abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135349242
Date vanmiddag gaat niet door. Ze is ziek, of zo. Het is dat we meteen de verplaatsing naar volgende week geregeld hebben, maar toch... ik weet natuurlijk al dat ze zo'n ontzettende twijfelkont is, dus ergens vraag ik me nu al af wat dan weer het probleem zal zijn.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 11:45:58 #202
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_135349842
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 11:22 schreef Capstan het volgende:
Date vanmiddag gaat niet door. Ze is ziek, of zo. Het is dat we meteen de verplaatsing naar volgende week geregeld hebben, maar toch... ik weet natuurlijk al dat ze zo'n ontzettende twijfelkont is, dus ergens vraag ik me nu al af wat dan weer het probleem zal zijn.
haha, je hebt er zin in volgende week
  zaterdag 11 januari 2014 @ 11:53:10 #203
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135350023
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 03:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Een homo die wek wil zoenen, een oud scharrel die wel interesse heeft, een kerel doe al1.5 jaar een oogje op me heeft. Hmmm niet echt ideaal dus :P
Klinkt een beetje als een standaard avondje uit voor mij. Al komt er dan ofwel nog wat drank en een aantal afwijzingen bij, ofwel alleen die afwijzingen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135350074
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 11:22 schreef Capstan het volgende:
Ik had onlangs precies hetzelfde. Enfin, je raadt het al, de week erop was er weer wat anders. Je gutfeeling heeft doorgaans gelijk in dit soort zaken. Wat natuurlijk niet wegneemt dat ze écht ziek kan zijn.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_135350812
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 11:45 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

haha, je hebt er zin in volgende week
Mja, vandaag had ik er zin in. En mocht nu in de komende week duidelijk worden dat zij er toch óók zin in heeft, prima dan, maar dat moet dus nog maar blijken.

quote:
14s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 11:55 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik had onlangs precies hetzelfde. Enfin, je raadt het al, de week erop was er weer wat anders. Je gutfeeling heeft doorgaans gelijk in dit soort zaken. Wat natuurlijk niet wegneemt dat ze écht ziek kan zijn.
Hopelijk hoef ik er niet aan te twijfelen dat ze echt ziek is, maar het is dus wel een ongelukkige combinatie van factoren. Een prima digitale klik zegt totaal niets, maar ik ben in die gevallen toch altijd wel bereid om te kijken hoe die klik in het echte leven uitpakt, ondanks het risico dat 'ie er gewoon niet is. Zij dus kennelijk niet zo, wat ik dan weer moeilijk kan volgen. Maar goed, eerst maar zien hoe het contact de rest van de week dus zal zijn, lijkt me.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 18:54:24 #206
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135364146
Vanavond date vijf met de man waarover de "me-discussie" weer losbarstte :) Gaat best leuk, wat het ook wordt ik heb er wel een goed gevoel bij. Woensdag zijn zelfgemaakte pesto uitproberen :9
  zaterdag 11 januari 2014 @ 18:56:20 #207
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135364231
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 12:21 schreef Capstan het volgende:

[..]

Mja, vandaag had ik er zin in. En mocht nu in de komende week duidelijk worden dat zij er toch óók zin in heeft, prima dan, maar dat moet dus nog maar blijken.

[..]

Hopelijk hoef ik er niet aan te twijfelen dat ze echt ziek is, maar het is dus wel een ongelukkige combinatie van factoren. Een prima digitale klik zegt totaal niets, maar ik ben in die gevallen toch altijd wel bereid om te kijken hoe die klik in het echte leven uitpakt, ondanks het risico dat 'ie er gewoon niet is. Zij dus kennelijk niet zo, wat ik dan weer moeilijk kan volgen. Maar goed, eerst maar zien hoe het contact de rest van de week dus zal zijn, lijkt me.
Ik vind het echt lullig voor je Capstan. Wat me opvalt is dat je vaak op een date gaat met iemand die wat "moeilijk" doet. Is dat ook zo? Misschien heb ik het verkeerd gelezen hoor. Maar wil je niet liever op date met iemand die wat enthousiaster is naar jou toe en er meer zin in heeft? Zou toch als ik jou was wat meer lijntjes uitgooien en eens een wat serieuzere site dan Paiq proberen als ik zo lees hoe het loopt.
pi_135364368
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 18:54 schreef eefje801 het volgende:
Vanavond date vijf met de man waarover de "me-discussie" weer losbarstte :) Gaat best leuk, wat het ook wordt ik heb er wel een goed gevoel bij. Woensdag zijn zelfgemaakte pesto uitproberen :9
:N
  zaterdag 11 januari 2014 @ 18:59:49 #209
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135364392
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 18:59 schreef rolklem het volgende:

[..]

:N
Lezen! Er mist hoogstens een komma tussen wordt en ik.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 19:02:29 #210
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135364508
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 11:55 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wat jammer.. Heb je nog contact me de krullenbol?
pi_135364847
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 19:02 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wat jammer.. Heb je nog contact me de krullenbol?
Valt mee. Bleek nogal het manipulerende, spelletjes spelende type te zijn en zo wanhopig ben ik nu ook weer niet. En met de krullenbol heb ik nog wel contact, al is het meer vriendschappelijk. Laatste keer dat ik daar was, was tegen kerst.

Leuk trouwens dat het goed loopt met de ''me-man''. Wat zijn de plannen? (buiten het up close and personal worden dan)

[ Bericht 0% gewijzigd door Hungry_Joe op 11-01-2014 19:19:40 ]
  zaterdag 11 januari 2014 @ 19:27:41 #212
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135365794
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 19:09 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Valt mee. Bleek nogal het manipulerende, spelletjes spelende type te zijn en zo wanhopig ben ik nu ook weer niet. En met de krullenbol heb ik nog wel contact, al is het meer vriendschappelijk. Laatste keer dat ik daar was, was tegen kerst.

Leuk trouwens dat het goed loopt met de ''me-man''. Wat zijn de plannen? (buiten het up close and personal worden dan)
Nou maar goed dat je daar niet mee afgesproken hebt dan. Nee, je kunt wel beter krijgen dan dat.

Dankje! ha ha me-man is wel een leuke bijnaam :)

Hij doet het trouwens nog steeds goed :P
Vanavond een wijntje en hij een biertje en zijn computer fixen ;) Het is nogal een digibeet. Woensdag daar eten dus, eindelijk de kookkunsten uitproberen. Was ook best leuk om van een kok te horen dat je lekker kookt. Dat was afgelopen dinsdag dan. Het is best fijn als je date twee straten verder woont moet ik zeggen.

Grappig dat je dat zegt van het "up, close en personal". Chemie is groeiende, zeg maar.
pi_135366188
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 19:27 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nou maar goed dat je daar niet mee afgesproken hebt dan. Nee, je kunt wel beter krijgen dan dat.

Dankje! ha ha me-man is wel een leuke bijnaam :)

Hij doet het trouwens nog steeds goed :P
Vanavond een wijntje en hij een biertje en zijn computer fixen ;) Het is nogal een digibeet. Woensdag daar eten dus, eindelijk de kookkunsten uitproberen. Was ook best leuk om van een kok te horen dat je lekker kookt. Dat was afgelopen dinsdag dan. Het is best fijn als je date twee straten verder woont moet ik zeggen.

Grappig dat je dat zegt van het "up, close en personal". Chemie is groeiende, zeg maar.
Klopt, ik heb een tijdje met iemand gedate die twee straten verderop woont, en die ik nog regelmatig zie, maar die ken jij ook wel. :7 Ook weleens fijn dat je niet een half uur of langer in de auto of trein hoeft te spenderen, maar er zo heen loopt.

En je komt erg positief over gelukkig. Is dit iemand via een datingsite/app of die je irl al kende? Dat heb ik even gemist.
pi_135366275
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 18:56 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik vind het echt lullig voor je Capstan. Wat me opvalt is dat je vaak op een date gaat met iemand die wat "moeilijk" doet. Is dat ook zo? Misschien heb ik het verkeerd gelezen hoor. Maar wil je niet liever op date met iemand die wat enthousiaster is naar jou toe en er meer zin in heeft? Zou toch als ik jou was wat meer lijntjes uitgooien en eens een wat serieuzere site dan Paiq proberen als ik zo lees hoe het loopt.
Je hebt een punt, hoor, dat zeker.

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik echt een succesvolle date had. Op de lange termijn is dat niets geworden, maar we hadden wel een leuke date-periode. Iedere keer dat ik nu dus weer tegen iets als dat van vandaag aanloop bedenk ik me "Joh, misschien probeer je wel gewoon te hard om die ervaring van toen te repliceren", maar aan de andere kant...zo vreemd zou het toch ook niet zijn dat de ander, zoals jij zegt, zelf ook wat enthousiasme aan de dag legt? En waarom lijkt dat in de gesprekken bijna altijd zo te zijn, terwijl het er dan in de praktijk weer aan blijkt te schorten?

Je zou toch denken dat het feit dat ik enkel op Paiq zit daar niet per se de oorzaak van zou moeten zijn. Ook daar moeten toch wel enthousiastelingen zitten?
  zaterdag 11 januari 2014 @ 19:39:17 #215
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135366445
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 19:34 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Klopt, ik heb een tijdje met iemand gedate die twee straten verderop woont, en die ik nog regelmatig zie, maar die ken jij ook wel. :7 Ook weleens fijn dat je niet een half uur of langer in de auto of trein hoeft te spenderen, maar er zo heen loopt.

En je komt erg positief over gelukkig. Is dit iemand via een datingsite/app of die je irl al kende? Dat heb ik even gemist.
Ha ha ja klopt ;) Ik heb dat inderdaad gemist. Gewoon even een berichtje 's avonds of overdag of de ander tijd heeft en dan gezellig iets doen samen.

Dankje, is ook zo :) Gaat sowieso wel goed met me, whatever happens.

Ik kende hem inderdaad van een datingsite (knuz nb) en had hem op facebook. Af en toe wel wat contact maar hij had toen inmiddels een vriendin dus niet echt mee bezig geweest. Soms kreeg ik zo'n berichtje (want wist ongeveer waar ik woonde) dat hij zag dat mijn lichten nog brandden. Vond ik maar een beetje creepy, had helemaal visioenen dat hij dan onder een lantaarnpaal stond te smsen :D

Dat bleek achteraf heel anders bedoeld, hij wist het nummer helemaal niet en reed dan gewoon door mijn straat en moest even aan me denken. Kwam met hem in gesprek op de avond dat V. met tweede kerstdag cancellede en ik eigenlijk vooral boos en sneu was. Heel leuk gesprek en spontaan daar een wijntje gaan drinken.
pi_135366608
Ik ben echt al maanden niet meer actief geweest op Paiq. Als ik er nu inlog regent het oneliners, en dat is leuk, maar net allemaal van die mensen waarvan je ze niet wenst te krijgen. Een rondje foto's beoordelen daar ben ik ook alweer helemaal beu na vijf van die harpijen achter elkaar langs te zien komen.

Tinder is nu nog redelijk leuk daarentegen, al neemt dat ook wel in rap tempo af en beginnen de gezinsfoto's daar de overhand te krijgen. Wat de neuk doet dat op een dating app?
pi_135366814
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 19:39 schreef eefje801 het volgende:
Soms kreeg ik zo'n berichtje (want wist ongeveer waar ik woonde) dat hij zag dat mijn lichten nog brandden. Vond ik maar een beetje creepy, had helemaal visioenen dat hij dan onder een lantaarnpaal stond te smsen
Whehe. De man in de regenjas die camel rookt bij het schijnsel van de straatverlichting en die je blik vangt als je de gordijnen sluit boven. :7
  zaterdag 11 januari 2014 @ 19:48:49 #218
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135366904
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 19:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ben echt al maanden niet meer actief geweest op Paiq. Als ik er nu inlog regent het oneliners, en dat is leuk, maar net allemaal van die mensen waarvan je ze niet wenst te krijgen. Een rondje foto's beoordelen daar ben ik ook alweer helemaal beu na vijf van die harpijen achter elkaar langs te zien komen.

Tinder is nu nog redelijk leuk daarentegen, al neemt dat ook wel in rap tempo af en beginnen de gezinsfoto's daar de overhand te krijgen. Wat de neuk doet dat op een dating app?
Wel eens over Paiq, ja. Het is een beetje too much.

Ik zit op die heerlijk foute "mooiste Tindermannen" pagina op facebook en heb de indruk dat er best veel mannen en vrouwen voor de grap door vrienden op Tinder worden gepleurd. Al zal er ook best een aandeel zijn van mensen die spanning zoeken of nieuwsgierig zijn. Heb je nog contacten opgedaan verder?
  zaterdag 11 januari 2014 @ 19:50:07 #219
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135366975
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 19:47 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Whehe. De man in de regenjas die camel rookt bij het schijnsel van de straatverlichting en die je blik vangt als je de gordijnen sluit boven. :7
Ha ha!
Het is inmiddels al een soort running gag dat hij vraagt of ik even naar het raam wil lopen, zodat hij naar me kan zwaaien :P Aannames zijn de mother of all fuckups, zo zie je maar.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 19:51:01 #220
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_135367020
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 19:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
harpijen
wtf :D hoezo?
Confidence through competence
pi_135367063
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 19:48 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik zit op die heerlijk fout "mooiste Tindermannen" pagina op facebook en heb de indruk dat er best veel mannen en vrouwen voor de grap door vrienden op Tinder worden gepleurd. Al zal er ook best een aandeel zijn van mensen die spanning zoeken of nieuwsgierig zijn. Heb je nog contacten opgedaan verder?
Ja. Het bezopene is altijd dat er weken voorbij kunnen gaan zonder dat je ook maar één interessant iemand treft, en dan ineens zijn er drie tegelijk die leuk zijn. Gaat altijd zo op de één of andere manier. Ik zie dat liever netjes gespreid. :')
pi_135367106
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 19:51 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

wtf :D hoezo?
Heb je die karpatenkoppen weleens gezien daar? Tim Burton zou er een puntje aan kunnen zuigen.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 19:53:19 #223
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135367131
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 19:36 schreef Capstan het volgende:

[..]

Je hebt een punt, hoor, dat zeker.

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik echt een succesvolle date had. Op de lange termijn is dat niets geworden, maar we hadden wel een leuke date-periode. Iedere keer dat ik nu dus weer tegen iets als dat van vandaag aanloop bedenk ik me "Joh, misschien probeer je wel gewoon te hard om die ervaring van toen te repliceren", maar aan de andere kant...zo vreemd zou het toch ook niet zijn dat de ander, zoals jij zegt, zelf ook wat enthousiasme aan de dag legt? En waarom lijkt dat in de gesprekken bijna altijd zo te zijn, terwijl het er dan in de praktijk weer aan blijkt te schorten?

Je zou toch denken dat het feit dat ik enkel op Paiq zit daar niet per se de oorzaak van zou moeten zijn. Ook daar moeten toch wel enthousiastelingen zitten?
Misschien dat je wel teveel analyseert? Valt me wel op in je posts als ik zo vrij mag zijn. Dus van te voren al teveel malen erover. Ook jezelf al die vragen stellen vooraf. Je hebt wel gelijk wat betreft Paiq hoor, is het geen idee om je wat meer op de spontane types (niet in de extremen van "lekker gek", maar je vat me wel) te richten? Soms kan dat juist goed samengaan. Iemand die jou wat meer uit je schulp doet kruipen zeg maar.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 19:57:20 #224
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135367364
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 19:51 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja. Het bezopene is altijd dat er weken voorbij kunnen gaan zonder dat je ook maar één interessant iemand treft, en dan ineens zijn er drie tegelijk die leuk zijn. Gaat altijd zo op de één of andere manier. Ik zie dat liever netjes gespreid. :')
Dat is inderdaad ontzettend irritant :) Misschien ook wel een gevolg van al die extra geknalde relaties tijdens de feestdagen. Is er eentje leuker dan de andere twee?
pi_135368483
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 19:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Misschien dat je wel teveel analyseert? Valt me wel op in je posts als ik zo vrij mag zijn. Dus van te voren al teveel malen erover. Ook jezelf al die vragen stellen vooraf. Je hebt wel gelijk wat betreft Paiq hoor, is het geen idee om je wat meer op de spontane types (niet in de extremen van "lekker gek", maar je vat me wel) te richten? Soms kan dat juist goed samengaan. Iemand die jou wat meer uit je schulp doet kruipen zeg maar.
Ik heb volgens mij ook hier al wel eens toegegeven dat dat malen e.d. een beetje de aard van het beestje is, ja :P

De meer spontane types...tja, dat zou een idee kunnen zijn. Maar ten eerste: hoe herken je ze, en ten tweede: het zal voor een 'analist' als ik wel ontzettend lastig zijn om daarmee een date te regelen, of die uiteindelijk nu doorgaat of niet ;)
  zaterdag 11 januari 2014 @ 20:28:18 #226
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135369215
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 19:48 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik zit op die heerlijk foute "mooiste Tindermannen" pagina op facebook en heb de indruk dat er best veel mannen en vrouwen voor de grap door vrienden op Tinder worden gepleurd. Al zal er ook best een aandeel zijn van mensen die spanning zoeken of nieuwsgierig zijn. Heb je nog contacten opgedaan verder?
Sodeju, wil je nooit meer die pagina noemen. Ik dacht, eens voor de grap kijken. Je krijgt er gewoon een minderwaardigheidscomplex van.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  zondag 12 januari 2014 @ 09:52:03 #227
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135387631
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 03:15 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha ha, beetje teut? Eén valt af, al kunnen ze het best. Dus dan heb je nog een scharrel over en een aanbidder. Op zich niet slecht toch? :P
Ben uiteindelijk met iemand mee naar huis gegaan die ik de laatste 2 minuten voor sluitingstijd zag. Echter na een wijntje bij hem weer terug gegaan naar de kroeg en daar nog even met een oud scharrel gezeten en die is gezellig mee gegaan.

Vage avond dus nog wel beetje.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 10:46 schreef INViCTuS het volgende:

Moeilijk kiezen zeker :P? Maar wel jammer dat hij niet is op komen dagen en dus ook niks heeft laten horen, zegt dus wel genoeg. Dat kan gewoon echt niet
Indeed. Jammer maar helaas en tot ziens met hem :)
  zondag 12 januari 2014 @ 10:57:19 #228
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_135388537
Zo ik ben ook weer terug :P
Nog wat gemist hier? Ook_gek nog steeds gelukkig met z'n chickie O+?
Eefje ondertussen de rode draad in haar leven gepaald (de buurman)?
En hoe is het met de rest?

Te lui om zoveel topics terug te lezen dus een samenvatting is welkom ;)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_135388584
Ik heb gisteren badoo weer eens aangeslingerd maar is het "leden in de buurt" knopje weg of kan ik hem niet vinden?

Nu kan ik "niks" op de site, behalve beoordelen
  zondag 12 januari 2014 @ 12:10:28 #230
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135390032
quote:
Ben uiteindelijk met iemand mee naar huis gegaan die ik de laatste 2 minuten voor sluitingstijd zag. Echter na een wijntje bij hem weer terug gegaan naar de kroeg en daar nog even met een oud scharrel gezeten en die is gezellig mee gegaan.

Hoezo vaag? Ik zou zo'n avond prima vinden. Het was beter dan mijn avond gisteren. Heel leuk hoor dat ik twee vrienden van me aan een (waarschijnlijke) ONS geholpen heb, alleen als je dan zelf weer alleen naar huis gaat mis je toch iets.
  zondag 12 januari 2014 @ 13:12:30 #231
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135391523
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
Zo ik ben ook weer terug :P
Nog wat gemist hier? Ook_gek nog steeds gelukkig met z'n chickie O+?
Eefje ondertussen de rode draad in haar leven gepaald (de buurman)?
En hoe is het met de rest?

Te lui om zoveel topics terug te lezen dus een samenvatting is welkom ;)
Tis vooralsnog de achterbuurman geworden. Langzaam kom ik dichter bij mijn doel :)

Heb jij nog een last minute kerstdate gehosseld?
  zondag 12 januari 2014 @ 13:13:15 #232
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135391543
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2014 09:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

Indeed. Jammer maar helaas en tot ziens met hem :)
Oud is vertrouwd hé ;) Toch nog de goede keuze geweest :)
  zondag 12 januari 2014 @ 13:16:15 #233
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_135391625
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:12 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Tis vooralsnog de achterbuurman geworden. Langzaam kom ik dichter bij mijn doel :)

Heb jij nog een last minute kerstdate gehosseld?
Nee, maar wel een vakantiescharrel :@ (serveerster van het hotel _O- )
  zondag 12 januari 2014 @ 13:18:06 #234
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135391681
quote:
2s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:16 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nee, maar wel een vakantiescharrel :@ (serveerster van het hotel _O- )
Nice :9 vakantie"liefdes" O+

Ik heb het ook leuk met mijn date, weet nog niet of er meer in zit dan fwb maar iemand om de hoek is echt geweldig :D Ga nooit meer zo'n verre date hosselen.
  zondag 12 januari 2014 @ 13:21:11 #235
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_135391790
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:18 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nice :9 vakantie"liefdes" O+

Ik heb het ook leuk met mijn date, weet nog niet of er meer in zit dan fwb maar iemand om de hoek is echt geweldig :D Ga nooit meer zo'n verre date hosselen.
Mijn telefoon is helemaal overladen met Duitse whatsappjes nu :')
Het was een leuke meid en ik denk dat ik het maar een kans ga geven :') Ze woont vlak over de grens dus opzich nog wel te doen. Alleen zit ze dus tot eind van het skiseizoen in Oostenrijk.... In Mei komt ze toevallig wel naar Nederland :D
We zullen zien :Y)
  zondag 12 januari 2014 @ 13:23:16 #236
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135391872
quote:
2s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:21 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Mijn telefoon is helemaal overladen met Duitse whatsappjes nu :')
Het was een leuke meid en ik denk dat ik het maar een kans ga geven :') Ze woont vlak over de grens dus opzich nog wel te doen. Alleen zit ze dus tot eind van het skiseizoen in Oostenrijk.... In Mei komt ze toevallig wel naar Nederland :D
We zullen zien :Y)
*O* klinkt erg leuk SC! Ah die Duitsers, inmiddels zijn het best leuke mensen geworden :)
Ha ha hoe is je Duits?

Da's wel leuk zeg, hou ons hier op de hoogte!
  zondag 12 januari 2014 @ 13:33:13 #237
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_135392218
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:23 schreef eefje801 het volgende:

[..]

*O* klinkt erg leuk SC! Ah die Duitsers, inmiddels zijn het best leuke mensen geworden :)
Ha ha hoe is je Duits?

Da's wel leuk zeg, hou ons hier op de hoogte!
Mijn Duits is sehr slecht :P Daarom vind ik het wel grappig en een goede manier om m'n Duits op wat hoger niveau te krijgen (handig op m'n werk ook).

Maar met kans geven bedoel ik niet zo serieus als het klinkt :P Ik bedoel meer: Contact houden, een keer proberen af te spreken en zien hoe het loopt :)
Als ik ondertussen hier in de buurt iemand tegenkom in de kroeg waarmee ik wil daten zou ik dat wel gewoon doen hoor :).
Maar contact houden lijkt me wel leuk, ipv haar volgend jaar opeens weer te zien aan het ontbijt :')
pi_135392451
Ondertussen sinds we gisterochtend de verplaatsing van de date naar volgende week geregeld hebben niets meer van de twijfeldame gehoord, terwijl we hiervoor iedere dag wel heel leuk contact hadden.

Nee, die kan ik ook wel afschrijven.
  zondag 12 januari 2014 @ 13:47:19 #239
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135392807
quote:
2s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:33 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Mijn Duits is sehr slecht :P Daarom vind ik het wel grappig en een goede manier om m'n Duits op wat hoger niveau te krijgen (handig op m'n werk ook).

Maar met kans geven bedoel ik niet zo serieus als het klinkt :P Ik bedoel meer: Contact houden, een keer proberen af te spreken en zien hoe het loopt :)
Als ik ondertussen hier in de buurt iemand tegenkom in de kroeg waarmee ik wil daten zou ik dat wel gewoon doen hoor :).
Maar contact houden lijkt me wel leuk, ipv haar volgend jaar opeens weer te zien aan het ontbijt :')
Juist leuk als het zo ongedwongen is :) Gelijk heb je.

Ha ha ja het is de ideale manier om een vreemde taal te verbeteren :P
pi_135393536
Het lijkt mij overigens toch dat het in dit geval niet aan mij zou zijn om de stilte weer te verbreken. Ik heb haar als laatste nog een suggestie aan de hand gedaan m.b.t. onze date, en dan ligt de bal om daar links- of rechtsom op te reageren toch bij haar.

Ik krijg een beetje de indruk dat die suggestie haar eerder geuite twijfels weer heeft doen opspelen, maar dan nog...me dunkt dat het niet zo kan zijn dat ik haar dat nu dan maar moet gaan vragen óf dat zo is.
pi_135393896
quote:
13s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:01 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb gisteren badoo weer eens aangeslingerd maar is het "leden in de buurt" knopje weg of kan ik hem niet vinden?

Nu kan ik "niks" op de site, behalve beoordelen
  zondag 12 januari 2014 @ 14:16:12 #242
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135393925
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:05 schreef Capstan het volgende:
Het lijkt mij overigens toch dat het in dit geval niet aan mij zou zijn om de stilte weer te verbreken. Ik heb haar als laatste nog een suggestie aan de hand gedaan m.b.t. onze date, en dan ligt de bal om daar links- of rechtsom op te reageren toch bij haar.

Ik krijg een beetje de indruk dat die suggestie haar eerder geuite twijfels weer heeft doen opspelen, maar dan nog...me dunkt dat het niet zo kan zijn dat ik haar dat nu dan maar moet gaan vragen óf dat zo is.
Dit wordt niks zo, stoppen met je afvragen waarom en hoezo en wanneer en even niks laten horen. Ga een leukere dame zoeken op Paiq en spreek daar voor die tijd mee af. Who knows, misschien tref je zo een veel leukere dame. Dit is echt jezelf kwellen terwijl je nog niet eens op de eerste date bent geweest (!)
pi_135394039
Precies, stoppen met nadenken over een twijfelaar. Die heeft er geen zin in. Opzoek gaan naar iemand die wel wil :)
pi_135394480
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Precies, stoppen met nadenken over een twijfelaar. Die heeft er geen zin in. Opzoek gaan naar iemand die wel wil :)
Herkenbaar. Toevallig vandaag zelfde aan de hand
Zouden donderdag dagen, toen moest ze ineens met een vriendin naar het ziekenhuis.
Verplaatst naar vanmiddag, na dr werk. Nu afgezegd omdat ze moe is want het was zo druk.
Misschien volgend weekend want dan is ze vrij roept ze.

Tja, graag of helemaal niet denk ik eigenlijk...
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_135394521
quote:
2s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:33 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Een prima manier om je Duits op te krikken :')
  zondag 12 januari 2014 @ 14:33:34 #246
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135394569
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:32 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ik denk dat hij iets anders wil krikken :')
pi_135394609
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:16 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dit wordt niks zo, stoppen met je afvragen waarom en hoezo en wanneer en even niks laten horen. Ga een leukere dame zoeken op Paiq en spreek daar voor die tijd mee af. Who knows, misschien tref je zo een veel leukere dame. Dit is echt jezelf kwellen terwijl je nog niet eens op de eerste date bent geweest (!)
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het 'grappige' is natuurlijk dat hoewel het nadenken en afvragen een nare eigenschap van me is, ik daar naar haar toe helemaal nooit last van heb gehad, hoogstens dus naar mezelf. Ik wilde immers wel gewoon gaan zien waar de date toe zou leiden, terwijl zij dus de twijfelaar was.

Maar ik doe er inderdaad verder het zwijgen toe, dan merk ik wel of zij dat ook doet.
pi_135395037
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:30 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Herkenbaar. Toevallig vandaag zelfde aan de hand
Zouden donderdag dagen, toen moest ze ineens met een vriendin naar het ziekenhuis.
Verplaatst naar vanmiddag, na dr werk. Nu afgezegd omdat ze moe is want het was zo druk.
Misschien volgend weekend want dan is ze vrij roept ze.

Tja, graag of helemaal niet denk ik eigenlijk...
Zo irritant hè, dit.. :(. Smoesjes, excuses, weet ik veel wat.. Ik zou haar lekker met rust laten, als ze wil dan komt ze wel..
  zondag 12 januari 2014 @ 15:15:16 #249
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135396186
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:34 schreef Capstan het volgende:

[..]

[..]

Het 'grappige' is natuurlijk dat hoewel het nadenken en afvragen een nare eigenschap van me is, ik daar naar haar toe helemaal nooit last van heb gehad, hoogstens dus naar mezelf. Ik wilde immers wel gewoon gaan zien waar de date toe zou leiden, terwijl zij dus de twijfelaar was.

Maar ik doe er inderdaad verder het zwijgen toe, dan merk ik wel of zij dat ook doet.
Daar gaat het toch niet om? Gaat erom dat je jezelf lekker voelt erbij, je moet je helemaal nog niet druk maken om de ander of om hoe je over komt. Het is niet zozeer een nare eigenschap maar lijkt wel een self fulfulling prophecy te zijn.
  zondag 12 januari 2014 @ 15:16:03 #250
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135396222
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zo irritant hè, dit.. :(. Smoesjes, excuses, weet ik veel wat.. Ik zou haar lekker met rust laten, als ze wil dan komt ze wel..
Ik had dit ook met iemand. Als ik wilde afspreken kon hij alleen gelijk diezelfde dag nog en alle andere opties niet. Hield dus helemaal geen rekening met mij of mijn planning. Bye Bye!
  zondag 12 januari 2014 @ 15:25:34 #251
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_135396660
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:32 schreef Rickario het volgende:

[..]

:D :')
pi_135398249
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:15 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om? Gaat erom dat je jezelf lekker voelt erbij, je moet je helemaal nog niet druk maken om de ander of om hoe je over komt. Het is niet zozeer een nare eigenschap maar lijkt wel een self fulfulling prophecy te zijn.
Nou ja, in dit geval máákte ik me natuurlijk ook helemaal niet druk. Als de date gisteren was doorgegaan was het allemaal prima geweest, ook al er geen klik was geweest. Maar haar twijfels brengen dan weer de twijfels bij mij naar boven.

Of misschien bedoelde je dat ook een beetje :P
  zondag 12 januari 2014 @ 17:32:01 #253
55709 Stereotomy
pi_135401519
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:16 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dit is echt jezelf kwellen terwijl je nog niet eens op de eerste date bent geweest (!)
Ja mooi is dat he! Denk een van de grootste oorzaken van stress. Heb ik ook vaak last van: een filmpje van de date afspelen voordat de date is geweest.

Anyway, gisteren een Spaanse 'kennis' op straat gezien, gelijk kopje thee gedronken en vanavond gaan we tapas eten in een leuk restaurantje! Mooi oefenmomentje voor Engelstalige etentjes ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 12-01-2014 21:55:50 ]
pi_135419703
De kop is eraf, eerste date van het jaar gehad. Nu maar hopen dat ze niet allemaal zo zijn :{

Het was allemaal best gezellig en hij was ook best leuk om te zien maar er was echt nul aantrekkingskracht. Op naar de volgende dan maar!
Why do dishes when you can do daiquiris?
  Moderator / Redactie FP zondag 12 januari 2014 @ 23:02:13 #255
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_135419898
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:59 schreef MissGump het volgende:
De kop is eraf, eerste date van het jaar gehad. Nu maar hopen dat ze niet allemaal zo zijn :{

Het was allemaal best gezellig en hij was ook best leuk om te zien maar er was echt nul aantrekkingskracht. Op naar de volgende dan maar!
Sorry :@

Heb je hem dat ook verteld?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 12 januari 2014 @ 23:02:59 #256
55709 Stereotomy
pi_135419949
Wat was hij te veel / waarin had hij anders kunnen zijn volgens jou? :)
pi_135420297
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Sorry :@

Heb je hem dat ook verteld?
Sorry is niet nodig hoor, was verder een prima avond (en was ook nog in de kroeg om de hoek ;) ). Ik heb het hem niet verteld, maar schat in dat hij er precies zo over denkt, dus niet echt nodig.

quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
Wat was hij te veel / waarin had hij anders kunnen zijn volgens jou? :)
Nee hoor, gewoon geen aantrekkingskracht, dat is soms (vaak) gewoon zo.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:11:58 #258
55709 Stereotomy
pi_135420532
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:08 schreef MissGump het volgende:

Nee hoor, gewoon geen aantrekkingskracht, dat is soms (vaak) gewoon zo.
Ja okee, maar ik geloof niet zo in 'magie', maar in concrete dingen waar je op valt. Als je voor jezelf concreet maakt wat je zoekt, kun je voor de volgende keer teleurstellingen voorkomen, dacht ik zo. :) Maar misschien ook niet hoor :)
pi_135420811
Ben ik weer! Even een update:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:18:55 #260
242666 BeamofLight
pi_135421079
Erg verstandig, die spoiler
pi_135421120
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja okee, maar ik geloof niet zo in 'magie', maar in concrete dingen waar je op valt. Als je voor jezelf concreet maakt wat je zoekt, kun je voor de volgende keer teleurstellingen voorkomen, dacht ik zo. :) Maar misschien ook niet hoor :)
Ik kan niet zeggen dat ik teleurgesteld ben hoor, dates zijn voor mij gewoon een gezellige avond en verder zie ik wel.

Mijn vriendinnen raden me nu aan om lenzen te nemen hoewel ik die eigenlijk niet nodig heb. Als je ze dan vergeet uit te doen zie je namelijk ook niet naast wie je wakker wordt :7
  zondag 12 januari 2014 @ 23:30:57 #262
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135421724
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:19 schreef MissGump het volgende:

[..]

Ik kan niet zeggen dat ik teleurgesteld ben hoor, dates zijn voor mij gewoon een gezellige avond en verder zie ik wel.

Mijn vriendinnen raden me nu aan om lenzen te nemen hoewel ik die eigenlijk niet nodig heb. Als je ze dan vergeet uit te doen zie je namelijk ook niet naast wie je wakker wordt :7
Niet doen joh, brillen zijn best sexy. En ja, ik ben bloedserieus.

Verder een prima instelling. Ik heb deze week mijn eerste date in tijden en zie wel hoe het verder gaat en of er een klik is of niet. Zonder klik kun je altijd nog een gezellige avond hebben.
pi_135425316
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:19 schreef MissGump het volgende:

[..]

Goede tip, brillen zijn niks. Mijn vriendin is ook leuker zonder bril (weet ze)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 13 januari 2014 @ 09:39:23 #264
55709 Stereotomy
pi_135427303
Ik doe ook altijd lenzen in op dates... Sterker, al mijn fotos online op de profielen zijn met lenzen. Terwijl ik normaal altijd brillen op heb :') go figure.
pi_135427978
Jongens, ik heb geen bril of lenzen!

Het was een grapje, dat je juist lenzen gaat dragen zodat je niet kan zien met wie je date/ naast wie je wakker wordt!

Ik en mijn onnavolgbare humor :')
  maandag 13 januari 2014 @ 10:24:15 #266
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135428114
quote:
9s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:18 schreef MissGump het volgende:

Het was een grapje, dat je juist lenzen gaat dragen zodat je niet kan zien met wie je date/ naast wie je wakker wordt!

Ik kon het gewoon volgen anders :D :')
  maandag 13 januari 2014 @ 10:26:15 #267
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135428169
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:24 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik kon het gewoon volgen anders :D :')
Ga daten zou ik zeggen ^O^
pi_135428391
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ga daten zou ik zeggen ^O^
Met of zonder lenzen?
pi_135429241
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:35 schreef MissGump het volgende:

[..]

Met of zonder lenzen?
Mét!
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  maandag 13 januari 2014 @ 13:13:04 #270
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_135432921
quote:
9s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:18 schreef MissGump het volgende:

Ik snapte hem :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 13 januari 2014 @ 13:28:11 #271
55709 Stereotomy
pi_135433432
:o :(
  Moderator / Redactie FP maandag 13 januari 2014 @ 13:53:55 #272
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_135434369
Persoonlijk vind ik vrouwen met een bril best aantrekkelijk :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 13 januari 2014 @ 14:02:11 #273
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_135434719
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:53 schreef El_Thijs het volgende:
Kan idd best geil zijn ja :~
Net als hoedjes _O_
pi_135434795
quote:
Eens
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 13 januari 2014 @ 14:04:41 #275
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135434844
Ligt geheel aan de persoon/bril/het hoofd/etc etc :+
  maandag 13 januari 2014 @ 14:07:16 #276
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135434974
Zolang het geen sleehakken zijn :7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 13 januari 2014 @ 14:08:25 #277
242666 BeamofLight
pi_135435026
Victoria Koblenko is met hoed/zonder hoed met bril/zonder bril met sleehak/zonder sleehak met snor/zonder snor altijd neukbaar
pi_135435409
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:15 schreef Deezertje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst was het toch al wel een vriendin? En als zij 2 uur moet reizen, zou jij toch ook eens kunnen reizen.
pi_135442390
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:08 schreef BeamofLight het volgende:
Victoria Koblenko is met hoed/zonder hoed met bril/zonder bril met sleehak/zonder sleehak met snor/zonder snor altijd neukbaar
Even quoten omdat waarheid.

Sowieso BoL _O_
pi_135444163
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:59 schreef Weissman het volgende:

[..]

Even quoten omdat waarheid.

Sowieso BoL _O_
Hey Weiss! Je ziet er nog florissant uit voor een dode.
pi_135444263
Gisteren het datingjaar officieel ingeluid met iemand van Tinder. Ik zou haar thuis ophalen om daarna de stad in te gaan. Adres ingevoerd dus, en eerst 100 rondjes gereden om haar blok (bleek achteraf) omdat mijn navigatiesysteem in Twilight Zone-modus ging. Leuk, maar dat werd ik wel een beetje beu, dus uiteindelijk maar in een achterafstraatje geparkeerd.

Haar opgehaald, ze stond al buiten te wachten en had nogal een kater van een of ander feestje de avond ervoor, dus dat werd eerst koffie scoren ergens en niet veel later een verlate lunch in een of ander huiskamerachtig tentje. Daarbij lulde ze mijn oren van mijn kop af en verlegen was ze dus in ieder geval niet te noemen.

Eind van de middag weer terug naar haar huis gelopen waar ze vroeg of ik zin had nog wat te komen drinken. Uiteraard. :7 Dus daar naar binnen, drankje gedaan en daarna een hoop dolle pret gemaakt, en het was bijna middernacht voor ik er weer de deur uitstapte.

Daarna door de kou wederom 100 rondjes gedaan, maar ditmaal lopend en op rubberen benen, omdat ik met mijn oude dementerende harses niet meer de straat wist waar ik de bangbus® ook alweer had neergezet. Wel gevonden ten lange leste en koers gezet richting huis en me eerst vol lopen stouwen met alles wat voorhanden was aangezien ik compleet verging van de honger.

Oh ja. Wel een leukerd verder. To be continued denk ik.
pi_135444933
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:15 schreef Deezertje het volgende:
SPOILER
Ik weet niet zo goed hoe ik deze vraag neutraal kan stellen dus misschien komt het er botter uit dan bedoeld
Is zij ook zo sociaal onhandig met relaties?
Want als jullie op dezelfde pagina zitten is dat verder natuurlijk gewoon oke

Als jij op en neer flipt tussen relatie/geen relatie terwijl je haar achternaam nog niet eens weet (bij wijze van spreken) en zij heeft wat meer ervaring (of ik denk dat het deels daar in zit?) dan kan dat wel een bepaalde uitwerking hebben op wat zich tussen jullie af speelt
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_135445079
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik weet niet zo goed hoe ik deze vraag neutraal kan stellen dus misschien komt het er botter uit dan bedoeld
Is zij ook zo sociaal onhandig met relaties?
Want als jullie op dezelfde pagina zitten is dat verder natuurlijk gewoon oke

Als jij op en neer flipt tussen relatie/geen relatie terwijl je haar achternaam nog niet eens weet (bij wijze van spreken) en zij heeft wat meer ervaring (of ik denk dat het deels daar in zit?) dan kan dat wel een bepaalde uitwerking hebben op wat zich tussen jullie af speelt
Ach, het is sws snel gedaan.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_135446153
Wat is dit nou weer voor profiel:
:')

quote:
LIEVE MENSEN ik ben op zoek naar iemand met acne voor mijn eind opdracht op school, dus ken jij of ben jij zelf de persoon met ontzettend veel onzuiverheden, STUUR mij een berichtje! Heel erg bedankt!
Zij stuurde mij dus een berichtje. :(
  maandag 13 januari 2014 @ 18:41:20 #285
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_135446180
Zinkzalf is het antwoord :P
pi_135446639
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:40 schreef habitue het volgende:
Wat is dit nou weer voor profiel:
:')

[..]

Zij stuurde mij dus een berichtje. :(
Hahaha, ik had onlangs ook zoiets. kreeg een berichtje van een vrouw die op zoek was naar volslanke/dikke vrouwen. :{ :')
  maandag 13 januari 2014 @ 18:52:28 #287
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135446658
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:51 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hahaha, ik had onlangs ook zoiets. kreeg een berichtje van een vrouw die op zoek was naar volslanke/dikke vrouwen. :{ :')
Whehehe.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_135446681
quote:

[..]

:o
dat ben jij toch helemaal niet?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_135446768
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

:o
dat ben jij toch helemaal niet?
Ik hou mezelf gewoon voor dat ze me wilde feeden. :+
pi_135447033
Ik heb wel iets dat ik je wil feeden O-)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_135447481
quote:

[..]

hehehe, ouch.
  maandag 13 januari 2014 @ 19:33:16 #292
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135448734
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb wel iets dat ik je wil feeden O-)
Heet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 13 januari 2014 @ 19:49:22 #293
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135449765
quote:
Idem hier. Zeker als hun beroep er ook nog bij past (lerares, bibliothecaresse, secretaresse etc).
pi_135450277
quote:

[..]

Ik moest gniffelen
pi_135450311
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:54 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik hou mezelf gewoon voor dat ze me wilde feeden. :+
Ik heb nog een worst voor je
pi_135450730
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gisteren het datingjaar officieel ingeluid met iemand van Tinder. Ik zou haar thuis ophalen om daarna de stad in te gaan. Adres ingevoerd dus, en eerst 100 rondjes gereden om haar blok (bleek achteraf) omdat mijn navigatiesysteem in Twilight Zone-modus ging. Leuk, maar dat werd ik wel een beetje beu, dus uiteindelijk maar in een achterafstraatje geparkeerd.

Haar opgehaald, ze stond al buiten te wachten en had nogal een kater van een of ander feestje de avond ervoor, dus dat werd eerst koffie scoren ergens en niet veel later een verlate lunch in een of ander huiskamerachtig tentje. Daarbij lulde ze mijn oren van mijn kop af en verlegen was ze dus in ieder geval niet te noemen.

Eind van de middag weer terug naar haar huis gelopen waar ze vroeg of ik zin had nog wat te komen drinken. Uiteraard. :7 Dus daar naar binnen, drankje gedaan en daarna een hoop dolle pret gemaakt, en het was bijna middernacht voor ik er weer de deur uitstapte.

Daarna door de kou wederom 100 rondjes gedaan, maar ditmaal lopend en op rubberen benen, omdat ik met mijn oude dementerende harses niet meer de straat wist waar ik de bangbus® ook alweer had neergezet. Wel gevonden ten lange leste en koers gezet richting huis en me eerst vol lopen stouwen met alles wat voorhanden was aangezien ik compleet verging van de honger.

Oh ja. Wel een leukerd verder. To be continued denk ik.
Klinkt als toffe date.
pi_135453980
Het zal vast allemaal wel aan mij liggen, maar ik moet bij Deezertje en zijn ''vriendin'' altijd denken aan deze scene:

maandag 13 januari 2014 @ 21:35:20 #298
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_135456043
_O-
Gourmetten of steengrillen?
pi_135458570
quote:
6s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hey Weiss! Je ziet er nog florissant uit voor een dode.
Jewaitzelluf.
pi_135498714
Openingsvraag op Paiq: favoriete muziek. Antwoord van haar: heel verhaal van 5 regels over waar ze week van wordt :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')