Ze valt voor arme sloebers dus waarom stuur je haar niet gewoon twee of drie interesseberichtjes? Krijg je vast wel haar mailadres.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:30 schreef Silenus het volgende:
Ik verzin wel wat. Bovendien zal ze me vast vergeven als ik de meest briljante reactie ever naar haar stuur.
Ach kom, Silenus heeft hier zelf ook meerdere malen zijn profieltekst gedeeld. Zal ze vast niet mee zitten als ik dat zo lees.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
En wat als Hungry Joe jou dat adres geeft? ga je haar dan mailen met: ik heb je hele tekst op internet besproken en ben zo via via aan je email adres gekomen?
freaky hoor
Ik zou het niet cool vinden en ik zou het ook heel apart vinden als mijn email adres dan zo over het internet vliegtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ach kom, Silenus heeft hier zelf ook meerdere malen zijn profieltekst gedeeld. Zal ze vast niet mee zitten als ik dat zo lees.
En wij maar denken dat Deezertje te snel gaatquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:28 schreef Silenus het volgende:
Stelletje zure mutsen! Niet bitchen tegen m'n chick!
-knip-
Als dat al het geval is. Het is dan ook niet jouw profiel. En niet eens van deze dame zo blijktquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou het niet cool vinden en ik zou het ook heel apart vinden als mijn email adres dan zo over het internet vliegt
nee en ik kan natuurlijk alleen maar zeggen dat ik het niet cool zou vindenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als dat al het geval is. Het is dan ook niet jouw profiel. En niet eens van deze dame zo blijkt
Ik vind het wel leuk.Niet uitmuntend, maar zeker wel leuk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het echt veel te in elkaar bedacht grappig
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:21 schreef Silenus het volgende:
Grappige reactie gekregen op Relatieplanet - ja had er blijkbaar nog een profiel - van een onwijs knappe vrouw met het volgende profiel:Ik vind het anders aardig neurotisch klinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verliefd! Maar ik kan niet reageren!![]()
Eensch! Mis alleen de fotoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het een briljant stuk tekst juist! Ik zou per direct een abo nemen, Silenus, zo zie je ze echt niet vaak!
Het is ergens ook wel weer hilarisch ja. Het zou aan mijn stemming liggen hoe ik hier op zou reageren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het een briljant stuk tekst juist! Ik zou per direct een abo nemen, Silenus, zo zie je ze echt niet vaak!
Dat is wel een leuke om uit te leggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:28 schreef Silenus het volgende:
.
OF...wacht...HUNGRY JOEHOOEEEEE???? *winkwink*
Hoop lullen, weinig vullen.quote:
Je durft de volgende stap vaak niet te zetten?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoop lullen, weinig vullen.
Maar dat ligt voornamelijk aan mij
Vaak geen behoefte aanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
Je durft de volgende stap vaak niet te zetten?
Vergeet er geen 130 in te vermeldenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:45 schreef Cue_ het volgende:
Silenus vindt et vooral leuk omdat ze "een onwijs knappe vrouw" is.. Dat profiel boeit niet joh
Zo goed het ik hem niet gelezen.. verveelde me daarvoor alquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:09 schreef PeterPastoor het volgende:
Vergeet er geen 130 in te vermelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |