Nog 4 weken wachten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meer een totaal gebrek aan perspectief en toekomstplannen. Ik wacht nog altijd op dat contractvoorstel.
Geeneens stage man en enkel vakken welke er gerelateerd aan zijn. Mijn motivatie is letterlijk tot een 0 punt gedaald met de gevolgen van dien. Het is louter positief voor mijn FOK! postcount en af en toe alcoholconsumptie...quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog 4 weken wachten.
Als leraar moeilijk nu?
Walgelijk ja. Alsof jij het als toerist nog niet zwaar genoeg hebt om aan het klimaat te wennen. Laat anders paar bediendes langskomenquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet m'n tas inpakken om te wisselen van huisje. Ik bedacht me dat dit de eerste keer in ruim een week gaat zijn dat ik iets "moet" doen.
Jullie begrijpen wel dat ik behoorlijk op zie tegen deze zware taak.
Ik zal je moreel steunen tijdens deze zaak om daarbij te voorkomen dat je suïcidaal wordt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet m'n tas inpakken om te wisselen van huisje. Ik bedacht me dat dit de eerste keer in ruim een week gaat zijn dat ik iets "moet" doen.
Jullie begrijpen wel dat ik behoorlijk op zie tegen deze zware taak.
Balen man. Probeer eens brief te sturen met mij als referentie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geeneens stage man en enkel vakken welke er gerelateerd aan zijn. Mijn motivatie is letterlijk tot een 0 punt gedaald met de gevolgen van dien. Het is louter positief voor mijn FOK! postcount en af en toe alcoholconsumptie...
Maar uhm. Laten we het liever over je duiken en snorkelen hebben
quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Balen man. Probeer eens brief te sturen met mij als referentie.
Vandaag duiken rond t eiland. Morgen dus bij groot rif met manta's en walvishaaien enzo. En over dag of 4 bij Japanse wrakken uit de 2e Wereldoorlog voor de kust van coron. Daar heb ik ook veel zin in. Vlag hijsen enzo. Minuut stilte (geen bellen blazen dus)
Succes vandaag, plezier zal wel lukken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 02:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
09:00. Schijt aan m'n tas ik ga eerst in een hangmat liggen. Rebel die ik ben.
Doei vrienden en een extra knuffel voor lr. Je kan het!!!!!!
Denk het niet, zal wel richting Brussel zijnquote:Op woensdag 15 januari 2014 08:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Sta je hierin :
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ting-Amsterdam.dhtml
Kan je nagaan hoe lang die file richting Amsterdam isquote:Op woensdag 15 januari 2014 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het niet, zal wel richting Brussel zijn
Hallo Sjaak. Luisteren de meisjes vandaag een beetje.quote:
Nee, kankerhoeren. Ga zo maar even een paar batsen uitdelen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Hallo Sjaak. Luisteren de meisjes vandaag een beetje.
Geef ook maar een paar tikken namens mij. En zoals je begrijpt, wil ik tandjes zien rollen en het alles behalve maagdelijke bloed zien vloeien. Ik vertrouw op je.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, kankerhoeren. Ga zo maar even een paar batsen uitdelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |