Ik dacht al dat ik de enige was die het niet meer helemaal begreep.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:37 schreef ook_gek het volgende:
te korte antwoorden zijn niet goed, te lange antwoorden zijn ook niet goed.
Soms volg ik het allemaal niet meer. En maar klagen dat ze alleen zijn
of we zijn te makkelijk gewordenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was die het niet meer helemaal begreep.
och, ons menneke heeft ook een te gekke meid hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:37 schreef ook_gek het volgende:
huh wat?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
och, ons menneke heeft ook een te gekke meid hoor
probeer het en kom dan terug om te vertellen hoe je het vond.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:58 schreef Solo14 het volgende:
Ik ben nog nooit lid geweest van een datingssite. Zijn er hier mensen met goede ervaring van zo'n site? Het lijkt me wel grappig om een beetje mensen te keuren om hun looks.
Welke is dan de goede?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
probeer het en kom dan terug om te vertellen hoe je het vond.
Succes!
ga jij nou still in een hoekje zitten wachten tot dat wat komen gaat.quote:
Nee ik was gewoon geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ga jij nou still in een hoekje zitten wachten tot dat wat komen gaat.
Dat is het beste gezien je reacties.
niet doen, gewoon niet doen.quote:
Wel 5 hele regels.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:09 schreef rolklem het volgende:
Openingsvraag op Paiq: favoriete muziek. Antwoord van haar: heel verhaal van 5 regels over waar ze week van wordt
Als openingsantwoord is dat inderdaadquote:
Dat ligt bij mij maar net aan de vraag of het onderwerp dus...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:37 schreef ook_gek het volgende:
Ach ik kan dat altijd wel waarderen als iemand een passie voor muziek (of wat dan ook) heeft.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:35 schreef rolklem het volgende:
[..]
Als openingsantwoord is dat inderdaadmaar vooral dat ze beschrijft waar ze week van wordt. Kom op zeg.
OMGquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:08 schreef Spezza19 het volgende:
http://www.cracked.com/bl(...)dating-profile-ever/?
Die is eerder gepostquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:08 schreef Spezza19 het volgende:
http://www.cracked.com/bl(...)dating-profile-ever/?
Ben er trouwens mee eens dat ie zo slecht is, dat het weer satire wordt en dus weer echt interessantquote:
Naja het geeft je ook een beetje te denken hoe veel mannen er wel niet reageren op een normaal profiel van een dame... Als zo'n idioot kind al zo veel reacties krijgt, WTFquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben er trouwens mee eens dat ie zo slecht is, dat het weer satire wordt en dus weer echt interessant![]()
Had je anders verwachtquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:35 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Naja het geeft je ook een beetje te denken hoe veel mannen er wel niet reageren op een normaal profiel van een dame... Als zo'n idioot kind al zo veel reacties krijgt, WTF
Ach, naja... Dat profiel, seriouslyquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Had je anders verwachtZe ziet er knap uit.
Ik zou best eens willen voelen hoe zacht jij mijn kontje afdoet als het licht uitvalt anders, hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Echt hoor. Sommige mensen kunnen hun eigen reet nog niet vinden in een donker schijthuis.
Ik hoop echt heel erg dat jij nachtdiensten of iets werkt en niet 's nachts om 05:00 met deze gedachten over HJ wakker wordt en ze dan ook nog direct wil postenquote:Op woensdag 15 januari 2014 05:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik zou best eens willen voelen hoe zacht jij mijn kontje afdoet als het licht uitvalt anders, hoor![]()
heb het al eens vaker gezegd, maar ik "ken" geen grotere narcist dan jijquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:00 schreef Panzermaus het volgende:
Vriendinlief een OkCupid account laten maken en die van mij weer geactiveerd, dolle boel. Teksten en status aangepast, recente foto erop en gaan. Blijft leuk.
Heb de beste resultaten wanneer ik op 1 dingetje in het profiel serieus in ga, er dan een beetje quasi-serieus wat over zeg met 5 zinnen, en een vraag. Oneliners doen het minder goed nu, maar misschien is dat omdat er nu staat dat ik een relatie heb.Buitenlanders in de US enzo blijven voor mij het leukste om tegenaan te praten. Voor de rest lijkt de site weinig veranderd te zijn, wat ik een goed iets vind.
Match systeem werkt nog steeds goed. Je ziet nu wel relatief meer Nederlandse profielen en meer stratenmakers en dergelijke, dit soort praktijken.
Vraag me toch echt af of zoiets de moeite waard is.
Gotta run with it bro.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
heb het al eens vaker gezegd, maar ik "ken" geen grotere narcist dan jij
De verloedering van de Nederlandse taal is niet meer tegen te houden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:11 schreef MissGump het volgende:
Kan iemand van de taalpuristen even over de taalfout beginnen?
Af en toe praten tegen mensen die me wel aan staan. Er zitten ontzettend leuke profielen tussen van mensen die gewoon meer mijn ding zijn. Leuk om te lezen, leuk om verder over te praten. Een soort FOK!, maar dan wat serieuzer.quote:
Die screenshot is niet van mijn profiel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:11 schreef MissGump het volgende:
Kan iemand van de taalpuristen even over de taalfout beginnen?
Edit: En buitenlanders in de USA? Waarom dan een nederlands profiel? Of je bent op zoek naar Nederlanders die in de USA zitten en daar dan dus een buitenlander zijn?![]()
Op OkCupid kom ik voornamelijk Duitsers tegen en gothic/alternatieve wijven met overgewicht die dat middels wazige slaapkamerfoto's proberen te verbergen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:00 schreef Panzermaus het volgende:
Vriendinlief een OkCupid account laten maken en die van mij weer geactiveerd, dolle boel. Teksten en status aangepast, recente foto erop en gaan. Blijft leuk.
Heb de beste resultaten wanneer ik op 1 dingetje in het profiel serieus in ga, er dan een beetje quasi-serieus wat over zeg met 5 zinnen, en een vraag. Oneliners doen het minder goed nu, maar misschien is dat omdat er nu staat dat ik een relatie heb.Buitenlanders in de US enzo blijven voor mij het leukste om tegenaan te praten. Voor de rest lijkt de site weinig veranderd te zijn, wat ik een goed iets vind.
Match systeem werkt nog steeds goed. Je ziet nu wel relatief meer Nederlandse profielen en meer stratenmakers en dergelijke, dit soort praktijken.
Vraag me toch echt af of zoiets de moeite waard is.
Geweldig toch.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op OkCupid kom ik voornamelijk Duitsers tegen en gothic/alternatieve wijven met overgewicht die dat middels wazige slaapkamerfoto's proberen te verbergen.
Oke, ik geloof je niet meer. Hoeveel geld heb je in die site zitten?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geweldig toch.Kwam deze ook tegen.
. De rest voelt voor mij allemaal aan als zo'n knullige kindertent voor je oom en tante ofzo.En daar zou je dan nog voor moeten betalen ook.
Geen stuiver, maar had graag deze tent willen runnen. Leuk bedrijf er ook achter.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:27 schreef habitue het volgende:
[..]
Oke, ik geloof je niet meer. Hoeveel geld heb je in die site zitten?
En je vriendin vind dat allemaal wel prima? Op een datingsitequote:Op woensdag 15 januari 2014 14:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Af en toe praten tegen mensen die me wel aan staan. Er zitten ontzettend leuke profielen tussen van mensen die gewoon meer mijn ding zijn. Leuk om te lezen, leuk om verder over te praten. Een soort FOK!, maar dan wat serieuzer.
tis gewoon een goeie gast hoor. Het is ook niet beledigend bedoeld verder. Sterker nog, Panzer zal beamen dat hij narcistisch is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:15 schreef rolklem het volgende:
Ik ben het eens met de persoon die jou een grote narcist noemt. Niet normaal. Moet je daar dit topic mee bevuilen/
Zij isquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geweldig toch.Kwam deze ook tegen.
ze heeft hem waarschijnlijk vaak genoeg naakt gezien. Kleine hint naar zijn eveneens kleine piemol.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:37 schreef habitue het volgende:
/offtopic
Maat van me is pas verhuisd, krijgt hij vandaag iets van een afscheidscadeau van de single mom ex-buurvrouw. En het zijn 2 babysokjes,![]()
Verder hebben ze elkaar 2 keer gesproken oid. Creepy
Godverdomme, welke FOK!ker is dit en wat doet die persoon (man?!) in mijn Quickmatch.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:15 schreef rolklem het volgende:
Ik ben het eens met de persoon die jou een grote narcist noemt. Niet normaal. Moet je daar dit topic mee bevuilen/
Yes!quote:
Ze zit er zelf ook. Goed vermaak op die site, wat is het probleem?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:12 schreef Kola het volgende:
[..]
En je vriendin vind dat allemaal wel prima? Op een datingsiteVan jou niet anders verwacht, maar dat zij daarvoor valt onbegrijpelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |