Wie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:16 schreef eight het volgende:
Hoe kan zo'n akelig uitziende kerel zo gemakkelijk vrouwen oppikken?
Ik heb het over kapiteintjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:19 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb het over JKapiteintje, dat je het weet.
Dat begreep ik dus ook niet, wat een lelijkerd en er vielen stukken van zijn voetenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:16 schreef eight het volgende:
Hoe kan zo'n akelig uitziende kerel zo gemakkelijk vrouwen oppikken?
quote:Aan alle GC-Amarantjes: Het is niet toegestaan Ajacied422 te vervelen.
kerel bij opgelichtquote:
Ik ben benieuwd naar de exacte gang van zaken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds Stijn ruzie zoekt met uit de kast gekomen homo's op FOK!.
Ik zoek geen ruzie met Etsuquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds Stijn ruzie zoekt met uit de kast gekomen homo's op FOK!.
Ik heb geen idee waar deze post opslaat dus ik doe het af met eenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zoek geen ruzie met Etsu
Ga in een ander gesticht je vriendjes verdedigen.
Dit is uiterst merkwaardig.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de exacte gang van zaken.
Je bent de boel dus aan het op stoken. Laat Stijn eens met rust ellendeling.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar deze post opslaat dus ik doe het af met een
Uh, oké
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Amarant is een begeleidingscentrum voor verstandelijk beperkten.
Ik beticht de beste man nog net niet van valsspelen, maar dit riekt naar misdaadquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe staat het in je queeste het wereldrecord op de SNES te verbreken?
Hij is er best publiekelijk over met zijn eigen site/twitter-account. Dit vraagt om de FOK! knokploeg als hij daadwerkelijk de boel blijkt te belazeren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik beticht de beste man nog net niet van valsspelen, maar dit riekt naar misdaad
Ik moet nog even een SNES op de kop tikken en dan ga ik er eens naar kijken
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Amarant is een begeleidingscentrum voor verstandelijk beperkten.
Waarom stuur jij kapiteintje op mij af? Kan je het niet alleen af?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zoek geen ruzie met Etsu
Ga in een ander gesticht je vriendjes verdedigen.
kanjer eens op manquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom stuur jij kapiteintje op mij af? Kan je het niet alleen af?
Ik ben van mening dat het sneller kan wanneer je gewoon op de weg blijft. Maargoed, vooralsnog bewijst de wereldkampioen het tegendeel. Maar eenmaal in het bezit van een SNES zal de uitdager niet rusten totdat het tij weet te kerenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is er best publiekelijk over met zijn eigen site/twitter-account. Dit vraagt om de FOK! knokploeg als hij daadwerkelijk de boel blijkt te belazeren.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:57 schreef Elan het volgende:
Bewust andere SC's verkloten stond toch een ban op of gaat die vlieger alleen op voor mensen die ook in VBL posten.
Hij stuurt mij niet. Ik hoor net dat jij Stijn seksueel getinte DM's verstuurt en dat is gewoon lame man.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom stuur jij kapiteintje op mij af? Kan je het niet alleen af?
Idd. Die vlieger gaat alleen op voor mensen die in VBL posten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:57 schreef Elan het volgende:
Bewust andere SC's verkloten stond toch een ban op of gaat die vlieger alleen op voor mensen die in VBL posten.
dm's niet joh.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij stuurt mij niet. Ik hoor net dat jij Stijn seksueel getinte DM's verstuurt en dat is gewoon lame man.
Nu lul je jezelf vast, want ik heb een DM ban.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij stuurt mij niet. Ik hoor net dat jij Stijn seksueel getinte DM's verstuurt en dat is gewoon lame man.
Teringquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Remmende werking van de leidende positie. Jij zal een grote en snelle inhaalslag op hem maken en er uiteindelijk overheen knallenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het sneller kan wanneer je gewoon op de weg blijft. Maargoed, vooralsnog bewijst de wereldkampioen het tegendeel. Maar eenmaal in het bezit van een SNES zal de uitdager niet rusten totdat het tij weet te keren
Lekker is dat dan.quote:
Dan was ik verkeerd geinformeerd. Opvallend dat je een DM ban hebt. Bevestigt de vermoedens weer een beetje.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu lul je jezelf vast, want ik heb een DM ban.
Nou houdoe maar weer.
In die GRTD-chat raakt ie helemaal in paniek als ik daar post. Gaat ie me vervelen met zijn gevoelens en geeft hij mij de schuld van chaos daar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tering
Ik zou het gewoon aan een FA melden, dit is gewoon kansloos en ziek.
Mijn dank is groot. En mijn motivatie nog groter door het door jouw gestelde vertrouwen in mijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Remmende werking van de leidende positie. Jij zal een grote en snelle inhaalslag op hem maken en er uiteindelijk overheen knallen
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan was ik verkeerd geinformeerd. Opvallend dat je een DM ban hebt. Bevestigt de vermoedens weer een beetje.
Dat denkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker is dat dan.
Wij mij maar denken dat FOK! voor gelijke rechten en tolerantie stond.
Neem gewoon contact me GGMM of Don op ofzo, kansloos gedoe van die mensen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In die GRTD-chat raakt ie helemaal in paniek als ik daar post. Gaat ie me vervelen met zijn gevoelens en geeft hij mij de schuld van chaos daar.
Idd hij is denk ik verliefd op je die nicht anders zoek je iemand niet steeds opquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In die GRTD-chat raakt ie helemaal in paniek als ik daar post. Gaat ie me vervelen met zijn gevoelens en geeft hij mij de schuld van chaos daar.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb weer honger. Stijn zal mij nu een dikke zeug noemen.
Zo te zien maakt hij eten voor je.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Even brood smeren, straks begint mijn favoriete dinsdagavondprogramma weer.
Nee, ik zit boordevol rust vandaag.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb weer honger. Stijn zal mij nu een dikke zeug noemen.
Ik heb nooit ontkendquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd hij is denk ik verliefd op je die nicht anders zoek je iemand niet steeds op
Hoeveel minuten was je bezig?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:00 schreef onlogisch het volgende:
Ik keek een film die tot een minuut of 6 geleden wel aardig was
Doei Etsu.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nooit ontkend
Nou, Elan, blijf je hier? Dan ga ik weer die kant op.
Welke film?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:00 schreef onlogisch het volgende:
Ik keek een film die tot een minuut of 6 geleden wel aardig was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Jongens grapje moet kunnen hé
Feyenoord fans, ik zou niet kijken
Verkeerde topic, hier praten we niet over voetbal en hier zit bijna geen Feyenoorder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25 jaar maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zou ik gelijk voor tekenen
blablablabla
* Chuck-N0rr1s kijkt boven zijn post, en ziet een Feyenoorderquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Verkeerde topic, hier praten we niet over voetbal en hier zit bijna geen Feyenoorder.
Bijna geen, ofwel 1.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
* Chuck-N0rr1s kijkt boven zijn post, en ziet een Feyenoorder![]()
Allemaal joden hier.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bijna geen, ofwel 1.
Serieus, moet je in het Feyenoordtopic posten.
Ik had het juist andersomquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die vond ik in het begin ook saai, maar hij gaat wel beter worden
Ik zal ze eens peilenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bijna geen, ofwel 1.
Serieus, moet je in het Feyenoordtopic posten.
en ze lopen alleen maar weg. (naar GC)quote:
Nee grapje manquote:
Dat ik daar durfde te postenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en ze lopen alleen maar weg. (naar GC)
[..]
Nee grapje man![]()
Ik kijk RTL5quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had het juist andersom
Zo maar slapen
Nou ik heb gewoon een hekel aan voetbal.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo?
Iedereen is hier welkom behalve
Potten, GCers, M_P, KKJ, Paul en vast nog een paar.
Dit is nog best realistisch trouwens hoor, die tijdspanne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja baasquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo?
Iedereen is hier welkom behalve
Potten, GCers, M_P, KKJ, Paul en vast nog een paar.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit is nog best realistisch trouwens hoor, die tijdspanne.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Nou ik heb gewoon een hekel aan voetbal.
Als man zijnde kan ik dat niet begrijpen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Nou ik heb gewoon een hekel aan voetbal.
En een grap, ik ben een manquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als man zijnde kan ik dat niet begrijpen.
Damm youquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pas maar op, mannen die niet van voetbal houden hebben vaak problemen.
Vaak met motoriek enzo
Het is "als man" of "Man zijnde"quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als man zijnde kan ik dat niet begrijpen.
Je bent zelf een kampquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..], zie mij maar als de scheids die de kampen uit elkaar houd
![]()
Klinkt wel als een mooie insteek voor een film.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:19 schreef Elan het volgende:
Zo maar eens Into the Wild kijken, wat inspiratie op doen.
Tig keer gezien maar je blijft nieuwe dingen zien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt wel als een mooie insteek voor een film.
Die kunnen tegenwoordig verdwalen op het internet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Tig keer gezien maar je blijft nieuwe dingen zien.
Het oorspronkelijke verhaal is trouwens gebaseerd op een waargebeurd verhaal uit 1992, moet je nagaan als iemand de wereld toen al kut vond hoe diegene nu in het leven zou staan.
Dat is wel een enorm voordeel inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die kunnen tegenwoordig verdwalen op het internet.
Post dat andere gifje met die dans moves, die was wel hitsigquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:54 schreef Syntix het volgende:
Dit topic heeft meer Kate Upton nodig:
[ afbeelding ]
Ga je nog snorkelen vandaag?quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
1 hele goedemorgen weer jongens. Wat een mooie dag weer
Middag ja... Ik krijg mijzelf weer niet naar bedquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
1 hele goedemorgen weer jongens. Wat een mooie dag weer
Duiken om 11 en 15. Morgen dagtrip naar APO reefquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je nog snorkelen vandaag?
Pannekoekje met banaan en ananas. Gaat t niet goed op school vriend?quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Middag ja... Ik krijg mijzelf weer niet naar bed
Maar tot zover mijn verschrikkelijke problemen. Smaakte het eiland ontbijt nog?
Meer een totaal gebrek aan perspectief en toekomstplannen. Ik wacht nog altijd op dat contractvoorstel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pannekoekje met banaan en ananas. Gaat t niet goed op school vriend?
Nog 4 weken wachten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meer een totaal gebrek aan perspectief en toekomstplannen. Ik wacht nog altijd op dat contractvoorstel.
Geeneens stage man en enkel vakken welke er gerelateerd aan zijn. Mijn motivatie is letterlijk tot een 0 punt gedaald met de gevolgen van dien. Het is louter positief voor mijn FOK! postcount en af en toe alcoholconsumptie...quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog 4 weken wachten.
Als leraar moeilijk nu?
Walgelijk ja. Alsof jij het als toerist nog niet zwaar genoeg hebt om aan het klimaat te wennen. Laat anders paar bediendes langskomenquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet m'n tas inpakken om te wisselen van huisje. Ik bedacht me dat dit de eerste keer in ruim een week gaat zijn dat ik iets "moet" doen.
Jullie begrijpen wel dat ik behoorlijk op zie tegen deze zware taak.
Ik zal je moreel steunen tijdens deze zaak om daarbij te voorkomen dat je suďcidaal wordt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet m'n tas inpakken om te wisselen van huisje. Ik bedacht me dat dit de eerste keer in ruim een week gaat zijn dat ik iets "moet" doen.
Jullie begrijpen wel dat ik behoorlijk op zie tegen deze zware taak.
Balen man. Probeer eens brief te sturen met mij als referentie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geeneens stage man en enkel vakken welke er gerelateerd aan zijn. Mijn motivatie is letterlijk tot een 0 punt gedaald met de gevolgen van dien. Het is louter positief voor mijn FOK! postcount en af en toe alcoholconsumptie...
Maar uhm. Laten we het liever over je duiken en snorkelen hebben
quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Balen man. Probeer eens brief te sturen met mij als referentie.
Vandaag duiken rond t eiland. Morgen dus bij groot rif met manta's en walvishaaien enzo. En over dag of 4 bij Japanse wrakken uit de 2e Wereldoorlog voor de kust van coron. Daar heb ik ook veel zin in. Vlag hijsen enzo. Minuut stilte (geen bellen blazen dus)
Succes vandaag, plezier zal wel lukken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 02:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
09:00. Schijt aan m'n tas ik ga eerst in een hangmat liggen. Rebel die ik ben.
Doei vrienden en een extra knuffel voor lr. Je kan het!!!!!!
Denk het niet, zal wel richting Brussel zijnquote:Op woensdag 15 januari 2014 08:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Sta je hierin :
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ting-Amsterdam.dhtml
Kan je nagaan hoe lang die file richting Amsterdam isquote:Op woensdag 15 januari 2014 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het niet, zal wel richting Brussel zijn
Hallo Sjaak. Luisteren de meisjes vandaag een beetje.quote:
Nee, kankerhoeren. Ga zo maar even een paar batsen uitdelen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Hallo Sjaak. Luisteren de meisjes vandaag een beetje.
Geef ook maar een paar tikken namens mij. En zoals je begrijpt, wil ik tandjes zien rollen en het alles behalve maagdelijke bloed zien vloeien. Ik vertrouw op je.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, kankerhoeren. Ga zo maar even een paar batsen uitdelen.
Doet me denken aan de pakken wijn die ik in Spanje zoop. Don Simon. halve euro per liter ofzo. Fantastisch. En 's morgens sinaasappelsap van Don Simon om die pauperkater weg te krijgenquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De plaatselijke rum heet hier Don papa
Ik begin iedere dag met bier, op een gegeven moment (maar iig voor zonsondergang) stap ik over op white russians en dan tegen 11en de donpapaquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Doet me denken aan de pakken wijn die ik in Spanje zoop. Don Simon. halve euro per liter ofzo. Fantastisch. En 's morgens sinaasappelsap van Don Simon om die pauperkater weg te krijgen
Doe nu eens amaretto door je white russians manquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik begin iedere dag met bier, op een gegeven moment (maar iig voor zonsondergang) stap ik over op white russians en dan tegen 11en de donpapa
Paradijsje man.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe nu eens amaretto door je white russians manHoe bevalt het eiland?
Lekker hooquote:
Altijd heerlijke FP-trollen met dit soort berichtenquote:Een Deense vrouw is dinsdag beroofd en verkracht door een groep mannen in de Indiase stad New Delhi. Dat heeft een politiewoordvoerder gezegd.
De 51-jarige vrouw was verdwaald in een druk winkelgebied en vroeg een groep mannen om hulp, aldus de woordvoerder. De mannen lokten haar naar een afgelegen plek en verkrachtten en beroofden haar.
De eigenaar van het hotel waar de vrouw verbleef heeft de politie en de Deense ambassade ingeschakeld toen de vrouw in de avond terugkwam. Er zijn nog geen arrestaties verricht.
quote:Spoor jij wel? Idioot. hoe oud ben je eigenlijk? 14?
FPquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd heerlijke FP-trollen met dit soort berichten
quote:
quote:Die ondertoon van jou bevalt mij totaal niet. maar goed, je zal wel strak staan van de energydrank.
Valt mee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Kiek die gozer drinken in dat filmpje, harde baas
Wat een raar figuur. Sla dan gewoon wat Jagermeister achterover.quote:
Welcome To Bad Britainquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een raar figuur. Sla dan gewoon wat Jagermeister achterover.
https://www.facebook.com/(...)25011&type=2&theater
Ja he. Maakt je kots naderhand nog net iets zoeter.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel fijn dat ze er nog een blikje redbull bij gooien.
quote:een fucking troll die naar eigen zeggen in Bulgarije werkt en persoonlijk veel met Bulgaren werkt en die op FOK hele tirades loopt te verspreiden dat er geen bulgaren probleem is en dat het zulke fijne mensen zijn en veel beter dan nederlanders
quote:Ik denk dat je de -50 nog wel haalt met je post.
quote:Wat een zielig stuk stront is die Dven. Leuk leven zal hij hebben met zulk gedrag.
quote:je bent gewoon een zielige klootzakje op zoek naar aandacht![]()
De teringquote:
Je bent zelf een lastpostquote:
Gestaag. Het is niet zo moeilijk er 1 aan te schaffen. Legio websites die een SNES aanbieden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoi
Hoe gaat het met de zoektocht?
Wel respect voor zijn indrukwekkende fysiek en beheersing van het Queens Englishquote:
Komt vast goedquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gestaag. Het is niet zo moeilijk er 1 aan te schaffen. Legio websites die een SNES aanbieden.
Het breken van het record, dat baart me meer zorgen. Maar ik beticht de man van mogelijk cheaten.
Ja dat dacht ik ook. Alleen zit zijn vinger wel precies op dezelfde plek volgens mij, dat maakt het iets minder verdachtquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:08 schreef Doublepain het volgende:
Tijdens het bukken even van glas wisselen
Ik was het. Geen probleemquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:23 schreef Dven het volgende:
50 minnetjes op de FP. Mijn dag is weer gemaakt.
welk topicquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:23 schreef Dven het volgende:
Ik hou van je!quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was het. Geen probleem
[ afbeelding ]
Ik heb je geplust, maar het blijft op -50 staan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:23 schreef Dven het volgende:
Iets over een verkrachting in Indiaquote:
Tegenover minnetjes, staan natuurlijk ook enkele plusjes. Daar ontkom je helaas niet aan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb je geplust, maar het blijft op -50 staan.
Waarom doe je dit soort - overigens grappige - gifjes makenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tot zover mijn levenloosheid in hoeverre deze niet allang duidelijk was.
Ik zag zelfs een post over tijgers en poesjes ergensquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom doe je dit soort - overigens grappige - gifjes maken
Daaromquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk man, beetje domme dingen roepen, jezelf tegenspreken, nog dommere dingen roepen, mensen een beetje voor domme kut aanmaken en dan zien hoe men op je gaat briesen en reagerenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
'Groepsverkrachting Deense toeriste in India'
Dven
Weer eens wat anders dan het "Heren laat je zien" topicquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zag zelfs een post over tijgers en poesjes ergens
Daar ben ik nog niet geweest en was het ook niet van planquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan het "Heren laat je zien" topic
In een land als de Filipijnen vind ik zo'n naam altijd een beetje een creepy bijklank hebben...quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De plaatselijke rum heet hier Don papa
Ik heb de waarheid gepost. Jij vunzige trollquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:33 schreef Dven het volgende:
Ik vind het leuk dat Don altijd goede en informatieve reacties geeft waar je als mens wat mee kan. Integere vent.
Ik sluit mij hier bij aan, alhoewel ik Littlerabbit geen minderwaardigheidscomplex aan wil praten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet geweest en was het ook niet van plan
Volgens mij ben jij degene met het complex als je een man geen compliment durft te geven. Dat komt veelal voort uit onzekerheid over je eigen seksualiteit/lustspier of gewoon je lichaamquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sluit mij hier bij aan, alhoewel ik Littlerabbit geen minderwaardigheidscomplex aan wil praten.
Ik ben gewoon ontevreden dat ik die pics niet rechtstreeks in mijn dm box krijg, snap dat dan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene met het complex als je een man geen compliment durft te geven. Dat komt veelal voort uit onzekerheid over je eigen seksualiteit/lustspier of gewoon je lichaam
Complimenteren is geen punt, dat kan ook hier toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene met het complex als je een man geen compliment durft te geven. Dat komt veelal voort uit onzekerheid over je eigen seksualiteit/lustspier of gewoon je lichaam
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Complimenteren is geen punt, dat kan ook hier toch?
Na zijn optreden bij de sluiting van de OS in 2012, geloof ik best dat ze hem van tijd tot tijd opgraven en opwarmen...quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben er vandaag wel achter gekomen dat Paul McCartney in 1969 al is overledenRare wereld leven we toch in met al die complotten
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_is_dead
Dit soort shitquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben er vandaag wel achter gekomen dat Paul McCartney in 1969 al is overledenRare wereld leven we toch in met al die complotten
Tegenwoordig zie je alleen nog maar zijn dubbelganger bij optredens, dat kloptquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
ohja leuke is datquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben ook netjes en gestaag wat aan het aankomen. Doet mijn FOK! reputatie goedquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:55 schreef Dven het volgende:
M'n onderkin is groeiendeZou bijna foto sturen naar modellenbureau
Onder andere ja. Het bewijsmateriaal heeft mij weten te overtuigen net als de Drones welke Paul Walker hebben doen laten crashenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:56 schreef Saind het volgende:
[..]
ohja leuke is dat
wat was dat ook alweer met de armpatches op de cover van sgt peppers
Wij zijn straks de zwaargewichten van FOK!quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook netjes en gestaag wat aan het aankomen. Doet mijn FOK! reputatie goed
[..]
Onder andere ja. Het bewijsmateriaal heeft mij weten te overtuigen net als de Drones welke Paul Walker hebben doen laten crashen
BNW / Drones populair voor "ongelukken" met dure sportauto's
Adames
Lastig. Al 3 weken niet geschoren voor mijn date met Karina. Ik kan je wel een livetime foto vanuit de trein gunnen daarentegen. Doe ik mijn baret ook voor je op.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Wij zijn straks de zwaargewichten van FOK!
Post even foto van je onderkin
Baret altijd +1quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lastig. Al 3 weken niet geschoren voor mijn date met Karina. Ik kan je wel een livetime foto vanuit de trein gunnen daarentegen. Doe ik mijn baret ook voor je op.
Stoere broer ja?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Baret altijd +1
Zal in DEF een eerbetoon voor je openen
Nice een baret. Heb je ook een uniform? Dan ben ik meteen om.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lastig. Al 3 weken niet geschoren voor mijn date met Karina. Ik kan je wel een livetime foto vanuit de trein gunnen daarentegen. Doe ik mijn baret ook voor je op.
Wordt dit vriendin nummer 4 op hetzelfde moment?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:42 schreef Dven het volgende:
Meisje met wie ik ga daten zei dat ze aan het shoppen is voor een broek met van die gaten erin. Dus ik zei haar dat ze maar gewoon een broek moet kopen en dragen tijdens de date en dat ik hem wel kapot scheur. Heb geen reactie meer gekregen.
Nou ja hype... dit is nu redelijk consequent al zeker 10 jaar aan de gangquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:43 schreef Karina het volgende:
Nou wat raar zeg dat je geen reactie meer kreeg Dven
Is dat weer in trouwens, een broek met gaten? Ik mis ook alle hypes.
Ze droomde dat we elkaar zagen en dat ze zo'n broek aanhad. Vandaar dat ze er eentje moet kopenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:43 schreef Karina het volgende:
Nou wat raar zeg dat je geen reactie meer kreeg Dven
Is dat weer in trouwens, een broek met gaten? Ik mis ook alle hypes.
Heb maar één vriendin, de rest zijn gewoon 'vriendinnen'quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt dit vriendin nummer 4 op hetzelfde moment?
[..]
Nou ja hype... dit is nu redelijk consequent al zeker 10 jaar aan de gang
Nou ik bedoelde meer dat het nu opeens weer helemaal 'hot' was. Ik zie ze trouwens niet zo vaak meer. Nu meestal van die skinny jeans.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Nou ja hype... dit is nu redelijk consequent al zeker 10 jaar aan de gang
Skinny jeansquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde meer dat het nu opeens weer helemaal 'hot' was. Ik zie ze trouwens niet zo vaak meer. Nu meestal van die skinny jeans.
Zelfs als de meisjes skinny zijn vind ik het niet zo geslaagd, dan zien ze er helemaal uit als sprietjes met die dunne beentjes.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Skinny jeansGoed principe hoor. Maar enkel geschikt voor meiden die skinny zijn. En dat zijn er niet zo veel meer tegenwoordig.
Ik ben sowieso a-modieus. Al draag ik ook geen bandshirts meer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfs als de meisjes skinny zijn vind ik het niet zo geslaagd, dan zien ze er helemaal uit als sprietjes met die dunne beentjes.
Echt met de mode meedoen doe ik al lang niet meer. Maar het is ook weer niet zo dat ik met kleding uit de tachtiger jaren ga lopen en een permanentje hebquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben sowieso a-modieus. Al draag ik ook geen bandshirts meer.
Geeneens? Zonde. Zou goed staan naast mijn 80s matje en snor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt met de mode meedoen doe ik al lang niet meer. Maar het is ook weer niet zo dat ik met kleding uit de tachtiger jaren ga lopen en een permanentje heb
Nieuwsgroepen, torentsquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:52 schreef Mansjester het volgende:
Wat is de handigste manier om series te downloaden? Ik wil bijvoorbeeld South Park kijken, maar wat is de makkelijkste manier? Heb al jaren niks meer gedownload en ben nu een beetje achterop geraaktStreamen is ook prima, maar heb geen idee of dat er is
Nee joh die permanentjes van toe zagen er echt niet uitquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geeneens? Zonde. Zou goed staan naast mijn 80s matje en snor.
Southpark kun je vanaf de site van CC kijken. En anders torrents dat vind ik zelf het handigst.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:52 schreef Mansjester het volgende:
Wat is de handigste manier om series te downloaden? Ik wil bijvoorbeeld South Park kijken, maar wat is de makkelijkste manier? Heb al jaren niks meer gedownload en ben nu een beetje achterop geraaktStreamen is ook prima, maar heb geen idee of dat er is
Ik draag alleen nog ouwe bandshirts als ik slaapquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben sowieso a-modieus. Al draag ik ook geen bandshirts meer.
Southpark.nlquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Southpark kun je vanaf de site van CC kijken. En anders torrents dat vind ik zelf het handigst.
Ja die gebruik ik ook altijd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:54 schreef JanCees het volgende:
Voor tv-shows EZTV.it
Als die nog online is
Netflixquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:52 schreef Mansjester het volgende:
Ik ga nog wel naar veel bandjes/bands, dan doe ik er toch nog één aan. Als ik ze toch heb liggen waarom nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik draag alleen nog ouwe bandshirts als ik slaap
Oh ja Netflix ik wil nog dat maandje gratis activeren. Vergeet het steeds.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NetflixGister nog Blackadder gekeken.
[..]
Ik ga nog wel naar veel bandjes/bands, dan doe ik er toch nog één aan. Als ik ze toch heb liggen waarom niet
Zolang je het maar combineert met Hola wat je een internationaal aanbod verschaft. Ik split de kosten ook met iemand anders. Je mag op twee devicen tegelijkertijd kijken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja Netflix ik wil nog dat maandje gratis activeren. Vergeet het steeds.
Dan is het ¤4 per maand?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je het maar combineert met Hola wat je een internationaal aanbod verschaft. Ik split de kosten ook met iemand anders. Je mag op twee devicen tegelijkertijd kijken.
Ja dat zag ik in het topic staan inderdaad, van Hola. Oh dat delen is wel een idee, misschien wil mijn zus wel een abo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je het maar combineert met Hola wat je een internationaal aanbod verschaft. Ik split de kosten ook met iemand anders. Je mag op twee devicen tegelijkertijd kijken.
quote:
Het gaat er nu juist om dat ik geen ondertiteling hebquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Southpark kun je vanaf de site van CC kijken. En anders torrents dat vind ik zelf het handigst.
Minder. Hij heeft het via een buitenlandse actie gedaan wat niet op veel meer dan 20 euro voor een jaar neerkwamquote:
Anders even de link van Drizz checken, geen idee of er dan ondertitels zijn. Goeie nieuwsgroepen zijn betaald ja, dus ik zou voor de torrents gaan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Het gaat er nu juist om dat ik geen ondertiteling heb![]()
Maar voor andere series,zijn nieuwsgroepen betaald? Ik snap er vrij weinig vanWelke nieuwsgroep raden jullie aan?
daar zag ik ook iets over in het Netflix topic, dat je soms codes (of zo) kunt kopen op Ebay en je dan een jaar lang heel goedkoop kunt kijken. Moet je wel goed mee oppassen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Minder. Hij heeft het via een buitenlandse actie gedaan wat niet op veel meer dan 20 euro voor een jaar neerkwam
Kan wel navragen waar het precies was?
ICT-studie contacten hebben loont. Al maakt het mij wel erg lui.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:00 schreef Karina het volgende:
[..]
daar zag ik ook iets over in het Netflix topic, dat je soms codes (of zo) kunt kopen op Ebay en je dan een jaar lang heel goedkoop kunt kijken. Moet je wel goed mee oppassen.
Hoezo lui? Dat je teveel kijkt en niks meer doet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ICT-studie contacten hebben loont. Al maakt het mij wel erg lui.
Nee. Dat ik inmiddels niet veel meer kan dan mijn computer aanzetten aangezien ik bij elk probleem toch om hulp vraagquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo lui? Dat je teveel kijkt en niks meer doet.
http://informatieplatform.nl/filesharing/beste-torrentsites/quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Anders even de link van Drizz checken, geen idee of er dan ondertitels zijn. Goeie nieuwsgroepen zijn betaald ja, dus ik zou voor de torrents gaan.
Owquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Dat ik inmiddels niet veel meer kan dan mijn computer aanzetten aangezien ik bij elk probleem toch om hulp vraag
Tot ze op een gegeven moment schijtziek van je worden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Dat ik inmiddels niet veel meer kan dan mijn computer aanzetten aangezien ik bij elk probleem toch om hulp vraag
Sommigen hebben dat van nature.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot ze op een gegeven moment schijtziek van je worden.
Voor series zou ik gewoon op eztv kijken, daar staan echt alle series. Maar ik zie er daar wel een paar goeie tussenstaan iddquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
http://informatieplatform.nl/filesharing/beste-torrentsites/
Moet ik bijvoorbeeld gewoon een beetje zoeken via die sites die daar staan?
Niemand raakt mij zat buiten FOK!.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot ze op een gegeven moment schijtziek van je worden.
have funquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oké top bedanktIk ga eerst maar South Park kijken
Die western?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijkt er nog iemand anders naar Deadwood? Ik heb net seizoen 1 erop zitten en vind het tof
Nee. Ik ben momenteel zware doom metal aan het luisteren. Sunn O))) weleens live gezien? Elke noot is raak en gaat echt door je heenquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijkt er nog iemand anders naar Deadwood? Ik heb net seizoen 1 erop zitten en vind het tof
Dat laatste heb ik nu ook geen geduld meer voor helaas. Vroeger las ik heel veel Engelse boeken. nquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Komt goed, ik moet mijn Engels verbeterenEn ik heb weinig motivatie om boeken te gaan lezen
Ik wil True Detective vandaag even kijken, schijnt wel goed te zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Serie is gecanceld en heeft dus een open einde.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb dat ook nog nooit gezienquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:13 schreef GGMM het volgende:
Ik werk samen met mensen die nog nooit naar breaking bad, game of thrones of dexter hebben gekeken![]()
Monster.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog nooit gezien
Ik ken enkel de tweede. Hopelijk is dit afdoende voor je.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:13 schreef GGMM het volgende:
Ik werk samen met mensen die nog nooit naar breaking bad, game of thrones of dexter hebben gekeken![]()
Ik heb Dexter ook nog nooit gekeken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:13 schreef GGMM het volgende:
De eerste en laatste ken ik niet. Middelste heb ik 1 aflevering van gezien, toen afgekapt. Jezus wat saai.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:13 schreef GGMM het volgende:
Breaking Bad gezien, wel leuk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:20 schreef Dven het volgende:
[..]
De eerste en laatste ken ik niet. Middelste heb ik 1 aflevering van gezien, toen afgekapt. Jezus wat saai.
Breaking Bad vind ik saai en Dexter heb ik ook nooit gezien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:13 schreef GGMM het volgende:
Je kan ook best 1 á 2 series van die lijst nog nooit gezien hebben.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb Dexter ook nog nooit gekeken.
En na de verhalen over de laatste slechte seizoenen ga ik dat waarschijnlijk ook helemaal niet doen.
Geen idee. De enige serie welke ik echt wel leuk vond was Rome. Game of Thrones kijkt prima weg maar qua verhaal...quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:23 schreef Mansjester het volgende:
Wat is volgens jullie een must see serie dan? Prison Break ofzo?
The Wirequote:Op woensdag 15 januari 2014 14:23 schreef Mansjester het volgende:
The Sopranos, 24, Entourage, House of Cards.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:23 schreef Mansjester het volgende:
Wanneer gaan die weer beginnen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
The Sopranos, 24, Entourage, House of Cards.
Lichtjes.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo, hallo. Nog nat geregend vandaag?
Wanneer gaan die weer beginnen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat een crackhoer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heerlijk knulletje. Ik wil hem wel wat leren. Neem maar contact met mij op Adam
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. De enige serie welke ik echt wel leuk vond was Rome. Game of Thrones kijkt prima weg maar qua verhaal...
quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:41 schreef Buitendam het volgende:
The Wire, Breaking Bad en Boardwalk Empire vind ik tof.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bedankt allen, ze staan genoteerdquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wanneer gaan die weer beginnen?
Oh en je moet natuurlijk Lost ook gewoon kijken Mansjester.
Ja maar: IMDB.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Breaking Bad heeft een 9,6 op IMDB. Dit terwijl vrijwel iedereen klaagt over een bagger eerste seizoen.
Verder geen waardeoordeel overigens want nooit gekeken.
Posts zonder inhoud zijn het beste.
Het eerste seizoen was goed genoeg om te blijven kijken, maar opbouw is beter dan andersom, zie Dexterquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Breaking Bad heeft een 9,6 op IMDB. Dit terwijl vrijwel iedereen klaagt over een bagger eerste seizoen.
Verder geen waardeoordeel overigens want nooit gekeken.
Posts zonder inhoud zijn het beste.
14 februariquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wanneer gaan die weer beginnen?
Oh en je moet natuurlijk Lost ook gewoon kijken Mansjester.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |