quote:Op maandag 20 januari 2014 08:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je dat woord ook IRL gebruikt dan snap ik wel dat het niet echt opschiet met de dames
Inderdaad! Plekken of op het hoekje staan!quote:Op maandag 20 januari 2014 10:53 schreef BeamofLight het volgende:
ik sta altijd te plekken op de hoek van het Stratumseind
Nou ik gebruik het niet, maar iemand die ik ken wel, en da's een echte slettebakquote:Op maandag 20 januari 2014 08:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je dat woord ook IRL gebruikt dan snap ik wel dat het niet echt opschiet met de dames
Tegen die vrouwen ook? Of enkel tegen z'n vrienden? Groot verschil.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik gebruik het niet, maar iemand die ik ken wel, en da's een echte slettebak
Het is een vrouwquote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegen die vrouwen ook? Of enkel tegen z'n vrienden? Groot verschil.
Nee hoor geen enkel verschil. Ze zegt het tegen iedereen. Wat kan die kerels het schelen?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegen mannen ook, of enkel tegen haar vriendinnen? Groot verschil.
Zou jou het wel uitmaken dan? Leuke date, leuke avond, tot ze snavelen zegt…quote:Op maandag 20 januari 2014 14:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor geen enkel verschil. Ze zegt het tegen iedereen. Wat kan die kerels het schelen?
Het zal mij een rotzorg wezenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:26 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Zou jou het wel uitmaken dan? Leuke date, leuke avond, tot ze snavelen zegt…
Wat jij wiltquote:
Voor sommigen wel ietsquote:Op zondag 19 januari 2014 20:57 schreef SilentChaos het volgende:
Van het woord "kussen" zakt m'n libido al zo ver naar beneden dat ik naar Nieuw-Zeeland moet vliegen om het weer op te halen
quote:
Iedereen heeft zo zijn afknappers. Hoe algemeen geaccepteerd het ook is.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:31 schreef Faxie het volgende:
Tja....kussen is toch wel een algemeen geaccepteerd woord lijkt me...
Net als het woord 'vrijen' bedoel je?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja....kussen is toch wel een algemeen geaccepteerd woord lijkt me...
Idd.. .Zeg gewoon zoenenquote:
Ik ren keihard weg danquote:Op maandag 20 januari 2014 14:26 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Zou jou het wel uitmaken dan? Leuke date, leuke avond, tot ze snavelen zegt…
Ook zo eentje jaquote:Op maandag 20 januari 2014 14:34 schreef STING het volgende:
[..]
Net als het woord 'vrijen' bedoel je?
Wat zeg je dan hequote:Op maandag 20 januari 2014 14:34 schreef STING het volgende:
[..]
Net als het woord 'vrijen' bedoel je?
Pfoe ik ook hoor, net als van die mannen met poesjes. Ken je vast wel?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ren keihard weg dan
Maar beter dan "kussen" in ieder geval
Bedankt, voordat we weer 10+ posts krijgen vol synoniemen.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:39 schreef Sannne het volgende:
Krikken fucken neuken liefde bedrijven blabla
De eerste drie klinken wel erg platquote:Op maandag 20 januari 2014 14:39 schreef Sannne het volgende:
Krikken fucken neuken liefde bedrijven blabla
Poesjesquote:Op maandag 20 januari 2014 14:39 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Pfoe ik ook hoor, net als van die mannen met poesjes. Ken je vast wel?
Soberso... mannen met huisdierenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:39 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Pfoe ik ook hoor, net als van die mannen met poesjes. Ken je vast wel?
Haten op Victor de visquote:Op maandag 20 januari 2014 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soberso... mannen met huisideren
Don't mess with the pussyquote:Op maandag 20 januari 2014 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soberso... mannen met huisdieren
Daar heb ik geen last van met die schijtkat van mijquote:Op maandag 20 januari 2014 14:59 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Don't mess with the pussy
Het enige jammer is dat hij altijd sneller bij m'n dates op schoot zit dan ik zelf
Ik dacht.. laat ik mijn dateervaringen ook weer eens meldenquote:
Haha, het is in ieder geval on topicquote:Op maandag 20 januari 2014 17:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik dacht.. laat ik mijn dateervaringen ook weer eens melden
of ik had gewoon iets in het verkeerde topic gegooid.. dat kan ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verliefd! Maar ik kan niet reageren!
Gourmetten of steengrillen?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:21 schreef Silenus het volgende:
Grappige reactie gekregen op Relatieplanet - ja had er blijkbaar nog een profiel - van een onwijs knappe vrouw met het volgende profiel:Whehe, die ken ik. Tijdje mee gemailed nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verliefd! Maar ik kan niet reageren!It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Ik vind het een briljant stuk tekst juist! Ik zou per direct een abo nemen, Silenus, zo zie je ze echt niet vaak!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:23 schreef SiemeN het volgende:
Jezus wat een lap tekst. Voor mij zou deze niet echt werken denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |