abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135605422
Ik gebruik meestal gewoon de slechte foto's van mezelf, als die in de smaak vallen, is ze altijd aangenaam verrast op een date.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_135605712
Inmiddels mijn eerste date gehad. Eerste date sinds 8 jaar :')

Was erg gezellig, maar nog wel onwennig, en merkbaar dat het veel te vroeg is voor mij sinds mijn vorige relatie uit is.

Nu wil ze graag het weekend langs komen, en blijven slapen. Nadat ik nogmaals (ook voor de date al) duidelijk had gemaakt dat ik voorlopig nog niet op een vaste relatie zit te wachten zei ze "dat maakt niet uit, ik ook niet".

Zeggen vrouwen dit omdat ze het echt menen? Of hopen ze dat ze me kunnen veranderen in de mening van een relatie?
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:51:27 #126
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_135605878
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:47 schreef craftyvirus het volgende:
Nu wil ze graag het weekend langs komen, en blijven slapen. Nadat ik nogmaals (ook voor de date al) duidelijk had gemaakt dat ik voorlopig nog niet op een vaste relatie zit te wachten zei ze "dat maakt niet uit, ik ook niet".

Zeggen vrouwen dit omdat ze het echt menen? Of hopen ze dat ze me kunnen veranderen in de mening van een relatie?
:') _O- :|W

Haha, je kunt wel merken dat je er 8 jaar bent uitgeweest. Deze chick wil gewoon neuken.

Hahaha. Of hopen ze dat ze me kunnen veranderen in de mening van een relatie? :D Schattig!
Gourmetten of steengrillen?
pi_135605886
quote:

Was erg gezellig, maar nog wel onwennig, en merkbaar dat het veel te vroeg is voor mij sinds mijn vorige relatie uit is.

Ik zou maar oppassen. Als je even niet op let ben je zo getrouwd. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:51:38 #128
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135605890
quote:

Ehm..als ik voor mezelf spreek: het is echt een farce dat je dan meteen een relatie wil. Bij mij is het meestal gewoon dat ik het leuk heb gehad en iemand nog eens wil zien of beter wil leren kennen. Maar dat zegt wmb niets, nada, noppes over het vervolg of onderliggende intenties. Alleen dat ik op de eerste date niet ben afgeknapt.

Tuurlijk zijn erbij die dat wel hopen maar dan merk je dat ook al wel tijdens de date. Dat het niet uitmaakt wie het is als het maar iemand is.
pi_135605901
quote:

het rare aan vrouwen is he, dat ze niet allemaal het zelfde zijn
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_135606037
Ik voel me weer 16 :')

Thnx... Ik ga er gewoon een leuke avond van maken, en we zien het wel :P
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:56:10 #131
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135606071
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:55 schreef craftyvirus het volgende:

Geniet ervan jongen
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:56:23 #132
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_135606078
quote:

Goed zo. Er zijn genoeg vrouwen die gewoon even leuk willen afspreken, met een potje wippen erbij. Geen probleem. En als ze zelf vantevoren aangeeft dat ze zelf geen relatie zoekt of je je al helemaal niet schuldig te voelen, ook in het geval (kleine kans) dat ze later bij nader inzien toch een relatie wil.
Gourmetten of steengrillen?
pi_135606516
quote:

Praat over kinderen. Vooral peuters. Doet het altijd goed. Foto's van neven en nichtjes laten zien mag ook.
pi_135606724
quote:

Zin om over je bolletje te wrijven en glimlachend in je wangetjes te knijpen. O+
pi_135608319
quote:

Als ze maar komt... :o ;)
Why do dishes when you can do daiquiris?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 17:29:36 #136
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_135609659
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:51 schreef MissGump het volgende:

[..]

Als ze maar komt... :o ;)
alsof vrouwen klaar kunnen komen, ghehe. Toch?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 18:02:54 #137
418139 WilhelmusVanNassau
Ben ick van Duytschen bloet
pi_135610606
quote:
Gefeliciteerd en well done makker, dat wordt batsen ^O^

"Een kloek en manlyk hart pleeght ook in spyt der weederspoedt ankergrondt aan de hoope te vinden"
  vrijdag 17 januari 2014 @ 18:56:39 #138
418139 WilhelmusVanNassau
Ben ick van Duytschen bloet
pi_135612470
Volgende week maar eens een bakkie doen met een Spaanse madame die ik had ontmoet in de club waar zij werkt. Leuk mens hoor, erg ambitieus en intelligent, maar behoorlijk kat-uit-de-boom-kijkerig ook. Dat geeft natuurlijk niks, dat vind ik juist wel stijlvol :7

Tijdje mee lopen appen nu, toch maar eens gecheckt of er nog een rendez-vous inzat en dat leek haar een muy bien idee. En mij ook :7

Edit: die club waar zij werkt is een keurige tent overigens, ik kom niet in vuige oorden.
"Een kloek en manlyk hart pleeght ook in spyt der weederspoedt ankergrondt aan de hoope te vinden"
  vrijdag 17 januari 2014 @ 20:56:02 #139
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_135618415
quote:

Lucky bastard :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_135618576
quote:

Je klinkt als een wijf man :') Neuken die shit ^O^
pi_135618799
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 20:58 schreef Geerd het volgende:

[..]

Je klinkt als een wijf man :') Neuken die shit ^O^
Dit
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_135625623

Echt, I can't. :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:46 schreef Rickario het volgende:
Ook maar weer eens een date verhaal posten.
Afgelopen week een match met een leuke meid op Tinder. Ging snel over naar Whatsapp en erg leuke gesprekken. Woensdag dus op date geweest. We hadden afgesproken bij een cafeetje. Ik zag haar staan en dacht meteen:
[ afbeelding ]
Weer een date die totaal niet op de foto's leek...

Maarja, toch maar wat drinken. In de hoop dat er toch nog een gezellige avond van te maken is. Maar nee... Continu gezeur over hoe zwaar haar studie wel niet was. Dus ik was er al vrij snel klaar mee eigenlijk.
Toen kwam mijn redding. De blauwevechtvisvriendin kwam de kroeg in _O-
"Hi!"
- "Hi!"

Date: "Ik dacht dat je onbekend was in deze stad :o "
Ik: "Ehm... een oude date.." :@

Awkward :')

Vervolgens later op de avond gezegd dat ik het niet echt zag zitten. Ze leek wat teleurgesteld. We gingen naar huis..
Later nog even aangeschoven bij Blauwevechtvisvriendin en haar vrienden. Uiteindelijk toch nog een gezellige avond gehad ^O^
:') :D
pi_135626327
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:49 schreef eefje801 het volgende:
Af en toe als ik mijn ogen sloot zag ik veertien stampvoetende HungryJoe's "geen wowgevoel!!!" roepen
Sinds wanneer ben ik een soort van leprechaun geworden? :'(

quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:06 schreef Weissman het volgende:

[..]

Praat over kinderen. Vooral peuters. Doet het altijd goed. Foto's van neven en nichtjes laten zien mag ook.
Wil jij eigenlijk ooit nog kleine Weissmannetjes hebben rondrennen, Weiss?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 18 januari 2014 @ 00:34:53 #144
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135628850
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben ik een soort van leprechaun geworden? :'(

[..]

Ha ha blijft één van de slechtste en leukste horrorfilms ooit gemaakt. Ik zal het niet meer doen hoor :) Maar het is toch een stemmetje in je hoofd..
pi_135629883
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:17 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]

Echt, I can't. :')

[..]

:') :D
Ik snap hem niet, behalve dat die self-summary een nogal belabberd zinnetje bevat. Of is het de bedoeling dat we weer eens massaal gaan klikken op OkCupid.com?
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 00:34 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha ha blijft één van de slechtste en leukste horrorfilms ooit gemaakt. Ik zal het niet meer doen hoor :) Maar het is toch een stemmetje in je hoofd..
Ik had die film verdrongen zelfs. Blijkt er een hele reeks aan vast te hangen. _O-
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_135632718
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nope, geen kinderwens hier. Nooit gehad ook.
pi_135635862
Het enige verschil tussen mijn foto's en mij nu is dat ik veel korter haar heb (zelf gedaan... inhammen ;(), maar dat geef ik áltijd al ruim voor een date aan. Lijkt mij niet meer dan normaal om eerlijk te zijn over hoe je eruit ziet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:56 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Heb het zelf ook realiseer ik me. Op paiq staan foto's van nu 3 jaar oud (denk ik ongeveer). En intussen ook 15 kilo zwaarder geworden...(nog nooit opmerkingen over gehad trouwens).
Maak nieuwe foto's zou ik zeggen.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 11:36:58 #148
242666 BeamofLight
pi_135635914
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 11:34 schreef rolklem het volgende:
Het enige verschil tussen mijn foto's en mij nu is dat ik veel korter haar heb (zelf gedaan... inhammen ;(), maar dat geef ik áltijd al ruim voor een date aan. Lijkt mij niet meer dan normaal om eerlijk te zijn over hoe je eruit ziet.

[..]

Maak nieuwe foto's zou ik zeggen.
nee. Waarom.
pi_135635956
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 11:36 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nee. Waarom.
Jij wil niet weten dat je date 15 kilo is aangekomen? Ik heb niets tegen mensen met meer gewicht, maar nu denken ze dat ze met iemand anders daten dan dat ze doen.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 13:01:33 #150
242666 BeamofLight
pi_135637888
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 11:38 schreef rolklem het volgende:

[..]

Jij wil niet weten dat je date 15 kilo is aangekomen? Ik heb niets tegen mensen met meer gewicht, maar nu denken ze dat ze met iemand anders daten dan dat ze doen.
Als het bij d'r tieten is heb ik ik weinig moeite mee, alleen is dat nooit het geval
pi_135639006
Je tieten vallen wel altijd als eerste af ;(
Life is unfair
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_135639070
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:01 schreef BeamofLight het volgende:
Als het bij d'r tieten is heb ik ik weinig moeite mee, alleen is dat nooit het geval
pi_135644326
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
Je tieten vallen wel altijd als eerste af ;(
Life is unfair
Ach, ook daar is een doelgroep voor.
Maar ik zal de uitzondering in dit topic wel zijn die liever een bescheiden b-cupje ziet dan een paar dd-jetsers.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_135644577
Moet nog aan een date denken van laatst. Geen idee of ik dat hier ook heb gepost..

I love them woman met een gigantisch gevoel voor timing en humor :D

We hadden afgesproken in de stad, en zouden bij de irish pub wat gaan eten. Lekker snel, toch gezellig.
We bestellen wat te drinken en bekijken de kaart. Terwijl we lekker aan het drinken zijn, komt er een engelstalige dame (no shit! in een irish pub? :@ ) onze bestelling opnemen. Op het moment dat ze naar mijn date kijkt om haar bestelling op te nemen, neemt ze een slok drinken. Dus ik naar haar gebaren, schiet op joh. Gewoon just for fun.
De oberes kijkt mij aan, en zegt: "Come on man! Let her swallow!"
Mijn date kijkt die dame recht in de ogen aan: "thats what he normaly says!"

En toen waren er twee personen die met een bek vol tanden stonden daar :D
En toen haar reactie weer naar mij toe, "Ow ja, ik ben af en toe best recht voor zijn raap"
_O-
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_135646387
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 16:37 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Ach, ook daar is een doelgroep voor.
Maar ik zal de uitzondering in dit topic wel zijn die liever een bescheiden b-cupje ziet dan een paar dd-jetsers.
Ik ben het redelijk met je eens, te grote tetten zijn lelijk als fuck.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_135646642
In be4 verhoudingen ditdat.
pi_135646713
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 17:55 schreef habitue het volgende:
In be4 verhoudingen ditdat.
Doe jij trouwens nog steeds aan ''neuk-marathons-met-maar-3-condooms-op-de-eerste-date'' ? _O_
pi_135647045
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 17:58 schreef Weissman het volgende:

[..]

Doe jij trouwens nog steeds aan ''neuk-marathons-met-maar-3-condooms-op-de-eerste-date'' ? _O_
slick kunt
pi_135647102
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 17:58 schreef Weissman het volgende:

[..]

Zeker, wanneer de sterren goed staan.
pi_135650113
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 17:46 schreef Buffell het volgende:

[..]

Ik ben het redelijk met je eens, te grote tetten zijn lelijk als fuck.
ze moeten wel enorm groot zijn voor ze te groot zijn hoor :{w
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_135650532
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:38 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ze moeten wel enorm groot zijn voor ze te groot zijn hoor :{w
Hey jij daar! Neem die whiteknights nu niet hun paradestokpaardje onder de complimenten af!
pi_135650971
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:47 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hey jij daar! Neem die whiteknights nu niet hun paradestokpaardje onder de complimenten af!
_O-
pi_135653729
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:47 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

:D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_135665060
Afgelopen avond alsnog een eerste date gehad met de twijfelares. Niet meer dan een drankje (nou vooruit, twee voor ieder, het was feest), maar het was zeker gezellig. We waren het er in ieder geval over eens dat het voor herhaling vatbaar is. Nu dan maar zien wat de praktijk uit zal wijzen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')