quote:Op maandag 20 januari 2014 08:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je dat woord ook IRL gebruikt dan snap ik wel dat het niet echt opschiet met de dames
Inderdaad! Plekken of op het hoekje staan!quote:Op maandag 20 januari 2014 10:53 schreef BeamofLight het volgende:
ik sta altijd te plekken op de hoek van het Stratumseind
Nou ik gebruik het niet, maar iemand die ik ken wel, en da's een echte slettebakquote:Op maandag 20 januari 2014 08:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je dat woord ook IRL gebruikt dan snap ik wel dat het niet echt opschiet met de dames
Tegen die vrouwen ook? Of enkel tegen z'n vrienden? Groot verschil.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik gebruik het niet, maar iemand die ik ken wel, en da's een echte slettebak
Het is een vrouwquote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegen die vrouwen ook? Of enkel tegen z'n vrienden? Groot verschil.
Nee hoor geen enkel verschil. Ze zegt het tegen iedereen. Wat kan die kerels het schelen?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegen mannen ook, of enkel tegen haar vriendinnen? Groot verschil.
Zou jou het wel uitmaken dan? Leuke date, leuke avond, tot ze snavelen zegt…quote:Op maandag 20 januari 2014 14:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor geen enkel verschil. Ze zegt het tegen iedereen. Wat kan die kerels het schelen?
Het zal mij een rotzorg wezenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:26 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Zou jou het wel uitmaken dan? Leuke date, leuke avond, tot ze snavelen zegt…
Wat jij wiltquote:
Voor sommigen wel ietsquote:Op zondag 19 januari 2014 20:57 schreef SilentChaos het volgende:
Van het woord "kussen" zakt m'n libido al zo ver naar beneden dat ik naar Nieuw-Zeeland moet vliegen om het weer op te halen
quote:
Iedereen heeft zo zijn afknappers. Hoe algemeen geaccepteerd het ook is.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:31 schreef Faxie het volgende:
Tja....kussen is toch wel een algemeen geaccepteerd woord lijkt me...
Net als het woord 'vrijen' bedoel je?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja....kussen is toch wel een algemeen geaccepteerd woord lijkt me...
Idd.. .Zeg gewoon zoenenquote:
Ik ren keihard weg danquote:Op maandag 20 januari 2014 14:26 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Zou jou het wel uitmaken dan? Leuke date, leuke avond, tot ze snavelen zegt…
Ook zo eentje jaquote:Op maandag 20 januari 2014 14:34 schreef STING het volgende:
[..]
Net als het woord 'vrijen' bedoel je?
Wat zeg je dan hequote:Op maandag 20 januari 2014 14:34 schreef STING het volgende:
[..]
Net als het woord 'vrijen' bedoel je?
Pfoe ik ook hoor, net als van die mannen met poesjes. Ken je vast wel?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ren keihard weg dan
Maar beter dan "kussen" in ieder geval
Bedankt, voordat we weer 10+ posts krijgen vol synoniemen.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:39 schreef Sannne het volgende:
Krikken fucken neuken liefde bedrijven blabla
De eerste drie klinken wel erg platquote:Op maandag 20 januari 2014 14:39 schreef Sannne het volgende:
Krikken fucken neuken liefde bedrijven blabla
Poesjesquote:Op maandag 20 januari 2014 14:39 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Pfoe ik ook hoor, net als van die mannen met poesjes. Ken je vast wel?
Soberso... mannen met huisdierenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:39 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Pfoe ik ook hoor, net als van die mannen met poesjes. Ken je vast wel?
Haten op Victor de visquote:Op maandag 20 januari 2014 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soberso... mannen met huisideren
Don't mess with the pussyquote:Op maandag 20 januari 2014 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soberso... mannen met huisdieren
Daar heb ik geen last van met die schijtkat van mijquote:Op maandag 20 januari 2014 14:59 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Don't mess with the pussy
Het enige jammer is dat hij altijd sneller bij m'n dates op schoot zit dan ik zelf
Ik dacht.. laat ik mijn dateervaringen ook weer eens meldenquote:
Haha, het is in ieder geval on topicquote:Op maandag 20 januari 2014 17:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik dacht.. laat ik mijn dateervaringen ook weer eens melden
of ik had gewoon iets in het verkeerde topic gegooid.. dat kan ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verliefd! Maar ik kan niet reageren!
Gourmetten of steengrillen?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:21 schreef Silenus het volgende:
Grappige reactie gekregen op Relatieplanet - ja had er blijkbaar nog een profiel - van een onwijs knappe vrouw met het volgende profiel:Whehe, die ken ik. Tijdje mee gemailed nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verliefd! Maar ik kan niet reageren!It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Ik vind het een briljant stuk tekst juist! Ik zou per direct een abo nemen, Silenus, zo zie je ze echt niet vaak!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:23 schreef SiemeN het volgende:
Jezus wat een lap tekst. Voor mij zou deze niet echt werken denk ik.
Ze valt voor arme sloebers dus waarom stuur je haar niet gewoon twee of drie interesseberichtjes? Krijg je vast wel haar mailadres.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:30 schreef Silenus het volgende:
Ik verzin wel wat. Bovendien zal ze me vast vergeven als ik de meest briljante reactie ever naar haar stuur.
Ach kom, Silenus heeft hier zelf ook meerdere malen zijn profieltekst gedeeld. Zal ze vast niet mee zitten als ik dat zo lees.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
En wat als Hungry Joe jou dat adres geeft? ga je haar dan mailen met: ik heb je hele tekst op internet besproken en ben zo via via aan je email adres gekomen?
freaky hoor
Ik zou het niet cool vinden en ik zou het ook heel apart vinden als mijn email adres dan zo over het internet vliegtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ach kom, Silenus heeft hier zelf ook meerdere malen zijn profieltekst gedeeld. Zal ze vast niet mee zitten als ik dat zo lees.
En wij maar denken dat Deezertje te snel gaatquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:28 schreef Silenus het volgende:
Stelletje zure mutsen! Niet bitchen tegen m'n chick!
-knip-
Als dat al het geval is. Het is dan ook niet jouw profiel. En niet eens van deze dame zo blijktquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou het niet cool vinden en ik zou het ook heel apart vinden als mijn email adres dan zo over het internet vliegt
nee en ik kan natuurlijk alleen maar zeggen dat ik het niet cool zou vindenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als dat al het geval is. Het is dan ook niet jouw profiel. En niet eens van deze dame zo blijkt
Ik vind het wel leuk.Niet uitmuntend, maar zeker wel leuk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het echt veel te in elkaar bedacht grappig
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:21 schreef Silenus het volgende:
Grappige reactie gekregen op Relatieplanet - ja had er blijkbaar nog een profiel - van een onwijs knappe vrouw met het volgende profiel:Ik vind het anders aardig neurotisch klinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verliefd! Maar ik kan niet reageren!![]()
Eensch! Mis alleen de fotoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het een briljant stuk tekst juist! Ik zou per direct een abo nemen, Silenus, zo zie je ze echt niet vaak!
Het is ergens ook wel weer hilarisch ja. Het zou aan mijn stemming liggen hoe ik hier op zou reageren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het een briljant stuk tekst juist! Ik zou per direct een abo nemen, Silenus, zo zie je ze echt niet vaak!
Dat is wel een leuke om uit te leggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:28 schreef Silenus het volgende:
.
OF...wacht...HUNGRY JOEHOOEEEEE???? *winkwink*
Hoop lullen, weinig vullen.quote:
Je durft de volgende stap vaak niet te zetten?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoop lullen, weinig vullen.
Maar dat ligt voornamelijk aan mij
Vaak geen behoefte aanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
Je durft de volgende stap vaak niet te zetten?
Vergeet er geen 130 in te vermeldenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:45 schreef Cue_ het volgende:
Silenus vindt et vooral leuk omdat ze "een onwijs knappe vrouw" is.. Dat profiel boeit niet joh
Zo goed het ik hem niet gelezen.. verveelde me daarvoor alquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:09 schreef PeterPastoor het volgende:
Vergeet er geen 130 in te vermelden
Dat is haar gewichtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:14 schreef INViCTuS het volgende:
Vraag gelijk waarom ze voor 130 kiest
Crap, dat had ik wel gelezenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is haar gewicht
LEZEN!!!
Zou mijn penis nog eerder in een pak boter steken. Wat een raar wijf. Een soort van overkomedisch gebeuren zonder dat het nog sexy is ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind het anders aardig neurotisch klinken
Alles kan. Maakt het uit?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee en ik kan natuurlijk alleen maar zeggen dat ik het niet cool zou vinden
misschien zij wel, of niet, dat weet je niet
en waarom blijkt dat het haar profiel niet is?
Omdat iemand die tekst al eerder heeft gezien? Dat kan toch ook vanuit haar zijn?
Een vrouw die van een trap dondert, is ook niet sexy, maar wel komischquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou mijn penis nog eerder in een pak boter steken. Wat een raar wijf. Een soort van overkomedisch gebeuren zonder dat het nog sexy is ook.
Jezus dat zeg ik toch ook nietquote:
terechte klacht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:48 schreef BeamofLight het volgende:
ik heb niet het gevoel dat eefje en rhubarbje ooit gaan beffen
Sinds wanneer is een 'hoi' niet meer voldoendequote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:37 schreef BeamofLight het volgende:
Ach, weet je, hoe vaak ik op Tinder de Hey! of Hey, waar kom je vandaan-s om de oren krijg....dan is zo'n lap tekst ook wel weer eens leuk. Zeker als je die op Tinder zou krijgen.
Omdat ik speciaal benquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een 'hoi' niet meer voldoende![]()
Het gaat er toch om dat je contact legt. Daarna mag het natuurlijk wel wat anders worden dan de standaard vragen.. maar als je al een lap tekst moet doen voordat je uberhaupt contact hebt.. vind ik echt gedoe om niets.
Da's waar maar je kunt toch op zijn minst iemands naam noemen of iets opmerken? Doe ik meestal wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat je contact legt. Daarna mag het natuurlijk wel wat anders worden dan de standaard vragen.. maar als je al een lap tekst moet doen voordat je uberhaupt contact hebt.. vind ik echt gedoe om niets.
"Hoi" is dan verkeerd, maar "Hoi Eefje" dan weer niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:10 schreef eefje801 het volgende:
Da's waar maar je kunt toch op zijn minst iemands naam noemen of iets opmerken? Doe ik meestal wel.
Heel vreemd jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enige ervaring van mij is dat ik wel matches heb, maar dat het daarna ontzettend stil is
Nee..bedoel dat (denk ik) bijna iedereen "hoi" zegt. Of "hey hey". Of zoiets. Je moet je wel een beetje onderscheiden van de rest toch? En ik vind het zelf ook leuker ja, als iemand het wat persoonlijker maakt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Hoi" is dan verkeerd, maar "Hoi Eefje" dan weer niet?
echt
Sinds je op alleen maar 'hoi', hooguit 1 reactie van de 5 matches krijgtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook niet geloof ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:16 schreef Cue_ het volgende:
Ik merk steeds meer dat ik niet gemaakt ben voor het online daten![]()
Ik merk juist dat alle mannen die ik tegenkom bij het internetdaten totaal niet geschikt zijn voor (online) datenquote:
Wow.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:23 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik merk juist dat alle mannen die ik tegenkom bij het internetdaten totaal niet geschikt zijn voor (online) daten
Wanneer zijn ze wel geschikt dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:23 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik merk juist dat alle mannen die ik tegenkom bij het internetdaten totaal niet geschikt zijn voor (online) daten
HA, arrogantquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:23 schreef MissGump het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |