Ik kan me voorstellen dat zo'n aanpak heel veel vrouwen onnodig gefrustreerd achter laat. Hoe kijk je daar tegenaan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:11 schreef rolklem het volgende:
[..]
Geil is bijna net zoals dronken. Maar dat zal jij wel niet inzien
Ik ga geen gebruik maken van iemands geilheid, ondanks dat die door mij komt, en ja, dat lukt mij vaak genoeg.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je mag ook vrouwen niet verrassen bij het ontbijt met een zoen in hun nek terwijl je ze van achteren omarmd, want 's ochtends, dan zijn de vrouwen nog een beetje moe enzo. En dat is niet hun normale toestand. Daarom moet je wachten.
Gebroken mensen zijn ook mensenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gebroken mensen zullen daar vast anders in staan, maar daar zijn genoeg andere R&P topics voorWe gaan hier van redelijkerwijs gezonde mensen uit.
Geen borderliners, mensen met PTSS of asperger.
Ja, geweldige vergelijkingquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je mag ook vrouwen niet verrassen bij het ontbijt met een zoen in hun nek terwijl je ze van achteren omarmd, want 's ochtends, dan zijn de vrouwen nog een beetje moe enzo. En dat is niet hun normale toestand. Daarom moet je wachten.
Ik weet wel zeker dat jij krampachtiger ben dan ik, gezien ik heb geprobeerd de andere kant te ervaren (ONS's e.d.) en ik daar niet positiever ben uitgekomenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fijn om te horen (serieus). Maar ik zou toch eens gaan nadenken hoe het vroeger geweest was, als je de volgende keer het gevoel hebt te krampachtig te denken in de buurt van vrouwen.
Ik vond je ook al leuk toen je zo verloren om je heen keek bij binnenkomst van Lein's huiskamerquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik vond je vroeger ook al een leuke vent hoor Steer!
Kennelijk denk jij dat élke vrouw geneukt wil worden op een eerste date diep van binnen. Nou nee, dat is dus echt niet zo. En kennelijk denk je ook dat doordat ik zeg dat ik een vrouw niet neuk op een eerste date, haar ook niet aanraak, zoen of iets dergelijks. En dat is ook niet zo. En kennelijk denk je dat respectvol zijn een slechte eigenschap is. En dat is óók al niet zo.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat zo'n aanpak heel veel vrouwen onnodig gefrustreerd achter laat. Hoe kijk je daar tegenaan?
Dergelijke verhalen heb ik wel eens gehoord, en dan heb je als vrouw weinig aan 'tja het is wel respectvol van hem'.Het is gewoon kut.
Nee, echte intelligente, leuke dames houden *NIET* van ochtendsexquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken verwacht ik niet van jou_
quote:Freud argued that the Madonnawhore complex is caused by oedipal castration fears which arise when a man experiences the affection he once felt for his mother with women he now sexually desires. In order to manage this anxiety, the man categorizes women into two groups: women he can admire and women he finds sexually attractive. Whereas the man loves women in the former category, he despises and devalues the latter group.
Diep van binnen? Natuurlijk wel. Of is het instinct ineens ook al ver te zoeken? Ze willen pas afremmen vanaf het moment dat een van die boxjes niet, of niet langer, (voldoende) ingekleurd wordt. Waarom zou je dat willen ontkennen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:16 schreef rolklem het volgende:
[..]
Kennelijk denk jij dat élke vrouw geneukt wil worden op een eerste date diep van binnen. Nou nee, dat is dus echt niet zo. En kennelijk denk je ook dat doordat ik zeg dat ik een vrouw niet neuk op een eerste date, haar ook niet aanraak, zoen of iets dergelijks. En dat is ook niet zo. En kennelijk denk je dat respectvol zijn een slechte eigenschap is. En dat is óók al niet zo.
Spezza, jij had toch allemaal issues en shit en ook met vrouwen weinig bereikt? Of heb ik dat mis.quote:
Omdat het echt onzin isquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Diep van binnen? Natuurlijk wel. Of is het instinct ineens ook al ver te zoeken? Ze willen pas afremmen vanaf het moment dat een van die boxjes niet, of niet langer, (voldoende) ingekleurd wordt. Waarom zou je dat willen ontkennen?
Kijk eens naar jezelf. Als alles 100% gaat met jou en een vrouwelijk wezen, en alles voelt goed, je twijfelt nergens over, er is geen reden om te twijfelen 'of dit wel een goed idee is', logistics in orde, waarom zou jij je dan willen beperken tot zoenen? In zo'n 100% OK situatie wil je gewoon doorgaan. En zij ook.quote:
Yeah, maar diep van binnen... Man oh man.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
Zeker diep ergens van binnen wel, maar vrouwen zijn ook enorm sociale wezens. No way dat ze als slet gemarkeerd willen worden. Dus netjes wachten tot de 3+ date, en dan pas met de jongen naar bed.
Vanwege mijn opmerking van net?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Spezza, jij had toch allemaal issues en shit en ook met vrouwen weinig bereikt? Of heb ik dat mis.
Lekker je mening opleggen aan iemand, goed bezig. En ja, dan zou ik mij beperken tot niet alles. Maar nu ben ik in jouw ogen geen mens meerquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kijk eens naar jezelf. Als alles 100% gaat met jou en een vrouwelijk wezen, en alles voelt goed, je twijfelt nergens over, er is geen reden om te twijfelen 'of dit wel een goed idee is', logistics in orde, waarom zou jij je dan willen beperken tot zoenen? In zo'n 100% OK situatie wil je gewoon doorgaan. En zij ook.
Oh, weet je nog, dat heerlijke ijsquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond je ook al leuk toen je zo verloren om je heen keek bij binnenkomst van Lein's huiskamer
Hoi.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken verwacht ik niet van jou_
Ik ben een kloon en ik weet dus wel gewoon allesquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoi.
Je kent me dus niet.
Gr gr
Moblo
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben een kloon en ik weet dus wel gewoon alles
gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |