Nachtdienst iddquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:36 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik hoop echt heel erg dat jij nachtdiensten of iets werkt en niet 's nachts om 05:00 met deze gedachten over HJ wakker wordt en ze dan ook nog direct wil posten
Ik kan bevestigen dat dat eerste het iig niet is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ze heeft hem waarschijnlijk vaak genoeg naakt gezien. Kleine hint naar zijn eveneens kleine piemol.
Of dat wijf is gek, kan ook.
Het is gewoon een goede marketing cowboy. Dat zie je ook aan al dat hippe Engels.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:27 schreef habitue het volgende:
[..]
Oke, ik geloof je niet meer. Hoeveel geld heb je in die site zitten?
Aangezien jij behoorlijk lijkt te geilen op jezelf werkt het matching systeem daar dan in ieder geval wel goedquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Godverdomme, welke FOK!ker is dit en wat doet die persoon (man?!) in mijn Quickmatch.
Een Nederlander, 26, Amsterdam. Met mijn fucking foto die ik ooit in S&Gheb gepost. "Dit wordt mijn jaar!" staat er op zijn profiel.
My mind is full of fuck right now.Dit kan geen toeval zijn.
Stereotomy?
Whehe.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:12 schreef MissGump het volgende:
[..]
Aangezien jij behoorlijk lijkt te geilen op jezelf werkt het matching systeem daar dan in ieder geval wel goed
Ik vind het allemaal te overdreven eigenlijk. Desalniettemin beter dan 'Ik ga in het weekend graag uit, maar ik zit ook graag met een wijntje op de bank te relaxen. Verder houd ik van goede humor. Ik kan in het begin wat verlegen zijn, maar als je me kent praat ik graag.'quote:
hehequote:Op woensdag 15 januari 2014 17:12 schreef MissGump het volgende:
[..]
Aangezien jij behoorlijk lijkt te geilen op jezelf werkt het matching systeem daar dan in ieder geval wel goed
Haha godver.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:12 schreef MissGump het volgende:
[..]
Mwah, het gaat me niet zozeer om het profiel, maar meer om het beeld van de persoon die erachter zit. En de manier waarop zo'n profiel geschreven is geeft vaak wel het een en ander door.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal te overdreven eigenlijk. Desalniettemin beter dan 'Ik ga in het weekend graag uit, maar ik zit ook graag met een wijntje op de bank te relaxen. Verder houd ik van goede humor. Ik kan in het begin wat verlegen zijn, maar als je me kent praat ik graag.'
Weet niet of ik moet lachen of moet huilen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
hehe![]()
Ben wel benieuwd wie de foto's geleend heeft
zag ook al iemand met een foto van Josje van k3.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Godverdomme, welke FOK!ker is dit en wat doet die persoon (man?!) in mijn Quickmatch.
Een Nederlander, 26, Amsterdam. Met mijn fucking foto die ik ooit in S&Gheb gepost. "Dit wordt mijn jaar!" staat er op zijn profiel.
Stereotomy?
Mocht je willen, ouwe fappertquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Stereotomy?
Jouw intentie altijd. Ik stuur halfnaakte pics naar jou, stuur jij ook sexy pics naar mij. Leuk vermaak dikke lolz ja, kan me niet voorstellen dat het op haar initiatief is of dat zij daar echt achter staat. Maar wie weet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze zit er zelf ook. Goed vermaak op die site, wat is het probleem?
Doe ik ook altijdquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:31 schreef Kola het volgende:
[..]
Jouw intentie altijd. Ik stuur halfnaakte pics naar jou, stuur jij ook sexy pics naar mij. Leuk vermaak dikke lolz ja, kan me niet voorstellen dat het op haar initiatief is of dat zij daar echt achter staat. Maar wie weet.
Verwijder ze dan ook in de quotesquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
[warning]Hoin skatjens
Printscreens enzo van profielen zijn niet de bedoeling. Ja, het is 'ook op het internet', maar FOK! != datingsite in kwestie. Of het nou gaat om binnen-, buiten- of tussenlandse profielen, hier in R&P zien we dat liever niet. En zulks.
Kusjens. [/warning]
Ja, was ook nog even bezig met andere dingen. Werk, enzoquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Verwijder ze dan ook in de quotes
Ja, jij daar, die naam. Heb je al reacties van vrouwen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:49 schreef _MvN_ het volgende:
Panzer? Lijkt die naam toevallig op de mijne? Ik werd namelijk laatst hier al aangesproken of ik op een of andere datingsite zat want de naam kwam overeenZou perfect in het plaatje passen natuurlijk. Een FOK!ker die online met andere foto's vrouwen versiert
Mur!quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:53 schreef Murdera het volgende:
Ik geef toe. Ik hossel met panz zijn fotos. Later bedenk ik dan een verhaal over dat ik een ongeluk heb gehad en daardoor al lang niet heb kunnen trainen. Dat ik echt weer snel kan beginnen om weer naar dat niveau toe te gaam, maar dat is toch geen probleem schoonheid? Geef me 2 maanden. Kunnen we elkaar vast leren kennen.
Nouja dan gewoon neuken en niet meer bellen. Of panz, ze hebben jouw nummer, schrik niet als je een appje krijgt vam boze vrouwen met soas.
ik stamel wat over dat het ongeluk wel behoorlijk ernstig wasquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, jij daar, die naam. Heb je al reacties van vrouwen?
[..]
Mur!Klinkt semi-plausibel, maar de hoofdfoto was ook anders.
Hoe moet ik weten of die gast reacties heeft? Je had gewoon ff een vrouwen pagina moeten maken. Had je hem kunnen fucken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, jij daar, die naam. Heb je al reacties van vrouwen?
[..]
Mur!Klinkt semi-plausibel, maar de hoofdfoto was ook anders.
Een mod die werkt?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, was ook nog even bezig met andere dingen. Werk, enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |