken, maar de goedkeuring vragen van iemand die je hoger inschat dat jezelf. Niet doen.

Maar.

'Jezelf zijn' is een combinatie van genetische factoren, opvoeding, en de ervaringen die je in je leven hebt gehad. Wat is jezelf dus? Wat als dat ertoe geleid heeft dat je ontzettend zenuwachtig wordt van nieuwe mensen, of geen oogcontact durft te maken bij het praten, niet op vrouwen durft af te stappen, 30 kilo overgewicht hebt en niet leuk eruit ziet in jurkjes, of andere zaken die je niet gaan helpen bij het vinden van een partner?

'Niks veranderen! Gewoon jezelf zijn! Komt goed!'

Bullshit. Je kunt jezelf (bewust) verbeteren in gebieden waar je voor jezelf wil dat je daar beter in wordt. Voor jezelf, omdat je maar 1x leeft en er alles uit wil halen wat erin zit. Je wil toch niet op je fucking sterfbed liggen en denken: 'Shit, waarom ben ik te angstig of lui geweest om mijn grenzen te verleggen?'

Je bent niet een dubbeltje wat nooit een kwartje zult zijn. Als je vindt dat je meer verdient, dan zul je in jezelf moeten investeren en dat aan de wereld moeten laten zien.

http://www.canyoustayfordinner.com/what-i-miss-from-135lbs-ago/
  vrijdag 10 januari 2014 @ 19:40:21 #187
55709 Stereotomy
pi_135328898
Hij zei kort :')

En ik heb Cue_'s context wat verbreed. Wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen is: als je weet dat je onaantrekkelijk gedrag vertoont tijdens eerste dates, en je weet dat je 'normaal' niet zo bent, dan kun je twee dingen doen: niks, of jezelf stap voor stap aanleren om wat relaxter te doen.

Ik denk dat het iets over je persoonlijkheid zegt welke keuze je zult maken.

[ Bericht 32% gewijzigd door Stereotomy op 10-01-2014 23:57:35 ]
  vrijdag 10 januari 2014 @ 19:48:49 #188
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135329429
@stereo. Mee eens hoor. Jezelf zijn betekent niet dat je niet hoeft te veranderen. Als er zaken zijn waar je ontevreden over bent moet je daar wat aan doen.
Dat moet echter alleen niet oen voor een meisje. Je moet het doen voor jezelf. Omdat jij anders wil zijn.

Als je verandert omdat je denkt dat dan meer meiskes je leuk gaan vinden, vind ik een verkeerde reden.
Als je wilt veranderen omdat je het fijn vindt om socialer te zijn en als bijwerking heeft t dat je dus ook meer meisjes kan krijgrn, dan is t mooi meegenomen.

Maar hoe dan ook moet je je zeker niet anders voor doen dan je bent. Omdat die andere persoon er hoe dna ook wel gaat achterkomen en je daar dus niets mee opschiet.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 19:50:58 #189
55709 Stereotomy
pi_135329580
Ik vind jezelf veranderen om aantrekkelijker te worden in het algemeen voor de andere sexe niet eens zo verkeerd. Want het betekent vaak dat je bepaalde dingen aan jezelf verbetert, als mens en als persoon. Het is ook een stok achter de deur, bijvoorbeeld.

Het is intrinsiek menselijk om veel partnerkeuze te willen hebben. Zo zitten dieren nu eenmaal in elkaar, en het is de natuur.

Jezelf van waardes, gedachten en doen veranderen om goedkeuring te krijgen van 1 specifiek iemand... nee. Dat heeft niks met een beter mens proberen te worden te maken :)
  vrijdag 10 januari 2014 @ 23:59:48 #190
55709 Stereotomy
pi_135342737
Tussenstand:

OKCupid: 0 EUR uitgegeven, stuk of 10 berichten gestuurd, 3 leuke gesprekken gaande (2 expats, 1 Nederlandse) en 1 irl vriendin tegengekomen en elkaars profiel gekeurd :')

Lexa: 40 EUR uitgegeven, stuk of 10 berichten gestuurd, 0 fukking reacties :')
pi_135343197
OKCupid: 0 EUR uitgegeven, veel te veel berichten gestuurd, een paar leuke gesprekken gehad, nooit een date uitgekomen :')
  zaterdag 11 januari 2014 @ 00:21:05 #192
55709 Stereotomy
pi_135343553
daar heb je gelijk in: het doel blijft irl iemand ontmoeten :)
  zaterdag 11 januari 2014 @ 02:12:13 #193
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135345633
Ik schreef hier in het vorige topic dat ik het zo net nog niet wist met die date van mij die meer vriendschappelijk leek maar moet zeggen dat ik toch wel wat veranderd ben erin. En dat vind ik doodeng. Even delen hoor :)
  zaterdag 11 januari 2014 @ 02:26:26 #194
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135345747
'date' is niet op komen dagen en sinds 11 uur nits meer laten horen. Gelukkig is dit mn standaard kroegavond :-
  zaterdag 11 januari 2014 @ 02:31:09 #195
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135345783
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:26 schreef Cue_ het volgende:
'date' is niet op komen dagen en sinds 11 uur nits meer laten horen. Gelukkig is dit mn standaard kroegavond :-
Wat een zak hooi. Enjoy! Wie weet wie je nog tegen het lijf loopt.
pi_135345874
Paiq, iemand anders ook problemen met de nieuwe speeddate knop?
Wat werkt dat dramatisch....80 uur wachten voor een onverwachte battledate/speeddate, terwijl daarvoor 2/3x zoeken klaar + zelf de keuze maken.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 03:05:02 #197
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135346055
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:31 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wat een zak hooi. Enjoy! Wie weet wie je nog tegen het lijf loopt.
Een homo die wek wil zoenen, een oud scharrel die wel interesse heeft, een kerel doe al1.5 jaar een oogje op me heeft. Hmmm niet echt ideaal dus :P
  zaterdag 11 januari 2014 @ 03:15:45 #198
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135346134
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 03:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Een homo die wek wil zoenen, een oud scharrel die wel interesse heeft, een kerel doe al1.5 jaar een oogje op me heeft. Hmmm niet echt ideaal dus :P
Ha ha, beetje teut? Eén valt af, al kunnen ze het best. Dus dan heb je nog een scharrel over en een aanbidder. Op zich niet slecht toch? :P
  zaterdag 11 januari 2014 @ 10:46:48 #199
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135348440
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 03:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Moeilijk kiezen zeker :P? Maar wel jammer dat hij niet is op komen dagen en dus ook niks heeft laten horen, zegt dus wel genoeg. Dat kan gewoon echt niet
Never Stop Exploring!
pi_135348547
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:42 schreef faf het volgende:
Paiq, iemand anders ook problemen met de nieuwe speeddate knop?
Wat werkt dat dramatisch....80 uur wachten voor een onverwachte battledate/speeddate, terwijl daarvoor 2/3x zoeken klaar + zelf de keuze maken.
Ja, werkt bij mij ook niet.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')