De kloon van Panz op de datingsite is ook wel een baas, denk ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:37 schreef Sannne het volgende:
[..]![]()
Eindelijk weer een leuke vent in deze reeks
Iemand als ik, die het niet zo nauw neemt met spelling, kan zich daar ook gruwelijk aan ergeren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Postnatale abortus voor dat soort mensen wat mij betreft...
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:37 schreef Sannne het volgende:
![]()
Eindelijk weer een leuke vent in deze reeks
quote:
Nee, bij de me-gast heb ik gister heerlijke zelfgemaakte pasta pesto gegeten en vanmorgen een omelet die zijn weerga niet kent.. zuchtquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er is bij jou altijd wat te doen
Ik verwijder mensen gewoon niet zo snel. Volgens mij een vader van vier bloedjes die ik via een wat luchtiger site op skype had toegevoegd, maanden geleden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:38 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
OMGWTF
Nog iets teruggestuurd?
Die blauwe vis-vriendin is wel jouw rode draad hé?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:46 schreef Rickario het volgende:
Ook maar weer eens een date verhaal posten.
Afgelopen week een match met een leuke meid op Tinder. Ging snel over naar Whatsapp en erg leuke gesprekken. Woensdag dus op date geweest. We hadden afgesproken bij een cafeetje. Ik zag haar staan en dacht meteen:
[ afbeelding ]
Weer een date die totaal niet op de foto's leek...
Maarja, toch maar wat drinken. In de hoop dat er toch nog een gezellige avond van te maken is. Maar nee... Continu gezeur over hoe zwaar haar studie wel niet was. Dus ik was er al vrij snel klaar mee eigenlijk.
Toen kwam mijn redding. De blauwevechtvisvriendin kwam de kroeg in![]()
"Hi!"
- "Hi!"
Date: "Ik dacht dat je onbekend was in deze stad"
Ik: "Ehm... een oude date.."![]()
Awkward
Vervolgens later op de avond gezegd dat ik het niet echt zag zitten. Ze leek wat teleurgesteld. We gingen naar huis..
Later nog even aangeschoven bij Blauwevechtvisvriendin en haar vrienden. Uiteindelijk toch nog een gezellige avond gehad
Heb het zelf ook realiseer ik me. Op paiq staan foto's van nu 3 jaar oud (denk ik ongeveer). En intussen ook 15 kilo zwaarder geworden...(nog nooit opmerkingen over gehad trouwens).quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die blauwe vis-vriendin is wel jouw rode draad hé?
En echt.. waarom gebruiken mensen geen recente foto's? Wie houd je dan voor de gek?
Of zoals mij doen: ik ga er altijd vanuit dat die foto's veel te rooskleurig zijn, valt altijd mee
Valt mee hoor die blauwevechtvisvriendin. Gewoon nog goed contact meequote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die blauwe vis-vriendin is wel jouw rode draad hé?
En echt.. waarom gebruiken mensen geen recente foto's? Wie houd je dan voor de gek?
Of zoals mij doen: ik ga er altijd vanuit dat die foto's veel te rooskleurig zijn, valt altijd mee
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:46 schreef Rickario het volgende:
Ook maar weer eens een date verhaal posten.
Afgelopen week een match met een leuke meid op Tinder. Ging snel over naar Whatsapp en erg leuke gesprekken. Woensdag dus op date geweest. We hadden afgesproken bij een cafeetje. Ik zag haar staan en dacht meteen:
[ afbeelding ]
Weer een date die totaal niet op de foto's leek...
Maarja, toch maar wat drinken. In de hoop dat er toch nog een gezellige avond van te maken is. Maar nee... Continu gezeur over hoe zwaar haar studie wel niet was. Dus ik was er al vrij snel klaar mee eigenlijk.
Toen kwam mijn redding. De blauwevechtvisvriendin kwam de kroeg in![]()
"Hi!"
- "Hi!"
Date: "Ik dacht dat je onbekend was in deze stad"
Ik: "Ehm... een oude date.."![]()
Awkward
Vervolgens later op de avond gezegd dat ik het niet echt zag zitten. Ze leek wat teleurgesteld. We gingen naar huis..
Later nog even aangeschoven bij Blauwevechtvisvriendin en haar vrienden. Uiteindelijk toch nog een gezellige avond gehad
Ze was dus erg aangekomen of zo?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:59 schreef Rickario het volgende:
[..]
Valt mee hoor die blauwevechtvisvriendin. Gewoon nog goed contact mee
En tsja die foto's onbegrijpelijk. Ik had er ook wat op gehint dat ik haar totaal niet vond lijken op de foto's. Toen zei ze ook doodleuk dat de foto's 4 jaar oud waren
Onbegrijpelijk. Dan weet je toch gewoon dat je een date met 1-0 achterstand begint..
Vrouwen zijn dan ook (ietsje) minder oppervlakkig daarin volgens mij. Je ziet hier amper posts van: Hij leek hélemaal niet op de foto!! Daarbij ken ik maar weinig mannen die om het half jaar goede foto's van zichzelf makenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heb het zelf ook realiseer ik me. Op paiq staan foto's van nu 3 jaar oud (denk ik ongeveer). En intussen ook 15 kilo zwaarder geworden...(nog nooit opmerkingen over gehad trouwens).
ja duh...wij houden niet van fatty'squote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze was dus erg aangekomen of zo?
jullie, koning Willem-Alexander?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja duh...wij houden niet van fatty's
Aangekomen, totaal ander kapsel en haar gezicht herkende ik ook nauwelijks.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze was dus erg aangekomen of zo?
da's wel extreem..lulligquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:12 schreef Rickario het volgende:
[..]
Aangekomen, totaal ander kapsel en haar gezicht herkende ik ook nauwelijks.
Lean gains bro ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:56 schreef BeamofLight het volgende:
En intussen ook 15 kilo zwaarder geworden
Ik kom het bij mannen ook echt best veel tegen, ik maak de opmerking dan alleen gewoon tegen de desbetreffende date en niet op dit forumquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:06 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dan ook (ietsje) minder oppervlakkig daarin volgens mij. Je ziet hier amper posts van: Hij leek hélemaal niet op de foto!! Daarbij ken ik maar weinig mannen die om het half jaar goede foto's van zichzelf maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |