quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:47 schreef craftyvirus het volgende:
Nu wil ze graag het weekend langs komen, en blijven slapen. Nadat ik nogmaals (ook voor de date al) duidelijk had gemaakt dat ik voorlopig nog niet op een vaste relatie zit te wachten zei ze "dat maakt niet uit, ik ook niet".
Zeggen vrouwen dit omdat ze het echt menen? Of hopen ze dat ze me kunnen veranderen in de mening van een relatie?
Ik zou maar oppassen. Als je even niet op let ben je zo getrouwd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:47 schreef craftyvirus het volgende:
Inmiddels mijn eerste date gehad. Eerste date sinds 8 jaar![]()
Was erg gezellig, maar nog wel onwennig, en merkbaar dat het veel te vroeg is voor mij sinds mijn vorige relatie uit is.
Nu wil ze graag het weekend langs komen, en blijven slapen. Nadat ik nogmaals (ook voor de date al) duidelijk had gemaakt dat ik voorlopig nog niet op een vaste relatie zit te wachten zei ze "dat maakt niet uit, ik ook niet".
Zeggen vrouwen dit omdat ze het echt menen? Of hopen ze dat ze me kunnen veranderen in de mening van een relatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm..als ik voor mezelf spreek: het is echt een farce dat je dan meteen een relatie wil. Bij mij is het meestal gewoon dat ik het leuk heb gehad en iemand nog eens wil zien of beter wil leren kennen. Maar dat zegt wmb niets, nada, noppes over het vervolg of onderliggende intenties. Alleen dat ik op de eerste date niet ben afgeknapt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:47 schreef craftyvirus het volgende:
Was erg gezellig, maar nog wel onwennig, en merkbaar dat het veel te vroeg is voor mij sinds mijn vorige relatie uit is.
het rare aan vrouwen is he, dat ze niet allemaal het zelfde zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:47 schreef craftyvirus het volgende:
Geniet ervan jongenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:55 schreef craftyvirus het volgende:
Ik voel me weer 16![]()
Thnx... Ik ga er gewoon een leuke avond van maken, en we zien het wel
Goed zo. Er zijn genoeg vrouwen die gewoon even leuk willen afspreken, met een potje wippen erbij. Geen probleem. En als ze zelf vantevoren aangeeft dat ze zelf geen relatie zoekt of je je al helemaal niet schuldig te voelen, ook in het geval (kleine kans) dat ze later bij nader inzien toch een relatie wil.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:55 schreef craftyvirus het volgende:
Ik voel me weer 16![]()
Praat over kinderen. Vooral peuters. Doet het altijd goed. Foto's van neven en nichtjes laten zien mag ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:55 schreef craftyvirus het volgende:
Ik voel me weer 16![]()
Zin om over je bolletje te wrijven en glimlachend in je wangetjes te knijpen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:47 schreef craftyvirus het volgende:
Als ze maar komt...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:55 schreef craftyvirus het volgende:
Ik voel me weer 16![]()
Gefeliciteerd en well done makker, dat wordt batsenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:47 schreef craftyvirus het volgende:
Lucky bastardquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:47 schreef craftyvirus het volgende:
Je klinkt als een wijf manquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:47 schreef craftyvirus het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je klinkt als een wijf manNeuken die shit
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:46 schreef Rickario het volgende:
Ook maar weer eens een date verhaal posten.
Afgelopen week een match met een leuke meid op Tinder. Ging snel over naar Whatsapp en erg leuke gesprekken. Woensdag dus op date geweest. We hadden afgesproken bij een cafeetje. Ik zag haar staan en dacht meteen:
[ afbeelding ]
Weer een date die totaal niet op de foto's leek...
Maarja, toch maar wat drinken. In de hoop dat er toch nog een gezellige avond van te maken is. Maar nee... Continu gezeur over hoe zwaar haar studie wel niet was. Dus ik was er al vrij snel klaar mee eigenlijk.
Toen kwam mijn redding. De blauwevechtvisvriendin kwam de kroeg in![]()
"Hi!"
- "Hi!"
Date: "Ik dacht dat je onbekend was in deze stad"
Ik: "Ehm... een oude date.."![]()
Awkward
Vervolgens later op de avond gezegd dat ik het niet echt zag zitten. Ze leek wat teleurgesteld. We gingen naar huis..
Later nog even aangeschoven bij Blauwevechtvisvriendin en haar vrienden. Uiteindelijk toch nog een gezellige avond gehad
Sinds wanneer ben ik een soort van leprechaun geworden?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:49 schreef eefje801 het volgende:
Af en toe als ik mijn ogen sloot zag ik veertien stampvoetende HungryJoe's "geen wowgevoel!!!" roepen
Wil jij eigenlijk ooit nog kleine Weissmannetjes hebben rondrennen, Weiss?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Praat over kinderen. Vooral peuters. Doet het altijd goed. Foto's van neven en nichtjes laten zien mag ook.
Ha ha blijft één van de slechtste en leukste horrorfilms ooit gemaakt. Ik zal het niet meer doen hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een soort van leprechaun geworden?
[..]
Wil jij eigenlijk ooit nog kleine Weissmannetjes hebben rondrennen, Weiss?
Ik snap hem niet, behalve dat die self-summary een nogal belabberd zinnetje bevat. Of is het de bedoeling dat we weer eens massaal gaan klikken op OkCupid.com?quote:
Ik had die film verdrongen zelfs. Blijkt er een hele reeks aan vast te hangen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha blijft één van de slechtste en leukste horrorfilms ooit gemaakt. Ik zal het niet meer doen hoorMaar het is toch een stemmetje in je hoofd..
Nope, geen kinderwens hier. Nooit gehad ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wil jij eigenlijk ooit nog kleine Weissmannetjes hebben rondrennen, Weiss?
Maak nieuwe foto's zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heb het zelf ook realiseer ik me. Op paiq staan foto's van nu 3 jaar oud (denk ik ongeveer). En intussen ook 15 kilo zwaarder geworden...(nog nooit opmerkingen over gehad trouwens).
nee. Waarom.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:34 schreef rolklem het volgende:
Het enige verschil tussen mijn foto's en mij nu is dat ik veel korter haar heb (zelf gedaan... inhammen), maar dat geef ik áltijd al ruim voor een date aan. Lijkt mij niet meer dan normaal om eerlijk te zijn over hoe je eruit ziet.
[..]
Maak nieuwe foto's zou ik zeggen.
Jij wil niet weten dat je date 15 kilo is aangekomen? Ik heb niets tegen mensen met meer gewicht, maar nu denken ze dat ze met iemand anders daten dan dat ze doen.quote:
Als het bij d'r tieten is heb ik ik weinig moeite mee, alleen is dat nooit het gevalquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:38 schreef rolklem het volgende:
[..]
Jij wil niet weten dat je date 15 kilo is aangekomen? Ik heb niets tegen mensen met meer gewicht, maar nu denken ze dat ze met iemand anders daten dan dat ze doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |