Ik probeerde vrouwen totaal niet telkens op dezelfde manier te ronselen voor een date. Bepaalde 'richtlijnen'quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:40 schreef rolklem het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het echt géén goede aanpak om vrouwen elke keer op dezelfde manier proberen te ronselen voor een date. Jij bent eigenlijk nog erger dan al die mannen die standaard berichten sturen, want jij doet net alsof je dat niet doet, maar eigenlijk doe je precies hetzelfde bij elke vrouw. Juist door zo'n aanpak kom je volgens mij niet echt ergens, te zien aan dat je nog steeds in dit topic zit. Geweldig voor je dat je altijd binnen 3 dagen met iemand afspreekt.
Ik ben ook onzeker over dingen, dat is het punt niet. Onzekerheid komt bij iedereen voor. Maar op datingsites vind je zo ontzettend veel mensen die wel meer dan een beetje onzeker zijn, die zoveel meer van zichzelf zouden kunnen maken. Die worden bijna zo goed als 'uitgekotst'quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:42 schreef rolklem het volgende:
[..]
Onzin. Iemand kan onzeker zijn over bepaalde dingen, maar toch over het algemeen zeker wel tevreden zijn. Als je onzeker bent, wil dat nog niet zeggen dat je hele leven daaromheen draait. Sterker nog: het laat in mijn ogen juist zien dat je weet dat je niet perfect bent.
Zegt hij, net zoals hij zegt dat hij geweldig is tegen al die vrouwen, maar wel een "sluwe kankervos extra-ordinaire" is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb je het over Panzer? Die heeft al een tijd een chick.
quote:
Ik heb ook niets te klagen.quote:
Het is toch echt zoquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:45 schreef rolklem het volgende:
[..]
Zegt hij, net zoals hij zegt dat hij geweldig is tegen al die vrouwen, maar wel een "sluwe kankervos extra-ordinaire" is.
Nou neequote:Op donderdag 9 januari 2014 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook niets te klagen.Geen relatie maar verveel me niet.
zit ook niet meer op tinder en dat soort dingen eigenlijk.
Jij was ook aan de vrouw he?![]()
Afschieten die kankervossen, allemaal. Mensen die hun ervaringen en inzichten delen moeten verboden worden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:45 schreef rolklem het volgende:
[..]
Zegt hij, net zoals hij zegt dat hij geweldig is tegen al die vrouwen, maar wel een "sluwe kankervos extra-ordinaire" is.
Zo heb je het anders wel opgeschreven.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik probeerde vrouwen totaal niet telkens op dezelfde manier te ronselen voor een date. Bepaalde 'richtlijnen'voor jezelf ontwikkelen maakt het hele gebeuren alleen maar leuker en efficiënter. Dat kun je als kunstmatig en weet ik het zien, dat kan. Voor mij voelde het meer als een 'iedereen wint' scenario. En nee, ik heb sinds een halfjaar een vriendin man.
Leuk geweest.
[..]
Ik ben ook onzeker over dingen, dat is het punt niet. Onzekerheid komt bij iedereen voor. Maar op datingsites vind je zo ontzettend veel mensen die wel meer dan een beetje onzeker zijn, die zoveel meer van zichzelf zouden kunnen maken. Die worden bijna zo goed als 'uitgekotst'in het echte leven en proberen het internet daarom maar als laatste resort. Ik denk niet dat dat ze gelukkig gaat maken, maar wie ben ik?
Moet hier aan denken:quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:51 schreef rolklem het volgende:
[..]
Zo heb je het anders wel opgeschreven.
Maar wacht even, jij vindt dat er veel mensen zijn die internet proberen als laatste resort? Zoals je het zelf hebt opgeschreven, heb je aardig wat moeite gestoken in het bedenken van een perfect plan om maar zoveel mogelijk vrouwen van internet te daten. Is dat niet zo'n beetje hetzelfde?
Nah, dit is meer terugblikkend enzo. Samenvatting van ervaringen en geleerde shit. Het was niet een grote georganiseerde campagne ofzo.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:51 schreef rolklem het volgende:
[..]
Zo heb je het anders wel opgeschreven.
Maar wacht even, jij vindt dat er veel mensen zijn die internet proberen als laatste resort? Zoals je het zelf hebt opgeschreven, heb je aardig wat moeite gestoken in het bedenken van een perfect plan om maar zoveel mogelijk vrouwen van internet te daten. Is dat niet zo'n beetje hetzelfde?
Murdera deed het!quote:
Dan zijn we het in ieder geval ergens over eens.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah, dit is meer terugblikkend enzo. Samenvatting van ervaringen en geleerde shit. Het was niet een grote georganiseerde campagne ofzo.![]()
Maar ik ben geneigd om alles wat ik doe te willen perfectioneren, zodra ik telkens tegen dezelfde stenen aanstoot is de lol er snel van af.
Daarnaast vind ik online dating een van de meest efficiënte manieren van leuke vrouwen zoeken, lekker leuke gezichten kijken en zelfgeschreven profielen lezen, en dan snel afspreken met mensen die je echt aanspreken, zonder nog veel tijd te verdoen daar. Veel leuker en sneller dan random pretty faces aanspreken in een uitgaansgelegenheid (vaak teleurstellend) of hopen dat 'de ware' jou tegenkomt. Je kan op internet veel sneller filteren. 'Likeminded' mensen vallen meer op.
[..]
Murdera deed het!
Hmm, zo dus. OkCupid heeft ook een IM-chat, maar ik vond het fijner om gewoon een bak berichten de deur uit te doen (wanneer je maar zin had) en dan een dag later te 'oogsten' zeg maar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:04 schreef rolklem het volgende:
Overigens, als mensen geïnteresseerd zijn in mijn tactiek: mijn ervaringen met berichten-websites is slecht, en ik betwijfel of het komt door slechte kanten van mij (onzekerheid, er niet goed genoeg uitzien, geen originele vragen, profielen niet gelezen, al die standaard dingen), dus ik heb eerder het idee dat ik een té specifieke/originele richting in ging en dat daar vrouwen op afknapten (wat toch wel later zou zijn gebeurd als je elkaar wat berichten zou hebben gestuurd, zeg maar). Of dit ook echt zo is, weet ik niet, maar dat maakt verder ook niet uit.
Dus blijft Paiq over. En chatten ligt mij wel heel erg. Mijn 'tactiek' is standaard vragen (die toch gesteld moeten worden) afwisselen met originele vragen die ik zelf heb bedacht. Hoe beter het gesprek loopt, hoe minder standaard vragen er nodig zijn is mijn indruk, en daar klik ik mensen dus ook op weg. Net zoals een gebrek aan initiatief. Hoeveel vrouwen er wel niet zijn die gewoon stoppen met praten als je niks meer vraagt... Ik ben meer van het gelijkwaardige, zeg maar.
Je bedoelt m'n ava?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:20 schreef Panzermaus het volgende:
Dat komt ook aan het bod aan het einde van dat artikel, dat het soms nog beter werkt om maar een 'mysterieuze' <insert Fascination standaard emoticon> foto te gebruiken, zolang hij maar niet meteen onaantrekkelijk is.
Niemand op OkCupid wilde met mij chattenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, zo dus. OkCupid heeft ook een IM-chat, maar ik vond het fijner om gewoon een bak berichten de deur uit te doen (wanneer je maar zin had) en dan een dag later te 'oogsten' zeg maar.Dan zit je ook tenminste niet de hele tijd op die site, dat lijkt ook wel lame eigenlijk. (de hele dag door 'Online Now', really?)
Maar wat vind je van het vrouwenaanbod op Paiq? Ik vond het persoonlijk erg bedroevend. Te veel van die standaardvrouwen waar je pas achterkomt zodra je met ze chat. (imo)
Ik wil je wel dm'en voor een goed gevoelquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:22 schreef rolklem het volgende:
[..]
Niemand op OkCupid wilde met mij chattenTenminste, bijna niemand had het aanstaan. En ik vond het een slechte chat-functie die niet fijn werkte. Ik moet voor mijn studie veel op mijn computer bezig zijn, dus dan staat het gewoon aan en komen er vanzelf mensen online. Of het nou lame is of niet, maakt mij niet zoveel uit. Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit iemand over gehoord. Het is ook zeker niet dat ik de hele dag door een speeddate of battledate wil o.i.d. (klik ik af en toe eens aan).
Ik denk dat ik niet eens met 1 op de 10 écht een gesprek heb (zeg maar, langer dan een kwartier), maar dat maakt mij niet zoveel uit. En daarna is het nog maar 1 op de 5 á 10 ongeveer waar ik een date mee heb. Ik vind dat nog betrekkelijk veel, of zou jij met 1 op de 50 á 100 vrouwen echt willen daten?
Nergens voor nodigquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wil je wel dm'en voor een goed gevoel
Paiq vond ik gewoon gaar man, alleen al dat ze geld wilden zien voor die magere shit die ze bieden, daar stoorde ik me al aan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:22 schreef rolklem het volgende:
[..]
Niemand op OkCupid wilde met mij chattenTenminste, bijna niemand had het aanstaan. En ik vond het een slechte chat-functie die niet fijn werkte. Ik moet voor mijn studie veel op mijn computer bezig zijn, dus dan staat het gewoon aan en komen er vanzelf mensen online. Of het nou lame is of niet, maakt mij niet zoveel uit. Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit iemand over gehoord. Het is ook zeker niet dat ik de hele dag door een speeddate of battledate wil o.i.d. (klik ik af en toe eens aan).
Ik denk dat ik niet eens met 1 op de 10 écht een gesprek heb (zeg maar, langer dan een kwartier), maar dat maakt mij niet zoveel uit. En daarna is het nog maar 1 op de 5 á 10 ongeveer waar ik een date mee heb. Ik vind dat nog betrekkelijk veel, of zou jij met 1 op de 50 á 100 vrouwen echt willen daten?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wil je wel dm'en voor een goed gevoel
Helemaal mee eens. Liever met tact net over het randje gaan dan er ver van wegblijven, want 95% van de mannen blijft er ver vandaan 'Hoi, hoe is het?' en dan verzuipt je bericht in de anonimiteit. Mensen zijn niet voor 'een goede vriendschap' op zo'n site.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice man, goed bezig. Toch zul je voornamelijk zelf de gesprekken moeten starten, ik deed dat altijd met een kort en 'cool' bericht van een paar regels. (max 5)
Beetje provoceren/plagen met iets uit haar profiel, geen complimenten (behalve als het backhanded is ofzo), 'alles goed' of 'hoe was je weekend' kun je overslaan, daar zit niemand op te wachten en ik heb ze daadwerkelijk nooit gebruikt. Niet nodig dus, zonde van je tijd en als je bericht begint met iets wat echt de aandacht trekt, zullen ze die van jou waarschijnlijk als eerste aanklikken in hun inbox.Een goede hoofdfoto is daarom essentieel, die zien ze al in die message previews.
Opvallen, grappig zijn zonder wanhopig of geforceerd over te komen, intelligentie tonen en een 'high horse' vibe deed het voor mij ook altijd goed. Gewoon altijd de dominante partij zijn in je berichtwisseling en snel actie ondernemen.Maximale tijd die er bij mij tussen eerste bericht & meetup zat was 3 dagen, meestal korter. Online blitzkrieg dus.
Lees je berichten ook altijd over voor je ze stuurt, alsof je de ontvanger bent: leest het wel zo leuk als je dacht? Zo nee, schrappen of overnieuw beginnen. Je kunt beter minder sturen, dan iets wat bij de vrouw een 'meh' of 'onaantrekkelijk' reactie oproept. Soms heb ik ook het sturen van een bericht uitgesteld tot ik weer inspiratie had.
Je eerste bericht is misschien wel het belangrijkst.
Zelfde verhaal hierquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:55 schreef Hero_on_socks het volgende:
Nieuwe internetdater meldt zich.
Normaal was ik er nooit van en heb het ook nog nooit nodig gehad met zo'n 10 jaar aan relaties achter elkaar, maar nu het stappen voor deze 30-er ook een stuk minder is geworden en vrienden liever saai met het vrouwtje op de bank gaan zitten, dacht ik het eens op deze manier te proberen.
Ik ben er echt totaal nieuw mee, dus geen idee wat ik ervan moet verwachten. Iemand nog tips? Of moet ik gewoon zelf een beetje expirimenteren? Ik heb die Tinder app al geinstalleerd, maar een vriend van me zei dat het geen serieuze date-app is.
Thanks voor de reactie! Ik ben sowieso nog ff aan het kijken waar ik mezelf ga inschrijven. Ik denk aan relatieplanet of lexa. Die klinken voor mij het bekendst. Meteen maar betaald lid worden, want anders kan ik nog vrij weinig. Foto's ben ik niet zo bang voor. Heb in mijn omgeving genoeg vrouwen die daarover kunnen oordelen. En aangezien die dicht bij mij staan, zijn ze ook gewoon eerlijk daarover.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier
Als tip van de ene n00b naar de ander: een ezel stoot zich niet 10x aan dezelfde steen, dus als je geen voet aan de grond krijgt met je eerste berichten zul je:
- Je toon moeten veranderen
- Je foto's moeten veranderen
- Je profielantwoorden moeten veranderen
Als je steeds op dezelfde voet verder gaat, zul je steeds dezelfde resultaten krijgen.
Ja dat zeg ik dus.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:22 schreef Stereotomy het volgende:
Een relatie krijg je beiden wanneer de aantrekkingskracht groot genoeg is dat je de ander niet kwijt wil.
Ik zou beginnen dus jezelf aantrekkelijk te maken voor vrouwen en even de rest vergeten, denk je niet?
Begin gewoon met www.okcupid.com, en kijk dan verder. Zou niet weten waarom je meteen naar een betaalde en slechter werkende Nederlandse site zou gaan, puur omdat daar 10x zoveel Nederlandse vrouwen zitten die je toch niet zou willen daten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:18 schreef Hero_on_socks het volgende:
[..]
Thanks voor de reactie! Ik ben sowieso nog ff aan het kijken waar ik mezelf ga inschrijven. Ik denk aan relatieplanet of lexa. Die klinken voor mij het bekendst. Meteen maar betaald lid worden, want anders kan ik nog vrij weinig. Foto's ben ik niet zo bang voor. Heb in mijn omgeving genoeg vrouwen die daarover kunnen oordelen. En aangezien die dicht bij mij staan, zijn ze ook gewoon eerlijk daarover.
Die vriend van je is niet goed wijs. 99% van de vrouwen staat ineens open voor een relatie wanneer ze je leuk genoeg vinden. Go for it!quote:Ben nu een beetje aan het swipen op Tinder. Een hoop leuke vrouwen al voorbij zien komen.Een vriend van mij zei dat vrouwen daar niet open staan voor een relatie
Dit!quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:22 schreef Stereotomy het volgende:
Een relatie krijg je beiden wanneer de aantrekkingskracht groot genoeg is dat je de ander niet kwijt wil.
Ik zou beginnen dus jezelf aantrekkelijk te maken voor vrouwen en even de rest vergeten, denk je niet?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier
Als tip van de ene n00b naar de ander: een ezel stoot zich niet 10x aan dezelfde steen, dus als je geen voet aan de grond krijgt met je eerste berichten zul je:
- Je toon moeten veranderen
- Je foto's moeten veranderen
- Je profielantwoorden moeten veranderen
Als je steeds op dezelfde voet verder gaat, zul je steeds dezelfde resultaten krijgen.
Het meest erge is, ik trapte er in, ik had net mijn profiel aangemaakt op die sitequote:Dear <>,
This is an automatic message to warn you that you somehow liked the profile of <>! We say "warn" because we believe a girl with such a strong character (cause even I (the auto reply system) am a bit scared and have second thoughts of sending you an auto message), new haircut (actually, the auto reply system doesn't really know the exact effect of it) and (apparently) doing <> must have accidentally clicked that!
We are suspicious that your account or your human operating system might have been infected by a third party software so we decided to ignore your like. After all, accidents can happen and we are here to prevent, right?
Best regards,
Dating Accident Prevention Team
P.S. If you believe it wasn't an accident and your inner human operating system is just fine, please reply here (could even be a simple "hi!") and let him know "it was not a mistake but it maybe be if he won't be careful!"
Yep, probeer > 5 persoonlijke berichten per dag eruit te gooien. Uiteindelijk is het een numbers game, en niet alle ballen op 'Oeh, dit is de perfecte klaarkomfoto / -persoon / -scene' gooien.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:29 schreef Panzermaus het volgende:
Dit!
[..]
[ afbeelding ]
Maar goed om te horen Stereo! Op die manier moet het wel lukken. Heb je al wat berichten verstuurd?
Zitten op Okcupid ook nederlandse vrouwen dan? Ik ben daar eerlijk gezegd toch iets meer in geinteresseerd dan in anderen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Begin gewoon met www.okcupid.com, en kijk dan verder. Zou niet weten waarom je meteen naar een betaalde en slechter werkende Nederlandse site zou gaan, puur omdat daar 10x zoveel Nederlandse vrouwen zitten die je toch niet zou willen daten.
[..]
Die vriend van je is niet goed wijs. 99% van de vrouwen staat ineens open voor een relatie wanneer ze je leuk genoeg vinden. Go for it!
Yes! Keep it up & post results.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yep, probeer > 5 persoonlijke berichten per dag eruit te gooien. Uiteindelijk is het een numbers game, en niet alle ballen op 'Oeh, dit is de perfecte klaarkomfoto / -persoon / -scene' gooien.
[ afbeelding ]
Exact, je kan overal wel iemand vinden en ik zou Tinder daarom niet meteen afserveren. Maar als je op zoek bent naar wat inhoudelijkers dan een paar keer neuken, dan is een datingsite waarschijnlijk handiger.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:42 schreef Hero_on_socks het volgende:
[..]
Zitten op Okcupid ook nederlandse vrouwen dan? Ik ben daar eerlijk gezegd toch iets meer in geinteresseerd dan in anderen.
Wat betreft die vriend van mij, dat dacht ik dus ook! Je moet elkaar toch eerst een beetje leren kennen en als het klikt, klikt het. Waar je iemand ook tegenkomt.
Daarom. Ik ben overigens niet uit op one night stands of wat dan ook. Ik wil gewoon eerst leuk contact en vervolgens iemand echt leren kennen als het tijdens zo'n eerste afspraak gezellig is en ik een bepaalde aantrekkingskracht voel. Ik ben niet echt een type voor one night standsquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:47 schreef Panzermaus het volgende:
Exact, je kan overal wel iemand vinden en ik zou Tinder daarom niet meteen afserveren. Maar als je op zoek bent naar wat inhoudelijkers dan een paar keer neuken, dan is een datingsite waarschijnlijk handiger.Tinder is zo goed als niet te filteren, het is meer 'als je wat leuks tegenkomt dan is het mooi'.
En jazeker! Je kan ook gewoon filteren op taal.Ik heb zowel Nederlandse als niet-Nederlandse meisjes gedate, Amsterdam zit er vol mee. Vond de buitenlandse meisjes over het algemeen interessanter, vaak hebben ze ook meer te vertellen en zijn ze ook zelfstandiger enzo. Bovendien voelt het gewoon wat exotischer, alsof je op vakantie bent in eigen land.
Een echte man plant een date voor iemand die hij totaal niet kent, en het komt goed.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:08 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe de fuck plan je een date voor iemand die je totaal niet kent!
En bedankt. Ik zou mezelf nu niet als 'saai' omschrijven. Dat het misschien opvallender moet ben ik met je eens. Aangezien jij blijkbaar de expert bent zou ik weleens wat suggesties van je willen horen qua berichten/profielaanpassingen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je berichten en/of profiel zijn waarschijnlijk te saai. Ik heb veel gebruikers gesproken en als iets die vrouwen de strot uitkwam waren het van die brave 'standaardmannen' (zo omschreef eentje het). "Ze sturen allemaal zo'n beetje hetzelfde, echt moeite doen ze niet en vaak durven ze ook niet echt wat opvallends/aparts te zeggen, te voorzichtig en saai gedoe". Ze willen iets leuks.
Heb ook met eigen ogen gezien hoe een meisje die "Hey! how was your weekend?" berichten ongelezen & in bulk uit haar inbox verwijderde. Klik klik klik. "I haven't got time for this, <mijn naam>". Soms nog even uit nieuwsgierigheid de foto ernaast aanklikken, maar zelfs dat niet altijd.Want aantrekkelijke vrouwen krijgen vaak al snel 20+ berichten per dag. Zorg dat dat jullie conversatie vanaf het begin er tussen uit springt, het moet leuk blijven.
Je moet zorgen dat ze al een natte doos krijgt van hoe je tegen haar praat. Als je dan voor de rest er leuk + mannelijk uitziet en niet als een creep overkomt: reken maar dat ze dan wil afspreken. De meeste concurrentie op zo'n site is echt ruk. Het loont dan ook ontzettend om iets strategischer te werk te gaan.
Er zijn ook zoveel cliché's te vinden op die sites. Alleen je gesprek daar al op baseren kan al leuk zijn. Komt vaak ontzettend herkenbaar aan bij je ontvanger en je bouwt meteen zo'n "we vs the world" sfeertje op.De een zijn dood is, juist. Dat dus.
Je moet niet zo miepenquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:51 schreef yats het volgende:
[..]
En bedankt. Ik zou mezelf nu niet als 'saai' omschrijven. Dat het misschien opvallender moet ben ik met je eens. Aangezien jij blijkbaar de expert bent zou ik weleens wat suggesties van je willen horen qua berichten/profielaanpassingen.
De vraag is of het ook nodig is dat ze creatiever zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:14 schreef habitue het volgende:
Btw vrouwen zijn nog inspiratielozer qua openingszinnen dan mannen.
Ik heb echt nooit wat beters gehad dan hey hoe is het of hey hoe was je weekend.
Klopt.. Heb gekozen voor het vrijgezelle bestaan… Dat gezeik met relaties altijdquote:
Haha, bedankt voor je vertrouwen. Post maar (een deel van) je profieltekst of een bericht, dan kijken we er naar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:51 schreef yats het volgende:
[..]
En bedankt. Ik zou mezelf nu niet als 'saai' omschrijven. Dat het misschien opvallender moet ben ik met je eens. Aangezien jij blijkbaar de expert bent zou ik weleens wat suggesties van je willen horen qua berichten/profielaanpassingen.
Ik ga morgen wat drinken met een jongen die ik afgelopen zaterdag in de kroeg heb ontmoet. Alleen heeft ie een vriendinquote:
Vrouwen hebben geen goede openingszin nodig, maar een goede profielfotoquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:14 schreef habitue het volgende:
Btw vrouwen zijn nog inspiratielozer qua openingszinnen dan mannen.
Ik heb echt nooit wat beters gehad dan hey hoe is het of hey hoe was je weekend.
Meh..nee dat schiet ook niet opquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga morgen wat drinken met een jongen die ik afgelopen zaterdag in de kroeg heb ontmoet. Alleen heeft ie een vriendinDus neh.. ook geen dates hier
Ik ben een date aan het plannenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |