Gozer, dit kun je toch geen relatie noemen.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:08 schreef Deezertje het volgende:
aar al twee weken niet gezien in real life (wel elke keer contact via app) en komende week leert ze thuis voor tentamens, dus weer niet zien. Komt bij mij niet echt over als ze het wel wil want anders maak je gewoon tijd dat je elkaar ziet en ga je niet op donderdag naar ouderlijk huis om weekend te vieren. Nu heeft ze op facebook haar status naar 'in een relatie' verandert en wil ze dat ik dit ook doe... het is een leuk meisje en we hebben het ook gezellig als we elkaar zien, maar hoe ik het haar ook duidelijk maak, ze verzet onze afspraken op de dag zelf en zien elkaar dus soms 2-3 weken niet... Als ik echt hard zeg van; ik wil je gewoon vaker zien, maak maar tijd etc. komt ze met een Skype afspraak aan... ik wil gewoon real! Gelukki
Hoe oud zijn jullie?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:08 schreef Deezertje het volgende:
Inmiddels heb ik haar al twee weken niet gezien in real life (wel elke keer contact via app) en komende week leert ze thuis voor tentamens, dus weer niet zien. Komt bij mij niet echt over als ze het wel wil want anders maak je gewoon tijd dat je elkaar ziet en ga je niet op donderdag naar ouderlijk huis om weekend te vieren. Nu heeft ze op facebook haar status naar 'in een relatie' verandert en wil ze dat ik dit ook doe... het is een leuk meisje en we hebben het ook gezellig als we elkaar zien, maar hoe ik het haar ook duidelijk maak, ze verzet onze afspraken op de dag zelf en zien elkaar dus soms 2-3 weken niet... Als ik echt hard zeg van; ik wil je gewoon vaker zien, maak maar tijd etc. komt ze met een Skype afspraak aan... ik wil gewoon real! Gelukkig is er geen ander in het spel weet ik van d'r vriendin, maar zo voelt het haast wel...
Juist ja. Daar is het ook een vriendin voor, helder licht.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:08 schreef Deezertje het volgende:
Gelukkig is er geen ander in het spel weet ik van d'r vriendin,
Nee tuurlijk niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
Het is dat je haar al gezien hebt anders zou ik catfish mailen
maak je wel eens geld naar haar over?
wat mij betreft hebben jullie geen flauw idee wat jullie aan het doen zijn, kunnen jullie niet communiceren en hebben jullie een 'relatie' zoals een stel 14jarigen het heeftquote:Op zondag 19 januari 2014 15:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
We kennen elkaar nu 2 maanden en hebben 5x in real life afgesproken... wat mij betreft had dat veel vaker gekund.
Goed bezig, geniet ervan !quote:Op zondag 19 januari 2014 15:08 schreef Deezertje het volgende:
Inmiddels heb ik haar al twee weken niet gezien in real life (wel elke keer contact via app) en komende week leert ze thuis voor tentamens, dus weer niet zien. Komt bij mij niet echt over als ze het wel wil want anders maak je gewoon tijd dat je elkaar ziet en ga je niet op donderdag naar ouderlijk huis om weekend te vieren. Nu heeft ze op facebook haar status naar 'in een relatie' verandert en wil ze dat ik dit ook doe... het is een leuk meisje en we hebben het ook gezellig als we elkaar zien, maar hoe ik het haar ook duidelijk maak, ze verzet onze afspraken op de dag zelf en zien elkaar dus soms 2-3 weken niet... Als ik echt hard zeg van; ik wil je gewoon vaker zien, maak maar tijd etc. komt ze met een Skype afspraak aan... ik wil gewoon real! Gelukkig is er geen ander in het spel weet ik van d'r vriendin, maar zo voelt het haast wel...
Maar het staat wel op facebook!quote:Op zondag 19 januari 2014 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat mij betreft hebben jullie geen flauw idee wat jullie aan het doen zijn, kunnen jullie niet communiceren en hebben jullie een 'relatie' zoals een stel 14jarigen het heeft
dat doen 14 jarigen ook hoor na een keer kussenquote:Op zondag 19 januari 2014 16:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar het staat wel op facebook!
Vandaar mijn vraag hoe oud ze warenquote:Op zondag 19 januari 2014 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat mij betreft hebben jullie geen flauw idee wat jullie aan het doen zijn, kunnen jullie niet communiceren en hebben jullie een 'relatie' zoals een stel 14jarigen het heeft
En dan al spreken van een relatiequote:Op zondag 19 januari 2014 15:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
We kennen elkaar nu 2 maanden en hebben 5x in real life afgesproken... wat mij betreft had dat veel vaker gekund.
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Deezertje, trek je niks aan van alle negatievelingen hier en blijf ons gewoon op de hoogte houden, okay?
Ik wil weten hoe dit afloopt.quote:
ha.... ha... .... ha...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:45 schreef theKiD het volgende:
Moet nog aan een date denken van laatst. Geen idee of ik dat hier ook heb gepost..
I love them woman met een gigantisch gevoel voor timing en humor![]()
We hadden afgesproken in de stad, en zouden bij de irish pub wat gaan eten. Lekker snel, toch gezellig.
We bestellen wat te drinken en bekijken de kaart. Terwijl we lekker aan het drinken zijn, komt er een engelstalige dame (no shit! in een irish pub?) onze bestelling opnemen. Op het moment dat ze naar mijn date kijkt om haar bestelling op te nemen, neemt ze een slok drinken. Dus ik naar haar gebaren, schiet op joh. Gewoon just for fun.
De oberes kijkt mij aan, en zegt: "Come on man! Let her swallow!"
Mijn date kijkt die dame recht in de ogen aan: "thats what he normaly says!"
En toen waren er twee personen die met een bek vol tanden stonden daar![]()
En toen haar reactie weer naar mij toe, "Ow ja, ik ben af en toe best recht voor zijn raap"
Dat weet je allangquote:
Dat is ook de enige manier die telt.quote:
Haterquote:Op zondag 19 januari 2014 20:57 schreef SilentChaos het volgende:
Van het woord "kussen" zakt m'n libido al zo ver naar beneden dat ik naar Nieuw-Zeeland moet vliegen om het weer op te halen
Dat vind ik nou van 'zoenen'quote:Op zondag 19 januari 2014 20:57 schreef SilentChaos het volgende:
Van het woord "kussen" zakt m'n libido al zo ver naar beneden dat ik naar Nieuw-Zeeland moet vliegen om het weer op te halen
Enlighten mequote:Op zondag 19 januari 2014 18:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dit valt nog mee, heb het al sneller zien gebeuren..
"Na 7 weken trok ze bij me in, maar na de 8ste vertrok ze met m'n fiets".quote:
Het duurt nog even tot het carnaval is hequote:Op zondag 19 januari 2014 21:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Na 7 weken trok ze bij me in, maar na de 8ste vertrok ze met m'n fiets".
Bobquote:Op zondag 19 januari 2014 21:30 schreef MissGump het volgende:
[..]
Het duurt nog even tot het carnaval is he
Ik zat meer aan deze te denken (ivm de discussie hierboven):
Die spoort niet helemaal.... Tijd om afscheid te nemen en verder te kijkenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:08 schreef Deezertje het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |