Je moet zeker niet iets gaan doen waar je je ongemakkelijk bij voelt. Je moet op zoek gaan naar de 'jezelf' die het leukste overkomt, zonder dat je daarbij dingen verzint of verbergt o.i.d.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is dus een beetje mijn dilemma. Zelf ben ik vrij terughoudend qua gewaagde berichten mede doordat ik niet zo opgevoed ben en me er dus ook een beetje ongemakkelijk daarbij voel. Aan de andere kant merk ik dat dat terughoudende totaal geen effect heeft en me dus ook niets oplevert.
Hier nog zo'n persoon. Dat maakt me wel geschikt voor langere relaties, maar niet voor de korte termijn. Dat kan soms handig zijn, maar vaak ook niet. Het is maar net wat je zoekt en waar je je lekker bij voelt. Bij mij betekende dat een relatie van 7 jaar met samenwonen en verloofd zijn (kortom een toekomst samen) waar ik tevreden mee was. Toen dat echter voorbij ging bleek het ook nadelen te hebben waar ik nu nog tegenaan loop.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik er volledig achter sta, maar dat het wellicht ook kan betekenen dat het me kan belemmeren met vrouwen. Is dat wat duidelijker?
Misschien in jouw wereld. Maar ALLE vrouwen die ik date, willen toch echt niet geneukt worden op een eerste date.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
In het begin wel, moraalklem. 🐥
Nouja goed je hoeft je benen niet open te doen voor mij heur.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is dat ik al getrouwd ben Steer
Oh godquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb volgens mij jouw voicemail/telefoongesprek nog ergens op een schijf staanvan toen die avond met de dames en de cosmo's
Hmm, je hebt beide 'kanten' dus al eens ervaren? Heb je wel eens een ONS gehad?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Opvoeding + ervaring + overtuiging
Ik denk dat het goed is wat rustiger aan te doen. Zo ben ik opgevoed en heb ook ervaren dat ik het zo het liefste wil.
Edit: En wellicht ben ik gewoon nog te bang om me volledig in relaties te storten, want daar zie ik seks vooral op gericht.
Zou niet weten waarom ze dat niet willen als je alle boxjes aftickt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:02 schreef rolklem het volgende:
[..]
Misschien in jouw wereld. Maar ALLE vrouwen die ik date, willen toch echt niet geneukt worden op een eerste date.
True, toen ik 25 was, woog ik 85 KG met een BMI van 30+ en zag ik eruit als een duikpak gevuld met stront.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die worden over het algemeen aantrekkelijker van een hogere deadlift en een lager vetpercentage.Vraag maar aan Stereo.
Omdat je onmogelijk op één date kan weten of iemand inderdaad alle boxjes aftickt. Omdat er ook mensen zijn met principes die seks speciaal vinden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom ze dat niet willen als je alle boxjes aftickt.
That's what I'm talking 'bout. Nog steeds respect voor je transformatie.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
True, toen ik 25 was, woog ik 85 KG met een BMI van 30+ en zag ik eruit als een duikpak gevuld met stront.
Nu ben ik de 30 gepasseerd en zie ik er beter uit dan de studenten in het sportcentrum van mijn oude uni.
En jij kunt haar geen dusdanig speciale avond bezorgen, dat ze het alsnog wil? Zie je daar geen uitdaging in? Geil is geil.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:04 schreef rolklem het volgende:
[..]
Omdat je onmogelijk op één date kan weten of iemand inderdaad alle boxjes aftickt. Omdat er ook mensen zijn met principes die seks speciaal vinden.
Ja, mijn ex is echt de meest moralistische Moeder Theresa die ik ken (nog steeds) maar ik zat wel aan haar borsten te sabbelen de 2e date.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:02 schreef rolklem het volgende:
[..]
Misschien in jouw wereld. Maar ALLE vrouwen die ik date, willen toch echt niet geneukt worden op een eerste date.
Als ik echt voor iemand ga wel ja. Maar dan komt het ook geregeld een beetje gekunsteld over en werkt het eerder averechts dan dat het me helpt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Neem toch aan de je op een gegeven moment je opvoeding wel van je afschudt als het daarop aankomt? Je eigen stijl, eigen ideeën etc.?
Nee. Want dan doe je iets tegen haar zin. Want haar mening tijdens een date is niet haar mening in normale toestand. Tijdens een date is ze enthousiast en voelt ze emoties. Dat is bijna hetzelfde als een dronken vrouw neuken die eigenlijk niet met je zou willen neuken. In mijn ogen kansloos.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En jij kunt haar geen dusdanig speciale avond bezorgen, dat ze het alsnog wil? Zie je daar geen uitdaging in?
http://en.wikipedia.org/wiki/Criticism_of_Mother_Teresaquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, mijn ex is echt de meest moralistische Moeder Theresa die ik ken (nog steeds) maar ik zat wel aan haar borsten te sabbelen de 2e date.
Als je opgewonden bent, dan ben je opgewonden. Ook als vrouw. Je kunt er wel rationeel tegen vechten (en soms werkt dat prima), maar je *wil* gewoon.
Weet je, als je op een datingsite staat heb je in feite je intenties al een beetje duidelijk gemaakt. Je wil daten met iemand, misschien wel een relatie of whatever. Dat hoeft dus al niet meer. Je kunt best zonder de vuige vunzigerd uit te hangen een bruggetje maken naar afspreken met een leuke dame. Gewoon in het mailcontact of in een chat. Je merkt dan snel genoeg of iemand interesse daarin heeft. Hoef je echt niet je hele persoonlijkheid voor om te bouwen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:05 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik echt voor iemand ga wel ja. Maar dan komt het ook geregeld een beetje gekunsteld over en werkt het eerder averechts dan dat het me helpt.
Laat ik het zo zeggen, als ik aan dirty talk ga doen tegen iemand die ik probeer te versieren heeft ze meteen door dat ik niet zo ben en een soort rol speel. Echter, bij het gedragen aan de andere kant van het spectrum word 'scoren' of zelfs maar een telefoonnummer of date regelen weer erg lastig omdat je dan verdomd snel in de friendzone terecht komt. Ik moet nog leren die middenweg te vinden waarbij ik mezelf niet verlies, maar toch duidelijker laat merken wat mijn intenties zijn..
Hoe is de relatie met je moeder? Serieuze vraag. Kun je goed met haar opschieten?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:07 schreef rolklem het volgende:
[..]
Nee. Want dan doe je iets tegen haar zin. Want haar mening tijdens een date is niet haar mening in normale toestand. Tijdens een date is ze enthousiast en voelt ze emoties. Dat is bijna hetzelfde als een dronken vrouw neuken die eigenlijk niet met je zou willen neuken. In mijn ogen kansloos.
Iets tegen haar zin? Wat is dit nu weer dan. Als zij bovenop je klimt en je plank in haar mond neemt, dan is er nog maar weinig sprake van 'tegen haar zin'. Ook vrouwen met 'moralen' worden geil.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:07 schreef rolklem het volgende:
[..]
Nee. Want dan doe je iets tegen haar zin. Want haar mening tijdens een date is niet haar mening in normale toestand. Tijdens een date is ze enthousiast en voelt ze emoties. Dat is bijna hetzelfde als een dronken vrouw neuken die eigenlijk niet met je zou willen neuken. In mijn ogen kansloos.
geilquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Criticism_of_Mother_Teresa
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, mijn ex is echt de meest moralistische Moeder Theresa die ik ken (nog steeds) maar ik zat wel aan haar borsten te sabbelen de 2e date.
Als je opgewonden bent, dan ben je opgewonden. Ook als vrouw. Je kunt er wel rationeel tegen vechten (en soms werkt dat prima), maar je *wil* gewoon.
Je mag ook vrouwen niet verrassen bij het ontbijt met een zoen in hun nek terwijl je ze van achteren omarmd, want 's ochtends, dan zijn de vrouwen nog een beetje moe enzo. En dat is niet hun normale toestand. Daarom moet je wachten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Iets tegen haar zin? Wat is dit nu weer dan. Als zij bovenop je klimt en je plank in haar mond neemt, dan is er nog maar weinig sprake van 'tegen haar zin'. Ook vrouwen met 'moralen' worden geil.
Ik heb geen idee welk antwoord je wil horen, en waarschijnlijk maak je van elk antwoord iets moois, dus ik zal maar gewoon de waarheid vertellen. Het is niet meer dan een kennis van mij die ik regelmatig zie, maar de band is beter dan hij ooit geweest is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe is de relatie met je moeder? Serieuze vraag. Kun je goed met haar opschieten?
Gebroken mensen zullen daar vast anders in staan, maar daar zijn genoeg andere R&P topics voorquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:09 schreef rolklem het volgende:
[..]
Gefeliciteerdals je per se van dit topic een opschep-topic wil maken: een vrouw die seksueel misbruikt is met alles van haar lichaam behalve haar mond, en die haar mond dus als heilig beschouwde, wilde míj zoenen op een eerste date binnen 2 uur. Jippie.
Geil is bijna net zoals dronken. Maar dat zal jij wel niet inzienquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Iets tegen haar zin? Wat is dit nu weer dan. Als zij bovenop je klimt en je plank in haar mond neemt, dan is er nog maar weinig sprake van 'tegen haar zin'. Ook vrouwen met 'moralen' worden geil.
Fijn om te horen (serieus). Maar ik zou toch eens gaan nadenken hoe het vroeger geweest was, als je de volgende keer het gevoel hebt te krampachtig te denken in de buurt van vrouwen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:10 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welk antwoord je wil horen, en waarschijnlijk maak je van elk antwoord iets moois, dus ik zal maar gewoon de waarheid vertellen. Het is niet meer dan een kennis van mij die ik regelmatig zie, maar de band is beter dan hij ooit geweest is.
Ik kan me voorstellen dat zo'n aanpak heel veel vrouwen onnodig gefrustreerd achter laat. Hoe kijk je daar tegenaan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:11 schreef rolklem het volgende:
[..]
Geil is bijna net zoals dronken. Maar dat zal jij wel niet inzien
Ik ga geen gebruik maken van iemands geilheid, ondanks dat die door mij komt, en ja, dat lukt mij vaak genoeg.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je mag ook vrouwen niet verrassen bij het ontbijt met een zoen in hun nek terwijl je ze van achteren omarmd, want 's ochtends, dan zijn de vrouwen nog een beetje moe enzo. En dat is niet hun normale toestand. Daarom moet je wachten.
Gebroken mensen zijn ook mensenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gebroken mensen zullen daar vast anders in staan, maar daar zijn genoeg andere R&P topics voorWe gaan hier van redelijkerwijs gezonde mensen uit.
Geen borderliners, mensen met PTSS of asperger.
Ja, geweldige vergelijkingquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je mag ook vrouwen niet verrassen bij het ontbijt met een zoen in hun nek terwijl je ze van achteren omarmd, want 's ochtends, dan zijn de vrouwen nog een beetje moe enzo. En dat is niet hun normale toestand. Daarom moet je wachten.
Ik weet wel zeker dat jij krampachtiger ben dan ik, gezien ik heb geprobeerd de andere kant te ervaren (ONS's e.d.) en ik daar niet positiever ben uitgekomenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fijn om te horen (serieus). Maar ik zou toch eens gaan nadenken hoe het vroeger geweest was, als je de volgende keer het gevoel hebt te krampachtig te denken in de buurt van vrouwen.
Ik vond je ook al leuk toen je zo verloren om je heen keek bij binnenkomst van Lein's huiskamerquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik vond je vroeger ook al een leuke vent hoor Steer!
Kennelijk denk jij dat élke vrouw geneukt wil worden op een eerste date diep van binnen. Nou nee, dat is dus echt niet zo. En kennelijk denk je ook dat doordat ik zeg dat ik een vrouw niet neuk op een eerste date, haar ook niet aanraak, zoen of iets dergelijks. En dat is ook niet zo. En kennelijk denk je dat respectvol zijn een slechte eigenschap is. En dat is óók al niet zo.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat zo'n aanpak heel veel vrouwen onnodig gefrustreerd achter laat. Hoe kijk je daar tegenaan?
Dergelijke verhalen heb ik wel eens gehoord, en dan heb je als vrouw weinig aan 'tja het is wel respectvol van hem'.Het is gewoon kut.
Nee, echte intelligente, leuke dames houden *NIET* van ochtendsexquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken verwacht ik niet van jou_
quote:Freud argued that the Madonnawhore complex is caused by oedipal castration fears which arise when a man experiences the affection he once felt for his mother with women he now sexually desires. In order to manage this anxiety, the man categorizes women into two groups: women he can admire and women he finds sexually attractive. Whereas the man loves women in the former category, he despises and devalues the latter group.
Diep van binnen? Natuurlijk wel. Of is het instinct ineens ook al ver te zoeken? Ze willen pas afremmen vanaf het moment dat een van die boxjes niet, of niet langer, (voldoende) ingekleurd wordt. Waarom zou je dat willen ontkennen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:16 schreef rolklem het volgende:
[..]
Kennelijk denk jij dat élke vrouw geneukt wil worden op een eerste date diep van binnen. Nou nee, dat is dus echt niet zo. En kennelijk denk je ook dat doordat ik zeg dat ik een vrouw niet neuk op een eerste date, haar ook niet aanraak, zoen of iets dergelijks. En dat is ook niet zo. En kennelijk denk je dat respectvol zijn een slechte eigenschap is. En dat is óók al niet zo.
Spezza, jij had toch allemaal issues en shit en ook met vrouwen weinig bereikt? Of heb ik dat mis.quote:
Omdat het echt onzin isquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Diep van binnen? Natuurlijk wel. Of is het instinct ineens ook al ver te zoeken? Ze willen pas afremmen vanaf het moment dat een van die boxjes niet, of niet langer, (voldoende) ingekleurd wordt. Waarom zou je dat willen ontkennen?
Kijk eens naar jezelf. Als alles 100% gaat met jou en een vrouwelijk wezen, en alles voelt goed, je twijfelt nergens over, er is geen reden om te twijfelen 'of dit wel een goed idee is', logistics in orde, waarom zou jij je dan willen beperken tot zoenen? In zo'n 100% OK situatie wil je gewoon doorgaan. En zij ook.quote:
Yeah, maar diep van binnen... Man oh man.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
Zeker diep ergens van binnen wel, maar vrouwen zijn ook enorm sociale wezens. No way dat ze als slet gemarkeerd willen worden. Dus netjes wachten tot de 3+ date, en dan pas met de jongen naar bed.
Vanwege mijn opmerking van net?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Spezza, jij had toch allemaal issues en shit en ook met vrouwen weinig bereikt? Of heb ik dat mis.
Lekker je mening opleggen aan iemand, goed bezig. En ja, dan zou ik mij beperken tot niet alles. Maar nu ben ik in jouw ogen geen mens meerquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kijk eens naar jezelf. Als alles 100% gaat met jou en een vrouwelijk wezen, en alles voelt goed, je twijfelt nergens over, er is geen reden om te twijfelen 'of dit wel een goed idee is', logistics in orde, waarom zou jij je dan willen beperken tot zoenen? In zo'n 100% OK situatie wil je gewoon doorgaan. En zij ook.
Oh, weet je nog, dat heerlijke ijsquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond je ook al leuk toen je zo verloren om je heen keek bij binnenkomst van Lein's huiskamer
Hoi.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken verwacht ik niet van jou_
Ik ben een kloon en ik weet dus wel gewoon allesquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoi.
Je kent me dus niet.
Gr gr
Moblo
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben een kloon en ik weet dus wel gewoon alles
gr gr
Nog geneukt?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:29 schreef BeamofLight het volgende:
Godver, stereo en panzer, pleur weer effe op naar het bb-topic. Ben moe van het lezen. Still love u
gister. Vandaag gepepen. Kwam haar laatst tegen op een feest. Ik dacht dat ik naar mijn internetdate liep, maar was vd kaart. Derhalve on topic.quote:
*open doel*quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gister. Vandaag gepepen. Kwam haar laatst tegen op een feest. Ik dacht dat ik naar mijn internetdate liep, maar was vd kaart. Derhalve on topic.
Wellicht wel, de vraag ligt er...ik denk naquote:
Ik vind het moeilijker om mezelf niet te zijnquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eefje vind het leuker als iemand gewoon zichzelf is. En da's ook al best een opgave, bij zo'n eerste date
Het zal wel het autistje in mij zijn dat ik juist mij aan een standaard probeer te houden. Ik kan redelijk direct zijn qua humor en als iemand dat niet waardeert kan het snel over zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijker om mezelf niet te zijn
ja maar het heeft toch geen zin om dat eerst 3 dates te verbergen? Of wil je dat een leven lang volhouden?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 07:19 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Het zal wel het autistje in mij zijn dat ik juist mij aan een standaard probeer te houden. Ik kan redelijk direct zijn qua humor en als iemand dat niet waardeert kan het snel over zijn.Nadeel is dat ik daardoor erg op mijn woorden ga letten en dan mij nog ongemakkelijk ga voelen.
Ik weet ook dat het helemaal niet handig is. Het is een soort schild van mijzelf omdat ik vooral ik mensen nog niet goed ken nogal klungelige en stomme opmerkingen kan maken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar het heeft toch geen zin om dat eerst 3 dates te verbergen? Of wil je dat een leven lang volhouden?
Het komt er toch wel eens uit
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:02 schreef craftyvirus het volgende:
Iemand nog goede tips voor een eerste date, in Utrecht. Zondag overdag
De bakkerswinkelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:02 schreef craftyvirus het volgende:
En als je daarop gaat letten dan wordt het minder?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:39 schreef Ajaxfan het volgende:
mensen nog niet goed ken nogal klungelige en stomme opmerkingen kan maken.
Er op gaan letten lukt wel maar dan komt het mannetje genaamd Autisme en bijkomende onzekerheid om de hoek. Ik kan nog zo hard A denken maar in sommige situaties gebeurd dan toch B.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En als je daarop gaat letten dan wordt het minder?
Biertjes bij Olivier of cocktails bij Zussen (er vanuitgaande dat overdag niet betekent 10 uur 's ochtends).quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:02 schreef craftyvirus het volgende:
oh dat zussen is leuk jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:31 schreef MissGump het volgende:
[..]
Biertjes bij Olivier of cocktails bij Zussen (er vanuitgaande dat overdag niet betekent 10 uur 's ochtends).
Oftewel het is al lastig tegenhouden, daarbij als je je inhoud/aanpast voel je je ongemakkelijk en dat zal je dan ook uitstralen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:27 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Er op gaan letten lukt wel maar dan komt het mannetje genaamd Autisme en bijkomende onzekerheid om de hoek. Ik kan nog zo hard A denken maar in sommige situaties gebeurd dan toch B.
Lunchen was wel min of meer het plan ja.... Kan je bij Zussen fatsoenlijk lunchen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat zussen is leuk ja
lunch is trouwens ook leuk? ik ben gek op lunch
Ik kom er altijd alleen voor de cocktailsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:43 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Lunchen was wel min of meer het plan ja.... Kan je bij Zussen fatsoenlijk lunchen?
Ik geloof dat ik daar wel eens lekker geluncht heb jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:43 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Lunchen was wel min of meer het plan ja.... Kan je bij Zussen fatsoenlijk lunchen?
Dat zou je dan wel subtiel kunnen melden als je denkt dat je dat echt op zou breken of het echt dwars gaat zitten. Uiteraard is het altijd het beste om "gewoon" jezelf te zijn, blijkbaar hebben er hier mensen andere ervaringen mee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:27 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Er op gaan letten lukt wel maar dan komt het mannetje genaamd Autisme en bijkomende onzekerheid om de hoek. Ik kan nog zo hard A denken maar in sommige situaties gebeurd dan toch B.
Probeer dat over het algemeen te voorkomen omdat je al een label hebt opgeplakt voor iemand je echt goed kent. Zodra iemand mij kent merk je echt heel weinig van mijn beperking. Wel goede tips van zowel jij als Cue_. Als ze 'mijzelf' niet accepteren word het toch nooit iets.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat zou je dan wel subtiel kunnen melden als je denkt dat je dat echt op zou breken of het echt dwars gaat zitten. Uiteraard is het altijd het beste om "gewoon" jezelf te zijn, blijkbaar hebben er hier mensen andere ervaringen mee.
Afternoon wine... mjumquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:56 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik kom er altijd alleen voor de cocktailsmaar ik zag dat ze ook een prosecco lunch arrangement hebben
Edit: En een afternoon wine! Hoog tijd om weer eens die kant op te gaan![]()
Ow, dan wordt het sowieso niet wat, sterkte!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:43 schreef craftyvirus het volgende:
ik hoor net van mevrouw "ik drink alleen zoete witte wijn zoals canei"
Plaatje van Immerdebestebob slaat wel op de titel:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:02 schreef craftyvirus het volgende:
Als je wil lunchen, ik vind lunchen bij het Gras van de Buren ook altijd leuk. Kost niet heel veel, wel erg lekker!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:02 schreef craftyvirus het volgende:
die is ook leuk ja!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als je wil lunchen, ik vind lunchen bij het Gras van de Buren ook altijd leuk. Kost niet heel veel, wel erg lekker!
Wat ik van je lees ben jij het zelf die je label zo belangrijk maakt. Het is maar een stukje van je, het is lang niet altijd een beperking. Waarom vooraf al zo moeilijk erover denken? Dan gebeurt er maar wat ongemakkelijks, weet je gelijk hoe ze daarop reageert. Sowieso moet je iemand eerst leren kennen voor je weet of je ermee verder wilt, dat is bij jou dus niet anders.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:24 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Probeer dat over het algemeen te voorkomen omdat je al een label hebt opgeplakt voor iemand je echt goed kent. Zodra iemand mij kent merk je echt heel weinig van mijn beperking. Wel goede tips van zowel jij als Cue_. Als ze 'mijzelf' niet accepteren word het toch nooit iets.
Ik vrees... als we nou afspreken dat jij ook komt lunchen, red je me dan als het echt een fiasco gaat worden?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:44 schreef MissGump het volgende:
Er zit een NH hotel boven/naast voor als de nood echt hoog wordt
[..]
Ow, dan wordt het sowieso niet wat, sterkte!
Ehmm nee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:43 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Ik vrees... als we nou afspreken dat jij ook komt lunchen, red je me dan als het echt een fiasco gaat worden?
Ik ben het hier ontzettend mee eens, en ontzettend mee oneens. Zal proberen kort uit te leggen waarom dit is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oftewel het is al lastig tegenhouden, daarbij als je je inhoud/aanpast voel je je ongemakkelijk en dat zal je dan ook uitstralen.
Conclusie: gewoon jezelf zijn. En er zal vast wel iemand zijn die je accepteert zoals je bent
Wat een zak hooi. Enjoy! Wie weet wie je nog tegen het lijf loopt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:26 schreef Cue_ het volgende:
'date' is niet op komen dagen en sinds 11 uur nits meer laten horen. Gelukkig is dit mn standaard kroegavond :-
Een homo die wek wil zoenen, een oud scharrel die wel interesse heeft, een kerel doe al1.5 jaar een oogje op me heeft. Hmmm niet echt ideaal dusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat een zak hooi. Enjoy! Wie weet wie je nog tegen het lijf loopt.
Ha ha, beetje teut? Eén valt af, al kunnen ze het best. Dus dan heb je nog een scharrel over en een aanbidder. Op zich niet slecht toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een homo die wek wil zoenen, een oud scharrel die wel interesse heeft, een kerel doe al1.5 jaar een oogje op me heeft. Hmmm niet echt ideaal dus
Moeilijk kiezen zekerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een homo die wek wil zoenen, een oud scharrel die wel interesse heeft, een kerel doe al1.5 jaar een oogje op me heeft. Hmmm niet echt ideaal dus
Ja, werkt bij mij ook niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:42 schreef faf het volgende:
Paiq, iemand anders ook problemen met de nieuwe speeddate knop?
Wat werkt dat dramatisch....80 uur wachten voor een onverwachte battledate/speeddate, terwijl daarvoor 2/3x zoeken klaar + zelf de keuze maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |